Azzy.. mannelijke KOK- fan...

@Azzy wrote:

@jen wrote:
@Azzy wrote:
Loeksel

ahaa een lotgenoot :thumbup: zeg Loek, is de enige oplossing 2 pc’s?

of krijg ik toch ook de kans om eens op mijn gemak op KoK te zijn. :think:

:think: :think: op je gemak :think: :think:

Wat dacht je met al die vrouwen hier, dat je op je gemak op kok aanwezig kon zijn :think: :mrgreen:

Ik krijg steeds meer het idee dat dat niet kan… dus ik begin morgen een topic alleen voor mannen… :mrgreen: Kunnen we daar ten minste praten over voetbal, hormonsters en het genot van een eigen pc helemaal voor je alleen… :snooty:

Een wijs man hier op KoK zei mij ooit “alles wat je hier zegt kan en zal tegen je gebruikt worden” … beter hier een beetje in de side line rond hangen is het veiligst …

Ruud en ik zijn ooit zelfs slachtoffers geworden van een mega moddergevecht…

En guttuguttegut, wat vonden jullie dat vervelend, al die dames in bikini in 1 groot bad… kan me anders herinneren… :mrgreen:

Welkom hier Azzy!!!

Have fun…

@Loeksel wrote:

@Azzy wrote:
@jen wrote:
@Azzy wrote:
Loeksel

Wat dacht je met al die vrouwen hier, dat je op je gemak op kok aanwezig kon zijn :think: :mrgreen:

Ik krijg steeds meer het idee dat dat niet kan… dus ik begin morgen een topic alleen voor mannen… :mrgreen: Kunnen we daar ten minste praten over voetbal, hormonsters en het genot van een eigen pc helemaal voor je alleen… :snooty:

Een wijs man hier op KoK zei mij ooit “alles wat je hier zegt kan en zal tegen je gebruikt worden” … beter hier een beetje in de side line rond hangen is het veiligst …

Hahahhaa jaaahh klopt dat weet ik nog dat moddergevecht… waren zelfs verslaggevers bij… :mrgreen: ohhh man wat heb ik gelachen… :lol: :lol: :lol:

Ben er nog moe van… :mrgreen:

@Azzy wrote:

Loeksel

Om op die 2 pc’s terug te komen …

is een laptopje niet wat ? kan je je zelf ergens verstoppen als onderstaande errug dichtbij komt…

Zeg Azzy… Ga je me nu vertellen dat jij een stille aanwezige was tijdens ons modderworstel gevecht??? :naughty: :naughty: :naughty:

Ik ga éffe naar de huiskamer en verwacht de KOK mannen daar ook binnenkort…

@Loeksel wrote:

@Azzy wrote:
@jen wrote:
@Azzy wrote:
Loeksel

Bedankt voor de tip Loeksel… :wink: Ik zal je raad opvolgen… :mrgreen:

@Bren1970 wrote:

En guttuguttegut, wat vonden jullie dat vervelend, al die dames in bikini in 1 groot bad… kan me anders herinneren… :mrgreen:

Welkom hier Azzy!!!

Have fun…

Bedankt.

Zo erg :naughty: Laat ik dan maar geen moddergevecht ontketenen… ga zeker de tip van Loeksel opvolgen… :mrgreen:

@Loeksel wrote:

@Azzy wrote:
Loeksel

Om op die 2 pc’s terug te komen …

is een laptopje niet wat ? kan je je zelf ergens verstoppen als onderstaande errug dichtbij komt…

Hahaha…

Die zie ik zo al vaak genoeg… Ben namelijk getrouwd met het Hormonster… :evil:

Laptopje heb ik al kom er alleen niet aan toe om hem aan te sluiten… Heb het een keer geprobeerd en heb toen weer de poging gestaakt omdat het niet lukte…

@Marionmulder wrote:

Zeg Azzy… Ga je me nu vertellen dat jij een stille aanwezige was tijdens ons modderworstel gevecht??? :naughty: :naughty: :naughty:

Ik ga éffe naar de huiskamer en verwacht de KOK mannen daar ook binnenkort…

Nee, mijn vrouw wel destijds… :mrgreen:

Ok dan ben benieuwd ga even kijken in de huiskamer… Weer een moddergevecht op komst :think: :think:

oe dan blijf ik lekker weg daar :stuck_out_tongue: mij te veel ruikende oksels en te grote deriëres of hoe je dat ook schrijft (dislectie ole ole!)

:o :o :o JIJ DURFT… :mrgreen: :mrgreen: Komt ook naar de grote KOK meeting toch :think:

Ik wed met je dat als je zo doorgaat er door heel nederland VEEEEELLL deegrollers gekocht worden…

Met als OPPERDEEGROLLER: Mellie

En in de rechterhoek: Faizaa

Scheids: Ruud… (als ie zijn fluit kan vinden :oops: )

Loek… heel erg slijmen nu wil misschien nog werken… :angel:

@Loeksel wrote:

oe dan blijf ik lekker weg daar :stuck_out_tongue: mij te veel ruikende oksels en te grote deriëres of hoe je dat ook schrijft (dislectie ole ole!)

Loeksel… hebben we het nu over varkens of over kokdames die aan het moddervechten zijn… :think: :mrgreen:

laat ik nu wijs even mijn mond houden :twisted:

@Loeksel wrote:

laat ik nu wijs even mijn mond houden :twisted:

Staat Mellie om de hoek? :mrgreen:

neej 3000 kok-dames die je niet met varkens kan vergelijken :stuck_out_tongue:

geeft zoveel blauwe plekken en gebroken ledematen op meetings enso :wink: