Ben ik ook weer! Durf het bijna niet meer te zeggen, maar ben druk met werken. Heb ook niet altijd aansluiting nog met onderwerpen op het forum verder. Ben nog niet aan het klussen, heb nog geen cyclus om in de gaten te houden, slik braaf mijn laatste pilstripjes op, slik braaf mijn folium-vita’s en lees me suf in het boek van Mariel Croon (zwanger zap boek).
Verder druk aan het aftellen naar 13 augustus. Dromen over een babietje in mijn buik, genieten van kleintjes die in de omgeving geboren worden en met manlief beetje mijmeren over namen, babyspulletjes en de hoop uitspreken dat het dit jaar nog raak zal zijn. Ja, hij is helemaal om en ik geniet er van! :mrgreen:
Ik ben toch al begonnen met manlief. Hij wilde het zelf :shock:
Maar toch is het afwachten want ik zit vandaag op cyclusdag 63 en denk niet dat er wat gaat gebeuren vandaag… Dus wanneer mijn NOD is, ik zou het niet weten!
Nou we zullen wel zien over een weekje of 2 Ã 3 ALS ik dan nog niet ongesteld ben geweest. De buikpijn is trouwens helemaal weg en mijn ochtend temperatuur zit nog steeds op 37 graden.
Het zou zeker wat wezen… ik probeer maar niet te hopen maar wat is dat lastig zeg… :oops:
Oh dat zou inderdaad wat zijn! Kun je niet nu al testen als je al zo lang “over tijd” bent? Straks wacht jij op een ongesteldheid en ben je hartstikke zwanger. Kun je 280 dagen wachten…
Ik ben nu ongesteld en begin vrijdag aan mijn laatste pilstrip. Gaan dan ook op vakantie dus als ik terug kom… is het zo ver!! Ben beniewd hoe het zal gaan allemaal.
Oh dat zou inderdaad wat zijn! Kun je niet nu al testen als je al zo lang “over tijd” bent? Straks wacht jij op een ongesteldheid en ben je hartstikke zwanger. Kun je 280 dagen wachten…
Ik ben nu ongesteld en begin vrijdag aan mijn laatste pilstrip. Gaan dan ook op vakantie dus als ik terug kom… is het zo ver!! Ben beniewd hoe het zal gaan allemaal.
Nee heeft geen zin want ik heb vorige week pas voor het eerst zonder cd’s sex gehad… en toevalligerwijs waarschijnlijk ook mijn in die week ei maar goed dat weet ik niet zeker.
Ik wacht gewoon rustig af, als mijn buik ineens groeit weet ik genoeg hahahaha.
En anders gaan we er in augustus gewoon voor. Mannetje heeft dan vakantie en wil dan vaker dan nu.
Spannend je laatste strip! En daarna er lekker voor gaan.
Hallo mede-augustusstoppers, hoeveel van jullie zijn al gestopt en gaan nog stoppen Bianca ga jij het lijstje nog doen of niet hihihi.
Voor alsnog niet getest, waarschijnlijk dit weekend, dan is het ook augustus hoor hihi. Ik moet zeggen dat ik het ene moment denk ja hoor het was raak en het andere moment nee hoor zal binnenkort wel ongesteld worden.
Maar goed het is bijna augustus. Ben benieuwd of er nog meer stoppers bij komen. Klein detail… ik ben er de laatste 3 weken van augustus al niet dus zal dan niet meekletsen in het topic.
Hej ik zie dat jullie wachten op vers bloed: hier is er dan eentje!!!
Ik kom graag met jullie meekletsen vanaf vandaag!
Ik ben Janinepien, 30 jaar en moeder van Yara (bijna 3). Mijn vriend en ik willen nu graag een tweede kindje :dance: . Ik heb na Yara de Mirenaspiraal laten plaatsen en die is vanochtend verwijderd door de huisarts! Gelukkig viel dat erg mee… Dat betekent dat het nu wachten is op de eerste menstruatie! Ik voel me heel erg blij dat het nu gaat beginnen dus ik klets graag met jullie mee over hoe het verloopt!!
wij zijn dus nu al in onze ronde 1 … dussuuuuhhhh … ik ben uiteindelijk een july stopper geworden
Oh maar Barbara ik ben ook al in juli gestopt hahaha. Ik zit ook op het wachtbankje maar blijf toch bij deze stoppers omdat ik me daar al zo op ingesteld had. En die 2 weken… bij juli kan ik ook wel maar toch
Mariamaria is ook een augustusstopper. Ik geloof dat ze 16 augustus stopt met de pil en nu is ze geloof ik op vakantie. Want ze wilde niet ongesteld zijn als ze op vakantie was.
Dus nog een beetje geduld en je hebt een medestopper
Het voelt voor mij een beetje raar om als zwangere in dit topic te blijven.
Zowiezo… ik zit nog steeds bij de ei-rammelaars hahaha. We hebben daar zo’n leuk clubje meiden dus tsja.
Maar goed hoe staat je cyclus ervoor? Inmiddels al ongesteld?
jaaa ik heb een menstruatie gehad, wel minder dan ik van vroeger gewend was, maar goed… Ik denk dat het er eentje was maar we zien het wel. We gaan gewoon beginnen .
Snap wel dat je bij de zwangeren kletst hoor, voel je vooral niet verplicht . Ik klets ook bij de peuter-kleuterleuteraars dus kan mijn ei (leuke woordspeling hihi) wel kwijt!