nikki in haar verjaardagsjurk
@Bianca: wat snoezig!!
Kan me trouwens indenken dat het bij een 2e allemaal wat minder nieuw is dan bij een 1e. Ik snak echt naar informatie… maar bij een 2e heb je alles al een keer meegemaakt natuurlijk.
Kun jij mij trouwens vertellen of je ook verschijnselen/kwaaltjes kunt krijgen als je met de pil stopt? Bijv. last van hormonen ofzo? Sjaggo? Dan kan ik me daar alvast een beetje op instellen
@mariamaria wrote:
@Bianca: wat snoezig!!
Kan me trouwens indenken dat het bij een 2e allemaal wat minder nieuw is dan bij een 1e. Ik snak echt naar informatie… maar bij een 2e heb je alles al een keer meegemaakt natuurlijk.
Kun jij mij trouwens vertellen of je ook verschijnselen/kwaaltjes kunt krijgen als je met de pil stopt? Bijv. last van hormonen ofzo? Sjaggo? Dan kan ik me daar alvast een beetje op instellen
haha ja dat kan ja maar is wel per persoon verschillend
ik slik nu al een maand geen pil meer maar ben juist vrolijker!! :dance:
hahaha dan hoop ik dat het bij mij ook zo’n uitwerking heeft
@mariamaria wrote:
hahaha dan hoop ik dat het bij mij ook zo’n uitwerking heeft
ja idd bij mij wordt het spannend nu :shock:
Nog 5 dagen lees ik? Of bedoelde je dat niet??
Ik duim voor je!! :thumbup:
Bianca, ik lees hier soms ook stiekem mee, we hebben geen topic meer haha. Ik duim ook voor je
@Vlinder83 wrote:
Bianca, ik lees hier soms ook stiekem mee, we hebben geen topic meer haha. Ik duim ook voor je
dank je lief van je :-*
ik kijk steeds op jou hyves voor foto’s van je mooie mannetje :inlove:
wanneer gaan jullie voor een 2e? of weet je dat nog niet?
We denken nu eind oktober/begin november :inlove: . Maar het is nog niet 100% zeker, hub is bang dat het allemaal heel druk is, die vindt het nog best snel op elkaar. En tijdens de vorige zw.schap kwam alles op hem af doordat ik vaak niks kon door de misselijkheid en het overgeven.
Maar goed mocht het zo zijn dat ik weer 9 maanden zo ziek ben…ik had al tegen hem gezegd, nu werk ik wel 16 uur ipv toen 32, is natuurlijk ook een groot verschil.
Tot zo ver de verspilling in jullie topic :mrgreen: .
geen verspilling :naughty:
mijn hub is hetzelfde :roll: vandaag ook toen ze driftbuitje had ik wil geen 2,
1 is genoeg :think:
nou dus niet :naughty:
haha hij moet het gewoon maar over zich heen laten komen!!
Waarom doen die mannen soms toch zo moeilijk :roll:
Goede vraag! Die van mij deed eerst moeilijk, maar nu lijkt hij toch meer gewend te raken aan het idee van zwanger worden. Hij hoopt zelfs dat het dit jaar nog raak is!
Bianca, ben je ongesteld geworden vandaag? Of blijft het nog even spannend?
SPANNEND nog niet ong :dance:
Oeh!! ik duim voor je
Ga zelf nu slapen, kreeg gister te horen dat ik laatste tijd wel steeds later op mijn werk ben. (eh… klopt, maar lig er savonds ook later in…) Dus: weltrusten!!
Spannend Bianca!
Ik kom hier steeds spieken. Zou wel leuk zijn als het nu raak is kun je met Heske en Matsjo meekletsen toch?
ja ik hoop het echt
ben nog steeds niet ong
Wanneer ga je testen dan?? Met 2 dagen overtijd had ik dat allang gedaan haha :mrgreen:
Nog 3 weekjes en dan is het al bijna augustus :dance:
Ondanks mijn achterlijke cyclus gaan we gewoon aan de klus.
Ik heb inmiddels wel bloed laten prikken en ben benieuwd wat de uitslag is. Nog ruim 3 weken wachten :think:
Waar zijn mijn mede-augustus stoppers?!