augustusstoppers 2009 kletsen nu alvast

@mariamaria wrote:

Hey Amaya, wat leuk! Nog een augustusstopper :smiley: Weet je al wanneer jullie in augustus precies uit de startblokken gaan?? :wink:

Nee, aangezien mijn cyclus zo rommelig is weet ik niet zo goed wanneer mijn NOD is.

Ik had tot voor kort altijd een cyclus van 28 dagen ongeveer, met aan het begi 1-2 dagen beetje bruinverlies. Laatste tijd is dat bruinverlies vaak wel 4 dagen, en soms pas op dag 32 helder rood.

En laatste maand op dag 17 al beetje rood/bruin verlies en na 4 dagen niks meer en op dag 25 echte ongi :think:

Daarom ga ik nu maar een banner bijhouden vanaf deze ongi… :wink:

Maar meteen een banner aangemaakt, weet natuurlijk niet of de cyclus duur gaat kloppen, heb hem maar ingesteld op 28 :slight_smile:

Welkom Amaya!

Hier nog iemand met een onregelmatige cyclus zoals je onder in mijn banner kunt zien :slight_smile:

Augustus is toch al best wel snel!

Ik had voor mijn pil tijdperk (nu bijna 10 jaar geleden) ook vaak een onregelmatige cyclus. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden als ik nu stop.

Mijn banner gaat nu gewoon gelijk met mijn pilgebruik, dus 28 dagen. Ik hoop natuurlijk dat ik straks ook een regelmatige cyclus terugkrijg… maar dat is maar afwachten.

Wat ik van hier heb begrepen kan een cyclus 28 dagen met een +/- van 5 dagen. Dus 23 tot 33 dagen zou nog normaal zijn. Correct me if I’m wrong :wink:

Ik zit inmiddels op dag 31 dus zou theoretisch gezien ongesteld kunnen worden maar heb een slecht voorgevoel deze maand. Ik denk dat het wel weer tegen de 40 dagen gaat worden. :think:

Maar goed heb net een artikel via een topic hier gelezen over vruchtbaarheid en dat was wel interessant :slight_smile:

amaya welkom hier!!

zal je zo snel mogelijk f in het lijstje zetten maar ben zelf ook erg druk!!

nou dames ik gebruik deze maand geen pil :silenced: :naughty:

@bianca&? wrote:

amaya welkom hier!!

zal je zo snel mogelijk f in het lijstje zetten maar ben zelf ook erg druk!!

nou dames ik gebruik deze maand geen pil :silenced: :naughty:

Oooh echt niet Bianca?? Wauw! hahaha stiekem toch een juni-stopper dus? :thumbup:

Bianca vertel waarom geen pil! Ben nieuwsgierig hoor :slight_smile:

Ik tel af hoor dames, maar hoe dichterbij augustus komt des te langzamer het gaat hahaha.

Maar manlief heeft ook ineens over half juli gehad maar dat hangt van mijn cyclus af…

Afwachten dus.

@Meggie wrote:

Ik tel af hoor dames, maar hoe dichterbij augustus komt des te langzamer het gaat hahaha.

Maar manlief heeft ook ineens over half juli gehad maar dat hangt van mijn cyclus af…

Afwachten dus.

nou we laten de natuur zijn gang gaan en ontpillen is ook niet erg ik had steeds minder zin door die hormonen en hub zou hem halen bij apotheek en was vergeten toen zei ik ik neem hem niet toen zei ie oke :shock:

dat laat ik me geen 2 x zeggen dus wij zitten in een voorzichtige ronde 1 :wink:

@bianca&? wrote:

@Meggie wrote:

Afwachten dus.

nou we laten de natuur zijn gang gaan en ontpillen is ook niet erg ik had steeds minder zin door die hormonen en hub zou hem halen bij apotheek en was vergeten toen zei ik ik neem hem niet toen zei ie oke :shock:

dat laat ik me geen 2 x zeggen dus wij zitten in een voorzichtige ronde 1 :wink:

Breek even in om te juichen

:dance: :dance: :dance: :dance:

Succes Bianca! :-*

Ben weer weg!

Oh wat spannend!!! :slight_smile:

Ik begin nu ook echt heel erg te kriebelen…

Vandaag mijn moeder gesproken en voorzichtig gepeild hoe snel zij zwanger was toen ze stopte met voorbehoedsmiddelen… was vrij snel zei ze. En mijn oma was ook binnen 2 maanden ofzo zwanger.

Zegt natuurlijk niet alles, maar toch hoopvol om te weten.

En ik gooi het weer even omhoog want augustus komt steeds dichterbij :dance:

Joehoe!!! :dance: Nog 1 maand, 2 weken en 6 dagen voor mij…

Jullie ook al druk bezig met boeken lezen over hoe alles werkt? Waar je je op moet voorbereiden enzovoort???

Ben vandaag trouwens gestart met mijn eennalaatste pilstrip!! :dance:

Hoe is het met jullie???

Hier ook aan het aftellen, nog 4 weekjes!

Ik had vandaag op de wc bedacht dat ik graag een boek wil waarin staat wat er allemaal met je lichaam enzo gebeurt als je zwanger bent. Dus daar ga ik binnenkort eens naar op zoek :slight_smile:

Ja zo’n boek zoek ik ook al een tijdje. Maar helaas gaan veel boeken juist over als het niet lukt om via natuurlijke weg zwanger te raken.

Terwijl ik juist heel graag wil weten wat er allemaal gebeurd met je cyclus, je ei, wat bij conceptie, en hoe het dan verder gaat. Liefst in duidelijke taal én foto’s.

Als jij eerder iets vind dan ik, hou ik me aanbevolen voor je tip :wink:

Als ik het boek gevonden heb laat ik het je weten :slight_smile:

Dank je Meggie.

En andersom geldt hetzelfde natuurlijk :wink:

Ik zet het topic weer even omhoog :slight_smile:

Waar zijn toch de andere augustusstoppers gebleven…

Ik vind het zo raar, had vandaag helder/witte afscheiding. Normaal gesproken heb ik dat rond mijn eisprong.

En ondertussen ben ik alweer een dag verder en mijn cyclus wordt maar weer langer…

sorry dames ik zal proberen wat meer te kletsen hier.

voor jullie is het de 1e dus alles nieuw ik heb toen we bezig waren voor nikki ook alles uit de kast getrokken.

boeken,internetsite’s

nu niet.

als je gestopt ben met de pil en je heb rekbaarslijm dan komt je eisprong eraan heel handig!!

je kan ook voelen of je baarmoedermond open staat dat heb ik gedaan en was die keer zwanger.

tot snel dames :-*

ik ben natuurlijk al stiekem begonnen.