augustusstoppers 2009 kletsen nu alvast

En maar weer even een upje, misschien dat we andere zo prikkelen ook te stoppen :lol:

Mijn ongesteldheid is nu helemaal weg dus in de gaten houden wanneer ik mijn ei ga hebben :slight_smile:

Hopelijk nog maar 2x ongesteld en dan 9 maanden niet :roll:

9 maanden niet ong is heerlijk als je het daarna weer wordt denk je NEE he!!

alles duurt lang

stoppen met de pil

zwanger worden

zwanger zijn

maar voor je het weet is je kleintje al weer bijna een jaar :shock:

en denk je het is toch allemaal snel gegaan.

in aug alweer 2 jaar geleden dat ik stopte met de pil.

I kno, hier ook hoor.

Gisteren zijn we weer eens de mist in gegaan :wall: geen voorzorg regelen genomen … mar goed dat ik nog heel ver van mijn eisprong zit :lol:

@Formally known as Vuegje wrote:

I kno, hier ook hoor.

Gisteren zijn we weer eens de mist in gegaan :wall: geen voorzorg regelen genomen … mar goed dat ik nog heel ver van mijn eisprong zit :lol:

:naughty: :mrgreen:

vanmorgen is nikki in badje geweest in de tuin :inlove:

en na het middag eten op de fiets naar de kinderboederij ik was

allen me portomonee vergeten :wall: heb je daar niet nodig je kan er toch niks kopen nu was er feest.

schapen scheren,ijsje eten,suikerspin,slush puppie,springkussen,muziek.

nikki vond het geweldig het was dus geslaagd.

Tot dat… :cry:

mama het windschermpje terug naar achter boog (nikki trekt hem altijd naar voren) en ze ineens heel hard begon te huilen :cry: zat haar vingertje er tussen de schade valt mee niet stuk maar ze was helemaal overstuur. snel vingertje los gemaakt arm kind moet echt zeer hebben gedaan.

en daarna uit de stoel gehaald en geknuffeld had gelukkig wel drinken mee dus kon ik haar mee troosten.

stomme mama :wall:

thuis vrieslollie gegeven en lekker weer in badje gelukkig zijn die kleintjes het snel vergeten.

Oei… pijnlijk! Gelukkig kon je dr goed troosten.

Hier is het weer een heerlijke dag geweest in achtertuinië… :slight_smile: (hihi klinkt zo leuk…) Ben zo enorm blij met onze eigen tuin! Jaren op een flatje met balkon van 1 bij 2 geleefd, terwijl we allebei echt buitenmensen zijn. We prijzen ons dus de koning te rijk met ons huidige woonplekje.

Verder heb ik ‘zwanger worden’ vitaminen + foliumzuur van Etos in huis gehaald. Na volgend weekend begin ik… (voor sommigen van jullie misschien niet zo spannend, maar voor mij = het de eerste keer en dus wel een hele grote stap! ;))

@ Bianca: oh jeetje wat naar meid! Kan gebeuren hè! En je hebt haar daarna lekker getroost :slight_smile:

@ mariamaria: spannend van de foliumzuur :slight_smile: Is toch weer een stap dichterbij hè :wink:

Ik ben vandaag bij mijn zus geweest, lekker met mijn neefje van 3 gek gedaan. Echt een lieverdje.

Mijn hormoontjes rammelen lekker, lastig hoor maar ja manlief wil nog niet, anders wist ik het wel hahaha!

uugghhh

is het al 22 augustus? :lol:

nee helaas :mrgreen:

gaaap.

ik rammel echt veel te hard … pffff.

tis alweer juni … nog minder dan 2 maandjes :mrgreen:

:slight_smile: Ik ben benieuwd of ik nog een augustusstopper blijf of toch nog moet wachten. Eigenlijk heb ik me daar ook al bij neergelegd… :?

Voor mijn nog maar 10 weekjes…

en over 7 weken al op vakantie. Het komt gelukkig hard dichterbij nu :slight_smile:

helaas gaan wij wss toch langer wachten dat wil hub :cry:

hij wil eind december pas :cry: :cry:

ik zie het wel maar hoop dat ik hem toch eerder over kan halen maar heb nu de energie niet.

@bianca&? wrote:

helaas gaan wij wss toch langer wachten dat wil hub :cry:

hij wil eind december pas :cry: :cry:

ik zie het wel maar hoop dat ik hem toch eerder over kan halen maar heb nu de energie niet.

:hug:

Oh dat is balen Bianca! Fijn, die mannen die steeds weer van gedachten veranderen. Heeft de mijne ook een tijdje gehad. Ik duim voor je dat hij toch misschien nog eerder wil beginnen! :hug:

:hug:

:slight_smile: Hoe is het met de mede-augustusstoppers :slight_smile: Ik ga er nog steeds van uit dat ik dan ga stoppen hoor.

Ja hier gaat het goed hoor. Echt druk druk druk leven… tijd glipt onder m´n vingers vandaan. Alle weekenden staan vol. Op mijn avonden probeer ik honderdduizend dingen te proppen (varierend van knuffelen met manlief tot bellen met m’n moeder en van administratie, via surfen op internet naar het lezen van een boek en stapel tijdschriften.)

Voordeel is wel: op deze manier is het zó vakantie en zó hét stopmoment! :slight_smile:

Hoi aankomende stoppers!

Mag ik ook mee komen kletsen hier? :inlove:

We willen al een poosje een tweede kindje, en aangezien er financieel geen beren meer op de weg zijn, hebben we gisteren besloten om er na de vakantie voor te gaan.

Onze startmaand word dus augustus, we gebruiken geen anti-conceptie sinds de geboorte van ons zoontje. Alleen condooms rond de vruchtbare periode. :wink: Dus dat scheelt weer, hoef niet te ontpillen ofzo. Ga wel vanaf deze cyclus een banner plaatsen om eens te kijken hoeveel dagen het is. Laatste 3 maanden is het namelijk nogal rommelig :?

Net voordelig zwangerschapsvitamines en visoliecapsules besteld, dus augustus kom maar op :dance: Potje gravitamon voor 13,93 en triomar visolie voor 9,95 (deze kost normaal ongeveer het dubbele!) :shock:

Als je voor 25,- of meer besteld betaal je ook nog eens geen verzendkosten :mrgreen: Hopelijk heb ik het snel binnen.

Nou, hopelijk gaan jullie wel wat meer kletsen hoor, laatste berichtje is van woensdag :naughty: :angel:

Groetjes Amaya.

Hey Amaya, wat leuk! Nog een augustusstopper :smiley: Weet je al wanneer jullie in augustus precies uit de startblokken gaan?? :wink: