heb je een gewone muur??
mss is dit een leuk idee!!
wilde ik zelf ook maar wil toch een echte jongens of meiden kamer!!
nou ik heb voor de zekerheid maar getest maar ben niet zwanger.
werd van morgen met honger en misselijk wakker toen dacht ik nu ga ik testen weet ik het tenminste zeker.
aw bianc.
wat een leuk kamertje!!!
Ncicolai heeft een geel kamertje met beertjes en autos
Wij hebben geen baby kamer. Omdat de baby bij ons in de kamer slaapt tot ik gedaan ben met snachts bv geven … dus ± een jaar.
Dan komt de kleine bij nicolai op de kamer voor een tijdje. tot ze wat ouder zijn slapen ze samen :thumbup:. Hier krijgen ze dus geen babykamer maar een peuter/kleuter kamer :inlove:.
bijn buik was huge!! LOL zal een een foto zoeken :lol:
hier was ik 32 weken :lol:
Op het einde rond 36,5 weken, ben bevallen met 37,5… (bedenk je bij deze foto dat ik een E cup had daar )
Dit zat erin :inlove:
:lol:
okay hier kan je het beter zien :oops:
ik ben nu …
54 kilo lichter dan op die foto :oops: :oops: :oops: :oops:
okie foto
Wauw wat een buik :shock: maar een mega mooi resultaat!!
ik ga zo foto’s maken met nikki dus vanmiddag spam!!
I know wat een buik he!! pfffff…
Maar de inhoud was het helemaal waard :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
@bianca&? wrote:
heb je een gewone muur??
Wel leuk idee, maar onze muur is van spachtelputz, dus ruw oppervlak. Kan daar niet zomaar even overheen behangen ofzo. Misschien wel een groot (schilders/canvas)doek ophangen met afbeelding. Maar die inrichting dat zie ik allemaal nog wel.
Creme is in elk geval goed te combineren met heel veel kleuren, van blauw en groen tot oranje, rood of roze.
Leuk om die foto’s te zien hier! Hoewel het ook wel lastig leest. Idee om een showforum aan te maken??
@mariamaria wrote:
@bianca&? wrote:heb je een gewone muur??
Wel leuk idee, maar onze muur is van spachtelputz, dus ruw oppervlak. Kan daar niet zomaar even overheen behangen ofzo. Misschien wel een groot (schilders/canvas)doek ophangen met afbeelding. Maar die inrichting dat zie ik allemaal nog wel.
Creme is in elk geval goed te combineren met heel veel kleuren, van blauw en groen tot oranje, rood of roze.
Leuk om die foto’s te zien hier! Hoewel het ook wel lastig leest. Idee om een showforum aan te maken??
die hebben we al :naughty:
Ohw… hehe… heb ik even gemist.
:naughty: snel kijken!!
oeh… word bang van je smiley…
ben al onderweg
LOl wel laat al dat moois maar zien hoor! :inlove:
mijn schoonmoeder komt langs op bezoek voor een lang weekend. (woond in noorwegen) dus ik meot ff kijken hoe ik mijn vitaminen pillen kan nemen zonder dat ze het door heeft :lol:
nog 3 x mijn regels en dan zitten we in ronde 1 :dance:
oftewel nog 82 dagen :lol:
hahahaha ja… ik moet ook steeds boeken verstoppen als er mensen op bezoek komen. straks natuurlijk ook goed opletten waar de foliumzuur en vitaminen komen te staan… (niet in zicht van gasten ;))
@mariamaria wrote:
hahahaha ja… ik moet ook steeds boeken verstoppen als er mensen op bezoek komen. straks natuurlijk ook goed opletten waar de foliumzuur en vitaminen komen te staan… (niet in zicht van gasten ;))
had ik in het kastje in de badkamer!!
Das een plek waar ik het zelf ook niet meer zie staan & dus vergeet
Pil ligt nu ook in het zicht, net als mijn vitaminepot: midden op de keukenplank. Maar verzin er nog wel iets op.
Heb voor mezelf besloten dat ik met FZ en Zw-vitaminen mag beginnen als ik mijn volgende pil strip op heb. Dan is het ± 8 weken voor ik stop.
Ik slik foliumzuur nu ook al iedere dag. Mocht mijn man een vlaag van verstandsverbijstering hebben en ineens zonder rubbertje willen dan hoef ik me daar geen zorgen om te maken :lol:
Hier ben ik met de opruiming begonnen in de toekomstige kinderkamer. Wat een zooi heb ik toch. En man mijn ook. 2 grote dozen vol met snoeren, wat moet ie ermee!
En wat onze behoefte is om allemaal lege verpakkingen van gekochte dingen te bewaren vandaan komt is me ook een raadsel hahaha.
Nu staat er overal wel wat om op te ruimen maar goed ook dat verdwijnt wel weer.
Nog iets meer dan 2 maandjes, het gaat al hard. Ik heb er zin in
@Meggie wrote:
Nog iets meer dan 2 maandjes, het gaat al hard. Ik heb er zin in
hihi… natuurlijk! (ik ook :oops: )
Hier niet zoveel op te ruimen… hebben nog niet heel veel troep weer sinds onze verhuizing. Dat scheelt.
foto’s in SF