Hey Janinepien, wat leuk dat je me komt vergezellen! De andere twee dames zijn al zwanger zie ik? Wauw! Gefeliciteerd meiden.
Ik ben net terug van vakantie en slik donderdag mijn laatste pil. Spannend!!!
hooooi kijk, leven in de brouwerij!!!
Heb je een leuke vakantie gehad? Waar ben je geweest?
Groetjes!!!
Ik ben in Kroatie geweest. Hele leuke vakantie gehad, veel zon, warmte, heerlijk aan zee gelegen en ook wezen jetski-en. Lekker veel uit eten (kost echt niets daar!) kortom, heerlijk genoten.
Ga jij nog op vakantie? Of ben je al geweest?
Wijn al bijna 4 weken terug uit kreta! Ook heerlijk! Lekker genikst en veel uit eten enzo . Wil wel weer terug…
Vandaag in oud valkeveen geweest. Was best druk maar superleuk!!! Heb jij al een zoon of dochter?
Ah, ook heerlijk ja! Ben er zelf nog nooit geweest, maar klinkt uit verhalen altijd super. Wie weet kom ik er ooit nog.
Ik heb nog geen kinderen. Manlief en ik gaan voor een eerste. Jij wel las ik al. Yara, mooie naam
Dank !
Moeten we maar een wervingscampagne op gaan zetten voor dit forum? Anders worden het alleen maar een-tweetjes .
Ik ben ook een augustusstopper denk ik? Ik heb in juli een missed abortion gehad. Wordt het lijstje in de op nog bijgehouden?
Mijn banner is een beetje gokwerk, maar ik zie wel hoe het gaat.
Hoi Penelope, welkom, gezellig!!!
Dat lijstje is niet up-to-date nee… Maar veel dames van dit forum zijn toch al in een eerder stadium gestopt en sommigen zelfs al zwanger!! Dus die kletsen intussen al bij andere forums.
Wat erg voor je die missed abortion. Hoe voel je je nu?
Dank je Janinepien!
Misschien een idee om dan een nieuw topic te openen? Jij of Mariamaria? Ik vond het een beetje rommelig toen ik het terug las. Misschien dat er dan ook meer nieuwe stoppers komen?
Ik voel me inmiddels wel weer goed, het lichamelijk herstel duurde langer dan ik had verwacht. Ik had op een ander forum gelezen dat die meiden allemaal binnen een dag of 2 hersteld waren, nou bij mij duurde dat eerder 2 weken Maar volgens mij heb ik mijn menstruatie al wel weer gehad, dus afwachten nu.
Jij hebt al een dochter zie ik, leuk! Ik heb ook al 2 kindjes.
Waar zit jij ongeveer in je cyclus als ik vragen mag?
Welkom penelope!
Wat enorm vervelend van die missed abortion. Hopelijk gaat het nu weer wat beter met je (lichamelijk en geestelijk?) lijkt me echt een klap om zulk nieuws te horen.
Nieuw topic openen wil ik wel doen, maar ik ben niet zo goed in lijstje maken. Kan wel gewoon met tekst een lijstje maken in een tabelletje, maar niet mooi opmaken ofzo.
Janinepien, kun jij dat wel?
Dank je Mariamaria. Maakt mij niet uit hoor, hoe dat lijstje eruit ziet
Geestelijk gaat het ook wel goed Mariamaria, dank je. Voor mij scheelt het toch wel dat ik al 2 kindjes heb. Bij een eerste zwangerschap is het zo dat het kindje je moeder maakt en dat ben ik al. Tuurlijk, ik had liever een bevalling ipv een curettage, maar ja, het is niet anders. Ik begrijp ook wel dat er vrouwen genoeg zijn die al kindjes hebben en het toch heel zwaar hebben met een mk of ma, maar ja, ieder verwerkt dat toch anders. Ik probeer zoveel mogelijk vooruit te kijken en hopelijk word ik (snel) weer zwanger.
Jij neemt morgen je laatste pil :dance:
Geen nieuwe stopper, maar even een berichtje voor janine!
Meid, ik zie dat jullie ook voor een tweede gaan, ik hoop dat je snel zwanger bent.
Het is zoooo mooi om 2 kindjes te hebben…(zegt een moeder die pas sinds 5 dagen 2 kindjes heeft :mrgreen: )
Liefs van mij :-*
Ik heb een nieuw deel geopend en ga even proberen een lijstje te maken. Heb wat opgezocht op internet, waar het mee moet lukken…
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=78093
Melden alle augustusstoppers mij even hun gegevens??
Naam:
Leeftijd:
Hoeveelste kindje:
Ronde:
NOD:
Mocht je daarna wijzigingen in het lijstje willen, PB me dan even.