augustusstoppers 2009 kletsen nu alvast

@Formally known as Vuegje wrote:

Man ik heb zin in augustus! Als is het wel een beetje zo van … nu kan ik lekker alles doen, als ik zwnager ben dan moet je weer overal op letten lol!!



maar its worth it he!! :inlove:




Moet je kijken wat je er voor terugkrijgt :slight_smile: En wat voor ‘alles’ kun je nu wel doen en straks niet meer dan?



Geloof niet dat ik nu dingen doe die ik straks niet meer zou kunnen doen.

@bianca&? wrote:

@Meggie wrote:
Hier ben ik ook weer even in ons stop-topic :slight_smile:



Nog 2 maanden en 30 dagen (ongeveer) en dan is het stoppen geblazen. Nou ja voor ons stelt het niet zoveel voor, we hoeven alleen de rubbers aan de kant te leggen. Even kijken hoe ik dan met mijn cyclus zit :slight_smile:



Spannend hè meiden!




je hebt wel beetje onregelmatig he.

is dus wel lastig uit te rekenen of voel je je eisprong??




Ik heb helemaal niet gezien dat er hier geschreven werd :wall:



Nou ik voel zoveel in mijn lichaam hahaha. Maar heb wat op mijn slijm gelet en volgens mij was ik vorige week dinsdag, woensdag vruchtbaar en heb denk ik donderdag mijn eisprong gehad. Had ook even een heel vette steek. Maar ja die voel ik aan de andere kant regelmatig. Maar gelet op mijn slijm… het is even afwachten nu :slight_smile:



Ik kijk gewoon even hoe het gaat kan altijd nog ovu-testen gebruiken, temperaturen ofzo.

is het al augustus :mrgreen: :lol:

Hahaha nog even :slight_smile:

Maar zou het niet ongelofelijk flauw zijn als we op 31 juli beginnen met klussen, ben ik ineens een juli stopper :lol: 8) :naughty:



Heb helemaal geen tijd om te kletsen, moet nog wat huishouden doen, heb vanmiddag te lang keiharde muziek geluisterd. Je moet toch ergens die gefrustreerde hormonen in gooien :dance:

hahaha 31 juli gaat het hier absoluut niet worden. Dan zijn we nog lekker op vakantie. Ik slik 13 aug mijn laatste pilletje… dus definitely een augustusstopper :slight_smile:

Nou wij gaan pas 7 augustus op vakantie. Dus hebben al wat dagen ervoor.



@ MariaMaria: ben je niet geneigd om al te stoppen voordat je op vakantie gaat om tijdens de vakantie te klussen?



Wij hebben dat romantische idee… “oh wat zou het leuk zijn op vakantie een kindje te verwekken”. Maar ja dat moet je natuurlijk ook maar afwachten.

ach ik denk dat die ene dag niets uit maakt hoor. Je bent meer een augustus stopper dan een july stopper denk ik als je 31 july stopt :wink:



ik ovuleer als mijn cyclus blijft als nu op mijn verjardag! ik dacht eerst onze trouwdag maar ik had fout gerekend!



dus 21 augustus is D day :lol:, klussen start vanaf onze huwlijks nacht :wink: :lol:

@Meggie wrote:

@ MariaMaria: ben je niet geneigd om al te stoppen voordat je op vakantie gaat om tijdens de vakantie te klussen?



Wij hebben dat romantische idee… “oh wat zou het leuk zijn op vakantie een kindje te verwekken”. Maar ja dat moet je natuurlijk ook maar afwachten.




Nee, ik wil het risico niet lopen dat ik in de vakantie ongesteld wordt en dan net als voor mijn piltijdperk weer krom lig van de buik- en rugpijn. Dat bevordert mijn vakantiepret niet echt.

goeie morgen dames.



ben ik ook weer eens!!

en aan de ene kant is op vakantie zwanger raken een leuke gedachten maar kans is klein en aan de andere kant denk ik idd als je ong wordt op vakantie dat je niet vrolijk bent. voorla niet als je er erge last van hebt.



nou ik ga zo naar de dierentuin met hub,nikki en iemand van kok en haar man en kindje heb er zin in :dance:

ben benieuwd of nikki het leuk vind zo’n hele dag.

o ze is wakker ik ga haar even in bad doen.



:-*

Veel plezier Bianca!! :slight_smile:

dames ik wil jullie vragen om op nikki te stemmen zij doet mee aan baby van het jaar 2009.

de 5 baby’s met de meeste stemmen van de dag gaan door en zo gebeurt dat elke dag je mag online 10 x per dag stemmen zouden jullie dat willen doen??





http://www.babyvanhetjaar.nl/baby/2623

heb geshopt bij h&m ga in sf zetten!!

Bianca done :wink:





Ik ben erug moe. ben de hele week al aan het trainen voor de marathon, vandaag en morgen een rustdag, maar ik moet nog een 3000 tal fotos bewerken …



yaya het leven van een fotograaf LOL.



Hier is mijn man ook aan de vitaminen geslagen speciaal voor goede zaadproductie :lol:. Wij zijn er helemaal klaar voor!!



Laat augustus maar komen!

He Bianca, ik zocht ons augustusstopperstopic 2007, maar je hebt er dus nog een gestart :lol: . Heel veel succes!! De andere dames trouwens ook!

Help! Mijn man heeft weer twijfels… dit keer over onze financien. Of we het wel redden allemaal.



Hoe overtuig ik hem ervan dat het allemaal wel goed komt?

@Formally known as Vuegje wrote:

Bianca done :wink:





Ik ben erug moe. ben de hele week al aan het trainen voor de marathon, vandaag en morgen een rustdag, maar ik moet nog een 3000 tal fotos bewerken …



yaya het leven van een fotograaf LOL.



Hier is mijn man ook aan de vitaminen geslagen speciaal voor goede zaadproductie :lol:. Wij zijn er helemaal klaar voor!!



Laat augustus maar komen!




fotograaf :think: :wink:

dan kan jij mooie foto’s maken als we ooit een meeting met onze toekomstige kindjes hebben :wink:

@Vlinder83 wrote:

He Bianca, ik zocht ons augustusstopperstopic 2007, maar je hebt er dus nog een gestart :lol: . Heel veel succes!! De andere dames trouwens ook!




dank je en leuk toch weer in augustus stoppen!!

doe jij niet mee??

@mariamaria wrote:

Help! Mijn man heeft weer twijfels… dit keer over onze financien. Of we het wel redden allemaal.



Hoe overtuig ik hem ervan dat het allemaal wel goed komt?




ik kan niet in jullie portomonee kijken maar je kan hem vertellen dat een kindje niet zoveel geld kost en het met liefde groot gebracht moet worden!!

luiers zijn nu nikki 10 maanden is 10 euro per pak (c1000) zitten er 76 in een pak daar doe ik even denken :think: bijna 2 weken mee want zoveel plast en poept ze niet.

en flesvoeding is 8 euro de pak en daar doe je een week mee nu zelfs langer want ze drinkt nog maar 1 fles.



ik zou zeggen als je het ruim neemt 80 euro in de maand en je krijgt 1x per 3 maanden 190 euro kinderbijslag!!



dus eigenlijk kost het je niet zoveel,je kan het zo duur maken als je zelf wilt!!

kleren kan je kopen bij hema,zeeman of wibra en hebben ze hele leuke dingen of je doet duur en gaat naar prenatal.

ook h&m is goedkoop.



succes!! :hug:

@mariamaria wrote:

Help! Mijn man heeft weer twijfels… dit keer over onze financien. Of we het wel redden allemaal.



Hoe overtuig ik hem ervan dat het allemaal wel goed komt?




Hem het zwart op wit laten zetten wat de uitgaven zijn…



Ik heb in een exceldocument alle vaste lasten gezet, berekent wat er in komt, uit gaat etc. En zo hebben wij heel duidelijk een overzicht wat we hebben.

Komende maand gaan wij er op inkomen op achteruit maar gelukkig heeft dat voor ons geen zware consequenties, alleen minder te sparen.



En wij kunnen vooral bezuinigen op het eten.



Bianca bedankt voor de info wat het jullie kost. Daar kan ik zeker wat mee :slight_smile:





Nog 2 1/2 maand voor ons. Het gaat eigenlijk best wel snel vind ikzelf. Ben nu na een cyclus van 33 dagen ongesteld. Gelukkig redelijk normaal.



Als mijn cyclus zo doorzet dan ben ik halverwege augustus vruchtbaar (en dan ook op vakantie). Hopelijk kan ik dan weer aan mijn slijm zien wanneer ik vruchtbaar ben. Deze maand namelijk wel en ben daar zo blij om.



Misschien een stomme vraag hoor… maar als je ongesteld bent verlies je natuurlijk een niet ingenestelde eicel. Maar is dit dan per definitie ook een goede eicel. Dus die voldoende gerijpt is voor bevruchting?



Nou ik ga douchen!

Ik ga echt proberen hier meer te schrijven. Maar ja we schrijven ook allemaal bij de ei-rammelaars hè hahaha!

@bianca&? wrote:

@Formally known as Vuegje wrote:
Bianca done :wink:





Ik ben erug moe. ben de hele week al aan het trainen voor de marathon, vandaag en morgen een rustdag, maar ik moet nog een 3000 tal fotos bewerken …



yaya het leven van een fotograaf LOL.



Hier is mijn man ook aan de vitaminen geslagen speciaal voor goede zaadproductie :lol:. Wij zijn er helemaal klaar voor!!



Laat augustus maar komen!




fotograaf :think: :wink:

dan kan jij mooie foto’s maken als we ooit een meeting met onze toekomstige kindjes hebben :wink:




Ja hoor komt helemaal in orde :lol: