augustusstoppers 2009 kletsen nu alvast

zo dames ben nog even aan het knutselen voor op de 1e pagina maar heb er even snel iets opgezet!!

en een sf aangemaakt dus showen maar!!

Bianca, dank je voor het lijstje :slight_smile:

Ik ben de oudste tot nu toe! :think: :lol: :roll:



Ik denk op het moment dat het toch echt weer augustus gaat worden.

Ik ben vandaag bij de diëtiste geweest en mag nog 8 kilo aankomen om een gezond gewicht te hebben. Dus heb nog een missie. Maar als dat in orde is staat de vlag helemaal op groen.

En volgens mijn man wil hij sowieso augustus als uiterste aanhouden :wink:

meggie ben je dan te dun?? lees ik dat goed??

misschien kan iedereen nog wat over zichzelf vertellen woonsituatie hoelang relatie zulke dingen??



en plaats foto’s he dames!!

@bianca&? wrote:

meggie ben je dan te dun?? lees ik dat goed??




Dat lees je inderdaad goed :slight_smile: Maar om mijn kans op zwangerschap te vergroten ga ik dus onder begeleiding aankomen. Zoals een ander soms onder begeleiding afvalt omdat hij/zij te dik is, doe ik het andersom :slight_smile:

goeie morgen



ik heb vandaag een heel mooi kado gekregen van nikki :inlove:

ze heeft uitgeslapen tot 10.00 en lag met grote glimlach in bed en toen ik haar op pakte deed ze haar armpjes om me nek en deed haar gezicht naast die van mij. :inlove:

Is dat niet het mooiste kado wat een moeder kan krijgen??

@bianca&? wrote:

goeie morgen



ik heb vandaag een heel mooi kado gekregen van nikki :inlove:

ze heeft uitgeslapen tot 10.00 en lag met grote glimlach in bed en toen ik haar op pakte deed ze haar armpjes om me nek en deed haar gezicht naast die van mij. :inlove:

Is dat niet het mooiste kado wat een moeder kan krijgen??




aaah smelt!! :inlove:

@bianca&? wrote:

misschien kan iedereen nog wat over zichzelf vertellen woonsituatie hoelang relatie zulke dingen??



en plaats foto’s he dames!!




Ja hoor, ben 25 jaar, getrouwd, eigen huis met heerlijke tuin. Ik werk fulltime, en mag in mijn vrije tijd graag op dit forum rondhangen, maar ook op hyves, weblogs en met mijn neus in de boeken (van romans tot thrillers, en van vakliteratuur tot zwangerschapsboeken ;-))

Sporten is niet mijn hobby, maar ik ben er toch maar weer mee begonnen. Is wel zo gezond…

haha hier kletsen we nog niet zoveel he??



moet ook weer f wennen om hier te kletsen.

hahaha nou dan kletsen we toch verder…



ik begin vanavond met de laatste strip van mijn eennalaatste pakje. D.w.z. als deze strip op is, nog maar 3 maandjes!!!



Ik zei dat tegen manlief en die zuchtte alleen maar even. Hij was moe, en dan moet ik niet te veel zeuren over stoppen en kindjes krijgen.



Maar: ik heb ook weer een boek over zwanger worden gekocht en ben daar driftig in aan het lezen en dat vindt hij verder allemaal prima.



Hij zat ook stralend te vertellen dat iemand op zijn werk zwanger was. Daar hadden een paar vrouwen hem zelfs al wel door… hij was iets te enthousiast voor een man geweest… dus daar hebben ze het nu dus wel door dat wij gaan beginnen in augustus :slight_smile:

haha grappig dat ie het toch wel leuk vind :mrgreen:

maar ja mannen he die gaan er heel anders mee om met zwanger zijn.

hub zegt vandaag dat het zo druk was je moet haar de hele dag bezig houden hij zegt voor jou is het makkelijk jij heb je oermoeder gevoel hij zegt voor mij is het werk :shock:

wat een opmerking he :think:

ik zeg werk ja nou ja zegt ie het voelt niet als vrij zo druk de hele dag.

haha mannen :roll:

hahaha laat hem maar voelen wat het is om de hele dag voor je kind te zorgen. En dan laten vertellen aan al die mannen (en eventueel vrouwen) die vinden dat een huismoeder geen druk leven kan hebben.

Hier ben ik ook weer even in ons stop-topic :slight_smile:



Nog 2 maanden en 30 dagen (ongeveer) en dan is het stoppen geblazen. Nou ja voor ons stelt het niet zoveel voor, we hoeven alleen de rubbers aan de kant te leggen. Even kijken hoe ik dan met mijn cyclus zit :slight_smile:



Spannend hè meiden!

Jaa enorm spannend. Net ook al even in het andere topic een berichtje gezet. Kan echt niet wachten. Voor mij nog: 3 maanden, 1 week en 3 dagen voor ik stop met de pil. Dat is precies na onze vakantie. Maar kan echt niet wachten!!



Heb het wel aan mijn twee beste vriendinnen verteld, maar niet aan ouders of andere familie. Ik wil echt voorkomen dat die op elke verjaardag gaan vragen of het al raak is of niet.



Verder hoop ik zelf natuurlijk dat het snel raak is, maar van manlief mag het best nog even duren. Kan hij nog extra wennen… ??



In elk geval ga ik dan direct mijn cyclus bijhouden in aantal dagen. Ben benieuwd of mijn cyclus weer zo onregelmatig wordt als tien jaar geleden (pre-pil-tijd) of dat het nu wel regelmatig is.

@mariamaria wrote:

hahaha laat hem maar voelen wat het is om de hele dag voor je kind te zorgen. En dan laten vertellen aan al die mannen (en eventueel vrouwen) die vinden dat een huismoeder geen druk leven kan hebben.




ja haha dat is zeker zo maar ja mannen zien die stof niet liggen en de vlekken op de vloer.

als de vaatwasser vol staat maakt dat hun niets uit.

of de wc schoon is geen probleem ze staan toch :shock:

mannen je kan niet met ze maar ook niet zonder ze :inlove:

@Meggie wrote:

Hier ben ik ook weer even in ons stop-topic :slight_smile:



Nog 2 maanden en 30 dagen (ongeveer) en dan is het stoppen geblazen. Nou ja voor ons stelt het niet zoveel voor, we hoeven alleen de rubbers aan de kant te leggen. Even kijken hoe ik dan met mijn cyclus zit :slight_smile:



Spannend hè meiden!




je hebt wel beetje onregelmatig he.

is dus wel lastig uit te rekenen of voel je je eisprong??

@mariamaria wrote:

Jaa enorm spannend. Net ook al even in het andere topic een berichtje gezet. Kan echt niet wachten. Voor mij nog: 3 maanden, 1 week en 3 dagen voor ik stop met de pil. Dat is precies na onze vakantie. Maar kan echt niet wachten!!



Heb het wel aan mijn twee beste vriendinnen verteld, maar niet aan ouders of andere familie. Ik wil echt voorkomen dat die op elke verjaardag gaan vragen of het al raak is of niet.



Verder hoop ik zelf natuurlijk dat het snel raak is, maar van manlief mag het best nog even duren. Kan hij nog extra wennen… ??



In elk geval ga ik dan direct mijn cyclus bijhouden in aantal dagen. Ben benieuwd of mijn cyclus weer zo onregelmatig wordt als tien jaar geleden (pre-pil-tijd) of dat het nu wel regelmatig is.




mag je niet al stoppen met de pil??

en rubbers gebruiken??

zeg je dat het beter is als de pil al uit je lichaam is.

@bianca&? wrote:

mag je niet al stoppen met de pil??

en rubbers gebruiken??

zeg je dat het beter is als de pil al uit je lichaam is.




Neuh, hebben afgesproken dat ik de pilvoorraad zou opmaken én het komt beter uit met de vakantie. Mocht ik wel weer een onregelmatige cyclus krijgen, zul je net zien dat ik twee weken lang ongesteld ben. Dat had ik vroeger ook; op vakantie of kamp ofzo werd ik geheid ongesteld en kon ik niet zwemmen of anderszins zorgeloos vakantie vieren (vanwege buik en rugpijn).



Dus ik slik braaf m’n laatste pilletjes op, tot na onze vakantie, maar dan is het ook echt klaar.



Bovendien heb ik een hekel aan rubbertjes, dus die gebruik ik liever niet.

tja ik mag ook nog niet met de pil stoppen want hub houdt zelf ook niet van rubbers dus weet van zich zelf dat ie dan zegt ach laat maar :wink:



helaas :mrgreen:

hier is het ook de rubbers aan de kant leggen.





Als moet ik zeggen dat wij er meestal geen gebruiken, bij ons is het voor het zingen de kerk uit meestal, behalve tijdens mijn ovu week dan wel een rubbertje :wink:



Ik ovuleer rond mijn verjaardag ±. Heb deze ronde mijn ei gespot en dus kan ik al een beetje regelmaat vinden. heb meestal wel een normale cyclus van 29 dagen, aleen als ik erg veel stress enzo heb gehad dan kan er een paar dagen meer in zitten .





Man ik heb zin in augustus! Als is het wel een beetje zo van … nu kan ik lekker alles doen, als ik zwnager ben dan moet je weer overal op letten lol!!



maar its worth it he!! :inlove: