Augustusstoppers 2007 deel 9, lieve Sooki, we denken aan je!

Leek me wel weer eens tijd voor een nieuw deeltje, zo vlak voor het nieuwe jaar!

Goed plan Heske.

Ik reageer meteen maar even anders krijg ik geen mail meer als er is gepost :wink:

Fijn dat je in ieder geval geen bloedverlies meer hebt gehad, en dat je al eerder voor de echo mag.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat alles goed is.

Ik wil jullie allemaal een goede jaarwisseling en een goed, gezond en voor de nog niet zwangeren onder ons een heel vruchtbaar 2008 wensen.

Hoi meiden,

Vanuit een nu al knallend Rotterdam wens ik jullie een hele gezellige jaarwisseling en een voorspoedig, mooi en gezond 2008 toe! :-*

Heske… gelukkig blijft het bij dat beetje rood. Het komt helemaal goed hoor, dat moet!!. :-

Talulah en lelle… hoop jullie hier gauw weer te zien. :-

Dat 2008 maar een vruchtbaar jaar voor jullie mag zijn. Sterker nog… dat jullie een prachtig kindje mogen baren.

Sooki, ook hier wordt aan je gedacht. Hou je taai!

Lau… ik las in het andere topic dat je je niet echt lekker voelt. Beterschap meid. :wink:

Hier gaat het goed. :wink:

Mijn borsten doen wat zeer bij de oksels en ik heb een raar opgeblazen gevoel in de onderbuik. ( non stop sinds vrijdag) Geen krampjes/buikpijn ofzo.

Nog ( bijna) 5 dagen afwachten. :wink:

Doeg!

X Bren.

Hier ook nog even snel!

Heske, wat schrikken van dat bloedverlies. Oh, het blijft gewoon alleen bij dat beejte hoor, jij gaat dit nieuwe kindje gewoon gezond en wel op deze aardbol neerzetten!!!

Brenda, Talulah en Biebs, ik hoop met heel mijn hart dat jullie 2008 supergoed gaat beginnen in de vorm van een positieve test :-*

Vanmorgen was deze muts een beetje te druk op het werk en ben ik flauwgevallen…mijn collega;s schrokken zich kapot zeg!! Kon nog net een sliding op mijn knieen maken, ipv helemaal gestrekt :oops:

Snijd ik daarna nog even met een mega mes in mijn duim…ach ja…tis nog 2007 he!! :eh:

VERDER ALLE LIEVE MEIDEN HIER EEN GEWELDIGE NIEUWJAARSNACHT GEWENST!!! OP NAAR 2008 !!!11

Minnie doe jij es wat voorzichtiger zeg!! :naughty: :-

Lieve Heske, niet weer hè meid! Hoop dat het bloeden nu weg blijft hoor lieverd. :hug:

Nou hier de halve dag weer in het ziekenhuis doorgebracht, zal even short version geven: Heb een placenta praevia en die raakt nu wat los (placenta ligt op de baarmoedermond) Puck werkt ook niet mee, want die ligt er vol met de voetjes op te stampen. Krijg door al het bloed in de baarmoeder, een ontzettend geprikkelde buik en rugpijn (lijkt op rugweeën.) Baarmoedermond was nog dicht en lang genoeg, maar mag zo vaak me melden in het ziekenhuis als ik nodig vind. Als de placenta niet ver genoeg optrekt, zal ik de zwangerschap niet uitlopen en het kindje gehaald worden met een keizersnede. Omdat ik nu nog maar 21 weken ben, en ik weeën zou krijgen, gaan ze niets doen omdat weeënremmers niet lang genoeg effect zullen helpen om de tijd te overbruggen dat puckie levensvatbaar is. Zoals jullie zullen begrijpen een enorme harde klap om te horen.

Hoop voor iedereen dat 2008 een mooi, vruchtbaar jaar zal worden.

:-

Jeetje wat een schrik Heske en Minniemouse! :?

Heske, begrijpelijk dat je/jullie meteen weer in de rats zaten. Dit keer gaat het gewoon helemaal goed hoor, t kindje is gewoon een extra schoonmaak in je baarmoeder aan het maken. :hug: :hug: :hug:

Dus 14 januari wordt de dag dat jullie mogen kijken! Nog twee weekjes!

Minniemouse, joh, opeens onderuit? Dus je kwam goed neer op je knieeen?

Rot is dat zeg! Je was iig snel weer bij? En daarna maar even pauze genomen of ging het snel weer goed?

En dan ook nog even met een mes aan de haal, wat een dag!

Wij gaan gedrieeen voor onze positieve test, he Lelle en Brenda? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :wink:

Brenda jij ook van die vage kwaaltjes?

Ik zit ook met dat rare opgeblazen gevoel in mn buik en ongi gevoel. Verder vlagen van misselijkheid lijkt, maar dat kan ook weer door mn opgezette darmen komen, denk ik maar :doh: .

Sooki hou je taai idd!

Ik wens jullie ook allemaal:

:::: :: EEN SPETTEREND NIEUW JAAR VOOR IEDEREEN

MET EEN STRALEND MOOI EN GEZOND KINDJE!!! :
:::::

Lieverd, kan me voorstellen dat je je nu even niet zo happy voelt.

Ik :thumbdown: :thumbup: voor je dat jullie uk voorlopig nog even in zijn/haar holletje blijft zitten.

Sterkte en een dikke :hug: :-* Lotte

Jemig Sooki :frowning: , dat is nogal wat om te horen… :o !!

Wel fijn dat je zo snel terecht kon voor onderzoek, maar dit is natuurlijk ook niet wat je verwacht had! Wat een zorgen voor jullie :(…

Een rare avond zo voor jullie, zo dubbel…

Ik hoop en duim dat je placenta wel goed oprekt en alles eraan doet om jullie kindje zo lang mogelijk in de baarmoeder te houden!!

Heel veel sterkte met dit nare nieuws, ik denk aan je! :hug: :hug: :hug:

haai,

als eerste iedereen een heel goed 2008 toegewenst!

sooki, he gets meid wat een rotbericht zeg! een dikke knuf vanuit hier!

minnie doe je t een beetje rustig aan? je hebt wel een mooi buikie hoor, lijkt haast wel net zo groot als die van mij :shock: ach ja wie weet geen zwangerschap is hetzelfde he.

heske, ik hoop voor je dat het hier bij blijft en dat alles gewoon goed gaat hoor!

voor alle nadernede nod’s draaien hier de duimen op volle kracht!

hier thuis schiet alles lekker op, we hebben aardig wat kunnen doen. nu zorgen dat donderdag de container goed geleegd wordt, kunnen we em weer volstoppen hihihi we hebben nu aardig de boel op orde. lekker gevoel is dat hoor, is dat tenminste klaar.

verder gaat ook alles goed, heb al een aardig buikie die ook in de weg gaat zitten nu, maar goed we weten waarvoor we het doen. yeline weet ook heel goed dat er een baby in zit en die krijgt kusjes etc…zo lief!

allereerst;

HAPPY NEWYEAR :: :: :: :: :**:

Goh wat een mist hier :shock: :shock: , wij hebben alleen vuurwerk gezien wat binnen 10 meter werd afgestoken. Vuurpijlen :? nope!!!

Onze vrienden hebben een poging gedaan om 1.30 uur om naar huis te gaan, maar na het uitparkeren hebben ze de auto weer teruggezet. Ze konden de weg niet eens zien, ik ston voor de auto (5 meter) en ze zagen mij niet staan…ze moesten dan nog helemaal naar Amstelveen…

Dus een beetje improviseren hier met dekbedden, banken en matrassen , maar lekker veilig hier gebleven.

Hoe is het jullie allemaal vergaan met de mist en het vuurwerk???

Freggel, mijn buikkie moet nog omhoog, dus zal nu wel niet meer hard groeien…die van jou komt nu naar voren denk ik, of niet??

SOOKI, lieve meid wat een vreselijk bericht!!! Hopelijk houdt die kleine puck en je placenta het nog minstens een week of 8 vol, ohhh meis ik probeer me voor te stellen hoe jij je moet voelen, maar of dat lukt…

En voor Brenda en biebs breekt nu een superspannende week aan :pray: :pray:

Meiden, tot later!!!

Lieve meiden, een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal!!!

Sooki, wat een naar bericht meis. Jullie gaan wel heel onzeker het nieuwe jaar in zo… Meis, ik duim me helemaal rot in de hoop dat alles goed blijft gaan en Puckie voorlopig blijft zitten waar hij/zij zit. :hug:

Minnie :shock: … doe je een beetje rustig aan meis? Je zult wel geschrokken zijn zeg.

Biebs, Lelle, Brenda en Talulah, we gaan duimen dat jullie 2008 beginnen met mooie positieve testen over een paar dagen!!! Het is nog erg stilletjes bij de septembermama’s hoor!

Freggel, wat lief dat Yeline al zo beseft dat er een kindje in je buik zit :inlove: Sterre heeft dat besef natuurlijk nog helemaal niet, maar misschien komt dat nog. Mijn moeder vertelde dat ik het op het eind wel had, toen zij in verwachting was van mijn zusje, en ik was toen ongeveer net zo oud als Sterre nu (een maand ouder om precies te zijn).

Hier is de rust wel weer wedergekeerd. Helemaal geen bloed meer gezien, dus ik heb er wel weer vertrouwen in. Maar het blijft wel ff 2 weken spannend hoor :shifty:

xHeske

hey ladies, ik heb besloten om maar vol positieve energie 2008 in te gaan. Dus kom mij hier weer melden!!!

Natuurlijk eerst iedereen een spetterend 2008 gewenst!!! Dat er maar heeel veel nieuwe gezonde en mooie beebs op de wereld gebracht mogen worden.

Sooki ik hoop echt dat alles goed blijft gaan. Moet je nu ook veel meer rust houden??

Heske ik hoop dat alles nu rustig blijft en dat je ons over 2 weken een schitterende echo kan showen.

Minnie :naughty: doe je aub voorzichtig!! Doe het een beetje rustig aan, is het niet voor jou, dan natuurlijk wel voor die puk in je buik.

Biebs en brenda het klinkt heel erg hoopvol!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Freggel je bent lekker bezig, haha. Ik vind dat ook altijd een lekker gevoel. En wat lief :inlove: :inlove: van Yeline dat ze kusjes geeft.

Lautje kom je nu ook weer terug, als ik het kan kan jij het ook :wink:

Hier een flinke aantal tegenslagen gehad. En toen ik mij weer wilde gaan melden, volgde er nog een paar, dus het heeft even geduurd.

Ik wil de meiden even bedanken die mij toch zo af en toe hebben gemist, dat doet mij dan toch weer goed.

Ook hier moet er nog een weekje gewacht worden en dan weten we of 2008 gelijk een goed begin heeft. Aan het klussen kan het denk ik niet liggen. Gisteren stonden we met zijn drieen te dansen en zei ik tegen mijn hub, dat we misschien wel met zijn 4e nu stonden. :pray: :pray:

Verder vroeg ik mij af hoe de kids het gister vonden.

Kian vond het helemaal geweldig, die was er vanmorgen nog mee bezig. Al vond die de echte harde klappen niet zo leuk, maar het siervuurwerk was een hele happening. ‘WAUUW, mooi he, SOOOOO’ :inlove:

ik zal eens kijken of ik een nice pic van Kian kan showen.

Dikke knuf van mij voor iedereen die hem wil hebben

Hi lelle, welkom terug meid.

Voor iedereen uiteraard een goed nieuw jaar!!

Lelle, ik moet me heel rustig houden, geen huishoudelijke taken, niet de zorg voor danté op mij nemen etc. Mag nog net wat te drinken uit mn koelkast halen. Maar ik kan ook niets, als ik al mn been op til in bed dan krijg ik een harde buik. Om helemaal simpel van te worden. Vannacht geen oog dicht gedaan, ze deden zo’n zeer en mn rug :shock: net even gedoucht en nu lig ik met laptop in mn bedje. Ze zeggen dat als het bloeden stopt, de harde buiken zullen afnemen. En met rust zou het bloeden moeten stoppen, maar tot nu toe is er geen verandering in hoor. Morgen naar ‘oppergyn’ en dan zien wat hij er over te zeggen heeft… :pray:

Ohja het vuurwerk: Danté werd er na 10 minuten wakker van dus die hebben we toen voor het raam gezet, prachtig vond hij de ‘knalletjes’ en de ‘lichtjes’. Totaal geen angst. Na een half uur is hij weer lief gaan slapen :inlove:

Lelle, welkom terug meid. Hopelijk gaat 2008 voor jou ook heel goed van start met een posi test volgende week!!!

Sooki, lijkt me heel lastig om zoveel rust te houden, maar hoop dat het je lukt!!

Vuurwerk: Matthijs is opgebleven tot 1.00 uur :oops:

Hij weigerde het op te geven en ging maar door met feesten met die 2 meiden!!

Hij is een paar keer buiten geweest voor sterretje, maar toen het 12 uur was en de harde knallen kwamen, kwamen ook tranen…

Hij was natuurlijk doodmoe en kon het niet meer hebben…

Kon m daarna ook met knalrode wangen zo in bed mikken en hij had zijn ogen al dicht voor het kussen kwam hahaha.

Hij was er om 7.00 uur al weer uit want meneer wilde…UUJJ ELLEK KIJKEN( vuurwerk kijken hahahaha)

Hij ligt nu alweer 2 uurtje te slapen…

OJAAAAAAAA

heb ik eindelijk een briljant idee voor de babykamer…is het heel erg duur :roll:

Ik wil zo’'n behangboom op 1 gekleurde muur aanbrengen…die dingen kosten 200 euro…is wel veel he???

VOOR IEDEREEN DE BESTE WENSEN VOOR 2008, IK WENS JULLIE ALLEMAAL VEEL LIEFDE, GELUK EN GEZONDHEID IN HET NIEUWE JAAR!!

Gr. Talulah

Hi!!

Lelle, wat leuk dat je er weer lekker bij bent!

Ik ben inderdaad ook even een tijdje wat minder geweest… Ik zit eigenlijk niet zo lekker in mijn vel… :oops: Ben uiteraard super blij dat ik zwanger ben, maar het is toch anders als ik dacht. Ik ben de hele dag door misselijk, meer dan 3 broodjes gaan er gewoon niet in op een dag.

Heb dus een beetje een baal weekje achter de rug, maar 2008 moet gewoon lekker positief zijn! :wink:

Vond het gewoon heel vervelend om te klagen, aangezien nu ik zwanger ben ik eigenlijk niet mag klagen. :oops:

Sooki, ik zou het ook ontzettend moeilijk vinden om zo veel rust te houden! Petje af hoor! Uiteraard doe je alles voor je puckie, maar toch lijkt het me heel moeilijk!

Heske, ik ben blij dat het bloeden is gestopt!!! :dance:

Minniemouse, wat gaaf wat je in de kinderkamer wil gaan doen!!!

Wij laten 3 muren beschilderen door een kunstenares, hebben alles al geregeld! Erg duur… ( Zo erg dat ik het niet eens neer durf te zetten!!! :oops: ) maar wel helemaal geweldig!!!

Nou lieverds, ik ga weer even op de bank liggen, kijken of mijn hubbie me kan verwennen met een kopje thee!!!

xxx :-*

Goeiemorgen! Even een berichtje voor ik zo mijn apie naar het kdv ga brengen…

Lelle, leuk dat je er weer bent!!! :dance: Leuk dat Kian het vuurwerk zo mooi vond. Sterre heeft overal doorheen geslapen. Om half 2 was ze even wakker, maar toen heb ik haar d’r speentje gegeven en sliep ze meteen weer verder.

Sooki, hoe is het nu? Wordt het bloeden al minder? En de harde buiken? :pray:

Minnie, waarom knip je zelf niet een boom uit een leuk behangetje? Ik vind het een super leuk idee, maar wel erg duur idd. Aan de andere kant… hoe vaak richt je nou een babykamer in… :wink:

Lautje, doe eens niet zo gek joh, je mag best af en toe komen klagen hoor. We weten heus wel dat je dolblij met je zwangerschap bent, maar die misselijkheid enzo zijn gewoon rot. Mag je hier gewoon van je afschrijven hoor. :hug:

Hier gaat het goed. Geen bloedverlies meer, en ik heb besloten dat ik ga proberen de echo te verzetten, want de 14e kan Tjip niet mee, en dat vind ik toch wel heel rot. Hij vond het zelf ook niet leuk, maar snapte wel dat ik zo snel mogelijk duidelijkheid wilde. Maar nu ik weer wat zekerder ben, vind ik het gewoon belangrijk dat hij mee kan.

xHeske

Dan kom ik jullie weer lekker pesten!!! :wink:

xxx