Lautje, wat balen dat je zo misselijk bent meid!!!
En wat gaaf om de muren door een kunstenares te laten doen. Wordt het ook een bepaald thema???
Heske, ik heb idd besloten dat ik ga proberen de boom zelf te maken van verschillende behangetjes. Laat ik eens 4 misschien 5 soorten behang nodig hebben, dan zit ik rond de 100 euro (als ik die dure neem hahaha)
Ik ga m gewoon helemaal namaken van internet…
En wat goed dat je je weer iets zekerder voelt. !!!
Meiden… Een heel gelukkig 2008!!!
Lelle… Hartstikke fijn dat je er weer bent meid. :dance: :thumbup:
Ik deed het al, maar wil je even laten weten dat ik weer voor je aan het duimen ben.
Mocht je van je af willen schrijven… je weet mij ook te vinden. :-
Lau… ben je mal, gewoon blijven posten hoor. :naughty:
Geen enkel bezwaar dat je klaagt over de vervelende kanten van een zwangerschap. :-
Heske… ben blij dat het bloeden gestopt is. Gelukkig zeg.
Begrijpelijk dat je de echodatum nu opschuift. Met z´n 2en is toch mooier.
Sooki… wat een schrik! Heel veel sterkte… ook met het rustig aan doen.
Hoe gaat het vandaag?
Minnie… das ook wat, zo´n sliding. :shock: Hopelijk geen vervelende blauwe plakken ofzo aan overgehouden?
Renate… de dagdiensten overleefd?
Biebs… hoe staat het ervoor met de vage klachtjes?
Ik vergeet nu hopelijk niemand… :shifty:
Hier gaat het prima… ik ben een dagje vrij. :dance:
De meest opvallende klacht die ik nu al bijna 7 dagen heb is een giga opgeblazen gevoel in de buik. Alsof er weet niet hoeveel watten in zitten.
Af en toe voel ik een heel licht krampgevoel, maar het lijkt niet op menstruatiekrampjes. M´n borsten zijn aan de zijkanten gevoelig.
Ik krijg een weeig gevoel in de buik als ik een tijd niet heb gegeten.
Ik probeer me niet teveel te verheugen op een mogelijke zwangerschap, ook al denk ik soms… hmmm, zou het dan nu wel raak zijn. :think:
De wachtdagen zijn moeilijk.
X Bren.
Mag ik even zeuren en zeiken? :roll:
Mijn buik/lichaam is weer zo irritant aan het doen dat ik er continu mee bezig ben. :doh:
Ineens slaat de vertwijfeling toe…
Ik zal wel gewoon ongesteld worden met dat opgeblazen gevoel en licht zeurend gekramp in de buik.
Blegh. :x
/ Einde zeurbericht.
:-*
Oja… en nu gaat mijn onderrug ook nog gevoelig worden, ja fijn zeg. :x
:oops:
Goeiemorgen allemaal,
ja daar is ze eindelijke weer :oops:
heb een weekje vrij gehad maar natuurlijk ook al die feestdagen dat je zo ‘fijn’ geleefd wordt dus er niet aan toegekomen om te pc-en thuis dan wel te moe. 1e kerstdag naar mijn ouders geweest en 2e kerstdag vrienden 15 stuks volwassen en 5 kinderen (en dan hadden we nog t ‘geluk’ dat er 3 kindjes niet bij waren )
allereerst iedereen een geweldig 2008 met veel gezonde baby’s en positieve testen!
allereerst sooki meis toch wat moet je toch weer doorstaan een hele dikke knuffel vanuit het brabantse land :hug: :-* ik denk aan je meid en ga heel hard hopen dat je puck nog minstens een week of 8 blijft zitten en een knuffel van isabella voor dantéke :-
heske bij jou zat de schrik ook weer in maar je hebt het vertrouwen weer teruggevonden :- nou snel de echo met tjip erbij :hug:
en verders iedereen in de wachtdagen zit (en die duren zooooooooo lang :hug: ) ik duim voor jullie mee meiden
verders iedereen die ziek zwak of misselijk is t komt goed :hug: echt waar!
en nu weet ik t niet meer :think:
vriendlief heeft de keuken nog op t nippertje de afzuigkap klaar gekregen voor de kerst :o :mrgreen: nu nog afwerken en dan is de keuken helemaal klaar :dance: en blij ik dat daarmee ben tis zo’n gemak eindelijk een keuken met alle gemakken (btw toen we dit huis 6 jaar geleden kochten zat er een bruynzeeltje in van 30 jaar oud maar eerst moest de rest van t huis: huiskamer was een blokhut zoveel donkerbruine schrootjes en oranje gedoe muurtjes doorgebroken en de hele reutemeteut vervolgens zwanger toen moest als de sodemieter onze slaapkamer en babykamer af, vervolgens de tuin (waarin 17 dennebomen stonden en zo groot is die tuin nou ook weer niet) en toen kwam eindelijk de keuken aan de beurt zo dat was ff een korte samenvatting. nu gaan we verder met de hal maar das vooral stuccen en tegelvloertje en hoeft in principe niet zoveel tijd te kosten en door naar de zolder en als laatste de badkamer… help mijn man is een klusser :lol:
nou ik ga weer snel aan de slag, zit op mijn werk :silenced:
tot snel
haai ladies,
ik kom ff melden heb ook weer bij moeten lezen bij t topic van isabella en ook sooki zit bij ditzelfde clubje dat ze gisteren is opgenomen in het ziekenhuis en toch aan de wee-remmers zit! Volgens mij heb ik d’r gsm nummer en zal ik ff een smsje sturen namens ons.
Claudia
Sh*t zeg… nee he.
Krijg er kippenvel van. :o
Sooki… je leest het nu niet, maar hier wordt aan je gedacht.
Jeetje Sooki :shock: Hoop zo voor dr dat alles goed blijftgaan… wat een narigheid…
Minnie, hoe ziet zo’n behangboom eruit dan? Heb geen idee wat je bedoeld.
Heske fijn dat het bloed gestopt is! Komt vast allemaal wel goed, ik heb bijna 4 weken dagelijks bloedverlied gehad en mn beebje zit er ook nog
Brenda, spannend hoor, wel balen dat je rug nu begitn te zeuren… Nog een paar daagjes wachten…
Ah nee he , Sooki we denken aan je!!
Ik duim mn vingers blauw dat alles goed komt! :hug: :hug: :hug:
Echt vreselijk naar zeg!
Heske, fijn te lezen dat er bij jou geen bloed meer is gekomen!
Minnie, leuk idee joh!! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt!!
En Matthijs zo lang opgebleven? :shock: Wow dat hij dat volhield!!
Brenda, zit je lichaam je weer lekker bezig te houden? Vervelend! Nog even volhouden en dan heb je eindelijk meer duidelijkheid!
Lelle, gezellig dat je er weer bent!
Lautje, klagen hoort erbij, twas bij mij ook zeker geen rozegeur en maneschijn!
Ik ben zelf ook veel mn buik bezig, voel vanalles lijkt. Gister had ik een erg drukkend ongigevoel en toen opeens was er een soort plop/bubbelgevoel en zakte het af :doh: . Lekker vaag weer. Maar het lijkt gewoon of er iets anders is of ik verbeeld het me. En dan weet ik eigenlijk ook niet wanneer ik kan testen, eigenlijk zo laat mogelijk maar, maar ja he… ik ben niet zo goed in afwachten :doh:
@Biebs wrote:
Ik ben zelf ook veel mn buik bezig, voel vanalles lijkt. Gister had ik een erg drukkend ongigevoel en toen opeens was er een soort plop/bubbelgevoel en zakte het af :doh: . Lekker vaag weer. Maar het lijkt gewoon of er iets anders is of ik verbeeld het me. En dan weet ik eigenlijk ook niet wanneer ik kan testen, eigenlijk zo laat mogelijk maar, maar ja he… ik ben niet zo goed in afwachten :doh:![]()
Dat gevoel heb ik ook Biebs. Het is net of m’n buik anders aanvoelt dan de afgelopen 2 maanden. Ik herken alleen het licht zeurende gevoel van vorige maand weer.:think:
Ik weet wel dat ik hetzelfde gevoel in mijn buik had toen ik op dag 45/50 van m’n cyclus zat toen ik die cyste had. M’n buik was toen ook zo vaag opgeblazen. :think: Nou had ik toen iets in mijn buik zitten ( cyste), dus wie weet krijg ik nu hetzelfde gevoel omdat er een hoopje cellen in mijn buik zit.

Haha, wat kan een mens rare klachtjes hebben he. :shifty:
Hopelijk is het voor ons beiden en Lelle eindelijk raak. :thumbup:

Sooki, lieve meid, heel veel sterkte. Hopelijk helpen de weeenremmers en blijft pukkie waar hij/zij zit tot hij/zij groot genoeg is!!!
Hier net ook een akelig bericht Tante van Jeroen is vannacht overleden. Tis best een hechte familie, dus het voelt alsof mijn naaste is gegaan
2008 begint weer geweldig :?
Vlinder, als je op google…behangboom… intypt en dan de eerste link kiest, daar kun je zien wat ik bedoel. Je heb wel 30 verschillende!!
Biebs en Brenda, spannend al die kriebels ed in jullie buikkies!! Hopelijk zijn het positieve kriebels en krampjes!!!
Claudie, alles goed??? Voel je je beebje al?? Jemig jij gaat ook al hard he, bijna 18 weken alweer!!!
Minnie, akelig zeg! Was ze oud of ziek of was het dus erg onverwachts?
Rot begin zo idd!
Brenda, ja ik snap er ook niks van. Mn lijf doet zowieso heel anders nadat ik met de pil gestopt ben. Ik voel veel meer! En dan die mk die alles nog eens in de war schopt. :doh:
Nou ja, we kunnen iig weer lekker samen ‘mutsen’ over onze klachtjes .
sooki heel veel sterkte,hou je puck maar lekker binnen.
ik ben vandaag weer naar de vk geweest.
en ik ben weer afgevallen,ben nu 15 kilo kwijt :o .
bloeddruk 120/80.en het hartje weer gehoord.
verschillende afspraken gemaakt.20 weken echo,3d echo,lactatiekundige.
zo blijven we bezig.in week 30 en 33 krijg ik extra groeiecho’s omdat matthieu erg licht was en mijn vruchtwater op was.
ik ben blij dat ik goed in de gaten gehouden wordt.
en vanaf week 35 naar de gyn ivm met keizersnee.
de duimen draaien voor de naderende nod’s :thumbup: :thumbdown:
Sooki, heel veel sterkte meid.
Dikke :hug: :-*
Lotte vandaag 12 weken, gefeliciteerd!
Dank je wel.
Allereerst wil ik iedereen alle goeds en veel gezondheid toewensen voor 2008 en natuurlijk gezonde kindjes en positieve testen!!
Sooki: wat een narigheid . Hoop echt dat je puckie blijft zitten waar die zit
:hug: .
Heske: wat zal je geschrokken zijn van dat bloedverlies :-* . Gelukkig is het nu weer helemaal weg.
Brenda: ik ben de dagdiensten goed doorgekomen hoor, alleen gistermiddag toen ik thuiskwam was ik helemaal brak. En jij?
Vind het zo spannend nu voor je … hoop echt op een positieve test!!!
Biebs: hoop ook zo dat het bij jou nu ook raak is .
snips: 15 kilo afgevallen joh :shock: . Zorg goed voor jezelf en voor je ukkie meid :hug: . Gelukkig was met ukkie alles goed.
minnie: wat een akelig nieuws zo net in het nieuwe jaar. Veel sterkte :hug: .
Hier gaat alles goed. Ben nu een paar daagjes vrij :dance: . Vanmorgen even met Lienke naar de schoenwinkel geweest want had het idee dat haar schoentjes te klein werden. Dat klopte dus ook wel dus ze heeft nieuwe schoentjes gekregen. Maar zo he, wat zijn die dingen duur :o . Moet 70 euro betalen :shock: . Maar vind het wel belangrijk dat ze goede schoenen aan haar voeten heeft dus ja, dan moet je wel wat he :? .
Groetjes Renate
renate lekker een paar daagjes vrij :dance: en ja schoenen zijn duur :shock: ik wil ook dat ze goede schoenen dragen sebastiaan heeft een goede week geleden ook nw schoenen gehad en waren ondanks 30% korting nog 69 euro :o
snips fijn dat alles goed gaat :thumbup: maar 15 kilo afgevallen :shock:
nieuws van sooki: de weëenremmers werken, maar het ziet ernaar uit dat ze tot aan de geboorte vd beeb in t zkh moet blijven :hug:
nou ik ga weer door met werk!
Wat heftig dat Sooki zo lang in het zk. moet blijven zeg. :shock:
Gelukkig slaan de weeenremmers aan… nu maar blijven hopen dat alles goed blijft gaan.
Minnie… wat een naar nieuws zo in het nieuwe jaar. Gecondoleerd!
Snips… fijn dat alles goed gaat met het kindje. :thumbup:
15 kilo afgevallen!? :shock: Wow, das niet niks.
Biebs… we kunnen inderdaad weer fijn ouwenelen over onze kwaaltjes, haha. ( heeft ergens toch ook wel wat. :P)
Renate… ook ik was compleet brak gistermiddag. Ik ben meteen in slaap gesukkeld toen ik thuis kwam, haha. Heerlijk dat je wat daagjes vrij bent nu.
Claudie… daar was je weer! :thumbup: Op de 17 wk al, hartstikke mooi!
Ik heb net 2 frikandellen weg zitten werken.
Dat is toch niet normaal. :oops:
Het kan ook PMS zijn, maar idioot is het wel. :mrgreen:
Jemig, zolang in het ziekenhuis blijven!!! Goh wat een pech heeft die meid zeg!! niet te geloven!!
Brenda, 2 frikandellen??? hahahahaha…wie weet is dat een teken!!!
Snips, 15 kilo :shock: blijft er nog wel wat van je over joh??
Renate, schoentjes zijn echt belachelijk duur he??? Wij laatst ook 70 euro in de aanbieding…maar ik ben het helemaal eens met je stelling hoor, die kids moeten gewoon goede schoenen hebben en dat ze dan duur zijn…jammer…
Fijn om te lezen dat de weeenremmers in ieder geval aan slaan, ook al moet Sooki nog zo lang in het ziekenhuis blijven.
Het belangrijkste is dat de kleine voorlopig nog lekker even blijft zitten.
Sterkte meid :-*