Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

oh biebs wat jammer :cry: een hele dikke knuffel meid :hug: :-

ik mocht na mijn mk ook meteen weer van start gaan tis idd puur om te weten wat de nod datum is :-

heb met tijd en wijle al zwangerschapskleren aan zit gewoon veel lekkerder en je ziet t nog niet dat t zwangerschapskleren zijn dus waarom mezelf kwellen net knellende kleding :wink:

kga snel weer verder met werk

tot laters allemaal :-*

Biebs dikke knuf meid en hopelijk is het jullie snel weer gegund.

Lautje jammer dat dit gesprek niks geworden is maar je weet in ieder geval dat hij goed in de markt ligt met zijn ervaring en papieren dus er moet toch een baan te vinden zijn die wel bij hem past en lekker verdient.

Dames willen jullie aub niet zo over eten praten met al die ingredienten erbij :sick:

Hier begint mijn buikje nu ook echt te groeien :dance:

Vooral s 'avonds is het al echt zo’n klein bolletje.

Gisteren vroeg een juf van Luca of ik zwanger was dus ander beginnen het ook te zien :slight_smile:

Zo Niek, dat is ook al lekker snel dan! Leuk joh!!!

Biebs, ik ga zo ff achter de pc zitten (ipv laptop) en dan pas ik het lijstje ff aan… Helemaal niet leuk zeg, ik had je veel liever daar tussen de zwangeren laten staan :cry:

Bianca, niet schrikken en meteen je hubbie bespringen, maar vorige week stond er een stukje in het AD dat het zelfs nu bewezen is dat je het beste élke dag kan klussen :lol: Maarre… wat ik al eerder zei… met om de dag klussen kun je prima zwanger worden, maar mij lijkt het nog steeds het beste om het niet te plannen. Gewoon klussen wanneer je daar zin in hebt (en dan hopen dat dat vaker dan 1 keer per maand is :wink: ). Het schijnt zelfs van nature zo geregeld te zijn dat vrouwen meer zin hebben in de periode dat ze vruchtbaar zijn, dus wat dat betreft zou het gewoon helemaal goed moeten komen. Naar mijn idee blijft het gewoon voor het allergrootste deel een kwestie van heel veel geluk…

Meiden die zwanger zijn, wat ellendig dat jullie zoveel last van misselijkheid hebben :hug: Ik weet hoe vervelend het is, had het bij Sterre ook, en dat hield helaas niet op na 12 weken. Tja, het hoort erbij natuurlijk, maar fijn is het niet, zo kun je gewoon wat minder onbeperkt van je zwangerschap genieten. Hopelijk gaat het bij jullie snel over nu!!! :-*

Lautje, balen dat je hubbie niet in aanmerking komt voor die baan :frowning:

Hier nog even goed nieuws: ik heb slijmpjes gespot!!! :dance: :dance: :dance: Heb dus een sterk vermoeden dat mijn cyclus meteen na de mk weer mooi op orde is en ik binnen nu en een paar dagen m’n ei heb. Zit nog een beetje te denken of ik misschien vanmiddag toch ff ovu-testen ga halen, maar denk dat ik het maar niet doe. Zoals ik al zei, het is toch een kwestie van geluk om zwanger te raken… we klussen gewoon lekker door :mrgreen: en dan zien we het wel…

xHeske

Biebs, heel veel sterkte :hug: :hug:

Lieve biebs dus toch.

he wat ontzettend rot zeg!! ik heb zo met je te doen.

lieverd heel veel sterkte de komende tijd!! en een dikke knuffel van mij!!

:hug: :hug: :hug: :hug: hoop dat het snel weer raak mag zijn voor je en dat het dan goed blijft gaan!!!

_____ ,-~-. ..–.. .-~-.

/ .- ,´
.-. '___<br /> _______ /__________' ´ /___<br /> ________'-/___´a___a-´_

|,´().____|_____<br /> _________ ___( ._|_. )___ /______<br /> __________ __.,´_ /

.-._______,´-._______<br /> ________,´__ ,'__-´’, ._____<br /> _______/___ /...............' _______<br /> _____,´___ /..EEN DIKKE...' ___.

,´
|…KNUFFEL…|___._<br /> __|_____,´.|...VAN MIJ....|. _____|<br /> ___.,´.-. …
… .
… /.-….__,´_<br /> _________/_. ,´

__.""-.
,'
._:_,´ _____',_.-""._<br /> _/_,-._
) ('´,-.

(
(
._____,´_______._.´))

,´
___`.///_

@Ke wrote:

Bianca, niet schrikken en meteen je hubbie bespringen, maar vorige week stond er een stukje in het AD dat het zelfs nu bewezen is dat je het beste élke dag kan klussen :lol: Maarre… wat ik al eerder zei… met om de dag klussen kun je prima zwanger worden, maar mij lijkt het nog steeds het beste om het niet te plannen. Gewoon klussen wanneer je daar zin in hebt (en dan hopen dat dat vaker dan 1 keer per maand is :wink: ). Het schijnt zelfs van nature zo geregeld te zijn dat vrouwen meer zin hebben in de periode dat ze vruchtbaar zijn, dus wat dat betreft zou het gewoon helemaal goed moeten komen. Naar mijn idee blijft het gewoon voor het allergrootste deel een kwestie van heel veel geluk…

xHeske

ja maar ik kan het niet laten om meer te gaan klussen dan normaal.

wij hebben allebei een baan met onregelmatige diensten en als ik dan op de dag heb gewerkt en hij in de avond heb ik sávonds om 23.00 geen zin meer maar nu wel haha.

denk als ik verder ben dus na een half jaar nog niet zwanger dat ik dan meer echt doe wanneer ik alleen zin heb.

ach ik heb alle tijd alleen zou het heel leuk zijn als er een snelle zwemmer bij zit!!

heb ook genoeg gehoort van vrouwen op dit forum die het om de dag doen en zwanger waren dus ook geplant zeg maar.

lautje tuurlijk kom ik dan een salade bij je maken gezellig!!

en rot dat het gister toch niks geworden is met die baan van je man.

niek we zullen het niet meer over eten hebben!! beloofd :silenced:

Heske hier ook de slijmpies gespot mss hebben we dat wel tegelijk ons NOD ??

ik heb zondag me ei als het goed is!!

Als ik vanaf de mk een nette cyclus van 28 dagen zou hebben (erg optimistisch, maar je weet het nooit), dan heb ik morgen mijn ei. Zou op zich kunnen hoor, want de slijmpjes zijn er al een paar dagen, alleen vandaag echt veel… Ik laat mijn nod nu nog maar ff staan hoor. Als ik mijn ei heb gevoeld pas ik 'm wel aan, want dan heb ik op zich wel een redelijk beeld van wanneer mijn nod zou moeten zijn. Anyway, het ziet er wel goed uit dus, als ik idd nu al mijn eisprong zou krijgen! :dance: :pray:

Bianca, ik snap het ook wel hoor, dat je het niet kan laten om meer te klussen. Zolang jullie je daar allebei goed bij voelen is het ook prima natuurlijk! En weet je, ik vind het ook nog wat specialer om te klussen met het idee dat we babytje proberen te verwekken :mrgreen: , dus daardoor heb ik dan vanzelf alweer meer zin om te klussen rond mijn eisprong. Stukje romantiek he :wink:

xHeske

Biebs :hug: . Hopelijk is het jullie snel gegund dat je weer zwanger bent :-* .

Heske: spannend met die slijmpies!!! go go go :wink: :mrgreen: .

lautje: balen dat ze je man niet geschikt vinden voor die baan. Hopelijk vind hij snel iets wat bij hem past.

Moet straks weer werken. Zal wel lekker druk zijn want er kwamen 10 opnames vandaag :shock: . Zal wel een mooi geren en gevlieg worden :? . Ach, we zien het wel …

Groetjes Renate

pfffffff wat kletsen jullie wat af zeg, zo is het dagen heel rustig en zo zijn er weer pagina’s vol geschreven.

Heske, het is inderdaad puur geluk. Dus ik hoop dat je nu heeeel veel geluk hebt, het is je echt gegund. Nu nog lekker klussen en dan komt alles weer goed.

Lautje wat ontzettend balen dat je mannetje niet is aangenomen. Maar er komst vast en zeker wel nog iets leukers en beters op zijn pad.

Biebs nog een keer een hele hele hele dikke knuf van mij

Lotte en Talulah het klinkt allemaal heeeel erg positief!!!

Toen wij bezig waren voor onze eerste was ik er ook heel erg mee bezig, ik was er al heeel erg mee bezig voordat we er echt aan begonnen. Ik ben toen ook gelijk begonnen met ovutesten. Wat ik niet aan het toeval hoef over te laten doe ik ook niet. Pas wanneer je ei is geweest, moet je het loslaten, dan kun je helaas niets meer doen. Maar alles wat ik ervoor kan doen, doe ik. Ik weet niet of het dus uitmaakt of je er wel mee bezig bent of niet. En ik denk ook dat het zeker geen kwaad kan als je het elke dag doet.

Hier gisteren nog even voor de zekerheid gevraagd of we nu in ieder geval wel gaan klussen op de dag van me ei. Het antwoord was gelukkig ja.

Het etentje was gisteren heel erg lekker en leuk, daarna zijn we nog wat gaan drinken en wilde we nog naar de bios gaan, maar had te veel last van me rug.

nou nu ga ik even :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: draaien voor een paar zwangere erbij! Het liefst allemaal.

oja, het heeft inderdaad doorgezet :cry:

Jammer Lelle… :hug: Wel fijn dat je hubbie nu iig een beetje meewerkt! :wink:

Wanneer is je nieuwe nod? Dan kan ik dat in het lijstje zetten…

Renate, succes met werken dan straks!

Volgens mij hebben Tjip en ik gisteren wat verkeerds gegeten… Tjip voelde zich gisteren al niet helemaal oké, en ik nu ook niet. Moet zometeen met Sterre naar de ha (gigantische luieruitslag die maar niet weg wil gaan… :frowning: ), en als Tjip niet op tijd thuis is moet ik met de fiets, helemaal naar de andere kant van Zoetermeer… helemaal geen zin, dus ga hem zo eens bellen dat ´ie naar huis moet komen…

Zo, nu nog ff een maffe foto van mijn gekke spokie…en dan is het wel weer even best zo :wink:

xHeske

wat een schatje!!! :inlove:

ik wil ook,ik wil ook,ik wil ook!!!

wat vervelend luier uitslag mmmm ffies denken mss kun je er zink op smeren heb je dat?? of barierre creme weet alleen niet of dat voor kleintjes ook mag ik smeer het altijd op die lieve opatjes en omatjes.

hier wat lichte steekjes links zal dat me ei zijn?? zal ik dan een cyclus hebben van 28 dagen?? maak ik mezelf gek?? nee ik voel het echt.

mmmmmm :think: nou ja straks toch klussen!! we zien het wel!!

Spannend Bianca! Zou best kunnen joh, na de pil duurt het toch ff voor alles je lijf uit is, dus misschien komt nu langzaam je normale cyclus wel weer door. Zou mooi zijn, hoef je niet zo lang te wachten! :mrgreen: Kunnen we over een week of 2 gezellig samen testen! Wie weet… :pray:

Zinkzalf ed heb ik allemaal al geprobeerd. Ook nog andere zalfje dat ik bij de apotheek had gehaald. Gebruik ook geen Zwitsaldoekjes meer om haar billen schoon te maken, maar gewoon een hydrofiel washandje met lauw water. Om de 2 uur verschonen, of eerder als het nodig is… Zou het beste zijn om haar zo nu en dan in haar blote billen te laten lopen, maar daar vind ik het gewoon te koud voor nu. Dus ja, dan maar naar de ha, misschien dat die nog een wondermiddeltje weet.

Uitslag komt waarschijnlijk doordat er nu 3 hoektandjes doorkomen, daar heeft ze gigantisch veel last van. Zo zielig :frowning:

xHeske

Biebs hoe gaat het met je meis?

Heske wat een lekker ding is die Sterre zeg, kijk dr nou zitten, wow :inlove:

Nou wij hebben weer een enerverend dagje achter de rug. Danté zou vandaag zn buisjes krijgen. Het is leuk als je auto het dan doet… Als eerste startte de auto niet meer nadat ik vanochtend bij een afspraak was geweest. Kon dus in allerijl joggend naar huis omdat ik de spullen van het ziekenhuis bij me had (lag al in de auto.) Leuk als je zwanger bent haha. Toen zijn we vlug op de fiets en brommer gesprongen richting ziekenhuis, kwamen nét op tijd aan (pfieuw.) Danté heeft het allemaal goed gedaan. Hij ligt nu even te slapen maar wat een knappe vent heb ik toch :inlove: Toen is mn man met de brommer naar huis gegaan om een andere auto te halen, wordt ie buiten het terrein van het ziekenhuis aangereden dus die kwam een uur later mank en bont en blauw weer aanstrompelen. Degene die em heeft aangereden is gewoon doorgereden :cry: heel sneu

Nja, daarna man en kind naar huis gebracht en de een ligt op de bank en de ander te bed. Heb wel met mn man te doen hoor, arm ding lag gewoon 10 meter verder dan zn brommer. Gelukkig had ie een helm op maar hij heeft wel koppijn nu. Danté was met een glimlach uit de narcose gekomen dus die gaat wel goed gelukkig!

Jemig Sooki :shock: , dat is schrikken…

En die L*L is gewoon doorgereden??? Heeft niet eens de moeite genomen om eens te kijken wat ie heeft aangericht?? Je mannetje heeft zeker niet per ongeluk het nummerbord gelezen :pray:

En wat stoer van die kleine kerel zeg!! Buisjes en dan met een lach wakker worden :thumbup:

Heske, wat een scheet van een meid heb je toch :inlove:

Bianca, OH dat zou zomaar je ei kunnen zijn. Is het constant of was het heel even??? Als het constant is dan moet ie misschien nog springen!!

Matthijs is net (met mij) op kennismaking geweest op de PSZ :inlove:

Zo schattig daar…die wc-tjes!!! echt mini!!

Morgenochtend mag hij voor het eggie…We mogen er wel bij blijven aangezien we geen idee hebben hoe hij het gaat vinden.

Minnimouse, nee. Hij dacht dat het een zwarte wagen was en een omstander zei dat het een gekleurde wagen was maar ze hebben allebei geen kenteken kunnen noteren. Die vrouw zei wel dat ze verbaasd was dat ze die 2 jongens had zien instappen omdat ze wel 16 leken dus misschien waren het joyriders? Ik heb geen idee maar he tmaakt me zo kwaad, bah.

• ff inbreken *

Hee Heske,

Even ingelogd om het kiekje van de kleine Sterre te zien :lol:

Lekker ding hoor!

Hopelijk verdwijnt de luieruitslag binnenkort, want dat is natuurlijk maar niks :naughty:

Groetjes Garfield… * die weer uitbreekt * :smiley:

Sooki, je kan dus twee mannen vorzorgen! :shock:

x

hoi hoi

wat schrijven jullie veel zeg.

ik heb mijn ma en schoonma gevraagd om te koken voor mijn mannen.

ik kan het echt niet :sick: :sick: :sick:

zit nu ook met een emmer op schoot :sick:

vanmorgen ook al 2 keer boven de pot gehangen.

het is vreselijk.

het heeft wel een voordeel,zo vliegen de kilos eraf.

nee geintje,ik hoop zo dat dit binnenkort stopt,ik kan niet meer :cry: :cry: :cry:

Snips dat je zo beroerd bent zeg, och meid toch en je moet nog wel even. Heel veel sterkte!! :hug:

Gaan toch maar morgen even met de politie babbelen. Stel je voor dat hij over een maand nog zo’n last van zn knie heeft bijvoorbeeld. Is gezien de zorgverzekeraar toch gemakkelijker als je dan aangifte hebt gedaan… Oooh ben zo boos op diegene die ijskoud door is gereden :cry:

Minnimouse, wat leuk dat matthijs het zo gezellig vond op de psz. Danté vond de eerste 2 keer weg brengen niet erg, maar bij de derde keer had hij door dat mama toch wel heel lang weg bleef en sindsdien is het voor hem veel moeilijker.

Heske heb je al een antischimmelcrèmepje geprobeerd?! Hoop dat ze snel door de luieruitslag heen is!

Lelle zo te lezen gaat het wat beter bij jullie!? Spannend voor je volgende eitje, laat em vangen hihi

Sooki wat beroerd zeg, sterkte voor alletwee je mannen!! Hou je taai he…

Wat is Sterre toch een beeldschoon kind!!!

snips balen dat je zo beroerd bent zeg!! Hopelijk ben je er snel vanaf of word het wat minder!