Even snel kort…
BIEBS…onwijs veel sterkte! :hug: :hug:
Hou je taai!
Msschien tot later vandaag dames, ben nogal brak nu.
X Bren.
Oh Sooki, wat een kl*te-actie zeg! :shock: :shock: :shock: Zou idd in ieder geval maar aangifte doen… (wel heel toevallig… onze auto wilde niet starten vanmorgen… dachten eerst dat het de accu was, maar blijkt de dynamo te zijn en gaat ons op z’n minst 400 en maximaal 1100 euro kosten :evil: En dat terwijl we bezig zijn om hem in te ruilen en een grotere auto te kopen :wall: ) Beterschap voor je hubbie iig!
Stoer van Danté dat hij het zo goed gedaan heeft vandaag!! :thumbup: :inlove:
Minnie, wat leuk dat jullie de kennismaking op de psz gehad hebben! Wat wordt je ventje groot dan he! :inlove:
We hadden voor Sterre al Miconazol gehaald, dat is geloof ik ook tegen schimmeltjes. Maar dat hielp voor geen meter. We hebben nu een zalfje gekregen met Miconazolnitraat en nog wat. Huisarts schrok er ook van hoe erg het eruit zag. Hoop nu maar dat dit zalfje snel werkt (kan wel 2 weken duren voordat het over is
), ik vind het zoooo zielig voor mijn kleine meiske.
Garfield, leuk dat je weer ff inbreekt :mrgreen: Je hebt echt de kriebels he
Snips… :hug: Hou je taai meis! Goed dat je je moeder en schoonmoeder gevraagd hebt om te koken, ff aan jezelf denken nu! Ik hoop dat je misselijkheid snel minder wordt!
Ik heb nu ook steken linksonder, dus m’n ei zit er echt aan te komen! :dance: Weet het natuurlijk nooit 100% zeker, maar ik voel het altijd vrij goed, dus ga er vanuit dat ik nu toch ook goed zit. Vind het wel echt super fijn dat het dan zo snel weer op gang is gekomen.
xHeske
Wow, ik heb sinds een half uurtje ontzettende pijn in mijn linkerlies! :shock:
Het trekt verdorie gewoon naar mijn bil toe!!!
Misschien toch te hard en te lang gelopen gisteren! Dit is echt geen pretje, kan verdorie niet eens normaal zitten!
x
minniemouse wat goed zeg, ik denk dat ik echt beretrots zou zijn als me kindje groot wordt!!!
sooki jeetje zeg wat naar allemaal hoop dat je man er niet al te veel last van krijgt!!
en :-* voor danté mijn broertje (21) heeft vroeger ook buisjes gehad en is een grote vent geworden heeft nergens meer last van alleen als ie ziek is dan is het eerste wat pijn doet zijn oren.
(ik kan ook streepje op de e) tada!!! :dance: en deze ook ë
cindy balen zeg dat je zo misselijk bent gelukkig hoef je niet te werken!!
zal ik ook keer voor je mannen komen koken??
heske wat fijn dat je meteen weer aan de klus kan!! hoop dat dat voor biebs ook geld!!!
die steekjes zijn weg maar heb gister pas slijm gehad dus denk dat ie gewoon op springen staat!!
lautje :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: mss ben je wel gewoon zwanger!!
ik hoop zo dat iedereen deze ronde zwanger wordt!!!
en we blijven wel bij elkaar he??!!
lekker kletsen!!!
ff nieuwtje ellen die hier mee schreef heeft een echo gehad vandaag 13 weken alles is goed!! hartje klopt!!
d8 deel ik f mede!!
Goeiemorgen allemaal,
Nou mijn temp. was 0,3 gestegen alleen ik was al een half uur voor de helft wakker. Ik ben zo stil mogelijk blijven liggen om nog een beetje te doezelen:oops:
zucht dit is wel zenuwslopend…nog 3 dagen en dan is het zondag. Dan zijn er 10 dagen voorbij…
Spannend Talulah!!! Het klinkt iig wel veelbelovend joh!!! Ik duim heel hard voor je!!!
Sterre wil ook ff wat zeggen…
| vcvwsx
hbiuukuikuik
Slim kind he. Einstein II in spé :mrgreen:
xHeske
Zooo Sterre is al behoorlijk slim zeg
even een berichtje terug voor Sterre:
oicmo msii
icmioniuhwue
Oh, Sterre vindt het zooo lief dat je dat zegt!
Bladibla, ik heb eigenlijk ook niet veel spannenders te vertellen :roll:
Tjip is trouwens nu een nieuwe auto aan het kopen! :dance: Een Opel Zafira. Hij kijkt eerst even naar een companycar van juli 2007, waar nog amper mee gereden is, en als 'ie die niet mooi vindt dan bestelt 'ie een nieuwe :dance: Helemaal leuk, dan kunnen we nog heel kindjes maken, die passen allemaal makkelijk in de auto :mrgreen: :inlove:
Hier ook erg weinig te melden eigenlijk!
Gelukkig weer bijna weekend!
O ja, wel geshopt trouwens… :mrgreen: We moesten nieuwe stofzuiger, alleen kwamen uiteraard met een stuk meer thuis! :shock:
Het werd een nieuwe stofzuiger, + zo’n stofzuigertje voor boven ( hoef ik niet meer te slepen!!! :dance: :dance: :dance: ) een nieuw tosti-grill plaat ofzo en een nieuwe universele afstandbediening met touchscreen! :oops: :shock: :shifty: Nu hebben we nog maar een afstandbediening, echt super gewoon!
En dan allemaal onder het mom van: Tja, we hadden het echt nodig… :liar: :liar: :liar:
x
morgen dames!!!
:-* voor sterre!!!
vind het trouwens zo’n leuke apparte naam maar mijn vriend vind het niet leuk.
heb al twee hele mooie namen voor een jongetje maar nog geen voor een meisje nou hoeft dat natuurlijk ook nog niet!!
manlief is een kleed aan het halen bij de ikea die wou ik heel graag heb het geld er nog niet voor maar schiet het ff voor van me spaarrekening en stort ik het terug als ik me eindejaarsuitkering heb.
ik ga dus ff douchen en beneden stofzuigen en dweilen.
daarna de hele dag samen in huis verder klussen!!!
verder heb ik ook niets spannends!!
kom denk vanavond weer ff spieken!!
kussie
zit hier snotverkouden op mijn werk, en eigenlijk kan
ik alleen maar denken aan zwanger zijn hahaha.
Het gekke is ik wordt meestal pas in de middag misselijk.
Avondeten staat me vreselijk tegen, doe ik dus ook ff niet.
Gelukkig werk ik vandaag tot 12.00 dan snel ff tanken en naar huis.
Dan pak ik de fiets naar het dorp, vanmiddag lekker naar de kapper
weer even uitgroei verven en knippen.
Dan snel nog even over de markt rennen en naar huis om lekker
neer te ploffen op de bank.
Koken mag manlief doen ik sta al te kokhalzen bij het eten is ook
niet zo leuk.
Mijn uitlaat is stuk rij nu dus met een brommend autootje rond.
Gelukkig gaat mijn man vanmiddag even rondbellen voor een afspraak
voor reparatie. Maar dat gaat altijd weer geld kosten
Nou, gaat lekker dan met al die kapotte auto’s hier :roll:
Bianca, gewoon volhouden , Tjip vond het eerst ook helemaal niks, die naam, maar uiteindelijk ging hij 't een steeds mooiere naam vinden. Nu kan hij zich niets anders meer voorstellen.
En we hebben een auto gekocht!!! Ff wat plaatjes van internet geplukt…(alleen is die zwarte strip aan de zijkant bij ons gewoon zilver, geloof ik)
Begin volgende week kunnen we 'm ophalen :dance:
En nog ff de binnenkant. Achterste stoelen kunnen makkelijk ingeklapt worden en dan heb je een hele grote kofferbak (handig voor de kinderwagen dus! :thumbup: )
Zo hallo :shock: aan die auto te zien zijn jullie de komende jaren nog niet uitgeklust daar passen wel heeeel veel kindertjes in!!!
Mooie wagen hoor!!
Zijn jullie vandaag weer allemaal vrij ofzo?? Ik heb vanaf morgen weer weekend, vanmiddag er nog even hard tegenaan. Pff word al moe bij het idee :oops: haha!
Leuk dat iedereen nieuwe spullen heeft gekocht!! lekker gevoel geeft dat he!
Ziet er super uit!!!
By the way, hoe vinden jullie mijn avatar eigenlijk???
Een van de trouwfoto’s!
xxx
Talulah, ik werk nu nog elke dag thuis. Vanaf volgende week 2 dagen per week in de winkel, maar nu nog ff lekker genieten van mijn ‘vrijheid’
Lautje, mooie avatar! :thumbup:
wow gave auto daar kan je heel wat kids in vervoeren :mrgreen:
leuke avatar hoor lautje ik heb die van mij ook veranderd
dat ben ikke dus op de elffantasyfair, geheel gothic gekleed.
Lautje hele mooie avatar, had helemaal niet door dat jij het was :oops:
Sterretje kleed je je in het dagelijkse leven ook gothic?
Leuke avatars dames!
Sooki, wat een eikel die je man heeft aangereden :evil: Hoe gaat het nu met hem?
Wat leuk dat er weer een aantal NOD’s en eitjes in zicht komen, spannend
Ben nu ff twee daagjes vrij, pff had ik ook wel nodig, ben zo misselijk en voel me zo moe.