Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Hai meiden,

Wauw te gekke wagen Heske! :mrgreen: Gefeliciteerd met de aanschaf!:thumbup:

Las ook dat je ei in zicht was? :wink: Mooi dat hoogstwaarschijnlijk je cyclus direct weer op regel is. Succes met het klussen. :wink:

Lautje… mooie foto op je avatar! Heerlijk toch, zoveel nieuwe spullen?! :smiley:

Als het kan… waarom ook niet. :wink: En een stofzuigertje extra is handig, zeker wanneer je zwanger bent en op een gegeven moment het traplopen met een dikke buik wat moeilijker wordt. :wink:

Biebs, hoe is het met je? :hug:

Sooki… wat een ellende zeg! :shock: Gaat het weer een beetje met je man?

Sterretje…leuk om te zien hoe je er in het dagelijks leven uitziet. ( avatar)

Beterschap met die vervelende verkoudheid.

Lelle… hoe is het nu met Kian?

Talulah… ik heb een goed voorgevoel hoor! Het is afwachten natuurlijk, maar als je temp stijgt! :pray:

Ik ga hard duimen voor je. :wink: En uiteraard ook voor Lotte! :pray:

Bianca… zag je foto in het andere topic.Leuk om bij jou ook een gezicht achter de berichten te zien.

Laat je een foto van het kleed zien?

Vergeet ik nu dames? jeetje, jullie kletsen ook zoveel! :stuck_out_tongue:

Hier gaat het wel ok! Zit nu in de wachtperiode natuurlijk. :wink:

Voel alweer wat krampjes enzo, maar ik probeer nu heel nuchter te blijven. :naughty:

Heb weer avonddienst, doeg! :-*

X Bren.

Goede morgen ladies!!!

Heske ik denk dat mijn nod rond 3 december is, maar ik heb werkelijk geen idee, dat weet ik pas wanneer er een ei in aantocht is, en dat zal nog wel even duren.

Wat een super foto van Sterre!!! Nu maar hopen dat die luieruitslag snel voorbij is. Kian had vorige week uitslag buiten de randen van zijn luier :eh: . We hebben hem toen vaak savonds lekker in zijn blote kont laten lopen.

Hoe staat het met het klussen, hihi

En mag ik je auto af en toe lenen??? Wij willen hem ook heeeeel graag. maar hier nog geen centjes.

onze accu deed het 2 weken geleden niet meer, maar dat was gelukkig niet zo duur, 70 euro.

Sooki hoe gaat het met je twee mannetjes? En aangifte doen hoor, je weet maar nooit.

ik mag kian volgende week opgeven voor de psz

Bianca super leuke foto!!!

Talulah ik duim voor jou en voor lotte natuurlijk ook dat die temp hoog blijft.

Er moeten toch wel een paar zwangere bij komen hoor.

verder niet zo heel veel te melden. Dadelijk met kian naar ballonia, speelparadijs. Zijn wij daarna ook gelijk weer uitgeblust…

Kian kreeg trouwens gisteren verhoging. vanmorgen was het weer weg, maar hij was net wel aan het hoesten, dus we gaan extra opletten.

HEY,

Nou Matthijs is voor het eerst geweest hoor. Hij ligt nu lekker te slapen, hij was helemaal kapot.

Het is harstikke goed gegaan zei de juf, ze was heel tevreden vooral te bedenken dat het zijn 1e dag pas was.

Wij waren wat eerder en hebben eerst stiekem gekeken zodat hij ons niet zag. Wat een kerel zeg!! :inlove:

Ik heb het trouwens droog gehouden , had dat niet verwacht…ben altijd een enorme dweil…hihihi…

Sterretje beterschap met je verkoudheid.

Heske, wat een vette wagen zeg. Liet hem net aan manlief zien en die vindt hem ook mooi. Past alleen niet geheel in ons budget ben ik bang.

Lautje, lekker toch shoppen?? Vooral als je het echt nodig hebt haha :liar:

Wat goed dat Matthijs het zo naar zijn zin heeft gehad!! Lijkt me best spannend als ouders zijnde!!!

Oh, wat stoer dat Matthijs het zo goed deed op de psz!!! :inlove: Hahaha, en knap dat je het droog wist te houden! :mrgreen:

Lelle, zodra ik weer boven achter de pc zit zal ik je nod ff op 3 december zetten. Dan laat het maar weten als het veranderd moet worden, is zo gedaan om het aan te passen.

Wij zouden die auto normaal ook niet kunnen betalen denk ik, maar via de winkel kan het wel. In de begroting was een bedrag voor een nieuwe auto opgenomen, en we kregen nog behoorlijk wat terug voor de Astra. Maar 't zal wel ff wennen zijn hoor, zo’n grote auto. Twee jaar geleden reden we nog in een Peugeot 206 :o Ik heb dus zelf nog steeds geen rijbewijs, ga binnenkort weer lessen, maar vind het nu al spannend om straks zelf in zo’n bakbeest te gaan rijden. :?

xHeske

ola

minniemouse wat goed zeg van je mannetje hoe vaak gaat hij daar nu heen??

mooie auto heske (jalours) :oops: wij hebben net een nieuwe gekocht met een lening een ford fiesta 1jaar oud. (12000) euro

wij zijn niet zo goed in sparen!! en alles is op gegaan met het nieuwe huis!!

lautje en sterretje mooie avatar zal de mijne hier ook f in het groot zetten dan weten jullie met wie jullie praten!!

brenda ik zal ff proberen een foto van kleed erop te zetten dat doe ik vanavond.

Heske: mooie auto zeg. Daar passen idd wel heel veel kindjes in :wink: . Hoop dat die zal voor Sterre’s billetjes snel helpt. En wat een superlieve foto van Sterre :inlove: .

Biebs: hoe gaat het met je?

Weet verder niet precies meer wie wat schreef. Sorry :oops: (jullie kletsen ook zoveel :liar: ).

Straks nog 1 late dienst te gaan en dan 2 weken vrij :dance: . Heb er nu al helemaal zin in. Hopelijk hebben we dan ook veel tijd om te klussen :wink: (als Lienke ons tenminste een beetje rust gunt :eh: ).

Groetjes Renate

JAaaaaaaaaaaaa ik heb mijn frummeltje gezien en gehoord. :dance:

Ik had er niet op gerekend maar kreeg een inwendige echo.

Frummeltje lag heerlijk opgerold te slapen dus armpjes en beentjes waren niet te zien maar het hartje wel :inlove:

Baalde wel extra dat Chris er niet bij was maar dat komt bij de volgende echo wel goed en ik ben gelijk maar ff gaan shoppen. :mrgreen:

Moet nu onder controle blijven van de vk die verbonden is met het ziekenhuis en met 34 weken moet ik dan weer terug naar de gyn.

Ben zo opgelucht !!!

Ben wel behoorlijk brak nu want Luca is weer al nachten lang aan het spoken.

Tis al weer de zoveelste op rij en het terug zetten van die klok heeft er ook niet aan bijgedragen dat we meer slapen want Luca is gewoon om 6 uur wakker ipv 7 uur.

Hij heeft al 2 nachten tegen een kroeb aanval aangezeten omdat hij het zo benauwd had van het hoesten.

En hij begint ook alsmaar eng te dromen.

Hij riep vannacht dat er een spinnetje achter zijn bed zat die zijn bed wilde opeten.

Gezegd dat spinnetjes helemaal geen bedden lusten en alleen maar spinnenkoekjes aten en toen was het weer goed… man wat zo’n kind al niet wakker houdt en mama dus ook :roll:

Ik haalde hem vanmorgen op van de psz met rode waterige oogjes, dood moe, snot tot achter zijn oren dus het cb met ogentest heb ik maar afgebeld want dat word toch niks.

Hij was niet moeeeeeeee … … maar ligt inmiddels wel al te slapen op de bank.

Morgen zijn we vrij en doen we lekker helemaal niks,…beetje bank hangen en bijkomen van al het gedoe s’nachts

Leuke foto van je meissie Ke en wat een leuke majot.(schrijf je dat zo??)

Sterkte met de luieruitslag, vind dat altijd zo zielig.

Ik smeerde er altijd Bepanthen zalf op omdat daar extra vitamine inzitten die de genezing bevorderen.

Verder is het een lekkere vette creme dus maak je een laagje tussen de zure poep (vaak bij tandjes) en de huid.

Maar ja, als het al kapot is… misschien een tip voor de volgende keer.

Sterre bedankt voor je verhaal :lol:

Enne bof jij even met zo’n mooie nieuwe auto daar kunnen jij en je broers en zussen wel in feesten hoor,…plek zat. :wink:

Snips sterkte meid, ik weet hoe je je voelt helaas.

Moet wel zeggen dat het hier eindelijk wat beter lijkt te gaan.

Ik probeer gewoon te eten wat ik op dat moment lekker vind dus wip regelmatig bij de bakker binnen voor en croissantje of appelflap maar ik denk maar zo… ik kan maar iets binnen hebben. hahah :wink:

Lautje wat een mooie avatar…ik moet die van mij ook eens aanpassen want die foto van Luca is al zo oud ondertussen.

En af en toe zo shoppen moet kunnen hoor,…dat is alleen maar leuk.

Ik heb trouwens ook boven en beneden een stofzuiger anders til je jezelf een breuk met die dingen.

Bianca en Sterretje leuk om jullie te zien op de foto.

Aaaah niek wat leuk!!!

Wel errug sneu dat luca zo beroerd is, hopelijk knapt hij snel weer op hoor!!

Nou dames ik ga naar mijn werk, tot vanavond!!

Niek, wat geweldig dta je je frummel hebt gezien!!! :inlove: Heb je foto’s van de echo?

Haha, en spinnenkoekjes, hoe verzin je het! :lol: Lief dat hem dat dan geruststelt :inlove: Beterschap verder voor je manneke en succes met de nachten. Sterre is ook een uur ‘eerder’ wakker nu, maar dat is te doen (7 uur ipv 8 uur a half 9 :o )

Bepanthen had ik ook al geprobeerd, maar daar werd het gek genoeg erger van (of het was toeval, maar het werd er in ieder geval niet beter van). Gelukkig lijkt het zalfje dat we nu hebben wel goed te werken!

Net ff lekker een eind gefietst met Sterre, want die is niet te genieten als ze de hele dag binnen zit. Ga haar zometeen nog maar even in bed leggen, kijken of ze zin heeft in een middagdutje. Zou mij goed uitkomen, kan ik ff ongestoord wat in huis doen. Nu hangt ze steeds aan mijn been, dus dat schiet niet op…

xHeske

Niek, wat leuk dat je een echo hebt gehad!!!

(doet het trouwens pijn als je inwendige echo krijgt?? Mijn vriendin zegt dat het niet bepaald prettig voelt, maar zij is nogal een bikkel dus zou niet snel toegeven dat het zeer doet…he nath?? :mrgreen: )

Ik heb vanmiddag toch maar een paar zwangerschapsbroeken besteld. Ik kan gewoon mijn knopen niet meer dicht en loop hele dagen in mijn pyamabroek thuis…

Ik durfde niet in de winkel iets te kopen nog…(bekende) dus maar via postorder…

gaat er trouwens nog iemand naar de jonge gezinnenbeurs???

Ik ga zaterdag met Freggel en kids.

xxx

@Ke wrote:

?

Haha, en spinnenkoekjes, hoe verzin je het! :lol: Lief dat hem dat dan geruststelt
Tja je moet wat zeggen als je voor de 3x wakker bent geworden van een huilend kind om een uurtje of 4 s’nachts… :wink:

Minniemouse ik vond de inwendige helemaal niet pijnlijk.

Het is een langwerpige houder met bovenaan een wat boller stuk en dat brengen ze met een soort van condoom er rond in.

Ik ben heel makkelijk in dat soort dingen dus ik was vrij ontspannen en dat scheelt wel denk ik.

Op den duur moest hij ff vanuit een ander hoek kijken en duwt dan wat heen en weer en dat is ff een raar gevoel maar pijnlijk wil ik het zeer zeker niet noemen.

niek wat gaaf zeg een echo!!!

heb je foto??

minniemouse ik moet werken helaas en ben nog geen mama dus heb nog geen gezin.

hoop dat dit snel mag komen!!

begin nu toch wel zenuwachtig te worden nu me ei komt.

ik ga lekker tv kijken en bank hangen me vriend is uit eten met school dus ik kan lekker vrouwen dingen kijken daarna lekker slapen en morgen weer werken na 6 dagen vrij pfff wat gaat dat snel he!!!

tot morgen middag.

Minniemouse, ik heb bij Sterre ook een inwendige echo gehad, en het doet echt geen pijn!

Leuk dat je al positiekleding besteld hebt. Dan wordt het weer een beetje echter he!

xHeske

Okee, dat stelt me enigzins gerust.

Ik vind dat soort dingen vreselijk…

Een poosje geleden moest ik voor een inwendig onderzoek naar de HA…nou heb een week slecht geslapen…

Mijn baarmoeder is gekanteld, dus ik ga er vanuit dat ik daarom nu een inwendige echo krijg. (ben dan pas 9 weken)

Niek wat gaaf dat je je kindje al hebt gezien!! Yoehoe!!

Minnimouse ik vind het niet pijnlijk of vervelend zo’n inwendige echo. Meestal vragen ze mij heel licht te persen en dat gaat het allemaal super gemakkerlijk. Maak je maar geen zorgen, ze doen er sowieso een flinke klodder gel op voordat ze em inbrengen :wink: En het ding is eigenlijk vrij smal, wel lang, maar smal!

Poeh had een hoop bij te lezen, dus ben het ook al weer een beetje kwijt. Zag wel een bloedmooie wagen voorbij komen! :inlove:

En las iets over een auto waar de uitlaat half onderuit hing?! Had ik vorige week met mn moeder, denderde hij er zomaar onderuit, wij vlug de parkeerhaven in, toestandjes :lol: Maar was met 100 euro verholpen! :thumbup:

Leuke avatars gezien!! :inlove:

Wat een mooie auto kwam er voorbij zeg.

Een echte gezinswagen.

Wij zijn ook op zoek naar een andere auto.

Waarschijnlijk wordt het ook een Opel, maar dan niet zo groot.

Hier nog steeds dezelfde klachten en een ontzettend pijnlijke rug.

Morgenvroeg weer tempen.

Vind het nu al spannend :mrgreen:

Goede morgen alweer!!

En lotte wat was je temp?

Heske hoe gaat het met de uitslag?

Niek wat heerlijk dat je eindelijk een echo heb gehad. Het is altijd zo super heerlijk moment!!!

Doen jullie trouwens een pretecho. Wij hebben er toen 2 gedaan met Kian!! Ik vond dat zeer leuk!

Inwendig heb ik gelukkig nog nooit gehad. lijkt mij niet zo prettig.

Ik wil ook positiekleding bestellen :oops:

Ik ga nooit meer naar de jonge gezinnenbeurs, ik vond het ontzettend tegenvallen.

Heb ik verder nog wat te melden…Dadelijk weer boodschappen halen :? heb ik zo hekel aan. Maar het is voor een goed doel, voor Kian zijn verjaardag :lol:

Dikke knuf

Meiden hier gisteren een emotioneel gesprek gehad over de eventuele screening.

Ik wilde deze screening niet omdat ik eerlijk gezegd mijn kop in het zand wilde steken en maar riep dat ik een down kindje niet zo erg zou vinden.

Door mijn werk zie ik de vele mogelijkheden die zo’n kind heden ten dagen heeft en liet me ff te veel leiden door emoties van het eventuele weghalen en wat dat met me zou doen.

Chris wilde de test pertinent wel dus dat was even een discussie.

Nu had hij hele redelijk bezwaren zoals de druk die op het gezin komt als je een gehandicapt kind hebt en of dat dat eerlijk is voor Luca.

En hij ziet dan zo’n toekomst beeld van dat zijn kind verzorgt moet worden door andere in een instelling en hij om de 2 weken eens op de koffie gaat daar… :cry:

Hij werd daar heel verdrietig van en ik was eerlijk gezegd verbaasd dat hij daar zo eerlijk over was.

We hebben dus besloten om het wel te gaan doen en beslissen na de uitslag wel wat we uiteindelijk doen als het niet goed mocht zijn maar man wat is dit moeilijk zeg. :?

Hier heb ik bij Luca helemaal niet bij stil gestaan.

We kregen toen alleen een 20 weken echo aangeboden en dat was dat… Er werd nooit gesproken over nekplooimetingen ed…

Niek, wat moeilijk is dat he… Hier zijn de rollen een beetje hetzelfde verdeeld. Ik zou het denk ik niet kunnen om een kindje weg te laten halen, maar Tjip is er ook vrij duidelijk in dat hij nogal wat problemen ziet als we een gehandicapt kindje zouden krijgen. Die bezwaren zie ik ook, maar die wegen voor mij niet op tegen het verdriet dat ik zou hebben als ik een kindje zou laten weghalen. Tenminste, dat denk ik. Wij willen heel graag nog meer kinderen, en we zijn het er over eens dat we geen extra testen laten doen zolang ik nog geen 30 ben en er verder geen reden is om ons extra bezorgd te maken. Mocht er op een echo iets ‘vreemds’ te zien zijn, dan doen we de testen wel. En idd, dan zien we daarna wel wat we doen. We komen er nu gewoon niet uit. Bij Sterre hebben we het er al heel veel over gehad, en nu staan we er eigenlijk nog een beetje hetzelfde in. Maar het blijft moeilijk, vooral omdat we het gewoon niet eens zijn over wat we zouden doen als blijkt dat we een kindje met een afwijking zouden krijgen. Dusse… sterkte meid! :hug:

Lotte, hoe was je temperatuur vandaag! Ik duim voor je dat 'ie mooi hoog blijft!!! :pray:

Lelle, als ik weer zwanger ben dan wil ik heel graag een 3d-echo laten maken. Hebben we bij Sterre niet gedaan, maar het lijkt me zo leuk. :inlove: Bovendien lijkt een extra echo me wel een geruststelling. Niet om te kijken of alles in orde is (nou ja, dat natuurlijk ook), maar of ze bij de 20wekenecho het geslacht wel goed gezien hebben :lol: Bij Sterre wisten we al dat het een meisje ging worden, dus het kamertje werd roze (met groen), geboortekaartje werd roze (met groen :wink: ), we kochten allemaal echte meidenkleertjes… en ja, vlak voor en tijdens de bevalling kreeg ik het ineens op m’n heupen. Liep me enorm druk te maken over ‘wat als het nou toch een jongetje is’… :doh: Niet echt een stressfactor waar je wat aan hebt als je ligt te bevallen :lol:

Met Sterre d’r luieruitslag gaat het gelukkig al een stuk beter, de zalf lijkt goed te helpen! :thumbup:

Met onze ‘oude’ auto (nog geen 3 jaar oud, maar goed) is het trouwens helemaal mis. De nieuwe dynamo was meteen ook kapot, dus waarschijnlijk zit er ergens iets anders niet goed, waardoor de dynamo’s een opdonder krijgen. Gaat ons dus waarschijnlijk een behoorlijke mep geld kosten :frowning: En we kunnen de nieuwe auto pas ophalen als de oude klaar is, dus dat gaat ook weer langer duren nu. Baal baal baal!!! :evil:

xHeske