Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

lotte niet iedereen verliest bij innestelling bloed dat kan ook nog later komen of helemaal niet. en is meestal bruin en geen helderrood bloed.

ik hoop zo voor jullie dat de kwaaltjes ergens goed voor zijn!!

ik luister niet meer naar kwaaltjes :naughty: :snooty: ik laat me niet meer in de zeik nemen door me lichaam!!

oei vnavond koude pasta salade eten.

zoooooo lekker :drool:

je kookt pasta laat dit afkoelen doet 2 blikjes tonijn erdoor en wat mayo.

beetje sla erdoorheen,rode ui,paprika en smullen maar!!!

wel nog door de pasta beetje peper en zout en evt knoflook!!

stokbrood erbij en miree!! mmmmmm :drool:

manlief houdt daar niet van en me vriendin wel :dance: tijd dat ik het weer eet dus in de zomer maak ik het gewoon en dan eet ie het maar!!

dag dames mss tot vanavond!!!

klinkt erg lekker, je kan met pastasalade zoveel varieeren.

Ik maak het vaak in de zomer met bijv. ham of gerookte kipfilet

beetje creme fresh, paprika, oude kaas, tomaat, lente ui, knoflook,

peterselie, pijnboompitten.

mjammie.

Nu ben ik weer :sick: dus ik weet nog niet wat ik vanavond wil eten.

minniemouse ik moet zondag me eisprong hebben dus ik ga opletten en verder klus ik dus 6x om de dag das ongeveer 2 weken en je bent maar 1 week vruchtbaar dus het zal wel goed zitten met het klussen!!

heb alleen gehoort dat je sneller zwanger bent als je er NIET mee bezig bent!!

ik ben er niet zo veel mee bezig maar toch wel een beetje.

dames die al zwanger zijn waren jullie er veel mee bezig???

Jammie jammie, klinkt allemaal goed, die recepten.

Vooral bij een bbq vind ik zo’n koude salade erg lekker.

bianca wij waren er niet zoveel mee bezig. wel waren we op vakantie toen brusje verwekt werd en toen deden we het eigenlijk dagelijks, soms wel 3 x… dus tja wat dit nou gaat worden ik weet het niet. we hebben voor tijdens en na de eisprong geklust dussssss. (en ik had gespiekt wanneer mijn sprong was)

met de eerste yeline dus waren we er helemaal niet mee bezig. bij toeval hebben we het toen ook 3 dagen achter elkaar gedaan pcies hetzelfde liedje eigenlijk.

biebs wat jammer!

talulah je moet meer posten van yeline, die schreeuwt steeds zoë als ze een post van je ziet hahaha helemaal gek van sesamstraat dus…

verder gaat alles hier prima, de eerste weken zijn voorbij dus de misselijkheid ook. en het is heerlijk om nu al mn zwangerschapskleren aan te hebben, al zakt een broek me nog wel af…

biebs…en? :hug: :hug:

ik hang op de bank :sick: :sick:

ik ga maar weer een zetpil nemen,dan ben ik zo weer het vrouwtje.

hoe kan het dat iedere zwangerschap zo anders is,bij matthieu was ik echt niet zo :sick:

misschien wordt het dan wel een meisje :think:

Ja wie weet Snips… ik was bij Sterre ook zo gigantisch misselijk! :mrgreen:

Was even benieuwd of er al nieuws van Biebs was… maar nog niet dus… :?

Lelle, hoe is het met jou nu? Zet je ongi echt door?

xHeske

@Freggel wrote:

talulah je moet meer posten van yeline, die schreeuwt steeds zoë als ze een post van je ziet hahaha helemaal gek van sesamstraat dus…

hahaha geweldig!! :mrgreen:
Op het moment dat ik zwanger ben dan verander ik mijn avatar, hij blijft vrijwel hetzelfde alleen Zoe (met puntjes) heeft dan een heel brede smile :mrgreen:

Jammer dat er nog geen bericht van Biebs is :(

Nou de steken in mijn lies blijven een beetje aanhouden, af en toe heb ik hier en daar een krampje of even een misselijk gevoel. Het trekt ook zo weer weg.

Freggel en snips wanneer krijgen we buikenfoto's te zien??

freggel ik kan het niet er niet mee bezig zijn ben er wel veeeeeel minder mee bezig als de 1e maand maar weet wanneer me vruchtbare dagen zijn en doe het dan om de dag!!

ik kan er hooguit niet mee bezig zijn als er straks iets tussen door zou komen!!

en had gehoort dat je om de dag moet doen omdat anders kwalitiet van het sperma niet goed is maar dat is geloof ik lulkoek!!

als jij het zo vaak hebt gedaan!!

ik heb hier de slijmpies gespot :dance:

ik doe het op dag 10,12,14,16,18,20 dat zal wel goed zijn!! als het goed is heb ik zondag dag 18 me ei maar denk dat ie eerder komt.

als ik dan zwanger ben kan ik 18 nov ook positief testen.

tot morgen

slaap lekker :-*

Nou Bianca als het dan nog niet raak is dan weet ik het ook niet meer hoor!

Ik hoop dat iedereen die nu nog niet zwanger is, deze ronde zwanger wordt! :pray:

Hubbie heeft zijn gesprek bij het warenhuis gehad. Ze vinden hem toch te zwaar voor de functie en zijn bang dat hij binnen een jaar uitgekeken is… :frowning: Best balen dus, hoewel hij zelf ook het idee had dat het te makkelijk voor hem zou zijn…

Dus we gaan gewoon weer verder kijken, er is vast een baan waar hij helemaal geschikt voor is!

Nog geen nieuws van Biebs?

Bianca, met zo´n mooi schema, kan het verdorie niet anders dan dat jij straks zwanger bent hoor! :pray: :wink: :mrgreen:

Ik geef ook niet meer toe aan de kwaaltjes, mijn lichaam is een genie in het voor de gek houden namelijk! Vorige maand was ik zelfs een aantal dagen echt misselijk! :sick:

PS Bianca, je mag hier als hubbie een keer weg is ook lekker een salade komen maken hoor!!! Hubbie gruwelt van vis, maar die salade van jou klinkt wel heel erg lekker hoor!!! :drool: :drool: :drool:

Slaap lekker allemaal!!!

xxx :-*

hi ladies

daar ben ik weer … ja eindelijk :mrgreen:

maar ben weer uit de lappenmand :dance: waarschijnlijk naast de zwangerschap een flinke buikgriep gehad niks binnenhouden en toen eindelijk wat binnen hield maar aan de diarree (sorry voor de onsmakelijke praat :oops: ) maar nu mag ik niet klagen alleen misselijk maar hopen dat t na week 15 stopt :pray:

verders heb ik niet alles teruggelezen das een beetje veel :oops: stelletje kletsmiepen :clap:

vandaag de intake bij de vk vandaag hield niet zo veel in vond ik :oops: tis t zelfde liedje maar wel leuk want t was de vk die de bevalling van isabella heeft gedaan :slight_smile: verders was de bloeddruk ok en hb ook :dance:

volgende afspraak vk 18-12 maar dan gaan we wel t hartje luisteren :dance:

as vrijdag de 1e echo al (ipv 6-11) nota bene in een kerk :smiley: als dat geen heilige wordt :lol: maar om 09.30 uur ben ik aan de beurt :dance: mijn moeder gaat mee want mijn vriend moet werken :frowning: maar die gaat mee met de 12 wkn echo :mrgreen:

Uiteraard duim ik voor jullie allemaal meiden :dance: :dance: :dance:

nou ik ga weer want ben een beetje brak en morgen om half 7 moet ik alweer naast mijn bed staan :o

sorry voor mijn ego verhaal :oops:

nou doei en tot morgen allemaal!

welterusten :zzz:

Hoi,

Nou ik kan weer van het lijstje, het was idd een miskraam en ik ben nu (bijna) weer helemaal schoon van binnen. :frowning:

Had gister even geen zin meer om te schrijven.

Moet zo even de vk op de hoogte nog brengen.

Ik begreep dat je altijd gelijk weer mocht zwanger worden na een mk, maar volgens de echoscopiste was het advies op toch 1 menstruatie te wachten.

Hadden ze dat jou ook geadviseerd Heske?

Biebs kweet niet wat ik zeggen moet. Vind het zo sneu voor jou! :hug:

Ik mocht van de gynaecoloog gelijk weer aan de slag na mn miskraam.

Ah Biebs wat ontzettend jammer… een :hug: van mij voor jou!!

biebs :hug:

Biebs, wat ontzettend kl*te :cry:

Ze raden alleen aan om te wachten omdat je dan beter je uitgerekende datum kan bepalen mocht je meteen weer zwanger zijn. Maar ja, daar hebben ze ook echo’s voor :wink:

xHeske

Biebs, een paar hele dikke digi :hug: :hug: :hug: voor jou!!! :-*

BIEBS :cry: :hug: :hug: :hug:

Ik vind het echt heeeeeel erg voor je meid!!! :cry: Heb gewoon een dikke brok in mijn keel :cry: :hug: :hug: :hug:

talulah, ik zal er vanmiddag eentje maken, of straks… moet t zelf maar doen, hubbie wilde gisteravond niet. moest bij daglicht zei hij… maar goed ik wordt al lief :eh: voetbal genoemd… maar goed dan is het savonds ook erger dan sochtends…

vandaag de auto naar de garage…moet ik van schrik weer es op de fiets hahahaha fiets altijd veel hoor, maar nu die auto er is is ie toch wel heeeeeel makkelijk. zal eens kijken of ze het lek kunnen vinden, heb ik deze winter tenminste droge voeten…nou ik zal zo naar de praxis…sesamstraatknuffels…slaapzak…hahaha

helaas geen zoë erbij…

biebs dikke :hug:

bianca, ik weet neit hoor of dat allemaal waar is wat ze zeggen over sperma…ik heb het boek van daphne dekkers gelezen en helemaal in een deuk gelegen om haar beschrijvingen, dan zie je het wel van de zonnige kant. en weet je bij yeline deden we het nieteens om de dag, maar gewoon wanneer we er zin in hadden, niks geen gereken en dan toch maar 1x ongi geweest toen. en tja vakantie he…huisje heeft een goed bed hahahaha ach we zien wel, ik denk eerder een meid, maar goed dat zal vast omdat ik een meidje heb rondlopen. alles is welkom!