Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Ik wordt net gebeld door het ziekenhuis, de geneticus (wat

een rotwoord) wil een afspraak met mij en mijn man ivm alle

erfelijke zaken. In zijn familie komt nogal wat voor namelijk.

3x hazenlipje, 2x klompvoetjes, wat andere afwijkingen 1-malig

Bel mijn man om te vragen of hij kan de 8ste november.

Toevallig is hij dan vrij, maar hij baalt er van op zijn vrije dag te gaan,

had andere dingen gepland.

Sorry ik kan daar zo boos en verdrietig over worden.

Ik kan er toch ook niks aan doen dat zo’n arts ons wil spreken.

Het zit niet eens in mijn familie maar in die van hem.

Hij had liever gehad dat ik het combineerde met de echo, maar die

arts is er maar 2x per maand een ochtend in dat ziekenhuis.

Ik heb dan zo het gevoel dat ik me moet verdedigen wat belachelijk is

natuurlijk. Hij wilde net zo graag als ik het kindje.

Hij is ook niet boos ofzo op mij maar baalt daar dan gewoon van, ik heb

zoiets van pech dat je vrij bent ik moet er zelfs vrij voor nemen.

Hij hing gewoon de telefoon op vond dat er met mij niet viel te praten.

Ben nu zo boos op hem.

Over een half uurtje wordt ik door het ziekenhuis gebeld om de afspraak

te bevestigen.

Hoihoi,

Weer avonddienst vandaag… bleg, echt totaal geen zin. :frowning:

Biebs… :hug: :frowning: Hoe gaat het?

Lautje, ik hoop dat het gesprek van je man bij het warenhuis zo goed gaat, dat ze hem direct aannemen… hier wordt ook geduimd. :thumbup:

Dames toch… allemaal zo misselijk! :shock: :sick:

Denk maar zo, misselijkheid schijnt een goed teken te zijn. ( voor een goed verloop van de zwangerschap) :wink:

Talulah… irritant he die ongikrampen?! Helemaal omdat het ook kan wijzen op een (beginnende) zwangerschap. Het geeft zo’n vertwijfeling.

Nog wat dagen spanning voor je… :pray: :pray:

Lelle… fijn dat je goede en leuke afleiding hebt. Ik hou er ook van om af en toe op de bank te kruipen en dan uren series te kijken. :wink:

Hou je taai en een hele fijne avond toegewenst!:-*

Renate… goed op jezelf passen… vroeg onder de dekens, het wordt toch steeds kouder! :wink:

Sooki… top dat je het leuk hebt gehad! :thumbup:

Hier gaat het wel ok, voel me een beetje belabberd. :shifty:

Nergens fut voor op het moment.

Gister had ik echt de hele dag last van mijn onderbuik, 's avonds werd het zelfs een heftige pijn bij mijn linkereierstok. ( ook niet meer geklust)

In de avond werd de ovutest ietsje lichter en nu is het nog weer iets lichter dan de controlestreep. Mijn piek is dus geweest, ik hoop mijn ei ook.

Ik denk dat we hier wel op het juiste moment geklust hebben, het wordt afwachten. :wink: :inlove:

X Bren.

Ach sterretje even een :hug: voor jou!!

Ik dat mannen een kind wel leuk vinden maar graag overal zo min mogelijk ‘last’ van willen hebben :wink:

Waarschijnlijk vind hij het moeilijk omdat hij gewoon al dingen ingepland heeft. Neem aan dat hij nu over zijn eigen reactie nadenkt en je zo weer terug belt. Blijf gewoon even rustig ademhalen!!

zit hier op mijn werk en kan wel janken.

Tegenwoordig kan ik zo in huilen uitbarsten om alles.

Ik ken hem die belt echt niet, hij zit ook op zijn werk namelijk.

Het ziekenhuis overviel mij er ook mee, normaal zou ik

het thuis verteld hebben, maar die afspraak moet zo ingepland worden

Vervelend sterretje dat je man zo reageert.

Ik snap eerlijk gezegd niet zo goed waarom hij zo boos reageert.

Je wilt toch zeker weten dat jullie kindje gezond ter wereld komt en zeker als er dan in ZIJN familie zoveel dingen voorkomen wil je dat toch uitzoeken.

Kijk dat gesprek of onderzoek zal heus geen hele dag duren hoor dus heeft hij nog genoeg tijd om andere dingen voor zichzelf te doen.

VInd het een beetje egoistische als je ziet wat een vrouw allemaal moet doen tijdens een zwangerschap dan is dit toch het minste wat hij kan doen… maar dat is mijn mening hoor. :wink:

Sooki ik hoop ook dat het snel beter gaat.

Bij jou is het ook nog niet helemaal over?

Bij Luca had ik het tot 17 weken dus ik ga er maar vanuit dat dat nu ook weer zo zal zijn dan kan het alleen maar meevallen.

Heb weer zo’n zin in die tijd dat je echt zin krijgt in een big mac ofzo en dan lekker gaat maccen met zijn drietjes :lol:

niek dat vind ik dus ook hoor.

Ik heb hem net nog even aan de telefoon gehad, hem

had een andere dag ff beter uitgekomen.

Tja dat is dan pech vind ik. Hij wil zelf dan ff datums

doorgeven wanneer het hem uitkomt zo werkt het nu eenmaal niet.

Ik overviel hem misschien ook wel, hij zit op de trein

dus moet opletten en dan bel ik even over het erfelijkheidsgebeuren.

De gynecoloog die belde had het al over foto’s enzo.

Die hebben we helemaal niet. We hebben heel weinig contact met

de familie (is ook behoorlijk groot).

Nu even gevraagd aan de assistente ik hoef niks mee te nemen,

zucht dat scheelt dan wel weer hoor.

Hij is ook degene die het allemaal wil weten, voor mij hoeft

dat niet eens zo. Ik heb dat ook tegen hem gezegd.

Hij was nu wel rustiger en zei dat hij ook echt niet boos op mij is ofzo.

Maar hij had liever even een andere dag gehad :wink:

Het gesprek duurt 1 a 1 1/2 uur en staat om 09.30 gepland.

Dus we zijn wel de hele ochtend kwijt, met rijden van en naar het

ziekenhuis.

Minniemouse jij heb je eisprong gehad en daarna geklust toch??!!

als je op de dag van je eisprong klust wordt het een jongen en als je voor je eisprong klust een meisje!!

zaad wat meisje wordt zwemt traag maar leeft langer!! en zaad wat een jongen wordt leeft maar 1 dag en zwemt heel snel.

De cellen die de man produceert zijn vrouwelijk of mannelijk. De Amerikaanse vrouwenarts prof. Shettles heeft vastgesteld dat zaadcellen die voor het vrouwelijke geslacht zorgen zich langzamer voortbewegen dan de zaadcellen die verantwoordelijk zijn voor het mannelijke geslacht. Verder is vastgesteld dat de zaadcellen die voor ‘een meisje’ zorgen langer in leven blijven dan de zaadcellen die ‘een jongen’ als resultaat geven.

sterretje wat stom dat je man zo deed maar ik ken het wel zo doet de mijne ook wel eens!! en straks als het kindje er is zal hij zijn afspraken helemaal anders moeten gaan plannen!!

:hug:

Sterretje: kan me goed voorstellen dat je boos op je man was hoor. Het kindje is van jullie samen dus moet je ook zulke dingen samen doen. En tja … dat kan wel eens op een moment zijn dat het minder goed uitkomt.

Zal nog wat worden zeg als jullie kindje er straks is :wink: . Dan is er niks meer te plannen maar bepaalt de kleine wat/wanneer je iets kunt doen en dan komt het ook niet altijd uit :slight_smile: .

Brenda: Spannende tijd nu voor jullie. Hoop echt dat je nu wel je ei gehad hebt. Ik duim voor een positieve test binnenkort :pray: .

Ik heb ook avonddienst vandaag (en morgen en overmorgen). Heb ook nog niet veel zin. Heb gewoon niet zoveel puf want ben nog erg moe :shifty: .

:hug: voor alle misselijke dames hier :hug: . Even een opsteker: zal zeker niet langer dan 9 maanden duren :wink: :mrgreen: .

Lienke heeft vanmorgen gelukkig weer ietsiepietsie langer geslapen, nl tot 6.00 uur. Kan er dus weer iets beter tegen maar heb nog wel wat slaap in te halen. Heb nu 3 avonddiensten dus gaat nog niet helemaal lukken :eh: . Nou ja, we zien wel hoe het gaat …

Groetjes Renate

het is zo fijn om het hier van je af te kunnen praten.

Ik denk dat het voor hem vooral schrikken is zo’n gesprek

het zit allemaal in zijn familie en we willen natuurlijk allemaal niets

liever dan een gezond kindje.

Soms snap ik hem echt niet hoor en hij mij niet, maar ach voor

de rest gaat het al meer als 10 jaar goed.

Jeetje sterretje wat naar dat je man zo ongevoelloos en egoístisch reageert. Het zal voor hem toch ook een omschakeling zijn, er komt plots zoveel bij kijken en zoveel veranderingen. Maar erg volwassen blijft zijn reactie niet. Ik hoop dat hij je straks een flinke knuffel geeft en sorry kan zeggen… mannen :snooty: In ieder geval een heel dikke knuffel van mij :hug: :mrgreen:

Hoe zal het met Biebs gaan??

Sterretje :hug: , lekker lullig hoe hij reageert hoor!!!

Bianca, ah zo kom je aan die theorie hahaha.

Ik heb het idd ook wel eens ergens gelezen.

Nu is het zo dat we 2,5 dag voor de eisprong hebben geklust en idd een paar uur daarna…dus wie weet.

Nog 33 weken wachten en dan weten we het antwoord hahaha.

BIEBS??? :hug:

minniemouse jij voelt je ei toch??

nou ik ga er deze maand eens goed opletten!! heb nog geen slijmpjes gezien hier.

hoop zo dat me cyclus 31 dagen is heb nog liever dat ik na 31 dagen ong wordt dan dat ik ineens een veel langere cyclus heb!!

wij klussen deze maand dag 10,12 (zijn al geweest) 14,16,18,20

en volgens de berekeningen heb ik dag 18 me ei!!

we wachten nog ff af!!

kennen jullie nienke nog?? die is weer zwanger!!

zo f boodschappen doen manlief is de hele dag met een vriend auto’s kijken en straks moet hij naar school dus ik eet met een vriendin die komt om 18.00 hoop dat het nog f droog blijft!!

heb het huis al lekker schoon heerlijk ruikt het weer!!!

Waaaat is Nienke weer zwanger?! Wat fijn zeg!! Waar had je dat gelezen?!

ja klopt heb het gelezen!! Staat bij wannabee julie mamma’s!!

Ik heb al de hele tijd steken in mijn lies, zwaar irritant!!

Nou ik ga naar mijn werk, tot vanavond he!

bij wannabe juli mama’s deel2

bij zwanger worden!!!

is geloof ik weer de 1e ronde na de MK

@Talulah wrote:

ja klopt heb het gelezen!! Staat bij wannabee julie mamma’s!!

Ik heb al de hele tijd steken in mijn lies, zwaar irritant!!

Nou ik ga naar mijn werk, tot vanavond he!

Volgens mij lijken onze kwaaltjes behoorlijk op elkaar.

Ook ik heb nu weer steekjes in mijn lies, en cremige afscheiding.

Laten we :thumbdown: :thumbup: dat het goed nieuws betekend.

Oei ik hoop voor ons beiden dat het positief nieuws is :thumbup:

Wel fijn dat iemand anders precies hetzelfde gevoel heeft :mrgreen:

Het geeft me wel het idee dat ik niet “gek” ben als ik lees dat een ander dezelfde kwaaltjes heeft.

Wat ik me nog wel af vraag is of je bij een innesteling altijd wat bloed verliest :think:

Mijn temp was vanmorgen trouwens 36,7.

Ik weet niet meer in welk topic ik het gisteren genoemd heb.

Ik schrijf ook in zoveel topics :oops:

Maar nu zijn jullie in ieder geval ook op de hoogte :mrgreen:

Lotte en Talulah, spannend hoor!! Ik had bij deze zwangerschap ook al heel snel pijn in mn lies. Was toch bandenpijn. Dat is nu trouwens ook niet te harden :shock: wat kan bandenpijn zeer doen zeg! Mn buik groeit echt heel hard, misschien dat ik er daarom zo’n last van heb, maar nog steeds zit het aan de zelfde kant!

Nog niets van Biebsje?

Bianca, idd ik kon het voelen!!

Had dan eerst een opgezette, gevoelige buik. En dan aan 1 kant een beste steek van een paar seconde.

De maand daarvoor had ik m links en toen kon ik niet lopen van de pijn aan de linkerkant.

Hopelijk voel jij m nu ook, dat is makkelijker met klussen.

ZO wat goed van NIENKE zeg!!! Ik hoop van harte dat het dit keer goed gaat voor haar!!