Ntuurlijk gaan we duimen.
600 Euro is wel heel veel geld zeg.
Ik kan me voorstellen dat hij toch ook nog even verder kijkt.
Biebs neeee meid wat erg, dikke knuffel van mij :hug:
Lautje ik duim voor je hubbie morgen!!
hier heb ik de hele dag al een weeig gevoel, net onder mijn navel heb ik een branderig gevoel als ik zit :think: En jaa hoor, vanmiddag had ik het gevoel alsof ik wel iemand in elkaar kon slaan :roll: (heb ik altijd als ik ongi moet worden )
Talulah, niet gaan meppen hoor :mrgreen:
Nee ik probeer me in te houden…GGRRRRR :twisted:
Hahaha.
Ik ga slapen.
Morgen gaat om 6 uur de wekker weer.
Als ik er aan denk ga ik weer tempen.
Ben benieuwd.
Trusten!!!
Lieve biebs wat ontzettend K*T zeg!! :hug: :hug: heel veel sterkte de komende tijd!! :hug: :hug:
hoelaat moet je morgen voor een echo??
he wat een naarigheid allemaal zeg,
sooki fijn dat je het zo leuk hebt gehad!! vertel ons morgen alles maar!!
Talulah de 4e keer is een mooi getal om zwanger te worden dus wie weet ik hoop het echt voor je!!
lautje tuurlijk duim ik morgen weer!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
en 600 euro pfff das echt veel dat kunnen wij geen eens missen!!
hopen dat morgen het duimen heeft geholpen!!
ik ga ook slapen tot morgen dames.
nou moe…blij ik weer alleen achter :?
Ik had net best aardig wat witte creme-achtige afscheiding :think:
ik ga maar even eten aangezien iedereen al naar bed is valt hier weinig te kletsen.
Biebs :hug: . Schrok van je berichtje. Vind het echt ontzettend rot voor je. Wil je veel sterkte wensen :-* :hug: .
Talulah: ik ben ook nog wakker hoor . Maar niet zo lang meer denk ik :eh: .
Lelle: balen van je ongi. Gelukkig goed gesprek met je hubbie gehad. Lief dat hij eerder thuis is gekomen voor je. Hoop echt dat jullie er samen uit komen :-* .
lautje: hier draaien de duimen volop voor je hubbie duimderdeduimduimduim .
Weet verder niet zo goed meer wat er geschreven is. Ben erg moe want Lienke vraagt de laatste paar dagen erg veel aandacht (lees: hangt continu aan m’n been en als ik even wegloop begint ze te huilen :doh: ) en is 's morgens erg vroeg wakker (rond 5.30 uur :o ). Begint me zo langzamerhand een beetje op te breken.
Dus dames welterusten en misschien tot morgen als ik ff tijd heb wnat heb ook nog een late dienst.
Groetjes Renate
Biebs meid, jij ook al… vind het zo jammer voor jullie. :hug:
Inderdaad fijn dat het nu al gebeurt en niet na een paar maanden pas maar verdrietig blijft het natuurlijk altijd.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij dit kindje ook minder gevoel had dan bij Luca in het begin maar dat is volgens mij uit zelfbescherming omdat ik deze keer veel banger was om het kwijt te raken.
Ik moet donderdag voor het eerst op controle en ben al zo in spanning of er wel een hartje te horen is… stom he dat ik m´n eigen lijf niet wat meer vertrouw.
Maar Chris is heel lief voor me en zegt dat ik niet voor niks zo misselijk ben en ons frummeltje gewoon lekker bij mama zit.
Lautje wat goed zeg dat ze hem zo graag willen en bij 2 bedrijven nog wel.
600 euro minder vind ik een flinke smak geld dus inderdaad een punt van overweging hoewel een fijne werkplek dat geld wel waard is.
Maar als ze hem zo graag willen hebben kunnen ze hem dan niet wat meer tegemoed komen met dat geld
Ik duim nog ff met jullie mee.
Meiden hier gaat het zo zijn gangetje.
Luca speelt met al zijn nieuwe speelgoed en ik hobbel daar nog steeds misselijk wat tussen.
Moet deze week veel werken dus heb wel wat afleiding.
Ga er dus weer vandoor want Luca gaat zo naar de psz
Talulah moet ik al dekking zoeken
even snel :sick: :sick: :sick: …is toegeslagen bij mij…
Biebs, meis… :hug: :hug: :hug: :hug: Ik weet niets anders te zeggen…vreselijk…
Lelle, wat jammer dat jou :twisted: heeft doorgezet. Veel geluk in de volgende ronde meis…
Verder kan ik even niet reageren, ben echt kotsmisselijk en heb ook nog een vervelende peuter om me heen hangen…
Laura ik duim
Minnimouse zo misselijk, sterkte :hug:
Biebs succes vandaag meis.
Talulah, hoop dat het loos alarm is je mep-drang :mrgreen:
Ah droger is klaar, kom straks nog even terug.
biebs wat rot voor je meid :hug:
Laura spannend hoor ik duim voor je, en ik vind 600 euro
ook erg veel geld per maand minder.
Wel erg leuk dat hij nu al bij 2 bedrijven zo snel op gesprek mag.
Hier gaat het wel, zit weer op mijn werk, mijn werkgever en
mijn enige vrouwelijke collega weten van mijn zwangerschap.
Zelf heeft ze 2 kids dus ze begrijpt hoe ik me voel.
Mijn baas zegt dat ik gewoon lekker rustig aan moet doen.
Vandaag ff boekhouding bijwerken, bah geen zin in met cijfertjes
e werken, maar ja het hoort hier bij mijn werk.
ladies wat een gedoe allemaal hier. Het wordt maar weer eens tijd voor goed nieuws.
Biebs wat onzettend balen zeg. Naja wel meer dan balen. Tis gewoon ongelooflijk. En zo te lezen, kun jij het nog niet geloven. Meid laat het even bezinken, en huilen mag!!! Het blijft ook heel raar tussen jou en heske, freaky hoor. Maar voor jullie beide hoop ik en duim ik dat het weer snel raak is en dat alles goed blijft gaan.
Lau, wat fijn dat dat gesprek goed gegaan is. Maar 600 euro, zou hier beteken huis verkopen, pfffff wat een geld. En natuurlijk ga ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard duimen dat het dan toch die baan wordt bij dat ene grote warenhuis. En duim ik gelijk dat hij dan nog eens 600 euro meer gaat verdienen ipv minder. Is dat een goed idee?!
Minniemouse heel veel beterschap!
talulah hoe is je temp?
Vlinder die steekjes kunnen het samentrekken van je baarmoeder zijn. Daar had ik ook al heel veel en snel last van. Kan totaal geen kwaad.
Hier gaat het wel aardig. Hubbie stuurde eens sms dat hij vandaag weer lekker eerder naar huis komt. Vanaaf gaan we lekker saampjes uit eten. Ik hoop dat ik dan niet hoeft te huilen. Het huilen is hier echt toe geslagen om het minste geringste komen ze al, bleh. Maar tis denk ik gewoon nodig. Gisteren lekker 3 afleveringen van house gekeken. En als kian dadelijk op bed ligt, ga ik er weer lekker 2 kijken. Heerlijk die afleiding.
Met kian gaat alles trouwens nog steeds goed.
Nou dames komop met dat goede nieuws!!!
Biebs :hug:
, wat erg…Heel veel sterkte meid…
Hier erg :sick: vooral 's avonds, heb me tot nu toe op mijn werk kunnen inhouden, maar heb vandag de dokter om iets tegen de misselijkheid gevraagd.
aaaaaaahhhhhhh al die misselijke vrouwen hier bleeee :sick:
dat is het ergste wat er is misselijk geef mij maar hoofdpijn.
niet te hard zeggen anders heb ik zo de hele dag hoofdpijn.
lelle lekker hoor wat afleiding ik ga altijd me huis soppen als ik verdrietig ben dat helpt bij mij altijd!!
minniemouse ik denk dat jij een jongen krijgt!!
biebs lieve meid ik blijf hier kijken en hoop stiekem op toch nog goed nieuws.
ik ga ff koffie drinken en het huis schoonmaken en de was doen!! tot straks!!
Ik vind hoofdpijn anders ook killing. Maar dat gaat tenminste wat sneller over Die misselijkheid :sick: die houdt gewoon weken aan, dag en nacht in mijn geval. Best om af en toe een beetje depri van te worden, al weet je waar je het voor doet natuurlijk!
Gelukkig gaat het hier een stuk beter!
@lelle wrote:
talulah hoe is je temp?
Lief dat je daar nu nog aan denkt!!
Mijn temp. is 0,1 gezakt maar nog altijd 0,5 hoger dan mijn gemiddelde temp. voor mijn eisprong.
Lelle probeer inderdaad even wat afleiding te zoeken!! Wat lief dat hubbie eerder naar huis komt!!
Al die misselijke meiden hier....ik wil ook :mrgreen: :mrgreen:
Ik stond net in de schuur en kreeg me toch een heftige ongi-kramp, wat een naar gevoel. Het leek net of het doorsloeg naar mijn darmen en ik dacht dat ik naar de wc moest rennen :oops: :oops: Maar die kramp hield even aan en daarna was het weg :think:
@Sooki wrote:
Ik vind hoofdpijn anders ook killing. Maar dat gaat tenminste wat sneller overI know the feeling :?Die misselijkheid :sick: die houdt gewoon weken aan, dag en nacht in mijn geval. Best om af en toe een beetje depri van te worden, al weet je waar je het voor doet natuurlijk!
!
BIj mij begon het met 11 weken duidelijk te beteren niek, ik hoop dat je het ook bijna gehad hebt!! :hug: :hug: :-*
Ik heb liever misselijkheid dan hoofdpijn…gister had ik allebei tegelijk…nou…killing…
Maar goed, na vanmorgen even te douchen en geprobeerd wat te eten, lijkt de rust wedergekeerd…
Kijken hoe lang het duurt…
Bianca, haha denk je echt dat ik een jongen krijg??? Hoezo??? hahaha
Lelle, hopelijk heb je toch een beetje een leuke avond. Logisch dat je moet huilen meid, daar heb je alle recht toe hoor!!
BIEBS, hoe is het nu met je???