meiden jullie schrijven weer heel wat af zeg.
sorry voel me sinds het weekend helemaal niet lekker
steeds misselijk en zo moe.
Hadden jullie ook die misselijkheid pas later ?
De eerste weken nergens last van gehad en nu ineens
begint het.
Hey meiden…
Goedenmiddag!
Even een egoberichtje, reageer zo op de rest.
Het is geen garantie dat ik nu een goede eisprong krijg, maar ik ben toch heeeeel blij met m’n positieve ovutest. ( zie foto)
:inlove: :mrgreen: :inlove:
Deze test was van gisteravond heel laat, ik heb er vannochtend ook 1 gedaan die ongeveer even duidelijk is.
Zaterdag rond 12.00 had ik ook een test gedaan, maar die was compleet negatief. Aangezien de LH piek pas 's ochtends begint en vanaf vroeg in de middag echt goed waar te nemen is, zou het zo moeten zijn dat de LH piek zaterdagochtend of zondagochtend is begonnen. ( het kan zijn dat ik zaterdag toch nog iets te vroeg getest had)
Hmmmm… :think: De LH piek is 1 a 2 dagen waarneembaar, dus ik denk dat de LH piek toch zondag begonnen is. ( aangezien ik nu nog LH waarneem)
M’n vriend en ik hebben de afgelopen 30 uur 2 x geklust en gaan hopelijk vanavond ook nogmaals klussen, dus we maken goede kans deze maand! :inlove: :inlove:
Ik had gister en nu ook een wat zeurderig gevoel in mijn buik/ bij mijn eierstokken, kun je 2 dagen zo’n rotgevoel hebben bij een eisprong?
Afijn…de wachtweken zijn voor mij al begonnen dus!
Ik hoop in vredesnaam maar dat de ei niet weer doorgroeit tot een cyste!
Tot zo!
X Bren.
Ben ik weer…
Was een weekendje weg, maar kan weer op Kok.
Lelle… wat een enorme schrik voor je! Deze dingen gebeuren, ook al ben je een fantastische moeder.
Ook al ben ik nog geen moeder ;), ik snap je gevoel en bezorgdheid. Misschien stelt het gerust als ik zeg dat ik onlangs een patient verzorgd heb (op de intensive care) die een een kwart van een glorixfles had opgedronken. Deze man heeft er niets aan overgehouden.
Zodra hij met regelmaat hoest, kortademig/benauwd wordt, veel rustiger/stil wordt, een rare kleur slijm of sowieso meer slijm opgeeft, pijn heeft, verhoging of koorts krijgt of andere vage klachten heeft zou ik de huisarts bellen! Afijn… het gaat nu gewoon goed, dus het zal vast loslopen, maar ik dacht… meldt het eventjes.
Enne, ik duim voor een positieve test natuurlijk Lelle!
Talulah… goed teken die temp! Duim, duim, duim!
Sterretje… verdorrie, jij ook al zo misselijk! Blegh! :sick:
Niet te lang mee doorlopen hoor, er zijn zetpillen. ( maar dat wist je vast al)
Vergeet ik nu dames?
Biebs, Sooki en Renate… hoe is het met jullie?
Bianca… al tekenen van een eisprong opgemerkt?
Lautje… vertel je even hoe het sollicitatiegesprek van je man gegaan is?
Bren dat is echt super zeg!! Nu heb je echt een goeie kans. ik heb meerder dagen last van me ei. Meer dan 2
En bedankt voor je berichtje. Ik heb er heeeel veel aan. Ik hou hem heeeel goed in de gaten, tot nu toe gaat alles goed.
Mijn testen blijven in het laatje liggen. hier zijn de :evil:
Maar nu weet ik wel dat ik geen 14 dagen hoeft te wachten maar 12. vorige keer was het ook 12.
Ik word dus de eerste augustusmamma. Nu maar hopen dat dit dan mijn maand is zodat ik leuke kadootjes voor iedereen kan kopen met de kerst, om het heugelijke nieuws te vertellen.
@lelle wrote:
Bren dat is echt super zeg!! Nu heb je echt een goeie kans. ik heb meerder dagen last van me ei. Meer dan 2
En bedankt voor je berichtje. Ik heb er heeeel veel aan. Ik hou hem heeeel goed in de gaten, tot nu toe gaat alles goed.
Mijn testen blijven in het laatje liggen. hier zijn de :evil:
Maar nu weet ik wel dat ik geen 14 dagen hoeft te wachten maar 12. vorige keer was het ook 12.
Ik word dus de eerste augustusmamma. Nu maar hopen dat dit dan mijn maand is zodat ik leuke kadootjes voor iedereen kan kopen met de kerst, om het heugelijke nieuws te vertellen.
Geen dank… enne, ook al twijfel je wanneer hij eventjes 1 keer kucht, gewoon bellen met de HA. Daar zijn ze voor! :-*
Had ook al bij de juli-wannabe meiden gereageerd… echt rot zeg, die stomme duivels! :evil:
Wel weer goed dat je weet dat je van 12 dagen wachten moet uitgaan.
Zou geweldig voor je zijn als je in nov. inderdaad leuke cadeautjes kan kopen, vol goede moed gaan we met z’n allen ervoor duimen!

P.s: Heb echt onwijze last van mijn eierstok, maar geen rekbaar slijm. :shock: Jij hebt dus ook meerdere dagen last, goh, goed te weten.
Ooh Brendaatje je bent goed bezig!! :thumbup:
Vandaag heb ik eigenlijk niet zon trek in eten…bleh!! Ik moet nog lunchen, heb daarstraks wat bisquitjes gegeten maar die was ik ook al snel zat.
Ik moet nog 6 dagen maar ik snap nu hoe iemand de drang naar het testen kan hebben :silenced: …heb ik namelijk ook. Ben al blij dat het nu midden op de dag is dus dan hoef ik het toch niet te proberen.
hoi hoi
vandaag is moeders voor moeders geweest.
en natuurlijk weer een testje gedaan en die was natuurlijk super positief.
dus vanaf vandaag in de bussen met het plasje.
en nog steeds niet helemaal lekker,maar de zetpillen werken wel
leuk hoor snips, zelf heb ik me nog niet opgegeven voor mvm
ik twijfel ivm de buurt. Ik wil eigenlijk nog niet dat iedereen
het al weet. Ik ben overdag werken dus dan staan die bussen
voor de deur. Bij een andere kennis kwam ik er zo achter, dat vond
ze echt niet leuk, ze hadden beloofd van mvm de bussen in de tuin te
zettten maar dat deden ze dus niet.
Lelle, ik heb bij de wannabe mama’s ook al gereageerd, maar zal ook hier even een berichtje achter laten.
Balen van je ongi zeg.
Volgende ronde meer geluk gewenst.
Bianca, ik weet dat het je in 1 keer zwanger kan raken, maar ik ga er nog steeds niet vanuit.
Vanmorgen dacht ik dat het ongigeveol weg was, maar vanmiddag was het er toch weer. :think:
snips leuk he nog een keer zo positieve test!!
sterretje begrijpelijk dat je het om die rede niet doet, ik zou het op die manier ook niet leuk vinden dat andere het te weten komen.
Hier gaat het na flink wat huilen wel weer aardig. Ik denk dat alles eruit kwam van de afgelopen weken. Had alles iets teveel opgekropt. de :evil: waren nog geen eens de druppel, maar meer de reactie van hubbie via de sms. Maar hij is speciaal eerder naar huis gekomen en heeft ze smsje nader verklaard en heeft me flink zitten troosten. Misschien dat hij morgen ook thuis blijft. Nu gaan we met goede moed weer door en hoop ik ontzettend hard dat dit onze ronde wordt.
Btw het zet helemaal niet door, niets meer te zien, daar baal ik dan wel weer van. Maar dat zal morgen wel komen.
en met kian gaat het ook nog steeds goed.
ladies bedankt!
Ben weer terug van mn mini-vakantie! Was heelrijk, hebben echt genoten en uitgerust! Zal later meer vertellen, ga eerst eten (lasagna :drool: )
ff een kort vraagje, ga zo bijlezen…hoort het bij een zwangerschap dat je wat kleine steekjes voelt in je baarmoeder?? Ze komen vanavond ineens opzetten. Hoop dat jullie me gerust kunnen stellen.
Ah lekker Sooki, ik heb ook net lasagna op.
Lelle balen van je ongi :hug: Hoe is het met Kian nu?
Talulah, dat klinkt goed je temperatuur!
Lautje, jouw misselijkheid ook Hoe ging het gesprek van je man?
Hoi,
Ik heb niet zo leuk nieuws…
Ik heb waarschijnlijk vandaag een miskraam gehad. Ben hartstikke ongesteld geworden. Ik had al verteld dat ik nl al wat rood bloedverlies af en toe had van het weekend. Nou ja, dat heeft dus doorgezet.
Morgen hebben we de echo, ik neem aan om te zien dat het leeg is van binnen. Ik sta wel heel raar te kijken als er nog iets zit iig.
Ik voelde de hele tijd al weinig bij dit kindje, maar ja, een andere zwangerschap en de 2e. Ik dacht het zal wel zo zijn en het wordt wel echter als we verder zijn. Maar ja, het heeft niet zo mogen zijn.
Dan ben ik alleen maar blij dat het zo vroeg afgebroken is. Voor hetzelfde geldt, kwam het later eruit en was het al een half volgroeid kindje.
Iig ik ben er redelijk nuchter onder. Het is gewoon een raar en vaag allemaal. Beetje onwerkelijk ofzo.
Nou Heske, zitten we dan allebei met onze miskraam …ongelofelijk he?
Biebs :hug: :hug: :hug: :hug: jeetje wat een naar nieuws zeg :hug:
Biebs :hug: ik schrik ervan.
Veel sterkte morgen.
Neeeeee Biebs
Oh k*t meis, wat onzettend ontzettend ontzettend oneerlijk
Gek he, dat jezelf al minder gevoel had bij deze zwangerschap, ik had dat ook… Maar dat maakt het er niet minder rot op. Lieve schat, héél veel sterkte!!! :hug: :hug: :hug:
En Lelle, begrijp dat je ongi bent geworden Sjips meis, wat een teleurstelling! Ook een dikke knuf voor jou!!! :hug:
En Biebs, zullen we nu eens kappen met dat enge gedoe? Had zo voor je gehoopt dat het nu eens nÃet hetzelfde zou gaan…
Ja, het is wel heel vaag van ons dit he? :shock: :o
Beetje onwerkelijk ook.
Hi meiden!
Biebs, wat ontzettend klote zeg! :hug: Morgen krijg je de echo?
Jeetje, vind het wel heel knap dat ook jij er zo nuchter onder bent hoor. :-
Nou, hubbie heeft het gesprek vanmiddag gehad. Hij vond het ontzettend leuk, zij gaan hem meteen volgende week een voorstel doen! :dance: Alleen een nadeel is wel dat hij er behoorlijk qua salaris op achteruit zou gaan. Ik vind het belangrijkste dat hij weer een baan vind waar hij het naar zijn zin heeft, maar hij zou er hier ongeveer 600 euro op achteruit gaan… :? En dat is toch wel heel erg veel hoor! :shock:
Nu is hij wel vanmiddag gebeld door een groot warenhuis ( V en … )
Hij had gesolliciteerd als Hoofd Verkoop in opleiding, en ze zijn helemaal weg van zijn cv… :shock: Hij moet meteen morgen op gesprek komen, want ze denken dat hij perfect in hun profiel past. Dus jullie moeten nog een keer heeeeeeel hard duimen aub! Hij vind dat namelijk veel leuker dan de autoverkoop, en het is ook echt een super gave functie bij een geweldig bedrijf natuurlijk!
Hij moet morgen om 5 uur, en heeft tegen zijn baas gezegd dat hij naar de tandarts moet… :mrgreen: Ze geven hem namelijk nooit vrij, maar het gesprek is veel te belangrijk om te laten wachten. De bedrijfsleider gaat namelijk donderdag op vakantie, en wil voor die tijd eigenlijk een keuze hebben gemaakt…
Dus lieve meiden, willen jullie nog 1 keer duimen morgen???
Jullie zijn schatten!
Ik ga lekker met hubbie tv kijken!
PS Het behang heb ik niet meer nodig trouwens, hubbie is weer helemaal lief en aardig!
:- :mrgreen: