Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Vreemd :think: ik heb geen mailtje gehad, en toch is hier wel gepost.



Het eten is op, de afwas gedaan, en vriendje is naar het voetbal.

Ik heb dus het rijk alleen.



Vanavond kan ik zelf beslissen wat er op tv komt, heerlijk.

En tussendoor even KOK-en :mrgreen:



Fijne avond allemaal.

Heske ik doe het nog niet hoor. Ik beschik over heeeel veel beheersing :liar: . Maar zodra de ochtend altijd weer voorbij is, heb ik er weinig moeite mee, dan weet ik toch dat het haast onmogelijk is dat hij postief is.

Voor ik het weet is het dinsdag :roll: :silenced:



en gewoon rustig aan doen, dan zul je zien dat dit JOUW maand is! gewoon doen wanneer je zin heb en verder gaan waarmee je bezig was…klussen dus, hihi. alles komt goed meissie :hug: ook je cyclus.

Lelle, nog maar 3 nachtjes slapen :dance:

Thanx Lelle, je bent een lieverd! Nou ja, jullie zijn allemaal schatten, maar dat had ik al eens gezegd toch? :wink:

Ik vond het ook makkelijker om me in te houden als de ochtend voorbij was, dan wist ik dat het toch geen zin had. Dus gewoon nog een paar ochtenden héél vroeg gaan plassen, dan is je nod zo in zicht :mrgreen: Maar vind het wel knap dat je je in kan houden hoor. :thumbup:



xHeske :thumbup:

dank u :-* Ook deze ochtend heb ik weer overleefd, nog maar 1 te gaan.

:shifty:

wat is het hier rustig!!!



stilte voor de storm :think:

Jeetje, 't is inderdaad stil hier :shock:

Wij zijn net ff naar Ikea geweest. Weer een hoop spullen gekocht die we niet nodig hadden, en waar we voor gingen konden we niet vinden :doh: Maar was wel weer ff gezellig :mrgreen:



xHeske

Heeft een van jullie misschien nog ergens een verdwaalde rol behang liggen??? Dan kan ik mijn hubbie er even achterplakken namelijk! :evil:

De stress en de zenuwen voor zijn gesprek morgen, maken hem nou niet bepaald gezellig ofzo…



xxx

Hm, balen Lautje! Op zich wel begrijpelijk dat hij gespannen is, maar daar hoef jij natuurlijk niet de dupe van te worden. Zal zo ff op zolder zoeken naar begang. Is van dat glasvezelspul ook goed? :wink:



Heb trouwens vanmorgen nog een test gedaan, en er was nog steeds een héél licht streepje te zien. Maar wel zó licht dat ik er geen genoegen mee zou nemen als ik weer dacht zwanger te zijn, dus ik vind het best zo. Ga niet nog een keer een test doen om te kijken of 't streepje dan écht weg is. Ik wil over een paar weken gewoon een dikke streep zien, anders geloof ik er niet in :stuck_out_tongue:

Maar goed, heb op zich wel het gevoel dat de hormonen zo goed als verdwenen zijn, voel me weer lekker mezelf.



Net bij Ikea was het wel weer ff moeilijk. We hadden het er al eerder over gehad dat Sterre waarschijnlijk nog een ander ledikantje krijgt als frummel 2 er is, omdat ze dan toch nog wat jong is voor een groot bed. Dus ik was bij Ikea al aan kijken voor een goedkoop ledikantje… wees Tjip me er even op dat ik toch eerst maar weer eens zwanger moest worden. Hij zei het niet lullig ofzo, gewoon realistisch, en hij had natuurlijk gelijk, maar het kwam ff rot aan. Was ook helemaal niet van plan om nu al een ledikantje te kopen, want voor hetzelfde geld duurt het nu ff voordat ik zwanger ben en dan kan Sterre misschien wel in een groot bed. Frummel 2 mag sowieso de eerste maanden in de wieg. Maar goed, was gewoon weer ff confronterend en dan merk ik dat ik het nog niet helemaal achter me heb gelaten. Niet zo gek natuurlijk… ´t is allemaal nog maar 1 1/2 week geleden…



xHeske

dat is helemaal te begrijpen heske!! :hug:



lautje ik heb nog wel behang maar heb zelf ook een rol nodig voor mijn wederhelft we zijn net ff wezen winkelen maar pfff wat was ie vervelend zeg!! ben ff flink boos geworden en ben richting de auto gelopen toen we thuis waren deed hij ineens poeslief. nou nee bedankt ik wil ff rust :hand:

af en toe denk ik aaaaaarrrgggggg :wall: mannen pfff



verder alles goed met iedereen??

lelle je gaat dus dinsdag ochtend testen??

nou ik ga volgende week weer aan de klus maar als hij zo blijft doen heb ik echt geen zin :snooty:



heb een mooie riem gekocht 35,- :oops:

35 euro!!! ik heb al moeite om daar een broek voor te kopen, vind ik zonde. meestal alles wat ik voor mijzelf koop vind ik zonde



En weer een domme actie van mij :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:



Kian was aan het spelen met een kastdeurtje wat niet mag. Hij doet hem weer dicht dus ik loop weg. Ik leg wasgoed weg, ben binnen een paar tellen terug en ziet dat het kastje weer open is. Ik zeg gelijk dat hij hem dicht moet doen en dat doet hij ook. Paar tellen later doet hij gek met zijn tong en er gaat gelijk een lichtje branden. Ik ruik aan zijn mond en weet gelijk wat het is. (glorix spray!!!) Geef hem gelijk water, laat hem zoveel mogelijk drinken en hij wilde gelukkig ook nog appelsap. En hij wil slapen.

Maar dan zit ik beneden en vind het niks en besluit dan toch de hhp te bellen. We moeten hem goed in de gaten houden, zodra hij gaat hoesten korts of het benauwd krijgt moeten we gelijk komen. Hij kan dan een chemiche longontsteking hebben :cry:



Ik snap niet dat dit mij kan overkomen, alles zit pot dicht en dan net zo spuit krijgt hij te pakken, wanneer ik net even weg loopt. Ik voel me zo ontzettend schuldig. Wat ben je voor moeder als dat je gebeurd?!?!



diepe zucht



kan wel leuk nieuws gebruiken nu!! Dus kom op meiden

btw sorry voor mijn ego berichtje

lelle zie mijn berichtje voor jou bij julie-wannabietjes!!



Gelukkig wil ik mijn hubbie nooit achter het behang plakken…hij is gewoon lief :oops:

Ik heb weer geen mailtjes gehad :think:

Misschien dat ik eerst moet posten voordat ik weer een mailtje krijg.



Morgenochtend ben ik lekker vrij, ('s middags moet ik wel 2 uurtjes werken) maar ik ga toch nu al naar bed.

Ik ben 2 ochtenden om 6 uur opgestaan, en dat breekt me nu op.



Vanmiddag werd ik ineens :sick: van de lucht van kippensoep.

Ik zit mezelf nu ernstig af te vragen of ik het me nu allemaal inbeeld, of mijn lichaam me voor de gek houdt, of dat ik stiekem toch zwanger ben.

Nog 6 nachtjes slapen, en dan mag ik evt testen van mezelf.

Maar dat ligt eraan hoe ik me voel.

lelle wat vervelend zeg maar daar kan jij niks aan doen je bent vast een hele goeie moeder!! en alles voor jezelf te duur vinden FOEI :naughty:

het was een riem waar ik al heel lang naar op zoek was en me vriend zei meenemen!!



lotte kan heel goed zijn dat je zwanger bent mijn collega was ook van 1 x klussen zwanger en bij jou is de pil al heel lang uit je lijf!!



weltrusten en tot morgen!!

Oh Lelle meis toch… wat zul je geschrokken zijn! Voel jezelf nu alsjeblieft geen slechte moeder. Snap dat je je ellendig voelt en dat je boos op jezelf bent, maar het kan iedereen overkomen. :hug: Maar ik begrijp je wel… Sterre is een keer van ons bed afgevallen. Ze kon toen nog niet echt goed rollen…dacht ik… maar toen ik me 1 tel omdraaide, rolde ze wel, en gewoon een paar keer achter elkaar, en boem, daar lag ze. Ik heb van ellende keihard mee zitten janken. En ja, was er heilig van overtuigd dat ik de allerallerallerslechtste moeder was. Keek ik hier op het forum, was er iemand die precies hetzelfde was overkomen, zij schreef het toen net op bij de julibaby’s, heel bizar, maar daar had ik wel wat steun aan. Ik was niet de enige… en jij vast ook niet! Hoop dat je manneke er geen bijwerkingen van gaat ondervinden! Knuf voor jullie! :hug:



Bianca, moet kunnen toch, als je die riem echt graag wil hebben. Moet jezelf af en toe een beetje in de watten leggen toch! :wink: Je moet maar zo denken… een riem gaat meestal lang mee, dus daar mag je best wat meer voor betalen. :mrgreen:



Hier was het lekker vroeg vanmorgen… Ben er om half 6 met Sterre uit gegaan, toen lag ze al een half uur ofzo te mopperen. Voor haar gevoel was het natuurlijk al half 7, maar dat is de laatste tijd voor haar doen ook al belachelijk vroeg. Dus boterham gesmeerd, beker melk erbij en Tik Tak in de video… Hoop dat ze snel een beetje moe wordt, dan duik ik ook m’n bed nog even in. Maar moet niet te lang duren dan, anders vind ik het de moeite niet meer :roll:



xHeske

haha Heske zo klein en dan al lopen mopperen…geweldig!! :mrgreen:

Die word natuurlijk pas moe op het moment dat jij klaar wakker bent, dat ul je altijd zien!



Mijn temp. is omhoog geschoten, voor mijn eisprong was hij gemiddeld 35,6 en nu 4 dagen na mijn eisprong op zijn tot nu toe hoogst 36,2. Hoop dat dat positief is :wink:

talulah die temperatuur klinkt heel hoopvol!!! Nu moet hij zo blijven en dan zit het wel goed.



lotte ook van 1 keer kun je zwanger zijn, zolang je het maar op hetgoede moment hebt gedaan, en dat heb je gedaan. en wie weet hou jejezelf, naja je lichaam, je wel voor de gek, maar dat is dan weer een goede les voor de volgende ronde.



Bianca, sinds dat ik mamma ben, gun ik mijzelf weinig. Vorige week 3 truien gekocht voor samen 30 euro. Was helemaal trots. Ik wil echt niet te veel uitgeven. Terwijl ik voor kian makkelijk 2 truien(truitjes) koop voor ook 30 euro.

Maar misschien ga jij dat ook nog wel krijgen :wink: . En hier zegt hubbie ook altijd, koop nou maar, neem het nu maar mee, maar het zit me meestal dan toch niet lekker.



En heske bedankt voor je lieve woorden en jou ervaring :-* , pfff.

Tot nu toe gaat het goed met hem, maar ik heb ook werkelijk geen idee in wat voor tijdbestek hij die longontsteking zou kunnen krijgen. Ik weet wel dat ik het mezelf nooit vergeef als hij ook daadwerkelijk een longontsteking krijgt. Ik weet wel dat ik bij het minst geringste hoestje bij de dokter staat. Maar dat is ook wat zij mij adviseerde. Ze zegt je zet maar gewoon die fles op tafel en eis dat ze hem onderzoeken. En dat is precies wat ik dan ga doen. Maar laten we maar hopen dat het niet nodig is.



Hier nog steeds geen :evil: te bekennen. Begin zelfs te twijfelen of ik morgen wel ga testen. Het liefst wacht ik tot na me nod, maar aan de andere kant zou het zo leuk kadootje zijn. Maar als hij neg is krijg ik :twisted: als kadotje, daar zit ik nu ook weer niet op te wachten.

mogguh!



zooooo ben ook weer bij, maar wat er allemaal langs is gevlogen…hahaha



kep vandaag lekker mijn nieuwe kleren aan en dat zit toch heeerlijk! moeten toch maar eens even de eerste foto gaan maken, want je kan er nu echt niet meer omheen bij mij.



lelle, ik zou pcies hetzelfde gereageerd hebben hoor, yeline is een keer van de commode gevallen terwijl ik er bij stond! gel;ukkig niets aan de hand, maar toch… een dikke knuff voor jou!



lautje tuurlijk die extra echo wil ik wel hoor! zowiezo een kerstkadootje 20 weken echo op 22 dec…



zaterdag gaan minnie en ik lekker naar de beurs, zijn er meer meiden die gaan?



voorkeur voor een jongen of een meid…hmmm nou nee ik eigenlijk niet, al zegt mijn gevoel toch lichtelijk een meid, maar zo’n sterk voorgevoel wat ik bij yeline had heb ik nu nog niet, misschien na de 20 weken echo wel. hubbie wil wel graag een jongen. en dat zou natuurlijk ook leuk zijn dan heb je van alles wat. maar het maakt ons echt niet uit hoor. wel hopen we dat alles goed is. hubbie is in staat om de zwschap af te laten breken als blijkt dat het kindje “niet gezond” is…of ik dat kan…geen idee. maar daar steek ik ook me kop voor in het zand, dat zie ik dan wel weer. maar idd misschien dat ik nu ook aan een meid denk omdat ik daar al een van heb en je dus in de winkels ook alleen maar naar het meidenspul kijkt. ach we zien wel. tis en blijft een wonder!



talulah duim voor je meis!



nou ik zal eens aan het werk…

Lelle wat fijn dat Kian zich nog steeds goed voelt! Ik duim dat dat gewoon zo blijft!!



Freggel ik ben benieuwd naar een foto dus huppa!!