Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes! :hug:



Ik hoop/denk ook wel dat het waarschijnlijk hetzelfde zal zijn als toen bij Sven. Maar toen had ik niet 2x echt wat meer rood bloed. Maar goed, verder voel ik niks, en het blijft het bij bruin. Dus nou ja, we gaan van het goede uit.

Maar die echo wil ik idd verplaatsen weer, we kunnen echt niet zo lang wachten hoor! :snooty:



Minniemouse, hihi, ja op zich wat je zegt, een meisje zo fantastisch zijn in de zin dat je dan van elk 1 hebt. Ben ook erg benieuwd hoe een vrouwelijke ‘variant’ van ons (wat klinkt dat raar) er uit ziet!!

Mijn vriend hoopt zeer zeker voor een meisje, het lijkt hem helemaal geweldig. Een kleine ‘Babsje’ zoals hij dat dan zegt, met 2 staartjes :inlove: . :lol:



Spannend weer de komende week!! :pray:

hallo



hier is de misselijkheid en het braken genadeloos toegeslagen :sick:

maar vandaag even de huisartsenpost gebeld en ik heb zetpillen gekregen,emesafene.

ik hoop dat het een verademing is.heb net de eerste raket erin geschoten.



en nu maar wachten tot ik weer een beetje kan eten

getsie snips, dat klinkt ook niet lekker!!



Nou meid, rustig aan en sterkte he :hug:

@Talulah wrote:

Ik heb af en toe ook van die rare steken/drukkend gevoel in mijn onderbuik/schaamstreek. Idd een beetje een ongi gevoel, bij mij zou een innesteling wel heel vroeg zijn.




Talulah, vanaf mijn eisprong heb ik vanalles gevoeld, de innesteling en de dagen daarvoor. Ik wist gewoon dat het raak was na m’n ei. Het voelde anders dan die vorige twee cyclussen in mijn buik. Dus wie weet… :pray:

Dames ook bij mij is de misselijkheid toegeslagen, kwam gister uit mn werk en het eerste wat ik nodig moest doen was boven de wc pot hangen :sick: Voel me zo lamlendig vandaag, heb alleen maar zin in ijs en pizza… Niek, balen dat die pillen ook niet eens werken :hug:



Biebs, wat naar dat je bloed verliest! Hoop dat het inmiddels gestopt is! En anders hoop ik dat je snel voor een echo terecht kan.



Heske, wat een leuke foto’s van Sterre, echt een droppie.

Over voorkeur, ik wil wel heel graag een meisje :inlove:, alhoewel ik met een jongen ook superblij zou zijn. Het lijkt me alleen zo gezellig een dochter, leuke vlechtjes maken, schattige jurkjes kopen, later samen shoppen en vrouwen dingen ondernemen…

Oh, ja en we hebben het aan vrienden verteld gister waar we vorige week op verjaardag waren. Ze hadden het toen al aan me gezien dat ik zwanger was. Ze wisten niet eens dat we er mee bezig waren. Ze zagen het aan mijn buikje ( nu dus al ) en aan mijn bleke, vermoeide gezicht.

Wat heeft idereen het druk. Denken jullie ook allemaal wel een beetje aan jezelf.



Heske als kian madagascar of shrek elke dag wil zien, dan moet ik helaas ook vaak kijken, dus voor mij zou het wel goed uitkomen als deel 3 ook leuk is :stuck_out_tongue: .

Wat goed om te lezen, dat al het bloeden nu gestopt is. Nu op naar een ei en een positieve test. En dan gaan wij extra hard voor je duimen dat alles goed blijft gaan.



Niek wat balen dat die medicijnen niet werken. Misschien maandag weer een bezoekje aan de huisarts. Je moet toch normaal kunnen eten.

enne geef maar een klein beetje aan mij, maar niet te veel hoor. :wink:

En een hele fijne dag gewenst!



Biebs ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: dat alles goed blijft gaan. En de echo moet je zeker eerder doen! flink blijven zeuren



Bianca veel plezier



Bren ik hoop echt dat die lhtjes nu een beetje gaan opschieten.



Snips hopelijk slaan de medicijnen bij jou wel aan! beterschap!



en een voorkeur, pfff vind het moeilijk. Lang gedacht aan een meisje, maar toen weer meer een jongen. Maar het maakt me echt niet uit. Ik ben met beide even blij. Al zit er een grote kans in dat t een jongen word. Er zitten maar weinig meiden aan de kant van mijn man.



Nou die ‘ultra’ testen heb ik binnen. Maar gebruiken, dat denk ik niet. We gaan gewoon proberen om nog een paar daagjes te wachten. al is het natuurlijk wel heeeel spannend aan het worden.

vlinder wat snel!!! En ben je er trots op?

Ik wil wel graag een buikje hebben hoor, lijkt me heerlijk! Ik verbaasde me erover dat die vrienden het al zagen, ik zie het zelf wel als ik voor de spiegel sta, maar zelfs mn vriend ziet nog niet.

mannen…

zo ik ben weer terug heerlijk gegeten!!

we eten altijd op dezelfde plek een broodje warme beenham met italiaanse knoflooksaus.

ik ga nu ff het oude deel lezen proberen want is zoveel pfffff.

en daarna met manlief op de bank hangen!!

hier nog geen slijmpjes dus we wachten af!!



biebs meid ik duim voor je!! en hoop dat je snel eerder een echo krijgt!!



lelle TESTEN!!! je hebt ze niet voor niks!!

je kan toch niks veranderen aan de uitslag!!



brenda we gaan ervoor deze maand!!

Biebs, sterkte met het bloedverlies.

Ik kan me voorstellen dat je je toch wat zorgen maakt.



Hier toch nog steeds een vreemd gevoel in mijn onderbuik, al is het wel minder dan gisteren.

Ik ga er niet vanuit dat ik zwanger ben, want dat lijkt me sterk na 1 keer klussen zonder rubber.

Maar goed, je weet maar nooit.



Of ik een voorkeur heb?

Voor mijn vriend zou ik een jongentje heel leuk vinden, want hij is de enige jongen van zijn vaders kant.

Maar voor mezelf maakt het niet uit.

Ik heb neefjes en nichtjes, en ik ind beide even leuk.

oh bianca jij bent echt erg. Zit ik hier met veel pijn en moeite mijzelf in te houden en dan kom jij met deze opmerking :lol: . Maar ik ga nog niet testen. ik wil geen negatieve test. GIRL POWER :wink:



enne bankhangse

Lelle wat goed dat je vol houdt :clap:

Dat ga ik echt niet redden hoor, zo lang wachten.

Ik zou het liefst nu al testen, maar dat heeft geen zin.

Dan weet ik namelijk zekre dat het negatief is :mrgreen:

lelle sorry maar willen graag een test zien!!!

en je heb er nog heel veel zei je!!

heb alle blz gelezen globaal en kwam op het volgende:



niek Nog GEFELICITEERD met LUCA!!!



lautje zal ik f naar je toe komen dan zal ik die buurman van je ff wat peperspray in zijn ogen spuiten kan ie ook niet meer naar je kijken!!



sterretje mooie echo zeg!! wat bijzonder dat het er 2 waren (ik moet er zelf niet aan denken zou mss nog blij zijn als er 1 was gestopt met groeien) :oops: ik zou niet weten hoe ik dat moest doen 2 kleintjes tegelijk. ( Sorry)



Sooki wat grappig een tussenschotje!! hebben ze je ook verteld wat dat betekend?? en echt leuk om je kindje al zo te kunnen zien :inlove: helemaal als je het ziet bewegen denk ik.



nou ik ga dr weer f vandoor!! niet te veel kletsen zonder mij he!!



LELLE TESTEN!!!

Haha, moet zo lachen om al die staartjesverhalen. Ik heb hier al 14 maanden een meid rondlopen, maar ze heeft nog steeds veel te weinig haar voor staartjes. Tja, daar sta je dan met je dochter… zonder staartjes. Maar wel een lekker tutje verder hoor. Helemaal gek met haar poppen :inlove: Al loopt ze nu met de Duplo te sjouwen.



Dikke knuffel voor alle meiden die last van misselijkheid hebben. Gewoon klagen hier hoor, ik weet uit ervaring hoe ellendig het kan zijn, hoe blij je ook bent met je zwangerschap. Beterschap!!!



En Biebs… duimerdeduimerdeduim!!! :pray: :pray: :pray: Meis, het komt goed, dat móet gewoon wel!!!



xHeske

hoi



lelle…testen,ik heb ook voor mijn nod getest en je ziet het resultaat.





die zetpillen slaan aan ik heb net heerlijk chinees gegeten :smiley: :smiley:

ik heb eigenlijk de voorkeur voor een meisje,want ik heb al een jongen.

vanavond een verjaardag van mijn moeder en morgen mijn laatste werkdag,ik heb ontslag genomen :dance: :dance:

Bianca, graag hoor! Kom jij die creep maar ondersprayen met een dosis pepperspray. Blijf je dan ook gezellig eten? Hahahahaha :mrgreen: :lol:



Heske, wat goed dat het vloeien helemaal is gestopt! :dance: Nu weer flink aan de klus… :wink:



Biebs, ik denk dat het ook goed komt hoor. Ik ga in ieder geval duimen dat het stopt, en dat je snel een mooie echo krijgt met een rondspartelend hummeltje. :-



Lelle, ik denk dat Kian Shrek 3 wel leuk vind hoor! Het blijft een leuke film, maar ik vond het minder leuk dan de eerste twee delen.

Heb vanmorgen de film Annie weer eens gekeken. Wat blijft dat toch een geweldige film! :oops: :shifty:



Niek, vierde Luca zijn verjaardag nou vandaag voor familie? Dan hoop ik dat hij super verwend is ! :-




Vlinder, wat leuk dat ze het al zagen! Het lijkt me heel leuk om zoiets te vertellen… :inlove: :inlove: :inlove:



Snips, stuur ook maar een klein beetje HCGtjes deze kant op! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt met de medicijnen!



Lotte, ik duim dat het gewoon in een keer raak is! :pray:



Voorkeur…Tja stiekem voor een meisje… Wat gewoon het allerbelangrijkste is, is dat het gezond is natuurlijk. Maar zou een meisje toch wel heel leuk vinden. Dennis heeft ook een voorkeur voor een meid… :silenced:



xxx

pffff jullie maken het mij wel heel moeilijk. Natuurlijk zou ik willen testen alleen ben bang voor de uitslag. Mijn gevoel is goed. Misschien dat ik daarom juist bang ben voor de uitslag :oops:



lotte jou gaat dat ook gewoon lukken hoor.



4 dagen voor mijn nod lijkt mij wel erg vroeg, zelfs met zo ultra test.



Snips wat goed dat je nu lekker chinees heb kunnen eten :drool:

en ontslag genomen, wat een beslissing!! Maar wel heeeeel lekker natuurlijk. wordt t nog gevierd?



Wij hebben net knorretje zitten kijken, was blijkbaar ook erg geslaagd. Nu komt 101 dolmatiers volgens mij en aangezien hij gek is op dieren, zal die ook wel in de smaal vallen. Maar nu is hij druk bezig met een ballon en ruik ik een overheerlijke poepluier :sick: tijd om maar eens ff schone billen te geven.



tot zo!

Lelle, zoals ik al zei… ik zou echt proberen te wachten met testen… want ook met gevoelige testen kun je soms toch pas een paar dagen overtijd positief testen, ligt er maar aan hoeveel hcg je lichaam al aangemaakt hebt. Dat gata in het begin heel snel, dus die paar dagen kunnen best veel verschil maken. En een negatieve test is gewoon niet leuk. Die teleurstellig kun je jezelf besparen door een paar dagen te wachten, dan weet je gewoon wat beter waar je aan toe bent. Niet dat ik zou kúnnen wachten hoor :lol: , maar als je het kán, dan zou ik het doen :angel:



En ja, hier kan dus idd weer geklust worden :dance: Vind het wel een gek idee dat ik nu gewoon echt niet weet hoe m’n cyclus loopt. Misschien heb ik volgende week m’n ei al, maar 't kan ook goed nog een paar weken duren… ik heb toch besloten om niet aan de slag te gaan met ovulatietesten enzo. Het komt zoals het komen moet, we hebben natuurlijk helemaal geen haast, en het moet wel leuk blijven. En we klussen normaal gesproken toch wel genoeg :oops: :wink: , dus wat dat betreft heeft het ook geen zin om precies te weten wanneer ik m’n ei heb. We zien het wel.



xHeske