Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

We kunnen ons druk gaan maken over allelei kwaaltjes maar dat doen we bij de wannabe’s al.



Ff denken hoor :think:

nou sinds mijn eisprong heb ik soms het idee dat ik misselijk ben!! Het zit gewoon helemaal tussen mijn oren :roll:

Wat doen we onszelf aan he?



Ik heb nu ook allerlei kwaaltjes die ik sinds ik gestopt ben met de pil nog niet gehad heb.

Het zou kunnen dat het ongigevoel wat ik nu heb een innesteling is, maar daar durf ik niet op te hopen.



Het is dat testen nog geen zin heeft, anders had ik het al lang gedaan.

Ik heb af en toe ook van die rare steken/drukkend gevoel in mijn onderbuik/schaamstreek. Idd een beetje een ongi gevoel, bij mij zou een innesteling wel heel vroeg zijn.

Volgens mij kan het bij jou ook een innesteling zijn hoor. :think:



Bij mij zou het volgens de datumcalculator morgen moeten zijn.

nu al?? Gisterochtend mijn eisprong gehad, dan zwemt alles wel heel hard…toch?? :think:

Klopt je banner dan wel?



Is je nod soms later?

Nee vorige keer was mijn luteale fase korter maar dat kun je niet invullen bij je banner jammer genoeg



ik ga douchen en naar bed!! tot morgen meiden!!

Dan is het dus echt afwachten.

Je nod is misschien nu wel iets later.

Dat wordt lastig met testen.

Talulah en Lotte, jullie hebben de eerste twee pagina´s alweer volgekletst! Hahahahaha



Ik heb net Shrek 3 gezien, vond hem een beetje tegenvallen… :frowning:

Nu moet ik eigenlijk de was gaan doen, maar daar heb ik helemaal geen zin in! :naughty:



Heske, wat is Sterre toch een schatje zeg!!!



xxx

Heske: lieve foto’s van Sterre :inlove: . Wordt altijd helemaal blij als ik die schattige foto’s zie :inlove: .



Talulah en Lotte: stelletje kletsmiepen :lol: :lol: .



Hier weinig nieuws te melden eigenlijk … Alles gaat z’n gangetje. Heb niet meer zoveel tijd om te kokken, want Lienke heeft besloten nog maar 1 x te slapen overdag. En aangezien ik dan het best wat kan doen in/rond het huis (mw hangt nl de hele dag aan m’n been :doh: ) ben ik niet meer zoveel hier. We hebben de pc op zolder staan en daar kan ik Lienke ook niet mee naar toe nemen want die trekt alles overhoop daar :snooty: .

Wordt dus tijd voor een laptop en draadloos internet hier :wink: , maar ja da’s weer zo’n inbreuk op onze portemonnee die er op het moment even niet uit kan.



Groetjes Renate

Heske :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: . Krijg dan toch ineens de kriebels dat ik misschien toch wel eem meisje wil.



Talulah en lotte: tok tok tok tok tok. Maar ik ga wel snel even kijken wat julie bij de julimamma’s hebben getokt :wink: ben nu wel nieuwschierig



en jammer dat shrek 3 tegenvalt heb m net gevraagd voor Kian zijn verjaardag: Brek Brek Brek, of terwijl shrek volgens kian (die nog moeite heeft met de s)



Nu ga ik ff werken :x en dan spreek ik jullie vanmiddag of vanavond wel weer.



dikke knuf van mij

Goeiemorgen!

Ja Renate, laptop en draadloos internet zijn echt ideaal! Ik kan nu gewoon werken en kokken terwijl Sterre lief aan het spelen is. Ben er echt blij mee.



Lelle, Kian is vast minder kritisch dan Lautje :wink: Denk dat het voor zo’n manneke toch wel leuk blijft, die films. Heb deel 3 niet gezien hoor, maar kan me niet voorstellen dat hij denkt ‘goh, valt tegen, beetje veel van hetzelfde’ :wink:



Zat er laatst al aan te denken, maar zijn er hier eigenlijk meiden die voorkeur hebben voor een jongetje of een meisje? Of vinden jullie dat not-done? Je hebt het natuurlijk nooit voor het zeggen, en je mag blij zijn als je een kindje krijgt, maar je hoort toch best vaak dat mensen een klein beetje een voorkeur hebben… Mijn schoonzusje had het na 2 knullen heel leuk gevonden als ze een dochter zou krijgen, maar nummer 3 werd ook een jongetje. Ze is er dolgelukkig mee natuurlijk, maar vond het dan wel weer een beetje extra leuk dat ze nu een nichtje heeft om mee te tutten. :inlove:

Ik heb zelf niet echt een voorkeur. Weer een meisje lijkt me héél erg leuk, en handig. Een jongetje erbij lijkt me wel ff wennen, maar juist daarom ook wel weer heel leuk. Maakt me dus niet zoveel uit. M’n gevoel gaat nu wat meer naar een meisje uit, maar dat komt eigenlijk vooral doordat ik dat nu gewend ben. Kan me nog niet zoveel voorstellen bij zo’n klein manneke hier in huis. :inlove:



Oja, het bloeden is nu écht voorbij, dus we zijn weer in de race :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



xHeske

Goedemorgen…

Gisteren een drukke dag gehad want ik had een nichtje van 2,5 op vistie een hele dag.

Aangezien Chris nog lag te slapen na zijn nachtdienst kostte het me aardig wat energie om ze wat stil te houden.

Dus op sjauw gegaan met 2 peuters naar de boerderij en bakker maar dat is een avontuur op zich. :lol:

Ik was s’avondens helemaal uitgeteld maar we hadden ook nog kaarten voor een theatervoorstelling dus al met al was het erg laat voordat ik erin lag.



Vandaag en morgen Luca zijn feest dus nog vanalles te doen.

Moet nog de taarten ophalen en nog wat versieren, Luca bezig houden want Chris slaapt nog na zijn nachtdienst…kortom een druk dagje weer,



Helaas werken mijn pillen niet tegen de misselijkheid dus ik probeer me maar door de maaltijden heen te worstelen maar heb het behoorlijk gehad met mezelf. :?

Sorry voor het geklaag want ik weet dat er dames zijn die dolgraag misselijk zouden willen zijn omdat dat betekend dat ze dan zwanger zijn…tis jullie van harte gegund…je mag mijn misselijkheid zo overnemen,…stuur het zonder kosten naar je op :mrgreen:





Tja over voorkeur :think: ik vind dat je die best mag hebben.

Bij Luca wilde ik graag een jongen en had ook zo’n voorgevoel die uiteindelijk is uitgekomen.

Bij deze frummel heb ik stiekem toch ook weer een voorkeur voor een jongen maar een meid is ook leuk maar zal wel ff wennen zijn.

Misschien dat ik daarom naar een jongen neig omdat ik dan al wat beter weet wat me te wachten staat…

Haaai!



ALweer een nieuw deeltje joh!

Hier ook net als Renate wat minder tijd gehad om te posten.

Druk en moe geweest afgelopen tijd.



Sinds gister dus 2x rood bloed ontdekt, kheb al wel 2 dagen oud bloed steeds beetjes. Maar goed had ik bij Sven ook. Dus gister toch maar de vk gebeld. We moeten dit weekend maar afwachten, maar ik wil wel de echo eerder hebben dan 11 weken. Als dit zo doorgaat.

Wel een beetje spannend hoe het verder gaat. :?



Ik heb niet echt heel erg voorkeur. Ben wel heeeel benieuwd naar wat het gaat worden!



Sterre staat lief op de foto weer! :inlove:

Niek wat balen dat die pillen niet helpen zeg :doh:



Biebs balen van dat bloedverlies, hopelijk betekend het verder niks.



Hier een voorkeur voor een meisje :oops: (het liefst met 2 vlechtjes/staartjes :mrgreen: ) Ik zou heel graag samen met mijn dochtertje de paarden verzorgen en rijden als ze later groot is :wink: Jongetjes vinden dat denk ik toch minder leuk en stoer :lol:

Oke nou ik heb even een gaatje gevonden om te kokken!!

maar heb dus alleen het nieuwe deel nog maar gelezen het oude deel moet ik vanaf pagina 36 nog lezen.

pffff stelletje kleppers!!

ik ga dus vandaag of maorgen als ik me ff verveel het andere deel lezen en op jullie allemaal reageren maar volgens mij heb ik dat andere zo gelezen met die korte berichtjes die nergens over gaan haha!!



niek wat vervelend zeg dat die pillen niet helpen!!



Ik heb eigenlijk geen voorkeur een jongen is leuk en stoer en hebben we al twee namen voor, meisje is ook leuk lekker haren doen enzo!!

mij maakt het dus niet uit nou ja wil wel twee kinderen en dan jongen en meisje maar belangrijkste is als het maar GEZOND is!!



nou dames mss tot vanmiddag ga zo ff broodje eten met me vriendin!!

Goedemorgen!





Even kort… moet nog vanaaaaaalles doen en heb nog een rit van 2 en half uur voor de boeg. :wink:



Heske… wat heb je toch een schattige meid, erg leuke foto’s! :inlove:



Niek… gewoon weer naar de HA hoor, zo beroerd zijn is toch niet te doen.



Bianca… lunch-ze! :wink:



Biebs… ik hoop van harte dat het bloed wegblijft, komt vast goed meid! :-



Lelle… je nod komt in zicht, spanneeeeeeeeeeend!! :pray:



Hier gaat het redelijk, ben erg brak van het werk.( nauwelijks kunnen zitten, zo bezig)

Geen positieve ovutest gehad nog, maar wel af toe meer afscheiding. :think:

We wachten af, zal blij zijn als de NOD weer in zicht komt. :wink:



Doeg, tot maandag!

Fijn weekend allemaal :-




X Bren.

Ff snel, want ben druk vandaag…



Lieve lieve Biebs, ik hoop héél erg voor je dat alles goed zit. Anders gezegd… ik wil deze keer ábsoluut niet weer samen met jou uitgerekend zijn, jij móet eerder!!! Meis, ik hoop dat je snel een echo krijgt, want ik weet hoe zenuwslopend dat bloedverlies is. We gaan er maar lekker vanuit dat het gewoon weer net als bij Sven gaat, en dat je binnenkort een mooi kloppend hartje op de echo zag. Even een poging om je gerust te stellen… toen ik eenmaal rood bloed verloor, was het binnen de kortste keren ook echt veel bloed. Als het bij een beetje blijft heb ik heel goede hoop voor je!!! Nou, ik denk aan je iig. Hoop dat het bloeden stopt en dat je anders volgende week meteen een echo krijgt!



xHeske

BIEBS, hopelijk is er niets aan de hand!!! Wat akelig dat je bloed hebt, gets…gelijk weer die onzekerheid…

We blijven hier positief hoor!!! enneh, idd eerder die echo…duurt nog veel te lang anders toch?? :hug:



Heske, wat een drollie is Sterre toch :inlove:



En ove de voorkeur?? Ik ga er niet om liegen…ik heb een prachtige zoon en de slagroom op de taart zou dan toch een meisje zijn nu :oops:

Begrijp me niet verkeerd, een 2E zoon maakt mijn geluk ook compleet hoor, maar een meisje :inlove:



Meiden er komt weer een spannende week aan met veel NOD!!!

Hopelijk net als vorige maand een aantal meiden erbij…(het liefst jullie allemaal tegelijk natuurlijk)