Heske en Bianca, spannend joh!!!
Bren en Laura, wat jammer dat het heeft doorgezet. Bren wel een mooie cyclus dit keer :thumbup:
Snips nog zo misselijk?! Vlinder ook??
Freggel wat een mens zeg :shock: met verkeerde been uit bed gestapt denk ik!!
Minnie: Ik heb dat ook eens gehad op het kdv met zo’n poepbroek. Heb er wat van gezegd, wil niet dat mn kind met luieruitslag en rode billen van de poep moet rondlopen omdat zij geen zin hebben em te verschonen!
Nou ben weer thuis. Mocht gisteravond om 6 uur weg. Eigenlijk vandaag maar als ik vandaag mag, dan kan gisteravond ook wel, vond ik :lol: Ik had zaterdagochtend gebeld omdat ik al anderhalve week wat vage buikpijn had in mn rechter onderbuik en dacht dat het bandenpijn was. Maar nadat ik bij dat huis was wezen kijken 's middags deed het in de auto bij elke drempel en kuiltje behoorlijk zeer. Dus toch nog maar een keer gebeld en kon gelijk komen. Kon ook gelijk blijven want ze dachten een blinde darm ontsteking en ze wilde een kijkoperatie doen. Maar mn bloed was goed en de blinde darm zat net op het randje van ontstoken of niet op de echo dus afwachten. Na een paar dagen lieten ze dat idee varen en leek het toch meer van mn rechter eierstok te zijn. Uiteindelijk denken ze dat die een stuk gedraaid is en zelf weer terug. Da’s mazzel hebben want meestal draaid ie om zn as en sterft hij af tenzij ze hem operatief op tijd terug draaien. Maar omdat ik zwanger ben, waren ze ontzettend terughoudend met onderzoeken. Elke dag nuchter moeten blijven (1 x van 's nachts 0.00 tot 's middags 4 uur. Toen ik van mn graat ging mocht ik dan toch maar wat eten… :roll: ) Dan zeiden ze weer dat het een kijkoperatie werd, dan weer een scan, maar uiteindelijk elke dag meerdere keren lichamelijk en inwendig onderzoek en echo’s. Heel veel echo’s. Daaruit bleek ook dat mn rechter nier niet goed zn urine kwijt kan. Iets wat ze vaker bij zwangeren zien, maar dan in het laatste trimester, als de boel wat in de verdrukking ligt. Dus ook dit moest nog worden uitgezocht en daar hoor ikv andaag meer over.
Zo heel verhaal hè haha. Ben best wel moe van alles en heb nog steeds buikpijn, maar gelukkig niet meer zo erg als toen!
Puckie gaat helemaal goed overigens. Leuk beweegelijk en zwaaide elke keer weer naar me hoor, met de echo’s. Heb prachtige foto’s verzamelt, zal later wat plaatsen.
Mn zoontje was volledig van slag. Driftbuien, huilbuien, niet luisteren, niet slapen, arm schaap. Hij was helemaal verbaast toen hij me vanochtend weer zag hier thuis :inlove: Hij moet wel weer even wennen dat ik er ook ben, ik ben wat strenger dan mn man hahaha. Maar dan heb ik em weer snel terug in zn ritme. Kreeg wel veel knuffeltjes natuurlijk en toen hij net naar het kdv ging zei hij “dag maaaaaám!” :inlove: :inlove:
Sooki, wat lekker dat je weer thuis bent zeg!
Maar jeetje, wat een verhaal!!!
Nou, ik had gisteren eindelijk bericht van mijn annuleringsverzekering! :dance:
Tijdens onze huwelijksreis in Juli, ben ik heel ziek geworden en heb ik een aantal dagen in het ziekenhuis gelegen in Mexico.
Nu eindelijk te horen gekregen dat ik nog € 900,00 terug krijg van mijn annuleringsverzekering ivm niet genoten vakantie dagen! :dance: :mrgreen:
Wel moet ik nu nog € 600,00 terug krijgen van mijn zorgverzekering voor mijn medicijnen die we hebben voorgeschoten.
Toch had ik natuurlijk veel liever gewoon lekker op huwelijksreis gegaan, en niet ziek geworden!
Verder gisteren ovulatie testen besteld, en die worden vandaag geleverd!
Heb een multipack gekocht, 12 ovulatietesten en 3 zwangerschapstesten. Kan ik in ieder geval even voort!
xxx
O ja, Bianca en Heske, ik duim me te pletter hier!!!
xxx
Hey Sooki, fijn dat je weer thuis bent!!! Maar wat een gedoe joh! :shock: Gelukkig is met je puckie alles goed! En niet zo raar natuurlijk dat je zoontje wat van slag was. Heerlijk om dan weer thuis te zijn, lijkt me. Ik mis Sterre al als ik een dagje gewerkt heb :oops: Sterre moet er heel erg aan wennen dat Tjip nu zo weinig thuis is. Ze loopt hem elke ochtend te zoeken en heel hard ‘paaaapaaa’ te roepen. Vind het zo sneu elke keer, maar het lijkt of ze er nu een beetje aan gewend raakt, ze zit weer beter in haar velletje.
Lautje, fijn dat je geld terugkrijgt! Tja, je krijgt er je huwelijksreis niet mee terug, maar het is toch een beetje een pleister op de wond.
Meiden wat is het hier weer heerlijk spannend, ik kreeg gewooon een big toen ik al die postieve verhalen las. Heske en Bianca kom maar op met die positieve zwangerschapstesten. Maar wel netjes wachten tot je nod, he bianca
. Het is moeilijk maar, het is gewoon echt veel beter dat je wacht. Liever een duidelijke positieve of negatieve dan dat gestaar naar een streepje.
Sooki ik ben blij dat je weer thuis bent, en gelukkig is alles met puckie ook goed. Ik hoop dat ze snel weten wat het nu precies is, dan heb je wat meer duidelijkheid en weet je misschien ook wat er wel en niet moet gebeuren. Gelukkig hebben ze niet hals over kop een operatie gedaan.
Renate geef lienke een dikke knuf van Kian en mij. Arm meissie, ik hoop dat ze zich snel weer beter voelt.
Lautje fijn dat je geld terug heb gekregen, meestal doen ze zo moeilijk! Ga je je huwelijksreis nog eens overdoen?
Kian wil al 3 dagen niet avondeten. Kreeg ik gister toch een brillant idee , hihi. Ik Opa opgebeld en gevraagd of hij even wilde zeggen dat Kian moest gaan eten (naar opa luistert hij altijd) en jawel daar gingen de happen. Hopelijk is het weer voorbij, anders zit ik dadelijk elke avond met me vader aan de foon. En hij heeft weer op het potje gepoept :dance:
Vandaag komen ook mijn 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten, dus ik ben reuze benieuwd! Heb nu zo’n 7 zwangerschapstesten liggen :oops: .
En ik ga ook maar eens de proef op de som nemen, ik ga ze doormidden knippen, kijken of ze werken. Dat zou toch weer heeeeel wat geld schelen.
Ohja talulah fijn om iets van je te lezen. Ik snap dat afstand nemen, helemaal!!! Het gaat mij ook aardig goed af, hopelijk blijft dat ook als ik me ei heb gehad.
Even snel wat ik krijg zo bezoek :lol:
2 echotjes van mn puck :inlove:
Wauw Sooki, wat mooi!!! En wat duidelijk joh!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Lelle, wat lief dat Kian zo goed naar zijn opa luistert! :lol: :inlove:
Pfff, weet je, ik heb nu eigenlijk toch wel sterk het gevoel dat ik zwanger ben :silenced: Ben alleen zoooo bang voor een negatieve test… :? Heb aan de ene kant de neiging om nú naar de apotheek te rennen en vandaag nog te testen, aan de andere kant vind ik het zo eng dat ik weer de neiging heb om gewoon nog een paar dagen te wachten :wall:
Maar goed, ben wel weer misselijk, al een paar dagen echt enorm moe, gek gevoel in mijn buik, emobuien, koffie smaakt me niet, zwaardere (.)(.)… Tja, en ook nog die ongibuikpijn. Ga vanmiddag die digitale cb test halen, die waar er 3 inzitten, en misschien dat ik dan toch gewoon maar test. Op zich zou ik nu gewoon positief moeten kunnen testen als ik zwanger ben. En als 'ie negatief is heb ik er nog 2 over. Bleeeeh, vind het veel te spannend hoor
HOIIIIIIIIIIIIII :mrgreen: :mrgreen:
Hier vanmorgen een prachtige echo gehad :dance: :dance: :dance:
Een klein ronddobberend beebje!!! Met een krachtig kloppend hartje :inlove: :inlove:
Ik ben een iets korter zwanger… 1 meting 8w6d, andere meting 8w4d…
De vk houdt het nu op precies 9 weken ivm cyclus.
Dus uitgerekende datum is 19 juni (ipv 18 juni)
Jeroen en ik zijn helemaal gelukkig!!! Ik had niet verwacht dat ik me zo de 2e keer zou voelen, bedoel Matthijs is mijn alles, had nooit verwacht dat ik me dan hetzelfde zou voelen bij een 2e beebje :inlove:
(oja, moest nog 1/2 uur wachten…Hadden niet gezien dat er om 8.30 uur een afspraak stond…en het was zoooo koud buiten)
Jaaaaa Minnie, wat gaaf! Gefeliciteerd meis!!! Heb je foto’s?
Heske je durft er niet op te hopen, dan doe ik het wel voor je! 1 dag niet testen kan er ook nog wel bij. En je weet gewoon als vandaag die duivels niet komen en morgenochtend zijn ze er ook nog niet, dan weet je dat het haast niet anders kan dan dat je positief test. Dus ga die testen halen stap morgen om 7 uur je bedje uit en zie 1 minuut later dat mooie woord: ZWANGER!!!
Kian is een echt opa kindje. Hij is ook altijd aan het klussen met opa.
soef (schroef) saag (zaag) hamer daaier(draaier). En dat gaat de hele dag door. En dan het liefst met Opa.
Minnie wat fijn dat je het hartje heb zien kloppen!!! En natuurlijk ben je dan weer helemaal in love!!!
Enne koud, tis niet normaal zo koud, brrrrrr.
Sooki super gaaf die echo, heeeeeel duidelijk. Geniet er maar heerlijk van!
Hahaha Lelle, je bent zeker vergeten dat ik vorige keer pas 2 weken overtijd positief testte En als ik morgenochtend test dan ga ik om half 6 mijn bed al uit, want dan is Tjip er tenminste nog bij. Maar wel lief dat je er vertrouwen in hebt! Nu ik nog…
Heb 4 foto;s, maar moet even kijken of ik ze hier op kan krijgen…(heb geen scanner)
Heske, heb je al getest???
Oh meis, het klinkt allemaal goed zeg!! Ik hoop het zo voor je he?? :-*
En Bianca, meid die testen zouden ook in mijn handen branden hoor!!
Maar vergeet niet hoe rot je je voelde vorige keer met die nega testen he!! Misschien nog 1 dagje wachten…
Sooki, wauw wat een mooie echo’'s en zo duidelijk!!!
Heb je al een voorgevoel of het een jongen of meisje is??? en wil je het uberhaupt weten???
Minnie, kun je niet een foto van de foto’s maken? (niet dat ik nieuwsgierig ben hoor :liar: , vind die echofoto’s altijd zo mooi om te zien :inlove: )
Ik heb net min of meer besloten dat ik vanmiddag al ga testen. Is 'ie negatief, dan test ik gewoon dit weekend ofzo nog een keer. Zit mezelf op te vreten nu, dus ga gewoon een gokje wagen. Maar Sterre moet eerst wakker worden en eten, dan naar de stad om een test te halen, dus nog ff geduld
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Kun je het weer niet laten :lol: . Zo zelfs ik nu krijg helemaal de kriebels ervan. Als jij niet zenuwachtig ben, dan ben ik het wel. Kom maar op met die test dan, hahaha. Meid mijn duimen draaien nog harder. Ik ben zo nieuwschierig. Alles komt goed!!! En wat de vorige keer was…dat is niet nu.
Jeetje mina wat is dt spannend.
wanneer horen we weer wat van je???
Als Sterre nou eens wakker zou worden… :roll: Denk dat ik op z’n vroegst om een uur of 14 terug uit de stad ben hoor, dus nog ff geduld. Toch wel jammer nu dat ik nog geen test in huis heb :roll:
Dat worden nog 2 heeeeeeeeeeeeele lange uurtjes hier. Maar dat zijn nog 2 uurtjes meer om te :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
:thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:thumbdown:
Thanx! :-* :mrgreen:
AAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
getest en ik zie een heeeeeeeeel licht streepje ik heb foto gemaakt maar weet f niet meer hoe ik hem erop moet zetten.
zit fucking te shaken!!!
Heske, ik duim ook mee!! :thumbup: :thumbup:
:shock: bianca!! Spannend. Moet ik em er ff opzetten voor je??