Goedenmorgen,
Sooki… Wat een toestand heb je doorgemaakt met die pijn en onzekerheid van wat er nu aan de hand was. Gelukkig ben je weer fijn thuis en is je puck in goede gezondheid. Prachtige echofoto’s zeg! :inlove:
Renate… beterschap voor je meisje!
Hoe is het met Bianca vandaag?
Minnie… gefeliciteerd met het gehoord hebben van een mooi kloppend hartje! :inlove: :thumbup:
Heske… het zou fantastisch zijn als je vanmiddag een positieve test in handen houdt. En zoniet… wie weet dan het weekend. Ik kan hier helaas vanmiddag niet kijken, maar dan lees ik het vannacht uit m’n werk.
Duimerdeduimduimduim!!
Lelle… haha, je enthousiasme is lief!
Vandaag dus weer avonddienst, blegh. :silenced:
X Bren.:-*
Wow Bianca, lees nu je berichtje!
Spannend zeg!! :mrgreen: :lol:
- Ik houd dit topic nog even in de gaten voor ik ga werken.
bianca zet je telefoon aan!!!
sorry ben zo van slag weet nmiet hoe het werkt en lees straks even bij dat lukt me nu niet
JAaaaaaaaa Bianca!!! Wat super meid. Nou wil ik ook!!! (Sterre, schiet eens op met eten… :roll: )
Bianca!!! :shock:
Alvast een kleine
:: :: GEFELICITEERD :: ::
x
Heb de foto van Bianca gezien, maar ikkan het snoertje van mn mobiel voor de pc niet vinden dus zoek nog ffies verder, maar ik zie een 2e streepje hoor, volgens mij moet dat wel goed zitten dus ik feliciteer je hier ook nog een keertje :mrgreen:
:-* :-* :-*
dank jullie wel ik geloof het niet
komen twee vriendinnen en 1 neemt een kruitvat test mee ga ik die nog ff proberen!!
en ze komen even naar het streepje kijken!!
jeetje zal het dan echt??
de 3e keer al??
sorry voor de ego maar loop te ijsberen en weet niet hoe ik het heb.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Wat aat het hier weer lekker zeg!!!
Bianca ook vanaf hier een kleine felicitatie, maar dit zit helemaal goed!!! Snel een digitale halen van cb!!!
Nu heske nog en mijn dag kan niet meer stuk!!! Oke graag een positieve ovutest, hihi.
Oh meiden ik ben zo blij voor jullie. Heb echt een hele grote big smile op mijn gezicht.
En nu wil ik die foto zien, hahaha
Bianca weet hub het al??
En laat iedereen maar kijken!!! Dit zou helemaal Toppie zijn~!!!
Bianca wel ff wachten met testen hoor, eerst ff je plasje een poosje ophouden want anders is ie misschien negatief omdat je niet genoeg hormoon in je urine hebt en wel zwanger bent!!
Bianca, het zal wel echt zo zijn hoor! :mrgreen:
Alvast :: gefeliciteerd! ::
Gewoon langzaam tot je door laten dringen.
X Bren.
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Bianca, zou het dan toch???
Wow meid, en die streep wordt vast alleen maar dikker!!!
Spannend!!!
En al voorzichtig een felicitatie van mij :-*
En nu HESKE ook
oooh Bianca :shock: kom op met die foto
Op welke dagen heb je geklust?? Misschien een tip voor degene die nog niet zwanger zijn
Sooki ben blij dat je weer thuis bent en dat het goed met je gaat!!
Negatief
heeeee Heske wat jammer!! Maar het kan nog komen hè, je eitje verschuift zich vaak een beetje naar later als je net een mk hebt gehad. Ik blijf positief (of had je een ovutest gebruikt en ben je helemaal 100 % zeker van de dag van eisprong??) :hug: :hug: :hug:
Bianca, whaaaaaaaaaaaaa, super meid, en ook al zo snel.
Gefeliciteerd.
Ook ik ben natuurlijk erg nieuwsgierig naar de test.
Heske, voor jou balen zeg.
Maar wie weet, het kan nog.
Sterkte met afwachten. :hug:
@Ke wrote:
Negatief![]()
:hug: :hug: blijf hoop houden meis, misschien ei idd dagje later gehad!!!
Ik duim me een ongeluk voor je!!! :-* :-* :-*
Lieve Heske, zolang die rot :evil: er niet zijn, moet je echt positief blijven. Ik snap dat dat moeilijk is na een negatieve test. Maar wat niet is kan nog komen! Vorige keer duurde het ook langer. Maandag nog geen ongi dan hup de ha bellen en bloed laten prikken. We gaan niet weer weken lang in onzekerheid zitten.
Test zondag ochtend nog op je gemak met ochtendurine. en wie weet wat er dan voor moois te voor schijn komt.
:hug: :hug: :hug:
EN WAAR BLIJFT DIE FOTO!!!
Hier zojuist een ovutest gedaan. Wel even wat anders als me persona staafje, moest er even aan wennen. Want bij deze is de controle lijn op de persona juist de lijn van mijn Lh. Dus ik dacht een vette eisprong te hebben :? MAAR!!! Er is een licht lijntje te zien. Kan niet wachten op de test van morgen…hopelijk is die dan nog donkerder. 1 ding weet ik wel. Hier gaat flink geklust worden, en wat vind ik dat nou vervelend :liar:
Met een beetje mazzel heb ik me ei 2 dagen eerder en dan is me cyclus toch ook weer 2 dagen eerder. Ben toch wel van mening dat de teunisbloemolie voor mij werkt.