Hi meiden!!!
Ik ben heel hard aan het duimen voor de meiden die dichtbij hun NOD zitten! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hier echt heel weinig te melden! Ik verlies nog steeds bloed, dus eigenlijk al best lang voor mijn doen. Normaal altijd een dag of 2, hooguit 3, en nu al ruim 5 dagen. Wat kan je lichaam ontzettend vreemd doen zeg! :think:
Wat een mooie buiken heb ik voorbij zien komen zeg! :inlove: Die wil ik ook wel!!! ( Nu ben ik niet een van de slankste, dus kan mij niet voorstellen dat mijn buik ooit net zo mooi wordt :roll: :think: :snooty: )
Minnie, wat ontzettend sneu voor je mannetje!
Heske, klinkt alsof je inderdaad een hele geslaagde avond hebt gehad! Is Tjip trouwens al wat vroeger thuis elke dag, of zie je hem nog steeds zo weinig? Enne, voel je al wat???
Bren, we gaan lekker saampies met Lelle door naar de augustusmama´s!
En natuurlijk met alle andere meiden die nog niet zwanger zijn! Maar daar gaan we niet vanuit natuurlijk!
Claudie, ik ben heel benieuwd of je droom uitkomt!!!
Bianca, hoe is het??? Wordt ook weer spannend voor jou he!!!
Nou meiden, ik spreek jullie snel weer!!!
xxx
brenda… :hug: :hug:
freggel…wat een mooie buik
hier vandaag weer een spuugdag :sick: :sick:
vreselijk,ik hield tot vanmiddag 4 uur niets binnen.alles wat erin kwam ging er net zo hard weer uit.
ik ben inmiddels 6 kilo afgevallen :shock: is opzich niet erg,ben namelijk te zwaar.maar op deze manier is echt niet leuk meer.
ik hoop dat de aankomende weken beter gaan.
zondag 11-11 was ik jarig ben 26 geworden.
van mijn mannetje een verschrikkelijk mooie bos bloemen gehad. :inlove:
Snips gefeliciteerd!!! Heb je ondanks de misselijkheid een leuke dag gehad?
Ik heb weer weinig tijd vandaag… mijn ouders komen zo hier heen om op Sterre te passen en ik ga werken. Heb er wel weer zin in. Mijn ouders brengen me weg, zodat ze meteen de winkel zien. Hebben ze nog niet eerder gezien namelijk, doordat ze niet bepaald in de buurt wonen.
Brenda, wat balen meis, dat je ongi toch doorzet :hug:
Ik voel vanalles op het moment, maar heb ook van die typische ongibuikpijn, dus zou me niet heel erg veel verbazen als ik gewoon ongi ga worden. We zien het wel. Heb nog steeds geen testen in huis, vandaag geen tijd om er te halen. Dus ga donderdag testen halen en dan op z’n vroegst vrijdagochtend testen, als ik dan nog niet ongi ben. Nog even geduld dus.
xHeske
Snips meid van harte gefeliciteerd!!
oh snips wat vervelend :hug: ik herken het ook helemaal gelukkig gaat t bij mij de laatste dagen echt beter :dance: dus ik hoop dat die tijd bij jou ook snel gaat aanbreken :-* oh en dat afvallen ik weet er alles van maar ben dan wel blij dat ik wat bij te zetten heb dus dan is t niet zo erg, en moet zeggen t komt er ook niet terug bij :dance: terwijl buikje goed groeit :mrgreen:
minnie wat vervelend zeg op de psz dat matthijs zo’n giga poepbroek had, mocht t vaker voorkomen dan zou ik er wat van zeggen hoor want 2 leidsters op 17 kinderen is niet echt veel :o ja dat huilen bij weggaan is niet leuk ik hoef de kiddies gelukkig nooit weg te brengen dat doet vriendlief en isabella is op t moment ook van t hartverscheurend zielig huilen :lol: ja een echt dramaqueen :inlove:
biebs lekker er ff tussenuit geweest :dance: jammer dat sven niet zo goed wilde slapen :hug:
nou tot straks weer meiden moet weer aan t werk :silenced:
Snips nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Oh Biebs, wat toevallig trouwens dat jouw opa en oma ook in Oss wonen! Haha, en Sterre wilde ook niet slapen in Limburg. Wéér een overeenkomst :lol:
snips nog gefeliciteerd met je verjaardag
snips nog van harte!
minnie, das neit normaal dat matthijs er zo rondloopt, ik had er meteen wat van gezegd!
nou ik ben geweest, hartje heel kort gehord en de vk was niet zo aardig…die hoef ik neit aan mn bed…
yeline was mee en alles ging goed totdat ik op dat bed moest liggen, begon ze ff te flippen, wilde niet mee op het bed. dus ik lig daar en yeline wil naar mama toe huilt ze. zegt de vk doodleuk misschien gaat ze dan ook wel schoppen met dr schoenen…duh! tuurlijk niet ze wil toch naar mama! maar goed die was ook goed aan het zoeken naar het hartje, kon em eerst niet vinden en luisterde dus niet naar mij toen ik zei dat ik yeline wilde pakken… yeline eenmaal bij me zij rustig, kon ik de vk aanwijzen waar ik de baby had gevoeld en toen vond ze een hartje. ze hield alleen de doptone tegen haar oor en later naar mij en toen werd ie vager. maar zei ze je hebt em gehoord he?! en weg doptone. nouja!
nu heb ik er neit meteen wat van gezegd, maar overdacht de boel nog es onderweg naar huis. maar dit vond ik nou niet een echt prettige omgang met mij en mijn kind! tis voor yeline ook vreemd zo’n eerste keer! de assisitent en een andere vk die ik later even sprak waren veel begripvoller. dus deze zal wel geen kids hebben of geen moedergevoel hebben ofzo.
zo dat verhaal is eruit. en over 5 weken ga ik het lekker wel vertellen aan de vk die ik dan heb (misschien is het wel dezelfde hahaha) (kan er 4 hebben).
verder alles prima hier, geen klachten oid.
vanmiddag ff lekker ouder en kind zwemmen en dan vanaaf aerobicen.
voor de meiden met hun naderende NOD :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Snips, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Freggel, wat een stomme VK!!! Jemig, de eerste keer hartje horen is zowiezo al belangrijk…en voor Yeline is het toch ook vreemd in zo’‘n kamertje, mama op zo’'n bedbank…
Matthijs moet morgen weer naar PSZ, dan kijken we of hij weer met volle luier loopt.
Heske, drukke dag voor de boeg dus?? Naja is een lekkere afleiding toch???
Ik ben met Matthijs naar het CB geweest. Hij is 92 cm en 15,8 kilo.
Ik vroeg of hij niet te zwaar was, valt nog mee zei de arts, al moeten we wel uitkijken. Hij is natuurlijk al wel zwaar begonnen en volgt precies de lijn, maar zwaar beginnen is dan zwaar blijven natuurlijk.
Zijn BMI is 18.0 en bij peuters is 18.4 overgewicht.
Hij zit dus nog wel in de groene zone!!!
Verder alles goed, alleen zijn Lympheklieren…(hoe schrijf je dat??)
zijn opgezet in zijn nek en in zijn lies.
Dit kan te maken hebben met de waterpokken, maar ik moet het vanaf nu elke week controleren en als het blijft gelijk naar de HA!!!
Gets…bij die klieren denk ik altijd erge dingen :eh:
patries ik wil ff zeggen dat zwaar beginnen niet altijd zwaar blijven is he! en zolang ie nu nog goed zit is het toch niet erg?!
lymfklieren getsie…
en die vk idd een stom mens. naja.
Goede middag!!
Claudia wat fijn dat het nu toch weer beter gaat. En die dromen, toen ik zwanger werd, werd ik er soms helemaal gek van. Wat is dat toch…waarom dromen we zo raar zodra we zwanger zijn. Tis soms niet normaal wat het allemaal met je lichaam doet.
Freggel zeer mooi buikje zeg!!!
En sommige vk’s :twisted: :twisted: Je zou ze. Ik had er 5 en met 2 kon ik er maar opschieten. Mijn vk tijdens de bevalling was een drama. Helaas had ik weinig keus. Ik hoop dat jij dat meer heb. En gewoon je beklacht doen. Tis een bijzonder moment in je leven en daarbij moet je wel de juiste mensen hebben.
Ik ga in iedergeval niet naar dezelfde vk praktijk. Ik zou liever iemand hebben die een eigen praktijk heeft. Die nemen vaak de tijd voor je en je krijgt er tenminste een band mee.
Biebs en heske, zijn jullie niet een 2 ling ofzo?? Alleen dan uit elkaar gehaald. Tis echt ongelooflijk.
Biebs als ik het zo lees, gaat het wel goed met je, toch?
Snips nog gefeliciteerd!!!
En wanneer houdt dat spugen nou eens op zeg. Dit is echt niet leuk. Als je het kan hebben die 6 kilo, oke, maar het moet toch ook een keer stoppen, je kan niet zo aan de gang blijven.
En heske ik ben trots op je dat je zolang kan wachten!!!
Ik hoop dat het wachten ook beloond wordt
Er moet toch wel 1 zwangere bij komen hoor, het is nu echt te lang geleden.
15,8 kilo te zwaar!?!?! Ik heb het echt nooit op die CB’s. Kian weegt bijna net zoveel. Ze zei er gelukkig niet zoveel van, want ik heb er toch schijt aan.
Toen ik klein was wilde ze me op dieet doen, gelukkig heeft me moeder dat nooit gedaan, want vanaf mijn 5e heb ik alleen maar ondergewicht gehad.
Die klieren zou ik heeeeel goed in de gate houden. Eigenlijk vind ik dat je nu al naar de ha moet gaan. Maar dat is mijn mening. Klieren is niet iets om lang mee te wachten. En testen kan nooit kwaad.
als het goed is komen morgen hier de ovutesten binnen. Hopelijk is er gelijk iets te zien.
btw heske hoelaat is je mannetje s avonds nu thuis?
Waar is Talulah eigenlijk?
x
dag dames
ummm ik heb alles gelezen maar ben de helft al weer kwijt. :oops:
snips ik had je al gefeliciteerd.
freggel wat een k… wijf zeg volgende keer meteen wat van zeggen hoor!!
biebs natuurlijk mis ik je!! hoop dat je snel weer zwanger mag zijn maar je vruchtbare dagen zijn weer voorbij??
minniemouse wat vervelend als het morgen weer gebeurt met die luier zou ik er wat van zeggen ik zou er zo ie zo wat van zeggen ik heb nog geen kinderen maar weet wel al dat ik pittig zal zijn als het om me kinderen gaat!! heb ik ook bij me katten moet je nagaan!!
um tja ff denken. lees ff terug hoor…
heske leuk dat je zo’n feest avond had was dat de opening van de supermarkt?? en gelukkig wil sterre nu beter slapen met een nachtlampje
spannend zeg hoop dat je zwanger ben ik kan ook f geen peil meer trekken op me gevoel zal wel gewoon niet zwanger zijn.
lautje gaat het goed meid??
brenda :hug: top dat je zo’n mooie cyclus hebt en alles klopt!!
nou dames ik ga maandag pas testen als ik dan nog niet ong ben want me gevoel wisseld nog al.
Hey meiden,
Bedankt voor de steun, jullie zijn top! :-
Als ik aan Verloskundigen denk, dan denk ik altijd dat ze altijd zo leuk en aardig zijn, maar dat valt zo te lezen soms vies tegen. :shock: :x
Bah, naar zo’n stom wijf als verloskundige.
Mooie buik ook Freggel!
Lelle, heb je de sensitesten besteld?
Waar is Talulah inderdaad? :think:
Snips… nog van harte gefeliciteerd!
Enne beterschap met dat nare overgeven steeds. :hug:
Biebs… fijn hier weer wat van je te horen.Hoop dat de daagjes weg je goed hebben gedaan. :-
Heske… bijna de niet-ongi dag! :mrgreen:
Hier geen nieuws… ik wacht op mijn eisprong, haha.
X Bren.
meiden lief dat jullie aan me denken :hug:
Ik probeer een beetje afstand te houden!
Ik lees alles maar probeer zo min mogelijk te zeggen,
bang dat ik na mijn eisprong weer allerlei dingen ga
voelen die er niet zijn :roll: :oops:
Talulah, soms wel goed om ff wat afstand te nemen he, anders slokt het je allemaal zo op.
Minnie, hoop idd dat Matthijs morgen wel met een frisse luier afgeleverd wordt…
Freggel, wat een rot-vk zeg! De vk’s die ik bij Sterre had waren echt super, alle 5. Vond het best jammer dat ik uiteindelijk bij de gyn moest bevallen, maar er zijn er een paar nog langs gekomen om ff te kijken om het ging, en na de bevalling weer 2 andere vk’s. Super betrokken zeg. Dus als ik weer zwanger ben ga ik zeker weer naar dezelfde.
Haha, Biebs en ik een tweeling? Denk het niet, we lijken voor geen meter op elkaar, qua uiterlijk :lol: Biebs lijkt wel op een vriendin van mij, da’s dan wel weer grappig. En nou je het zegt… ze lijkt ook wel een beetje op mijn zusje (die lijkt ook totaal niet op mij, dus wat dat betreft is alles mogelijk :lol: ).
Bianca, ik hoop dat we gezellig samen Lotte lastig kunnen gaan vallen bij de julimama’s!
Biebs, wanneer is jouw nod nu eigenlijk?
Hier weer lekker gewerkt. Tjip is gisteren om 18 uur naar huis gekomen, maar vanavond wordt het weer laat. Hij probeert het een beetje af te wisselen, zodat hij Sterre ook nog ooit ziet. We hebben in anderhalve week al heel wat bereikt in de winkel, dus dat gaat goed!
Tja, en morgen dus m’n nod… ik weet het gewoon écht niet. Heb nog steeds wel beetje ongibuikpijn, maar weet natuurlijk best dat dat ook bij een zwangerschap kan horen. Irritant is dat, dat al die zwangerschapskwaaltjes zo op ongikwaaltjes lijken :wall: Ik weet natuurlijk ook niet 100% zeker of mijn nod nu klopt, omdat het na een mk toch ook een beetje ontregeld kan zijn. Toch heb ik ook best wel vlagen dat ik er heilig van overtuigd ben dat het wel raak is. Nou ja, morgen ff een test halen, en dan als ik niet ongi word vrijdagochtend testen. Ben benieuwd…
xHeske
Heske: spannende dagen voor jou. Hoop dat je vrijdag een positieve test in handen hebt .
Verder weet ik ff niet meer wat jullie allemaal geschreven hebben, sorry :oops: . Was ook zooooooo veel :naughty: .
Ik ben ff paar dagen afwezig geweest omdat Lienke ziek was (heel erg verkouden, prutoogjes en gewoon niet lekker) en we 's nachts ook regelmatig over de vloer liepen hier. Was echt blij dat wij allebei vrij waren maar had me deze dagen wel iets anders voorgesteld :eh: . Vandaag ging het gelukkig alweer een stuk beter met Lienke en da’s het belangrijkste.
Hopelijk kan ik jullie nu weer een beetje bijhouden .
Groetjes Renate
HELP
die testen die in de kast liggen roepen me!!
maar is nog te vroeg om te testen.
en soms zegt me gevoel ja het is raak en soms nee het is niet zo.
zal ik morgen ochtend testen??
ik moet zondag ong worden.
Heb je veel testen in huis Bianca? Is natuurlijk het slims om iig tot zondag te wachten, maar snap dat je je moeilijk in kan houden… en als je toch een voorraadje hebt liggen :think: Hihi, lekker stom advies van mij natuurlijk, je miet gewoon wachten meid! Maar stel nou dat… :silenced: Oh, ben zoooo blij dat ik geen test in huis heb
En Bianca, heb je nog getest?
Hier nog geen ongi :dance: , dus ik ga vanmiddag een test halen. Denk dat ik maar gewoon weer die digitale van CB ga halen. Moet alleen nog zorgen dat ik me kan inhouden tot morgenochtend…
xHeske