Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Oja, wij hebben dus gisteren verteld.

Mijn ouders: Matthijs liep al rond in zijn tshirt met de mededeling, maar ze hadden nog niets door…hihi…

Ineens ziet mijn moeder letters en gaat hardop voorlezen wat er staat…

HAHAHAHA dat gezicht hihihihihi…(ze hadden al wel een vermoeden zeiden ze)

Schoonouders:

Ging even mis…ik deed Matthijs zijn vest aan zodat ze niet direct de tekst zagen…doe ik met mijn domme hoofd de rits te hoog, velletje ertussen, kind huilen…oeps…

Dus oma troosten en zegt, doe je vestje maar uit :wall: :wall:

Niemand zat nog, kwamen net binnen…

OHHHH zegt ze, wat heb jij een mooi shirt aan!! :inlove: laat eens lezen:

Nou Zij ook hardop voorlezen en bij het woord BROER drong het door hahahahahahhahahahahha

Dit was zooooo grappig!!! (alhoewel zij ook al hun vermoeden hadden…)(hoe kan dat toch he, dat ze het aanvoelen ofzo)

minnie ze merken het aan je…en zien het. heel raar maar waar.

en brie kun je gewoon eten ook de vers afgesneden (heb ik bij yeline al eens nagevraagd in de super) er is hier in ned, alleen de goedgekeurde te krijgen voor zwangeren hihihi net wat heske zei.

mooi buikie heb je hoor, ook al lekker rond.

gisteren weer een buikfoto van mezelf gemaakt, zal eens zien of ik em kan plaatsen vanaaf. en een voetballetje zo mooi rond.

we vroegen yeline wordt het een broertje of zusje? nee baby zegt ze hahaha

sooki beterschap!

heske jij ook met je meiske!

nou verder eigenlijk ff weinig te melden…zal weer verder met werken…(ff lekkere break zo hihihi)

oh ja…volgens mij voelde ik net een heus plopje… :inlove: de eerste!

wil er alleen nog niet te sterk in geloven hoor…kunnen ook mn darmen zijn…maar dit was toch ff anders…woensdag naar de vk en dan horen we het hartje voor het eerst!

Sooki, het zit je ook niet mee, beterschap :-*

Heske, het lijkt me echt verschikkelijk voor jezelf en je partner als je dementerende bent. Zo veel goede jaren samen en dan zo de laatste jaren doorbrengen, vreselijk.

Lautje, neme het het nog maar even lekker van, straks mag je 9 maanden geen alcohol :mrgreen:

Freggel, showen die buikfoto!

Niek, joehoe 12 weken! Gefeliciteerd!

Hier nog steeds misselijk, gaat wel al iets beter. Was gister beetje emo :cry: , gewoon onzeker of het allemaal wel goed zit… Nog een week wachten op de echo zucht

Ladies hier ben ik weer een keer.

Minnie mouse wat een ontzettende mooie buik en wat al een flinke!!! Lekker mee showen hoor!!

jammer dat niet alles zo liep met het t shirt zoals je het zou willen. Maar het is toch heeeeel leuk.

Bren hoe gaat het nu met jou???!?! Het is zo spannend! ik duim echt heeeel hard voor je.

En bianca voor jou duim ik ook heel hard hoor. Ik hoop echt dat je gevoel het helemaal bij het juiste eind heeft.

vlinder ik hoop dat je snel weer wat lekkers kan eten en wat meer dan nu. Want dit is echt niet fijn.

Heske hoe is het nu met Sterre. En wat sneu voor je Opa zeg. Dat is echt moeilijk.

Ben je nog naar de balletschool geweest?

En wachten met testen hoor!! In dit geval geef ik je mannetje gelijk. Dat die ik niet vaak, maar nu wel.

Niek wat balen dat Luca nog steeds niet door slaapt. Wij hebben het ook een paar weken gehad. Dus ik snap hoe vermoeiend het is. Alleen bij jou duurt het nu al zo lang en je bent ook nog eens zwanger dan is alles 2 keer zo zwaar! Ik wil je een dikke knuf geven en ik hoop echt dat je grote vent snel weer door slaapt.

Lautje die paar daagjes afstand begrijp ik helemaal. Ik doe je zo ff pb-en.

freggel het eertse plopje wilde ik ook nog niet geloven, maar het was toch echt zo. Dus wordt het nog meer genieten!! en die buikfoto willen we wel zien.

hier vanmorgen een ovutest gedaan in de hoop dat ik misschien een korte cyclus zou hebben, maar helaas. Dus zal nog wel een weekje wachten zijn.

:-* :-* :-*

Hoi lieve meiden,

Sorry dat ik jullie de laatste dagen zo verwaarloosd heb.

Hoe gaat het met jullie.

Er breekt weer een spannende tijd aan voor sommigen.

Met mij gaat het wel goed.

Ik begin langzaam mijn plaatsje op de roze wolk te vinden.

Het is allemaal nog steeds erg onwerkelijk allemaal.

Vooral omdat ik me nog niet echt zwanger voel.

Af en toe wat blegh gevoel, en ook af en toe nog wat steekjes in mijn buik, maar verder eigenlijk helemaal niks.

En dat zorgt er weer voor dat ik weer onzeker wordt.

Maar aan de andere kant, de meeste kwaaltjes schijnen pas vanaf de 6e week te komen, dus het akn nog.

Hai meiden,

Niek, gefelicteerd met het passeren van de 12 weken grens. :wink: :thumbup:

Minnie… jammer dat ze er per ongeluk direct achter kwamen, maar dat mocht vast de pret niet drukken. :wink:

Lijkt me ook zo leuk… die verbaasde en blije gezichten van familieleden en vrienden te zien als wij ooit het blije nieuws vertellen. :inlove:

Bianca en Heske… hoe is het met jullie?

Lautje… ik begrijp je afstand wel hoor, tis toch een enorme tegenslag/teleurstelling. :hug:

Komt goed! :-*

Lelle… hoop dat je ei snel eens wil ploppen. :thumbup:

Even copy pasten van ander topic:Hier gaat het wel ok…

Ik begrijp alleen geen snars van mijn lijf. Vanaf zaterdag heb ik af en toe heel lichtbruin wat afscheiding bij het afvegen en soms ietsie pietsie meer dan dat, maar dan houdt het wel op. Af en toe wat krampjes in mijn baarmoeder wanneer ik moet plassen, maar geen doorgezette menstruatie. :think: Tja, wat moet ik daar van vinden? :shifty:

Ik wacht morgen nog af. Zet het niet door dan test ik woensdag of donderdag. Mijn borsten voelen en zijn volgens mij ook veel voller dan anders. Zucht, hormonen. :frowning:

Mijn vriend en ik hebben vandaag een hele gave tv gekocht. ( LG, enorm groot :mrgreen: ) Zorgt voor leuke afleiding. :thumbup: :wink:

Ben er er blij mee.

X Bren.

Jeetje Bren denk je van alle onzekerheid af te zijn, begin je gewoon weer. Ik blijf natuurlijk voor je duimen. Maar moch het niet zo zijn…laat dan die rot :evil: maar komen.

Ik ga :pray: voor een hele mooie en overduidelijke positieve test, die je morgen in je handen hebt!!!

Hes hoe staat het met jou?

Hier voelde ik vanmorgen wat, dus zal maar snel even ovutesten halen. Maar ik voelde weer wat aan de linker kant. Ik heb volgens mij alleen maar eitjes die uit mijn linker eierstok komen. :think:

Bren, wat irritant he, als je niet snapt waar je lichaam nou helemaal mee bezig is :roll: Ik blijf voor je duimen!!!

Lotte, er zijn ook mensen die 9 maanden lang geen kwaaltjes hebben. :think: Probeer er maar van te genieten meis!!! En Vlinder ook! Nog ff wachten tot jullie echo’s, dan kun je daarna misschien écht op je roze wolk klimmen, om daar een maand of 9 te blijven zitten.

Niek, gefeliciteerd met het voorbijgaan van de 12 maanden grens!! :dance:

Minnie, leuk dat je het verteld hebt!!!

Hahaha Lautje, zuipschuit!!! Moet kunnen toch! :mrgreen:

Lelle, jammer dat de ovutest negatief was, toch weer een lange cyclus dus :frowning:

Ik was idd nog naar de balletvoorstelling geweest. Was erg leuk. Er was nog een ‘oude’ lerares, met haar dochtertje van 5, dus haar heb ik ook gezellig mee bij kunnen kletsen. Ook alle meiden weer gezien, ze waren allemaal heel enthousiast dat ik er was. Mis het lesgeven wel hoor, helemaal als ik dan zo’n voorstelling zie, en al die lieve meiden. Maarja, gaat nu gewoon echt niet meer :frowning:

Met Sterre gaat het weer wat beter, en nadat we gisteren een nachtlampje in haar kamer hebben aangezet, slaapt ze ook weer lekker, gelukkig! Ik ben zelf wel nog steeds erg verkouden, maar dat gaat ook wel weer over.

Verder nog geen sporen van ongi. Als ik een normale cyclus heb na de mk, dan is mijn nod tussen gisteren en donderdag, dus het is best spannend. Mijn gevoel wisselt nog steeds met het uur. Moet zeggen dat ik gisteren wel echt steeds van die misselijkheidsvlagen had, en dat ik 's avonds héél erg moe was. Maar was ook een drukke werkdag, en 's avonds feestavond met de prijsuitreiking van het landelijke prijzenfestival. Was wel heel leuk, we hebben een vrouw heel blij gemaakt met een nieuwe auto, en haar kleindochter mocht haar oude auto hebben, dus die was ook helemaal gelukkig. Een vrouw die een Ipod gewonnen had (echt iemand die eruit zag alsof ze nog nooit van een Ipod gehoord had :think: ) was door het dolle heen, want die van haar was net gejat en ze hoopte zo dat ze hem zou winnen. Dus was een geslaagde avond. We gaven alle prijswinnaars nog een tas vol boodschappen en een bos bloemen mee, dus dat was een zaal vol tevreden klanten. De presentator die ik in had gehuurd was ook erg leuk, we hebben de hele avond in een scheur gelegen. Dus ja, was een geslaagde avond. Maar wel erg lange dag dus…

xHeske

Oh Lelle, dus misschien toch al een sisprong :pray: Zou mooi zijn als je cyclus eens wat korter was!! :pray:

Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin heb gehad. En meid nog even en dan houd ook jij een overduidelijke zwangerschapstest in je handen, dat kan niet anders!!! Nog even geduld hebben, maar mijn gevoel is heel positief en het is je ook zo gegungd!!

En als ik wat begint te voelen kan het nog 4 dagen duren voordat hij daadwerkelijk springt, maar goed dan is het toch weer iets korter en ga ik ook richting de 30 dagen.

Ladies stuur mij al die lh tjes!!!

JOEHOE!!! ik ga weer naar paul de leeuw :mrgreen: :mrgreen: . alleen nu naar de mooi weer de leeuw show!!! vrijdag 21 december. Moest wel meer dan 50 keer me groene knopje van me telefoon indrukken. Maar uit eindelijk toch gelukt.

Kan niet wachten!!! Ik hoop dat de maand december mijn maand wordt :wink:

Heske, wat leuk dat je zon geslaagde avond hebt gehad…

En wat is het spannend voor jou en Brenda nu zeg!!! En over een paar dagen ook weer voor Bianca,

Ik hoop zo dat jullie allemaal een positieve test in handen mogen houden he!!! Dat gun ik jullie echt heel erg :-*

Ahhhhhhhhhhhhh, Matthijs moest net huilen op de PSZ… :cry: mama mee…thijs mama mee…

Ik had me toch een brok in mijn keel. De juf zei…beste methode is kus geven nu en gelijk aan de juf geven en weglopen…

heb ik dus gedaan, maar voelde me wel *******

Oh, en net toen ik terugkwam van jeroen wegbrengen…

Een enorme zwarte wolk in de velden…stond er een woonboerderij in de fik. Ik kon vanaf de snelweg de vlammen er boven uit zien steken…

Ik hoop maar dat de mensen die er woonden zonder verwondingen buiten zijn gekomen. Was rond 7.45/8.00 uur…

hopelijk lagen ze niet meer op bed…

Ken heel die mensen niet, maar leef dan zo mee… :cry:

Minnie wat een ochtend heb jij achter de rug zeg. Het lijkt mij ook heeeeeeeel moeilijk om hem dan zo achter te laten.

altijd gedacht dat dit bij kian iet zo heel groot probleem zou worden, maar de laatste paar weken is het echt een mamma kindje ana het worden. Leuk natuurlijk maar met sommige dingen, ook wel moeilijk.

Brand is toch wel een van de meest erge dingen die kunnen gebeuren met je huis. Inbreken is ook niet leuk. Maar alles kwijt raken lijkt me helemaal verschrikkelijk. Ik denk altijd dan aan me foto’s en dvd. Die zijn me heilig. Ik heb wel veel negatieve in een kluis zitten. Zit er gelijk aan te denken dat ik nog foto’s van Kian erin moet doen. Naja een dvdtje met alle foto’s.

Hopelijk zijn ze er allemaal heelhuids uit gekomen.

haai meiden daar ben ik ook weer es :oops:

minnie mooi buikie heb je :thumbup: en leuk zoals jullie t verteld hebben is er bij ons helaas niet van gekomen omdat ik zo ziek was :frowning: dus moest eerder over de brug komen.

sooki meid t zit jou toch ook niet mee meid hier een hele dikke :hug: en :-* voor jou hoop snel weer goede berichten over je te lezen meis :-

heske bren en bianca hier wordt mega voor jullie geduimd meiden :pray: :pray: ik hoop deze maand op veel goed nieuws :thumbup:

lelle leuk naar paul de leeuw :dance:

sebastiaan is afgelopen weekend bij m’n zus wezen logeren het menneke was helemaal super blij dat ie bij joep roos en guus mocht slapen :inlove: en mama een rustigere zaterdag en zondag :dance: wat is dat relaxed 1 kind :shock: en isabella was donderdag gevallen ik was werken dus oma ff met r naar de dokter een pleistertje erop zodat t goed tegenelkaar aan groeit maar d’r oog is nu zo paars :o maar ze was heel dapper bij de dokter ze heeft geen kik gelaten :inlove:

verder weet ik t allemaal niet meer helemaal.

alle meiden die afgelopen maand ongi zijn geworden een dikke :hug: en ik duim voor jullie :-

de laatste dagen mag ik niet klagen niet meer overgegeven joehoe :dance:

nou moet weer verder met werk :silenced: +

doei :-*

Hoi meiden,

Helaas… mijn menstruatie is gearriveerd. :twisted: Ik had vannochtend flinke buikpijn en inmiddels is er geen twijfel meer mogelijk…

Erg jammer :frowning: , maar ik ben wel heel blij dat ik een perfecte cyclus heb gehad van 27 dagen! ( is me ook heel veel waard):dance: . Ik heb een duidelijke LHpiek gehad met de sensitesten, goed mijn eisprong gevoeld en zo’n beetje 14 dagen later nu keurig mijn menstruatie.

Mijn volgende NOD zet ik op 10 december.

Vol goede hoop gaan mijn vriend en ik op weg naar volgende maand. :inlove:

Lauuuuuuuuuutje, waar ben je? Ik volg je naar het wannabe augustusmama topic. :-* ( daar zit Lelle ook toch?)

Heske… de duimen draaien nu verder alleen voor jou. :wink:

:pray: :pray: :pray:

Claudie… goed zo, heerlijk dat je niet meer misselijk bent meid! :thumbup:

Bianca… hoe staat het ervoor met de kwaaltjes?

Minnie… Hoe heeft Matthijs het gehad op de PSZ?

Lotte en vlinder… het komt hartstikke goed. :-*

lelle… wat leuk, weer naar Paul de Leeuw! Zwaai je dan even naar ons KoK meiden als je in beeld komt? :mrgreen:

Was het maar 10 december, zucht! :roll:

X Bren.

Ja bren kom gezellig bij ons!! Wel jammer hoor, maar ook weer fijn dat alles weer normaal verloopt. hopelijk verdwijnt die cyste ook helemaal.

ladies, ff snel een fotootje…

voor de rest wel gelezen, maar alweer kwijt…oooh wat erg!

post later weer

morgen naar de vk om 9 uur!

jammer brenda :hug: maar wel een nette cyclus :dance: is ook wat waard toch :-*

ff dit nog:btw ik had vannacht toch raar gedroomd ik was aan t bevallen en ik had mijn kraamzorg niet geregeld (vandaag dus maar snel gedaan :oops: ) t was 13 juni en t was een meisje ben zo benieuwd of t gaat uitkomen :think: :pray: :inlove:

nu snel naar huis!

doei!

freggel mooi buikje joh, gaat ook hard he???

Brenda, wat jammer van de onig!!! Maar ik vind je een onwijze topper dat je zo positief bent!!! :clap: :clap:

Claudie, wat een gekke droom hahaha. Wanneer moet je ook alweer kraamzorg regelen dan??? Ik weet het gewoon niet meer hihihi…

Matthijs was weer helemaal vrolijk toen ik hem ging ophalen.

Was wel jammer en vreemd dat ie helemaal onder de poep zat…

Ik rook het direct toen ik binnenkwam…(dus ze maken mij niet wijs dat ze het niet hadden gemerkt)

Ik hem verschonen…Nou rode billen weer en de poep zat door zijn boxershort, broek en op zijn rug…gatverdamme…

Ik snap wel dat ze 17 kids daar hebben rondlopen, maar op dit soort dingen moeten ze toch letten. Hij is pas net 2 jaar en natuurlijk nog niet zindelijk…

Hoi!

Ik ben er ook weer!

We waren een weekend in Limburg met mijn familie om de 60ste verjaardag van mijn vader te vieren. :smiley: Was erg gezellig!!

Lief dat je me mistte Bianca!

Heske, joh wat spannend weer!!

Het houdt niet op met vergelijkenissen, want mijn opa en oma wonen ook in Oss! Ongelofelijk zeg! :lol:

Wel heel sneu dat ze zo dementerend is. Erg is dat! Mijn andere oma was ook dement geworden. :frowning:

En Sterre zo snotverkouden en moeilijk slapen. Jakkes zeg, wat sneu voor haar. :hug:

Minniemouse, hihi, leuk te lezen hoe ze reageerden op dat t shirt!

Wel heel sneu dat hij zo zielig huildebij het weggaan. Dat blijft gewoon ***.

Maar wat die leidster zegt, het is zo het beste om toch door te zetten. Maar leuk is anders. :hug:

Die poep is idd niet normaal zeg!

En 17 kids op 2 leidsters? Dat is best veel ja!

Freggel mooie buik joh! Wow wat is die gegroeid!

Brenda, idd jammer dat je ongi bent geworden. Wat minniemouse zegt, goed van je dat je er zo positief mee omgaat! :hug:

Lotte, kan me voorstellen dat je onzeker wordt. Je kan er gewoon geen peil op trekken, elke zwangerschap is anders. Maar ja stiekem wil je er gewoon toch wat van voelen he?

Lelle, leuk joh naar Paul de Leeuw!

Sooki, gets wat vervelend zo’n gedraaide eierstok. Ik ben wel benieuwd naar je verhaal! :shock: :?

Niek, woehoe, lekker dat die 12 weken alvast voorbij zijn!! :dance:

Wij hebben een erg leuk weekend gehad. Een dag ook in Aachen geweest. Mooie stad!

Alleen s avonds vond Sven het slapen niet zo geslaagd. Steeds werd hij midden in de nacht wakker en dan huilen. Niks leek te werken. En uiteindelijk belandde hij dan toch bij ons in bed. Dus dat was wel wat jammer, ben je toch een beetje gaar van die gebroken nachten.

Maar goed, we hebben ons prima vermaakt!