Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Haihai,

Goedenmorgen!

Sooki… :hug: Ik denk dat veel vrouwen hetzelfde ervaren als jij hoor. Het valt ook niet mee om doodziek/kotsend door de dag te moeten.

Dat je het af en toe dan even niet ziet zitten is begrijpelijk meid!

Heske… Een hele gezellige dag vandaag! :thumbup:

Weer misselijk vannochtend? :think: Nou, het klinkt wel weer verdacht goed hoor! :lol: :wink:

Minnie… mooie buik joh! :inlove: Alvast veel plezier met het vertellen van het grote nieuws morgen! :smiley:

Bianca… ik hoop ook van harte dat je gevoel klopt! :pray: :pray:

Vlinder… fijn dat je wat eten binnen kon houden. :thumbup: Hopen dat het goed blijft gaan.

Nou… hier vollop spanning. Zojuist zeer lichtkleurige afscheiding gehad. ( niet echt roze, niet echt bruin) Het vreemde is echter dat ik geen buikkrampen heb ( alleen wat steekjes her en der) en mijn borsten nog steeds erg gevoelig zijn. De afgelopen dagen heb ik met name ’ s avonds mijn temp gemeten. ( ik weet dat je er op die manier niet vanuit kan gaan) Nu is de temp dus al die dagen stijgende en vannochtend ook gewoon hoog. ( 37.0, terwijl ik dat gister in de avond had)

Ik ben erg bang dat m’n menstruatie al komt :(, maar heb nog een beetje hoop dat het mischien wat innestelingsbloed is?! :pray: :pray: :pray:

Ik heb avonddienst gevolgd door een dagdienst morgen dus ik weet niet of ik vannacht nog even bericht… maar anders horen jullie morgenavond van me. :wink:

X Bren. :-*

Jeetje Brenda, spannend meis! Ik hoop voor je dat het idd innestelbloed is!!! :pray: :pray: :pray:

Ik word ff niet goed van mezelf. Het ging echt zo goed tot nu toe, maar vandaag voel ik werkelijk vanalles…

Misselijk (vooral vanmorgen en het werd minder nadat ik wat gegeten had), gek gevoel in mijn buik, moe, duizelig, laat alles uit m’n handen vallen, en m’n koffie smaakt me niet. Ik probeer het nog steeds op m’n verkoudheid te gooien, omdat ik nog steeds zo’n tegenstrijdig gevoel heb. De verschijnselen zijn veel belovend, maar iets in me zegt dat het toch niet zo is. Bah, de dagen gingen zo lekker snel, maar nu ik ff niets belangrijks om handen heb, zit ik mezelf weer lekker gek te maken :evil: :wall: Nou ja, gelukkig vanmiddag weer afleiding!

Vlinder, raar dat de ha dat medicijn dan wel voorschrijft :think: Kan me goed voorstellen dat je dan het zekere voor het onzekere neemt. Fijn dat de misselijkheid toch al minder lijkt te worden! :thumbup:

xHeske

Vlinder welk medicijn heb je gehad?! (ff nieuwsgierig)

Sooki, metoclopramide.

ik hoop ook dat me gevoel goed is dames!!

minniemouse wat een mooie buik zeg!! nu al jeetje!!!

veel plezier met het vertellen morgen haha je moet wel kan je niet meer verbergen!!!

als je binnenkomt weten ze het al haha.

een vriendin van me is nu 14 weken nou je ziet er nog helemaal niets van.

vlinder gelukkig wordt je minder misselijk ik was vanmiddag nadat ik een boterham had gegeten misselijk.

(filet american :wall: :doh:) maar eerste 6 weken krijgt kindje via zich zelf voeding!! pfff :eh:

nou ja mag er dan best nog van genieten toch??

vanavond mag ik toch wel 1 toastje ermee??

Vlinder, wat fijn dat je gisteren alles kon binnenhouden!! Hoe gaat ie vandaag verder dan???

Hier ben ik met vlagen wat misselijk. Tis eigenlijk eerder irritant dan dat ik echt ziek er van ben, dus heb hier absoluut niet te klagen.

Die buik, tjemig…vandaag leek het weer minder. Mijn te grote broek kon ik wel nog aan, maar met knoop open zat lekkerder. Wat ruimer shirt eroverheen en met de handen voor de buik zitten hahaha.

We waren op visite en onze vrienden weten dit dus nog niet, en wat zet ze op tafel…toastjes met Filet American en brie :mrgreen: :mrgreen:

Nu mag die Filet me gestolen worden, maar die Brie :drool:

Ik durfde het niet aan, omdat ik niet op de verpakking kon kijken welke brie het was…die dingen staarde me de hele middag aan joh :drool:

Minnie, volgens mij kun je bijna elke brie eten hoor. Ik ben dol op allerlei kaasjes dus ben de laatste tijd ook etiketten aan het speuren en nog niks tegen gekomen met rauwe melk.

Vanmorgen 1x overgegeven, verder gaat het redelijk. Heb alleen niet zo’n trek in eten, maarre hmmm nu je het over brie hebt :drool: :drool:

Vlinder: fijn dat het weer wat beter met je gaat. En wat betreft die pillen, wel vreemd dat je ha die dan voorschrijft :think: . Kan me wel voorstellen dat je ze dan liever toch niet neemt. Hopelijk is die misselijkheid snel over.

Minnie: wow, wat een buik al :shock: . Mooi hoor :mrgreen: . Hadden ze op die verjaardag niks in de gaten??? Volgens mij kun je bijna elke brie wel eten maar ja, als je het niet zeker weet kun je het beter laten staan. Ik had tijdens mijn zwangerschap steeds ongelooflijk zin in filet americain dus in 1 van de eerste dagen na de bevalling heeft hubbie een pistoletje met filet gemaakt. Heerlijk :drool: .

Brenda: ik blijf duimen op een positieve test :pray: ondanks dat bloedverlies. Heb je dat nog weer gehad trouwens of is het bij die ene keer gebleven?

Bianca: misselijk :sick: … klinkt goed :wink: :pray: .

Heske: hoop voor je dat je lijf je niet voor de gek houdt, maar kan natuurlijk best dat je weer zwanger bent. Zou het wel heel gaaf voor je vinden :-* .

Hier verder weinig nieuws. Heb mijn nod ruim aangehouden (cyclus van 34 dagen aangehouden) omdat de vorige ronde zolang duurde en ik nu dus niet precies weet hoe lang mijn cyclus is. Hier nog een poosje geduld dus nog. Volgende week is hubbie ook vrij dus gaan we lekker leuke dingen doen zoals zwemmen en naar kinderboerderij.

Groetjes Renate

heb een zwaar gevoel onder in me buik lijkt wel of er iets in zit.

en ben steeds misselijk.

ik ben zo bang dat ik het me verbeeld!!!

en denk steeds ja eerste 2 keer was ook niet raak dus dat zal nu ook wel niet maar ja bij de oktober stoppers zijn er al 4 zwanger.

waarom duurt het nou zo lang??

verder alles goed met iedereen??

gelukkig zitten er wel weer wat NOD 's aan te komen dan kan ik me daar druk om maken.

lautje hoe gaat het met je meid?? nog verdrietig??

** Breekt even in **

Bianca Spannend hoor!! Ben heel hard aan het duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:. Hoop echt dat het raak zal zijn dit keer. Je klinkt wel heel positief en klinkt een stuk rustiger. :pray:

** Breekt weer uit **

Goeiemorgen meiden! Pfff, dramanacht gehad… Sterre werd echt elk uur wakker, heel hard huilen, bijna niet te troosten :frowning: Ben er om half 7 maar uitgegaan met haar. Ze is hartstikke verkouden (denk dat ik haar aangestoken heb :frowning: ), en wil ook niet echt eten en drinken. Ben bang dat ze ziek aan het worden is. Ze zit nu een plak ontbijtkoek te eten, dat gaat er gelukkig nog wel in, en er staat een beker thee voor haar klaar, maar die moet nog afkoelen. Oh, ontbijtkoek wil ze nu ook niet meer, nog niet eens een half plakje op :roll: Hoop dat ze die thee zo wel wil, want ze moet wel drinken natuurlijk…

Brenda, hoe is het nu? Zet het bloedverlies door? Ik hoop het niet!!! :pray:

Renate, het kan dus ook zo zijn dat je volgende week ook al nod hebt? Stiekem toch al langzaamaan een beetje spannend…

Minnie, voor zover ik weet is brie met rauwe melk in Nederland amper nog te krijgen. In de supermarkt al helemaal niet…

Bianca, niet om je bang te maken hoor, want 1 keertje filet is echt niet meteen een ramp, maar ik zou er wel mee uitkijken. Bij filet gaat het volgens mij namelijk om een bacterie (die in rauw vlees voor kan komen), die gevaarlijk is voor een ongeboren kindje. Weet het niet 100% zeker, maar om eerlijk te zijn zou ik er mee uitkijken. Meis, ik hoop wel echt dat je zwanger bent nu joh! Niet vergelijken met de oktoberstoppers meid, het blijft een kwestie van geluk, en dat geluk kan je net zo goed in de eerste als in de 3e ronde hebben. Komt vast helemaal goed meid!!

Hier nog steeds zo’n wisselend gevoel. Vandaag voel ik me weer totaal niet zwanger… Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik volgende week ongi word, dan valt het misschien niet zo heel erg tegen als het idd zo is.

Verjaardag van m’n opa was gezellig gisteren, maar wel vermoeiend. Anderhalf uur heen met de trein, en Sterre is dan echt niet te houden. Dan daar continu achter haar aanrennen, en daarna weer anderhalf uur terug. Maar ben blij dat ik m’n opa en oma weer gezien heb. Ze wonen in Oss, dus ik zie ze helaas niet zo vaak. M’n oma is echt oud aan het worden (is nu 84) en ze is behoorlijk aan het dementeren. Tot nu toe vooral als ze ergens anders was, maar gisteren was ze in haar eigen huis ook helemaal de kluts kwijt. Toen iedereen naar huis ging, liep mijn oma naar de kapstok en trok haar jas aan, om ook naar huis te gaan. Pas toen ze weer in de huiskamer kwam om iedereen gedag te zeggen, besefte ze dat ze gewoon thuis was. Heel pijnlijk, en misschien nog wel het meest voor opa, die stond echt met tranen in zijn ogen. :cry: Oma kan Sterre’s naam steeds maar niet onthouden, en weet ook niet of 't een jongetje of een meisje is. Dus Sterre wordt steevast in roze jurkjes gestoken als we naar opa en oma gaan. Gelukkig weet oma wel dat Sterre mijn dochter is, al noemt ze haar steeds haar kleinkind.

Vanmiddag ga ik naar een voorstelling van de balletschool waar ik les heb gegeven. Ben heel benieuwd hoe het met mijn oudleerlingetjes gaat! Moet weer een heel eind reizen, maar heb er wel veel zin in. Tjip gaat misschien mee, dan gaan we met de auto, even bij mijn ouders langs, en als ik dan naar de voorstelling ga, gaat Tjip met Sterre naar de Ikea om nog wat spullen voor de winkel te halen. Maar als Sterre zo ziekig blijft, blijft Tjip thuis met haar. We zien het wel.

Zo, beetje erg lang verhaal geloof ik… :oops: Soms gewoon ff lekker om dingen van me af te schrijven…

xHeske

Heske, wat is dat onwijs sneu he, als mensen beginnen te dementeren!!

En voor je OPa ook joh, die ziet dat natuurlijk allemaal gebeuren met zijn vrouw.

Beterschap voor Sterre :-*

Hier ook een kleine snotterman!!! Non stop groene bellen uit die neus…yak…

Nou vanmiddag het grote nieuws vertellen. Shirt met mededeling hangt nog te drogen aan de waslijn…spannend… :mrgreen:

Bianca, spannend is het he meid!! Je klinkt nu een stuk relaxter dan die eerste maand!! Ik duim voor je hoor!!!

Lelle, ik weet niet of ze het doorhadden gisteren. Ik had een drukke print op mijn shirtje en zo’'n a-lijn achtige vorm, dus dan kan je een hoop verbergen…

En die Brie :drool: , Ik gluurde even snel op het aanrecht en het was wat ik snel kon zien van die vers afgesneden brie uit de supermarkt…

Oh ik durfde het gewoon niet aan, maar die dingen riepen gewoon

: eet mij, eet mij, eet mij… :mrgreen: :mrgreen:

heske beterschap voor sterre en jou zelf natuurlijk.

ik werk met dementerende ouderen en weet hoe confronterend het is voor de familie wij als verzorgende vinden het juist grappig als iemand zo iets doet,niet als die gene naar huis toe wil hoor want dat is triest.

maar als iemand een andere man voor haar man aan ziet en heel lief tegen die gene doet.

en soms praat er een bewoner tegen een andere bewoner die doof is en dan hoor je van die opmerkingen van nou dan niet joh.

maar als je eigen familie is is het altijd nog pijnlijker vooral voor jou opa want die is elke dag met haar.

dank je voor de steun blijf voor jou ook duimen :pray:

minniemouse dank je

en ook voor jou mannetje beterschap!!

jongens waar is biebs?? zal wel even afstand hebben genomen.

als je dit leest dikke knuffel voor jou meid :hug: en hoop dat je snel weer zwanger bent!!

nog een week!! :pray: ik ben heel geduldig :liar:

Ik lees net bij de MEI mama;s dat Sooki in het ziekenhuis ligt met een waarschijnlijke blinde darm ontsteking.

Lieve SOOKI, heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel beterschap meis!! Dat je maar snel weer opknapt en gezond naar huis kan :-* :-*

Lieve sooki :hug:

heel veel beterschap hoop dat alles snel weer goed is!!

kussie :-*

aaaaahhhhhhh me haar wil niet!! waar een vrouw zich wel niet druk om kan maken!! haha

Goedennacht dames. :wink:

Werd zojuist wakker op de bank, met de laptop naast me. :mrgreen:

Ik ben gisteravond in slaap gevallen en nu weer even wakker. ( Vriendlief is vrij en loopt klaarwakker rond te banjeren hier. :lol: )

Omdat ik school heb ga ik zo weer verder pitten, maar ik dacht… bericht hier eventjes.

Hier nog geen menstruatie of buikpijn te bekennen.Ik had/heb alleen af en toe wat afscheiding wat je niet echt een beginnende menstruatie kunt noemen. Ik ben er nog niet gerust op dat het wegblijft… maar wie weet. :roll:

Indien m’n menstruatie vandaag wegblijft dan ga ik dinsdag of woensdagochtend testen. Duimen jullie? :wink:

Hoe was jullie weekend verder?

Heske en Bianca… zijn er al/ nog steeds kwaaltjes en verschijnseltjes die op een zwangerschap wijzen?

Mooi dat het een geslaagde verjaardag van je opa was Heske. Je opa en oma hebben vast genoten die dag. Ik hoop dat de dementie van je oma niet zo progressief zal zijn, vast heel moeilijk voor alle dierbaren.

Sooki!.. Beterschap, jeeee. :o Hoop dat je snel opknapt meid.

Meiden, tot vanavond… :-*

X Bren.

Och jeetje Sooki… heel veel beterschap meis!!! :hug:

Bianca, vaak kunnen we ook wel om m’n oma lachen, want ze heeft ook totaal geen remmingen meer, flapt er echt alles uit. Maar ja, dit soort dingen zijn wel pijnlijk. En idd, vooral voor mijn opa, die is zelf nog zo onttzettend fit. Nu blijkt dat m’n oma 's avonds nog heel boos op opa was geworden, toen ze erachter kwam dat het 10 november was… ze was echt neidig omdat opa niet gezegd had dat hij jarig was, dat ze hem niet gefeliciteerd had (had ze wel 100 keer gedaan want ze vergat steeds dat ze het al gezegd had) en dat ze niks gevierd hadden :cry: Zo triest, ze hadden net een huis vol visite gehad, en ze wist er gewoon niets meer van :cry: Ik weet dat ik heel gelukkig mag zijn dat ik nog 2 oma’s en een opa heb, maar ik hou zo veel van mijn omaatje, dat ik het er echt wel moeilijk mee heb om haar zo te zien.

Brenda, ik duim me rot voor je!!! Spannend meid.

Hier nog steeds wisselend gevoel. Ik weet het gewoon niet. Nog 3 nachtjes slapen… Tjip wil eigenlijk dat ik niet voor zondag ga testen, omdat hij weinig zin heeft om weer zo’n kapitaal aan testen uit te geven. Heeft 'ie natuurlijk wel gelijk in, beter om gewoon af te wachten of ik niet ongi word. Maar weet niet of ik me zo lang kan bedwingen, ik wil het zo graag weten! Maar heb geen testen in huis nu, dus zolang ik me kan inhouden om geen testen te kopen… :mrgreen:

Zometeen weer werken, dus ben er morgen pas weer!

xHeske

Goedemorgen…sorry dat ik jullie wat verwaarloos maar heb het druk en ben zoooo moe.

Luca slaapt nog steeds niet door en die gebroken nachten breken echt op als je overdag ook niet ff kan bijtanken.

Sooki ligt inderdaad in het ziekenhuis maar blijkt het waarschijnlijk een gedraaide eierstok te zijn en ze krijgt een kijkoperatie.

Met haar puck ging alles goed hoor.

Ik heb de 12 weken grend bereikt…joepie.

Nu nog de misselijkheid weg en ik ben happy :wink:

Gisteren naar Dora geweest maar dat viel heel erg tegen helaas.

Ach ja, we zijn er weer eens mee weg geweest.

Ke, beterschap met Sterre.

En wat jammer van je oma…

Wij hebben dat met mijn opa meegemaakt die begon soms ineens te huilen omdat hij niet begreep wat al die mensen in zijn huis deden als we bijv. op zijn verjaardag kwamen,…zo triets om zo´n sterke man dan ineens diep verdrietig te zien :cry:

Minnie mouse leuk he, dat vertellen. Geniet van de reacties.

Meiden ik ben vast nog een heleboel vergeten maar moet zo weer al weg.

Tot Later…

He, daar ben ik weer!

Even een paar daagjes afstand gehouden, gewoon om even mijn teleurstelling te laten bezinken… :shifty:

Schaam me diep, heb voor het eerst in 5 maanden weer echt gezopen zaterdag… :oops: Was super ongesteld, we waren samen met goede vrienden en mijn mannetje had een fles Baileys voor me gehaald…

Aan het eind van de avond was de fles Baileys gewoon leeg, en ik was erggggggg gezellig! :oops:

Verder heb ik weinig te melden, mijn ongie is weg, dus op naar de vruchtbare periode! Wil nu de ovulatie testen gaan gebruiken, dus die ga ik vanmiddag halen!

Sooki, beterschap! :-*

En voor alle dames die wachten op hun NOD, ik duim!!!

xxx

Lautje groot gelijk meis!!! Je mag best eens een keertje lekker los gaan toch!!!

Sooki, jeez een gedraaide eierstok!! Hopelijk heeft dat verder geen nare gevolgen!!

Brenda, Heske, Bianca voor jullie deze dagen dus extra spannend :pray:

Niek, gefeliciteerd met je 12 weken grens…