Klinkt goed Brenda!!! :shifty:
Ik was idd de vorige keer ook voo rm’n nod al misselijk en bij Sterre ook. Mijn lichaam reageert nogal achterlijk op hormonen. Maar ja, zegt natuurlijk nog niks… heb een beetje hoop nu hoor, maar kan net zo goed volgende week gewoon ongi worden. We zien het wel :shifty:
Brenda jij ook al kwaaltjes, zullen we er volgende week weer een aantal zwangeren bij hebben
Het lichaam en de hormonen… om gek van te worden! :roll:
Ik ben trouwens van plan de streep op de test ( als die streep er komt) alleen te accepteren als er een brede en goed zichtbare streep is… en wel binnen 10 min. :snooty:
Blijf het vreemd vinden dat er toch een dun blauw streepje op mijn test te zien was toen.Alhoewel deze streep pas goed zichtbaar werd na 10 min, was er voor die 10 min. ook wat vaags te zien. Misschien was er toen heel pril iets wat snel weer werd afgebroken? Ik heb toch een eisprong gehad bij die cyste… getuige de start van mijn menstruatie op 17e oktober.
Afijn… das achteraf gebazel. :roll:
Alvast bedankt voor de lieve aanmoedigingen btw! :-*
Heske… ben zeer benieuwd hoor!
Sterretje… fijn dat het gesprek is meegevallen. Het lijkt me niet leuk voor je dat al die extra controle nodig is… maar anderzijds is het maar goed dat men zo alert is natuurlijk.
Vlinder… misschien toch een andere eetpatroon proberen?Geen idee of je dat al doet, maar soms helpt het om over de gehele dag verspreid kleine beetjes te eten.
Zijn er geen homeopatische tabletjes of druppels bij misselijkheid?
Ik eet idd om de 2 uur wat, en soms krijg ik ineens erge trek in iets ( patat van mc donalds ofzo :mrgreen: ).
Helaas komt het er ook weer uit dan na enige tijd.
Ben nu aan de gember snoepjes, schijnt ook te helpen. Homeopatisch is er ook, maar heb gelezen dat het pas na 2 weken werkt…enne meestal zijn die druppels zo vies dat ik ze denk ik niet eens binnen kan houden.
Brenda en Heske: spannende dagen voor jullie . Kwaaltjes klinken positief
.
Hoop echt dat we volgende week een paar zwangeren erbij hebben in het lijstje .
lautje: :hug: balen dat het echt is doorgezet :hug: . Hopelijk kun je je er vrij snel overheen zetten en ga je weer vol goede moed de volgende ronde in :-* .
Vlinder: waarom die pillen niet gebruiken als je ze voorgeschreven hebt gekregen? Als het echt schadelijk zou zijn had je ha je dat toch niet voorgeschreven :think: ?
Sterretje: fijn dat dat gesprek goed is verlopen. Als zulke dingen zo veel voorkomen in de fam is het wel beter dat ze je goed onder controle houden. En positief: krijg je ook meer echo’s en kun je je beeb vaak zien :mrgreen: .
Lienke had vannacht ook een onrustige nacht door het slechte weer. Ben er regelmatig even uit geweest en ze heeft zelfs nog een tijdje bij ons in bed gelegen omdat ze van streek was. Vanmorgen was ze om 7.15 uur echt wakker en ligt er nu sinds 13.00 uur weer in. Viel meteen als een blok in slaap. Rara hoe kan dat 8) .
Groetjes Renate
brenda is niet ego hoor!!!
en ik heb steekjes in me lies en soms krampjes in me buik heb er een goed gevoel over deze maand ben heel rustig.
ik hoop ook dat er weer een paar zwangere dames bij zitten deze maand!!
(+ikzelf)
vlinder gewoon doen waar jij je goed bij voelt!!
lautje :hug: gelukkig ben je niet zo heel erg teleurgesteld.
ga je nou ovulatie testen gebruiken??
hier valt de storm wel mee net even heel hard geregent maar dat was het ook ik ga zo denk nog ffies wat aan de zolder doen en daarna lekker bank avond voor mezelf.
ik vond babyboom trouwens niet bijzonder gister.
ik heb dit gevonden op het internet over wel ongesteld maar geen eisprong dat kan dus wel.
je baarmoeder maakt zich zo ie zo klaar voor het eitje dus je wordt zo ie zo ongesteld ookal heb je geen eisprong.
dan wordt het slijm afgevoerd!!
hier stukje van iemand op internet!!
Als je regelmatig ongesteld word zegt dat niets over een eisprong. Je menstruatie is om je baarmoederslijm af te laten vloeien. Ik ben ook altijd heel regelmatig ongesteld maar heb geen eisprong omdat mijn eileiders vernauwd zijn.
(schreef iemand)
Zie je wel, ik dacht ook dat ik dat ergens had gelezen! :think:
Ja, ik wil nu ook ovu testen gaan gebruiken. Gewoon om te kijken wanneer ik een eisprong heb!
x
@bianca&? wrote:
ik heb dit gevonden op het internet over wel ongesteld maar geen eisprong dat kan dus wel.
je baarmoeder maakt zich zo ie zo klaar voor het eitje dus je wordt zo ie zo ongesteld ookal heb je geen eisprong.
dan wordt het slijm afgevoerd!!
hier stukje van iemand op internet!!
Als je regelmatig ongesteld word zegt dat niets over een eisprong. Je menstruatie is om je baarmoederslijm af te laten vloeien. Ik ben ook altijd heel regelmatig ongesteld maar heb geen eisprong omdat mijn eileiders vernauwd zijn.
(schreef iemand)
Ik lees er inderdaad na wat speurwerk nu ook wat over. Het schijnt een anovulatoire bloeding te zijn.Had er nooit van gehoord. :eh:
http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID.0207/0042.html
Het lijkt mij echter niet een gegeven wat frequent voorkomt. Althans dat mag je hopen zeg! :o
lautje ik ga als het nu niet raak is ook ovulatie testen gebruiken om te kijken of ik idd wel een eisprong heb en of ik die 14 dagen voor me mensturatie heb of misschien toch eerder of later.
altijd handig een beetje extra zekerheid!!!
Idd, kan nooit kwaad om eens ovulatietesten te gebruiken, al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Maar meiden, niet panieken hoor, veruit de meeste vrouwen hebben gewoon een eisprong, dus ik ga ervan uit dat jullie die ook gewoon hebben!
Ondanks dat ik best wat kleine symptomen heb die op zwangerschapskwaaltjes lijken, denk ik nog steeds niet dat ik zwanger ben. Ik vóel me gewoon niet zwanger. Voor die mk voelde ik me wel echt heel duidelijk zwanger… Kan het gevoel niet echt omschrijven, maar heb gewoon het idee dat het niet raak is. Over een dag of 6 zullen we het weten :shifty: (en of ik nu zwanger ben of niet, ik hoop boven alles dat ik niet wéér zo lang in onzekerheid moet zitten )
Bianca, ik had ook al het idee dat je er zelf redelijk rustig onder bent deze ronde. Knap hoor! :thumbup:
Brenda, voor jou draaien de duimen nu ff het állerhardst. Je klinkt behoorlijk zwanger, dus ik heb goede hoop voor je!!!
Weet je al wanneer je gaat testen als je niet ongi wordt?
Ik ben vanmiddag ff met Sterre naar onze winkel geweest, even bij papa langs :mrgreen: Tjip was echt helemaal verrast, vond het echt leuk dat we langs kwamen. Hij ziet Sterre nu best weinig, en die 2 missen elkaar flink. Dus ik denk dat we zo’n verrassingsbezoekje maar vaker gaan doen.
xHeske
Zo daar ben ik ook weer even!
Las dat iemand trekkerig gevoel in de lies had (bren?) en dat had ik ook bij deze zwangerschap voor mn nod. En las dat heske misselijk is ook voor de nod, en dat had ik ook bij deze zwangerschap hihi. Er is hoop dames.
Een dikke knuffel voor Laura. Ga er overigens nu niet van uit dat je een anovulaire ontrekkingsbloeding hebt want dat komt niet veel voor. Iemand met vernauwde eileiders kan wel degelijk een eisprong hebben, want de eileider heeft niets met het rijpen van het eitje te maken (dit gebeurd in de eierstok…) Hij kan er alleen niet door passeren. De meeste vrouwen waarbij de eisprong uitblijft… hebben ook een onregelmatige en laaaange cyclus. Ovutest kan natuurlijk nooit kwaad!
Minnie: Omdat ik zo misselijk was heb ik dit kindje ook al meerdere malen ‘vervloekt’ Of mn kindje er wat aan kan doen!! Maar ik was zo ziek en niets hielp dat ik er gewoon zwaar neerslachtig van werd. Gelukkig ben ik nu weer uit de put en schaam me ronduit dat ik af en toe eventjes zo over mn kindje dacht :oops: Rare dingen, die hersens van ons :lol:
Hier alles rustig…
Iedereen die ik vergeet (begint wel standaard te worden hè :oops: ) een knuffel! :hug:
haai!
nou ladies we blijven hier duimen draaien hoor.
verder vergeetachtig…kan ik met je meedoen sooki…heb net alles gelezen maar ben de helft alweer kwijt…
minnie heb t nog niet gelezen ga ik zometeen doen.
enne kindje zijn naam hahaha dan had je em ook niet weg hoeven halen in je banner toch? of heeft ze heir ook een account. nouja we zien wel. nog ff en je kan het open en bloot vertellen. zondag gaan jullie toch?
voor de misselijke dames een dikke :hug:
ik piep er weer uit!
leuk heske dat je met sterre bij papa langs bent gegaan!!!
ik heb al de hele avond een raar gevoel onder in me buik ik heb het idee dat er iets bezig is. dat me lichaam me niet in de zeik neemt.
verder ben ik idd heel rustig!! weet ook niet waarom maar gaat vanzelf.
morgen lekker shoppen voor ons huis!!
en meiden die zwanger zijn en vergeetachtig zijn geeft niks hoor we nemen jullie niks kwalijk ik vergeet soms ook wat ik ookal weer gelezen had en ben geen eens zwanger tenminste ??geen idee nog??
Sooki, fijn dat het weer wat beter met je gaat! Ik herken het wel hoor, wat je schrijft. Bij Sterre heb ik me de eerste periode (en de laatste periode :oops: ) regelmatig afgevraagd waar ik aan begonnen was. De middelste periode is echt het leukst he. Buikje dat goed zichtbaar wordt, je voelt je goed, kan langzaamaan aan de babykamer gaan beginnen… :inlove:
Bianca, ik hoop dat je gevoel klopt meid!!! Dat je er zo rustig onder bent zegt misschien ook wel iets… geen stress omdat het misschien wel gewoon hartstikke goed zit. Ik duim voor je!!!
Mijn gevoel slingert echt alle kanten uit. Aan de ene kant voel ik me nog steeds niet echt zwanger, aan de andere kant stond ik vanmorgen wéér misselijk op :think:
Vanmiddag is de verjaardag van mijn opa. Die wordt 81, en ik kreeg een uitnodiging van hem via de mail. Gaaf he, ben zo trots op mijn opaatje :inlove: Ik ga er met de trein heen, want Tjip moet natuurlijk gewoon werken. We moeten via Utrecht en daar wonen mijn zusje en zwager, dus die reizen van daaruit gezellig mee. Heb er wel zin in. Wel maf, 2 jaar geleden zat ik daar met het idee dat ik misschien zwanger zou zijn, nu weer. Toen bleek ik idd zwanger te zijn, ontdekte ik een week later… hopelijk nu weer…
xHeske
Heske, wat gaaf zo emailende opa :mrgreen:
En wat is het hier vreselijk spannend!!! Meiden ik hoop met heel mijn hart dat jullie allemaal een positieve test mogen doen een dezer dagen. En lautje jij natuurlijk de eerstvolgende NOD :-*
Freggel, ik weet niet of ze een account gaat aanmaken om hier te speuren, ik zou er ook niet gek van staan te kijken.
Maar het is volgens mij onmogelijk om alle topics op het hele forum door te spitten op herkenning…
En idd Morgen gaan we het vertellen :dance: :dance:
Zal ik nog eens even moed hebben en mijn buikfoto laten zien…
Het gaat de laatste week loeihard met die buik. Nu ben ik echt niet plat van mezelf, maar zo;n buik heb ik uiteraard normaal niet…
kijk en huiver hahahaha 8 weken 2 dagen
Minnie wat mooi!!! Veel plezier met vertellen vandaag!!
Heske, jij ook veel plezier vanmiddag en hopelijk brengt die verjaardag van je opa weer zoveel geluk haha.
Bianca, ik duim!
Oh Minnie, wat een mooi buikje al!!! Overduidelijk een zwanger buikje hoor, zo mooi rond! :inlove: :inlove: :inlove:
Minnie, idd een mooi rond buikje al. Veel plezier met vertellen vandaag!
Renate, dat boek wat ik heb wordt door artsen gebruikt. Ten aanzien van dat medicijn wat hij mij heeft voorgeschreven zijn er tegengestelde onderzoekresultaten. Toch stond hij op de lijst van medicatie gebruik tijdens de zwangerschap als schadelijk voor de vrucht gekwalificeerd, dus ik durf het niet aan.
De misselijkheid wordt trouwens ook al minder! Gister alles binnengehouden!