Goede morgen!!
Slecht hoor Bianca eerst geld van je spaarrekening af halen, doe ik echt nooit :liar:
Renate je zag het bij lotte zij had ook maar 1 keer nodig. De wonderen zijn de werled nog niet uit.
Minnie, natuurlijk trapt ze daar in (hoop ik voor je)
Lautje dit wordt onze ronde, echt waar!!! Wanneer heb je nu ongeveer je volgende nod?
Heske hoe laat was je allerliefste mannetje thuis?
Dus er komt geen pokeravond aan??? Jammer hoor leek me wel gezelli
Hier nog niets te merken van een ei. Dus zal wel weer een lange cyclus gaan worden.
Bren hoe voel je je vandaag?
Ik weet het nog niet…
Het heeft nog niet doorgezet, maar denk dat het rond 5 december zal zijn!
x
nog steeds niet doorgezet…Jeetje meis dat schiet ook niet op zo. Mijn nod is hopelijk rond 3 december. Dus zou wel leuk zijn als we allebei een mooi kadootje van sinterklaas krijgen. Dikke knuf
Jaja, Tjip was zowaar om half 9 thuis gisterenavond! :dance: Toch wel gezellig om nog ff samen tv te kijken, ipv in m’n eentje.
Wel een rotnacht gehad. Door de storm sliep Sterre enorm onrustig. Ben er wel 20 keer uit geweest omdat ze steeds in paniek wakker werd. Maar om het goed te maken heeft ze net tot 8.45 doorgeslapen :dance:
Lelle en Lautje, hoop idd ook op een mooi cadeautje van de Sint voor jullie!!
Brenda, hoe is het met jou vandaag?
xHeske
Meiden, wat een weeeeeeeeeeeeeeeer :shock: :shock:
Het hagelt hier de hele tijd…en de kozijnen kraken als een gek…(nieuw huis) Ik zie net 3 vuilnismannen als een gek gaan schuilen…arme kerels met dit weer buiten werken!!!
Matthijs zijn speeltent is weggewaaid, mocht het nog enigzins droog worden vandaag dan ga ik m zoeken in de buurt…als die nog heel is…
Hoe is het weer bij jullie??? Schijnt aan de kust en de eilanden nog veeeeel erger te zijn.
Mijn nieuwe NOD is 7 december!
Het is net doorgezet…
x
:hug: :hug: :hug: :hug:
(1 positief puntje, je hebt wel een regelmatige cyclus toch??)
Ja, dat gelukkig wel!
Betekend dat ook automatisch dat je altijd een eisprong hebt eigenlijk?
x
Lautje… :hug: ik zal vanmiddag het lijstje ff aanpassen…
Minnie, wij wonen redelijk dicht bij de kust, en de storm was hier vannacht echt heel erg. Nu waait het nog steeds heel hard, maar verder valt het gelukkig mee.
hier ben ik ook maar weer es.
alles gaat nog steeds goed, heb jullie schrijven wel bijgehouden maar wie waar over schreef…ben ik alweer vergeten. de zwangerschapsdementie begint echt toe te slaan, mag alles wel opschrijven bah!
minnie ik zou je zoontje zijn naam ff veranderen in je een na laatste post… en fijn dat je kwaaltjes verdwenen zijn, ik had dat ook rond die tijd. gaat allemaal wat sneller he zo bij een tweede. je moet je niet onzeker voelen hoor!
pokeren, doe ik niet, snap er neit zoveel van en heb ook geen zin om me erin te verdiepen hahaha
big :hug: voor iedereen die het gebruiken kan!
de storm…yeline heeft er geen last van gehad, die heeft de hele nacht doorgetukt. wel gaf ze ineens om kwart over 11 een huilschreeuw en ik zat al op de rand van het bed, maar toen was t weer stil. zal wel gedroomd hebben ofzo… :think: kep haar de rest van de nacht ook niet gehoord en vanochtend hebben we haar wakker gemaakt om kwart over 7. lekkere slaapkop. wij liggen op zolder, maar ik ben wel een paar keer wakker geweest van de regen wind en hagel. tis heir nu ook zo donker als maar kan en dan zit je op je werk…blergh…
nou ik zal maar weer es aan de slag…hihihi
Goedenmorgen!
Wat hebben jullie veel last v/d storm gehad! :think: Het was hier vannacht wel flink aan het stortregenen en waaien, maar ik kwalificeerde het niet als een echte storm. Het scheelt natuurlijk dat ik tussen de betonnen gebouwen leef. ( stad)
Jammer dat weinig meiden pokeren… hadden we inderdaad een toernooitje kunnen houden binnenkort, haha.
Lautje, hou je taai meid… het moment dat je een vette, mooie streep mag aanschouwen zal echt komen,hopelijk volgende maand al! :-* :hug:
Zonder eisprong kun je geen menstruatie krijgen, dus ja… dat zit goed meid.
Bij vrouwen die zeer onregelmatig ongesteld zijn of vrijwel nooit, kan het zijn dat er geen ovulatie optreedt of een aand. als PCOS aanwezig is.
Freggel… werk-ze.
Lelle…ik hoop dat je ei snel komt! Ga je ovulatietesten gebruiken?
Goed van Kian trouwens… grote vent! :mrgreen:
Snips en Minnie… nog steeds ongerust? Niet doen hoor, genieten dat je zo weinig nare verschijnselen hebt. ( misschien makkelijk gezegd van mijn kant, maar ik zeg het lekker toch…
)
Bianca… heb je steekjes bij de liezen of in de onderbuik?
Heske… fijn dat je man op tijd thuis was. Even gezellig en knus op de bank met z’n 2en is natuurlijk ook wel eens heerlijk.
Renate… ik ga duimen dat het slijm direct verband houdt met de eisprong, zal vast wel.
Ik had gek genoeg vrijwel geen slijm tijdens de eisprong/lh piek. :think:
Hier gaat het redelijk, ik voel me lichamelijk aardig brak. :shock:
Het voelt alsof ik verkouden/griep ga krijgen en mijn borsten zijn nu veel gevoeliger aan het worden. ( typisch, zo voor de naderende NOD)
Het gevoel in mijn buik kan ik niet zo plaatsen… af en toe wat steekjes ( gister) en nu meer het gevoel dat het iets uitzet/ zwaarder wordt.
Kan er vooralsnog niets van maken. Het kan 2 kanten op, al had ik gister sterk het gevoel dat het wel eens raak kan zijn. :roll:
Theoretisch gezien zou ik nu kunnen testen, maar ik wacht tot dinsdag. :roll:
X Bren. :-*
Hahaha… jemig, de hel is hier nu losgebarsten!
Het is hier ineens pikkedonker en het begint te hagelen en stormen. :shock:
Ik voel me btw zo belabberd dat ik straks maar weer m’n nest induik!
Misschien tot zo, en anders tot vanavond. :-*
Bren ik ga zo ook nog even lekker liggen. Weer een druk weekend voor de boeg.
Ik duim heeeeeeel hard voor je. En gewoon nog even rustig afwachten met testen. :roll:
Ik ga ook gewoon weer ovutesten gebruiken. ik kan echt niet meer zonder.
Hier nu een strak blauwe lucht. Ik vond het vannacht aardig meevallen. De buien waren het ergst. Maar we hebben alle 3 wel aardig geslapen.
Lautje je hebt inderdaad een eisprong. Maar misschien is hij wel eerder of later dan jij denkt of voelt. Misschien heb je ook wel een korte luteale fase. Ik begin meestal zo’n 4 dagen voor me ei met steekjes en slijm ed. Maar op de dag van mij ei heb ik meestal nergens last van.
Heske wat lekker dat hij vroeg thuis was. Dat kun je wel even gebruiken.
Verder heb ik niets te melden
Voor iedereen met een aankomende nod. ik duim heel hard voor jullie. Maar niet te vroeg testen he.
daar ben ik dan weer even.
Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor een gesprek met de geneticus
Zij maakt zich toch wel zorgen door de erfelijke zaken die regelmatig bij mijn man zijn familie voorkomen.
hazenlip 3x, klompvoetjes 2x, open rug 2x
Deze afwijkingen vallen allemaal in dezelfde categorie volgens haar.
Vooral open rug maakt ze zich zorgen om.
Ik krijg zoals gepland de 21ste een uitgebreide echo en met 19 weken nog
een keer. Hopelijk is het dan niet nodig om een vruchtwaterpunctie te doen.
Uit zo’n echo kunnen ze al veel halen zei ze, mits ze mij goed kunnen scannen zal ik maar zeggen.
Sommige vrouwen kunnen ze niet goed door
het vetlaagje (wat iedereen heeft) kijken.
Ik schrok want ik heb overgewicht, volgens haar had het niks met mijn gewicht te maken,
soms kunnen ze bij de dikste vrouwen het supergoed zien en bij hele slanke niet.
Het gesprek is me op zich wel meegevallen, we stonden na 45 min. weer buiten. Nu aftellen naar de 21ste voor de echo.
Lautje, ik denk dat je wel elke maand een eisprong zou moeten hebben…anders kan je geloof ik toch niet ongi worden…(of ben ik nu heel erg dom :oops: )
Freggel, ik denk dat het in de tekst niet uitmaakt of zijn naam er staat, want anders moet ik al mijn 1000 den berichten gaan aanpassen hahaha.
Maar thanks voor het meedenken.
Had je nog gezien op ‘‘ons’’ forum over de meeting???
Brendaatje, goh meid zou het dan lekker raak zijn voor jou???
Ik hoop het echt vreselijk hard voor je!!!
Meneer ukkepuk is weer eens vervelend…
Misschien ligt het ook wel aan mijn korte lontje, ik had het bij zijn zw. schap ook, zelfs zo erg dat ik tot 17 weken bijna depri was. (en dat terwijl je grootste wens in vervulling gaat)
Hij is uiteraard ook aan het peuterpuberen en bijna dagelijk ''snachts nog wakker of heeeeel erg vroeg… naja…doorbijten…
@minniemouse wrote:
Lautje, ik denk dat je wel elke maand een eisprong zou moeten hebben…anders kan je geloof ik toch niet ongi worden…(of ben ik nu heel erg dom :oops: )
Hahahaha, ik wist het ook niet!
We gaan gewoon door naar de volgende ronde.
Ben wel minder teleurgesteld dan vorige keer moet ik zeggen... :wink:
Had liever zwanger geweest natuurlijk, maar kan het een stuk makkelijker van me af zetten.
Dank jullie wel voor al jullie lieve berichtjes!
xxx
Goed opgelost minniemouse
Dat jullie nu nog zo’n last van het weer hebben, hier al ruim een uur een stralend zonnetje!
Ik ben al naar de HA geweest en heb een medicijn gekregen. Ben toch zelf nog even gaan speuren in mijn farmacotherapeutisch kompas en het is toch niet helemaal uitgesloten dat die middelen tegen zwangerschapsbraken veilig zijn voor het kindje. Ik neem ze dus voor de zekerheid maar niet in. Nog even doorzetten dus…hopen dat ik er snel van af ben.
Bianca, ik “voelde” na mijn eisprong mijn baarmoeder. Net alsof ik voelde dat er iets gaande was.
Ik ben misselijk… :shifty: :think: :shock: :silenced:
Maar ben ook mega verkouden, dus misschien zit er een griepje aan te komen… :?
Ke, spannend, vorige keer was je toch ook voor je NOD misselijk?
Heske… ojee, ojee… dat gaat weer megaspannend worden voor je!!
Ik begrijp echt niets van mezelf. Op de 1 of andere vage manier ben ik in een enorme jubelstemming en vreselijk onrustig, maar aan de andere kant voel ik me zo brak als een tierelier.
Mijn (.) (.) zijn werkelijk heel erg branderig/gevoelig :shock: en ik voel af en toe wat in mijn lies li.
Sorry voor mijn egogebabbel en gezeur, maar ik kan er niets aan doen!:mrgreen: