He bah Talulah, wat een teleurstelling. Vind het ook altijd zo raar dat die huisartsen daar zo moeilijk over doen. Ze hebben er volgens mij echt geen benul van hoeveel spanning zoiets kan opleveren Maar meis, ik hoop dat je toch snel zwanger bent hoor. Het hoeft maar 1 keer raak te zijn!!!
Hey Lelle, als je je wens hebt verstuurd en je gaat die dans leren, neem mij dan mee Dans al vanaf mijn vierde en tot 2 jaar geleden draaide mijn leventje zo ongeveer alleen maar om ballet (en een beetje om Tjip
). Dat is wel veranderd sinds Sterre is, maar ik blijf gek op dansen.
Tjip was gisteren rond half 11 thuis. Vandaag hopelijk wat eerder. Ik ben vandaag gewoon de hele dag thuis. Even een rustmoment voor Sterre, want die moet wel echt wennen aan al het gedoe. Is gisteren niet zo heel goed gegaan bij mijn schoonmoeder. Sterre was huilerig en wilde niet slapen. Vond het wel rot om te horen, want ik moet eigenlijk woensdag en donderdag ook weer werken, maar vind het dan moeilijk om Sterre weer weg te brengen. Als het niet gaat blijf ik thuis, ik vind Sterre nog altijd veel belangrijker dan de winkel, maar ik hoop dat het toch de volgende keer beter gaat, want ik heb enorm veel plezier in het werk.
Ik denk idd dat die buikpijn van de spanning komt hoor, en doordat m’n ritme een beetje verstoord is (zaterdag pas om 3 uur in bed, zondag overdag ff bijgeslapen, 's avonds om half 8 al naar bed :oops: , maandag om 5.15 uur opgestaan en 's avonds pas tegen twaalven weer naar bed :roll: ). Zoals ik al zei, ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben. En toch… ja, tuurlijk speelt het weer door mijn hoofd dat ik zowel bij Sterre als bij de mk in het begin ook die buikpijn had, en ook mijn afscheiding (sorry :sick: ) is hetzelfde als tijdens die zwangerschappen… verder voel ik dus nog helemaal niks, maar dat kan ook nog niet. Ik heb een klein beetje hoop hoor, maar het gevoel dat het niet raak is overheerst tot nu toe nog. Gelukkig heb ik idd veel afleiding. Vandaag ff wat minder omdat ik nu niet hoef te werken, maar misschien ga ik zo wel ff met Sterre de stad in, of een eind fietsen. Moet het wel ff droog blijven :? Nou ja, we zien het wel. Heb het in ieder geval de komende dagen druk zat, dus de dagen zullen wel lekker snel voorbij blijven gaan. :dance:
xHeske
Hey meiden,
Talulah, wat vervelend van die HA dat ie niet meer actie onderneemt. Meestal houden ze strak aan de regels vast van minimaal een 1/2 jaar tot een jaar proberen, maar vergeten wat een stress etc dat bij de stellen kan opleveren.
Ik ben net terug van de VK!! (vinden jullie dat trouwens niet vervelend als ik daar over schrijf??_
maar goed…hoop papierwerk en gesproken over de vorige bevalling. Ik krijg dit keer meer onderzoeken en echo;s om op tijd te zien of ik zw. suiker ontwikkel.
Matthijs woog 4850 gram en had schouderdystocie en een gebroken sleutelbeen.
Dit willen ze nu voorkomen. Ik moest wel rekening houden dat als het weer een groot kind word, ik niet thuis mag bevallen…
Zo, nu eerst even zitten met thee en een koekie, en dadelijk weer ukkie van school halen. :-*
Ik neem je wel mee hoor, als je hem maar niet van me afpikt, hihi. Ik ben volgens mij echt een klein beetje verliefd, een heerlijk gevoel, totaal onrealistisch, maar als jullie het niet erg vinden geniet ik gewoon van dat gevoel. Al zou ik toch heel graag wat met dat gevoel willen doen, maar lijkt mij niet zo verstandig…Ik heb hem trouwens al in zn boxershort gezien :inlove: weet ik gelijk hoe dat er ook uitziet.
Talulah je hebt echt gelijk dat je over 3 maanden weer bij hem op de stoel zit! mannen…Ohja sportse!!!
Heske niet meer te veel vertellen waar je last van heb, ik krijg toch echt positieve gevoelens als ik dat zo lees, maar ik zeg niets meer. :silenced:
Ik heb het tegenwoordig ook wat moeilijker om Kian bij mijn moeder te brengen. Hij slaapt daar niet meer zo goed s middags, naja, hij slaapt gewoon niet ter wijl hij thuis 2 uur slaapt. Hij wordt een echt moederskindje.
En nu ga ik nog even naar bed. Was 2 uur thuis en Kian was gezellig wakker om half 8
Haha Lelle, verliefde bakvis!
Ik zal hem niet van je afpikken hoor, he’s all yours :lol:
Minnie, wat mij betreft mag je hier heerlijk uitgebreid komen vertellen over je zwangerschap en alles wat daarbij hoort. Ik vind het leuk om te lezen, kunnen we van een afstandje ook een beetje meegenieten. Kan natuurlijk niet voor de rest spreken, maar ik heb er geen problemen mee.
Lastig is dat he Lelle, als ze wat moeilijker worden in de omgang met anderen. Sterre is eigenlijk altijd heel erg makkelijk geweest, en dat is ze op zich nog steeds wel… Ze is alleen blijkbaar gisteren heel erg geschrokken van het ‘luchtalarm’. Ze lag net te slapen, en schrok ervan wakker. Bij mijn schoonouders hoor je dat alarm blijkbaar heel goed, en ze was echt in paniek, doordat ze natuurlijk ook nog in een ‘vreemd’ bedje lag. Daarna wilde ze niet meer slapen in dat bedje, ook eind van de middag niet, terwijl ze toen gigantisch moe was. Ze begint ook gewoon over het algemeen iets meer aan mij te hangen. Ze beseft nu gewoon heel duidelijk wie haar ouders zijn, en wie niet. Nou kent ze haar opa’s en oma’s ook heel goed, maar mijn jongste zusje ziet ze niet zo vaak en daar moet ze dus toch steeds een beetje aan wennen. Dat had ze eerst eigenlijk nooit, vond ze alles en iedereen wel oké. Ach ja, hoort erbij, en ik vind het stiekem ook wel leuk dat ze het állerliefste gewoon bij mij is :inlove:
xHeske
goeie morgen dames!!!
heb eerst een half uur bij moeten lezen en dat zal morgen wel weer het geval zijn want heb straks avonddienst.
niek lief van je!! :-
ke echt gaaf he je eigen winkel gelukkig moet ik ook heel veel werken als afleiding maar anders kom ik je wel even helpen!!
en stiekem is dat idd wel heel leuk dat sterre het liefst bij mama wil zijn :inlove:
renate lijkt me erg lastig als lienke de hele tijd om je heen hangt je heb zelf ook je rust nodig natuurlijk hoop voor je dat het snel wat beter gaat.
minniemouse je bent een schat :- en ik vind het ook niet vervelend als je over je zwangerschap praat ik vind het juist leuk om te horen wat ik allemaal kan verwachten!! en dat ik zelf nog niet zwanger ben betekend niet dat ik het iemand anders niet gun!! en je weet van te voren dat er op dit forum ook zwangere vrouwen zitten!!
leuk hoor meid geniet er maar van onze tijd komt vanzelf!! :-*
lotte ik had precies hetzelfde gedaan als ik zwanger ben ga ik meteen de dingen kopen die ik graag wil omdat ik dan weet dat ik zwanger kan worden. ik weet ook al wat voor box ik wil en wat voor babykamer!!
maar dat koop ik pas als ik 4 maanden zwanger ben.
brenda voel je al wat??
biebs het is niet gek hoor dat je het beetje uitrekend ik doe het ook.
als ik nu zwanger ben ben ik in juli uitgerekend dan zijn me nichtje en oma en opa jarig tja is niet anders en in aug ook me nichtje en allemaal aan het eind van de maand en dan zal ik ook uitgerekend zijn als ik een cyclus van 31 dagen blijf houden en sept me vriend jarig aan eind. en oktober wordt alweer zo koud maar heb me voor genomen het komt wanneer het komt!! als ik maar zwanger mag worden maakt het mij niet meer uit.
sterretje ik zou gewoon zwangerschapskleding kopen en je niet druk maken om je gewicht het gaat tenslotte om de gezondheid van je kindje!!
talulah wat rot meid :hug: half jaar is wel heel erg lang ik zou idd 3 maanden nemen!!
ik hoop dat je cyclus wat langer wordt!!
lelle verliefd?? :inlove: ik ken dat gevoel stiekem een mooie man op tv en de kriebels krijgen.
ik heb dat met vrouwen ik ben bi (Gister nog een vrouw erbij gehad)
nou ik ga f schilderen en f koffie drinken douchen en dan moet ik zo werken tot 23.00
Jaaa hoor, ben je eventjes 2 uurtjes weg en dan word er zoooveel gekletst :shock:
Minnie klets er vooral op los over je zwangerschap!! Mijn zus is nu ook bijna 10 weken zwanger en die durft er niet te veel over te praten anders denkt ze dat andere mensen gek van haar worden. (zij weet nog steeds niet dat ik bezig ben) Maar ik vind het erg leuk om er over te kletsen! Ben al blij dat ik tante word want dan heb ik eindelijk iemand om flink te verwennen over 9 maanden :mrgreen:
Oh Lelle…als je nog even wacht dan schrijf ik een brief naar Paul
Heske wat vervelend van Sterre, hopelijk gaat het van de week al beter en doet ze gewoon haar dutje! Leuk he een eigen zaak…ahum :lol: Je bent er 24 uur mee bezig. :roll: althans ik wel…
Lotte leuk van die babyboxen!! Gewoon lekker bestellen wat maakt het ui!!
Ha gelukkig :mrgreen: :-*
Lotte als je ze binnen heb maak dan ff foto’s ben wel benieuwd hoor
Bianca, klinkt spannend!!
Minnie wat fijn dat ze je extra goed in de gaten houden!!
Lelle haha head over heals in love :inlove: :inlove:
Talulah, wat jammer dat hij je nog niet doorstuurd. Op zich begrijpelijk want dat doen ze niet snel als je net bezig bent, maaaaar aangezien je een korte lf hebt vind ik dat hij je best een verwijzing had mogen geven!
Heb even mn handen vrij, kind ligt even in bed. Straks op kraamvisite!
Zoooo Lienke ligt in bed dus heb ik even tijd voor jullie .
Talulah: wat rot voor je dat je ha zo reageerde. Gewoon alles goed bij blijven houden en dan (hoop niet dat het nodig is!!!) over 3 mnd weer bij hem op de stoep.
minnie: praat rustig over je zwangerschap hoor. Ik vind dat wel leuk om te lezen . En wat zwaar was Matthijs joh :shock: . Kan me voorstellen dat als je weer zo’n zwaar kind mocht krijgen dat je in het ziekenhuis moet bevallen. Safety voor all
.
lelle: stiekem verliefd :naughty: :lol: :lol: . Fijn dat je zo’n leuke avond hebt gehad. En nu heerlijk dagdromen …
Heske: balen dat het met Sterre niet zo goed ging bij je schoonmoeder gisteren. Is nooit zo fijn he? Gaat morgen vast goed :thumbup: :-* . Heeft volgens mij ook met de leeftijd nu te maken hoor, want Lienke is ook zo’n mama-kindje. Wilde eerst altijd bij iedereen op schoot, maar nu is alleen mama maar goed. Niet altijd handig maar soms wel heel vertederend :inlove: .
Sterretje: ik was ook al snel wat kilo’s aangekomen toen ik zwanger was van Lienke dus kan best hoor. Had met zo’n 12 weken ook al een aardige buik dat iedereen al duidelijk kon zien dat ik zwanger was.
Bianca: werk ze :thumbup: . Hoe laat moet je trouwens beginnen? Een uur of 3 of zo?
Nou heb ik geloof ik wel iedereen zo’n beetje gehad. Sorry als ik iemand toch vergeten ben :oops: .
Groetjes Renate
Ach ja…huisartsen…je hebt er eigenlijk niks aan :silenced: Ik heb gelukkig nooit wat dus ik kom er ook nooit, en nu kom ik er een keertje en dan word ik gewoon weer naar huis gestuurt. Het is gewoon jammer dat je zelf niet de gyn. op kan bellen en een afspraak maken. Ach ik zit daar al binnen 3 maanden, dit word mijn 4e echte cyclus. Stel dat ik niet zwanger word en ik heb 6 maal een cyclus gehad dan zit ik gewoon weer bij hem op de stoel.
Voor de rest ga ik me er niet meer druk om maken heb ik besloten, ik blijf iedere ochtend temperaturen omdat ik die info gewoon nodig heb voor de HA. En ik blijf er in geloven dat het me gerust gaat lukken! :thumbup:
Gisteren zei iemand tegen me: het word tijd dat je ook eens aan kinderen begint! auch Tja weet zij veel.
Talulah ik snap die ha van jou ook niet helemaal. Hij zou toch moeten weten dat het best moeilijk zwanger worden is met een cyclus van 21 of 22 dagen! Op zo’n moment kun je beter de regelgeving van België ofzo hebben, daar kun je gewoon zelf richting gynaecoloog volgens mij…
Nou hij heeft er zelfs een boek bij gepakt (op dat moment wilde ik eigenlijk dat ik een andere HA had, vorige keer vroeg ik hem namelijk iets over vegetarisch en foliumzuur en toen moest hij ook al een boek er bij pakken) maar ik dan boek stond dat, kort gezegt, dat men zich pas druk moest maken met een cyclus die korter zou zijn dan 21 dagen. En ja ik zat net op de rand dus moest nog maar even zo door gaan. En dat terwijl mijn huisarts nog niet eens zo oud is.
Lig ik maar even op bed en dan is er weer zoveel geschreven.
Talulah door jou verhaal ben ik eigenlijk ook een klein beetje boos geworden. Natuurlijk niet op jouw maar op dit topic: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=47262
Ze is nog maar net gestopt met de pil en wordt nu al ingegrepen door de ha. Terwijl je met ene lange cyclus echt wel kans heb op een zwangerschap, ja het duurt allemaal wat langer. Maar ze krijgt gelijk iets
En dan ook nog eens dat verhaal van dat ze bijna 35 is. Ja ik wil niemand kwetsen, maar dan gaat voor hun ineens de tijd heeeel snel en moeten ze allemaal snel geholpen worden, terwijl ze ook eerder aan kinderen hadden kunnen denken, maar dat zal wel weer niet in het schema gepast hebben en in hun cariere. Misschien oordeel ik wel weer te veel.
Maar jonge vrouwen hebben altijd nog genoeg tijd en moeten daarom altijd langer wachten ik vind dat gewoon bullshit! :x Zo even mijn hartje gelucht. Ik hoop dat niemand boos is, het is zoals ik er over denk.
Bij mij vraagt ook echt werkelijk iedereen, wanneer komt de tweede :evil:
btw wat voor zaak heb jij talulah.
Zwangere ladies inderdaad blijven kletsen hoor, is alleen maar leuk!!! Wij zijn bezig met het zwanger worden en kletsen daar bladzijdes vol van en jullie moeten dat gewoon over het zwanger zijn doen.
Kian is pas sinds de laatste maand een echt mamma kindje aan het worden. Nog steeds even vriendelijk en leuk naar andere, alleen troosten en naar bed brengen, dat moet mamma nu toch wel doen. Ergens inderdaad heeeeel lief en leuk. Maar ik ben ook altijd de gene die er s nachts uit moet :eh: Maar gelukkig gaat het nu al weer een paar nachten heel erg goed (ff afkloppen)
Bianca, mooie vrouwen zijn ook niet verkeerd, als ik al angelina jolie denk, krijg ik kriebels, hahaha.
En t zit toch wat dieper dan ik dacht. Kan er gewoon niet van slapen, als ik me ogen dicht doe, zie ik zijn mooie lach :oops: . Dusse het wordt tijd dat jullie een mooie wens voor me schrijven. :lol:
Nou ik heb vanochtend ook aangegeven dat ik bijna 31 ben dus dat ik al eigenlijk heeeel oud ben! Ik bracht het een beetje met humor maar ik bedoelde het wel zo. Maar goed daar had hij schijnbaar nog geen boodschap aan.
Heb dat topic even bekeken en zij word wel heeel snel geholpen. Ach ja het moet zo zijn waarschijnlijk.
nou Lelle ga lekker verliefd zitten wezen!! beetje dommig dat je je fototoestel was vergeten :mrgreen:
Ik ga aan het werk, tot vanavond!! (ben nu al moe)
31 heeeeeeeeeeeeeeeeel oud :lol: :lol: .
ja dat ik dat fototoestel vergeten ben, is inderdaad jammer. Flink jammer, maar gelukkig kan ik hem zo voor me halen.
Btw mag dat wel, een beetje kriebels hebben voor een ander? tis me nog nooit overkomen.
Tja wat is mogen? gevoel kun je niet tegenhouden denk ik.
Je komt er vanzelf wel achter dat hij onbereikbaar is Of zeg ik nu iets waardoor jij in een dip schiet :oops:
Grappig dat je zo hoteldebotel van die man bent Lelle!
Bianca, klinkt spannend jullie nachtelijke uurtjes!
Minniemouse, jeetje Mathijs was zeker zwaar! Vind je het zelf vervelend dat je dan waarschijnlijk niet thuis kan bevallen?
Heske, vervelend dat Sterre zo’n rottige dag achter de rug had.
Da’s niet leuk als je dan weer aan de slag moet en je weet dat het misschien weer zo gaat. Hopelijk slaapt ze thuis weer even bij.
Hoeveel dagen ga je nou werken eigenlijk?
Talulah, idd huisartsen heb je vaak niet zoveel aan. :doh:
Dus dan maar doorgaan met info verzamelen.
Wel irritant die opmerkingen van anderen over wanneer je aan een kind begint :? .
Een vriendin van me vertelde dat ze ook ontdekt had dat ze zwanger was. Ben wel heel blij voor haar en nou hoop ik zelf toch ook wel weer snel zwanger te zijn natuurlijk!
Hahahahaha, Lelle, gewoon nog even blijven dagdromen hoor!
Voor je het weet realiseer je je dat hij onbereikbaar is!
X
Talulah ik wil je niet ontmoedigen maar ook al zou je doorgestuurd zijn dan duurt het vaak nog heel lang voordat ze je echt gaan helpen.
Mijn zus raakte ook moeilijk zwanger en heeft eerst allerlei testen gehad net als haar man.
Je bent dan zo weer een paar maanden tot een half jaar verder.
Ik zou me niet zo laten weg sturen bij de ha en gewoon snel weer aan de bel trekken.
Lelle ik vind eerlijk gezegd dat je inderdaad wel oordeelt over vrouwen die wat later zwanger worden.
Je gaat er gelijk vanuit dat dit door carriere of andere zaken is uitgesteld maar ik vind het te simpel om die conclusie gelijk te trekken en eerlijk gezegd ook wat kwetsend.
Ik ben nu ook 31 en bijna 32 als de kleine spruit komt… ik heb niet gewacht op een carriere of iets dergelijks maar zat zo slecht in mijn vel dat ik het niet aan durfde om zwanger te worden.
ALs een klein wondertje is Luca door 1x onbeschermde sex er gekomen maar als dat niet was gebeurd weet ik niet of ik nu dan al kinderen had gehad.