hahaha :mrgreen:
Ben helemaal plat geknuffelt :mrgreen:
KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF
teug voor sterretje en voor de rest!!!
Heee dames,
Vanaf de ontdekking dat ik een cyste heb tot een paar dagen terug had ik het gevoel hier ook wat minder te zoeken te hebben. Dus ja, ik herken het gevoel ook. Reden hiervoor is voor mij het feit dat je iedere nieuwe cyclus vanaf een 0 punt begint. Je voelt je wat betreft het zwanger worden even leeg en groeit weer naar het moment dat je wat gaat doen voor de zwangerschap. ( klussen) Na het klussen wordt het met de dag weer spannender, de laatste periode van de cyclus breekt aan: Je voelt vanalles en krijgt hoop, wat dan weer afgewisseld wordt door de angst voor teleurstelling. De laatste periode van de cyclus is het moment dat je ( althans ik) weer in de ban van het zwanger wordt en voel je je hier meer op z’n plaats.
We zijn hier allemaal om zwanger te worden, dus tja… dat is ook het voornaamste gespreksonderwerp. Heb je niets te melden, gaat alles z’n gangetje… dan wordt er ook niet naar je gevraagd en heb je zelf minder te melden. Je leeft mee met anderen, maar bent zelf niet op de voorgrond. Althans zo ervaar ik het. Na de ontdekking dat ik een cyste had, heb ik 5 min gehuild en ben ik weer ( met een stuk meer rust) doorgegaan. Dat uitt zich in mijn manier van posten en dus vraagt men niet hoe het met me gaat. Dat is geen verwijt hoor… want ik weet dat ik over een paar dagen jullie aanmoedigingen weer vollop zal krijgen. :inlove: Zo werkt het gewoon, en das ok!
X Bren.
Voor ik het vergeet…
Sterretje… balen dat je je niet goed voelde! Veel vitamines, veel water drinken en vroeg naar bed! ( zei de vrouw die compleet het tegenovergestelde doet altijd! :lol: )
Talulah… sterkte morgen! Spreek goed je bezorgdheid uit meid!
Bianca… volgens mij heb je genoeg afleiding, dus je komt de wachttijd vast goed door.
Lelle… leuk weer wat van je te lezen, je was even wat dagen niet aanwezig volgens mij. :think:
Lautje, ik hoop dat je zwanger bent! Ik duim, uiteraard. :-*
Hier gaat het goed! Moet zeggen dat ik me anders voel dan vorige maand. Rustig en met een stuk minder verschijnselen. Ik voel alleen af en toe wat steekjes en licht gezeur in de baarmoeder en eierstokken.
Ook voel ik me soms wat licht in mijn hoofd, maar dat is het. Mijn borsten zijn wat zwaarder, maar niet echt pijnlijk.
Mijn Nod is btw met zekerheid ( voor zover dat kan) : 13 nov.
X Bren.
brenda je hebt helemaal gelijk!!
gelukkig gaat het met jou ook beter en hoop dat de echo van 23 nov goed is!!
en misschien ook met een baby erin!!
ik heb nog genoeg te doen idd de zolder is nog steeds niet af het schiet al op maar moet nog wel genoeg doen.
verder kom ik hier ook vooral om te kijken hoe het met iedereen gaat en of er al weer zwangere bij zijn gekomen!!
op babybrabbel de test gedaan en heb 65% kans om zwanger te zijn deze maand!!
Ha meiden, wat hebben jullie veel gekletst!! :shock: Ik vind het wel knap dat jullie al die pagina’s volkrijgen over dat jullie niets te vertellen hebben Nee hoor, ff serieus, ik kan me jullie gevoel wel voorstellen. Dat heb ik zelf ook gehad toen de ergste pijn van de mk weg was, en dan tot m’n naderende eisprong. Nou heb ik op het moment altijd wel wat te vertellen omdat er naast het zwanger willen worden nog zoveel andere dingen zijn die ik soms ff van me af wil schrijven… Belangrijkste is dat we er voor elkaar zijn toch, op momenten dat we het nodig hebben. En wat dat betreft… zitten we hier best met een knuffelig groepje :mrgreen: :hug:
Vandaag dus de eerste officiele werkdag in onze winkel gehad. Ben helemaal gesloopt nu, van alle indrukken. Maar heb het enorm naar m’n zin gehad, voel me helemaal op m’n plekkie daar. Tjip is er nu nog steeds, die verwacht ik niet voor 21 uur thuis :roll:
Zit nu op de bank en heb echt gigantische buikpijn… snap niet helemaal waar dit vandaan komt, want m’n ei is volgens mij al geweest :think: Zal de ‘stress’ wel weer zijn ofzo :eh:
Oja… zou het gewoon bijna vergeten :oops: :doh: :doh: :doh: :oops: …
LOTTE GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Meis, wat super gaaf dat je nu al zwanger bent!!! Geniet ervan! :dance:
Nou, ik ga zo eens even boven achter de pc zitten en het lijstje aanpassen. Ga ik gelijk een nieuwe banner maken, want ben inmiddels wel redelijk zeker dat mijn cyclus gewoon zo’n 28 dagen vanaf de mk is.
xHeske
Lotte, gefeliciteerd meis :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En de nog klussende/afwachtende meiden, jullie zeggen echt niets nutteloos hoor!! Jullie zijn allemaal lieve meiden die hopelijk heeeeeeeel snel zwanger worden.
Ik leef giga met jullie mee, vandaag snel weer de comp. aan om te zien hoe de test van Lotte ging.
En dan de komende week steeds die spanning op het forum, zou het wel of niet bij de volgende meiden!!!
Dus meiden postief blijven he!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Lotte: JAAAAAAAAAAAAA Gefeliciteerd joh!!! Da’s snel raak :thumbup: :lol: .
Heske: zal best dat je erg moe bent nu. Is wel wennen zo zeker! En die buikpijn … :think: … geen idee wat dat kan zijn.
Hier ook iemand die op het moment wat meer op de achtergrond is. Heb het erg druk met Lienke die volgens mij in een gigasprong zit, wnat die is gewoon niet te genieten. Ben dan 's avonds blij als ze in bed ligt en ik languit op de bank kan :oops: . Heb momenteel ook weinig te melden eigenlijk :shifty: . Snap het gevoel dus helemaal en ja, tegen de tijd dat de nod er weer aan zit te komen zal dat vast weer anders zijn :roll: .
Hopelijk wordt komende ronde de onze!!!
Groetjes Renate
Joepie, ik sta ook op het lijstje :dance: :dance:
Wat lijkt het al echt nu.
Ik kon me vandaag niet beheersen, heb al allerlei babyboxen besteld. :oops:
Het is misschien een beetje vlug, maar het maakt het wel echter.
Hoi hoi,
Zodirect even een warme douche nemen ( Het wordt echt winters, brrr) , maar eerst nog even een berichtje.
Heske… het kan best dat je buik wat gaat opspelen door alle drukte hoor. Wel heel leuk dat je het zo naar je zin hebt op je nieuwe plekkie. :thumbup:
Een eigen winkel, super zeg!
Renate… je meisje vergt aardig wat aandacht zo te lezen. Kan me indenken dat je dan 's avonds gesloopt bent. :o
Laat maar weten wanneer de spannende dagen eraan komen… dan gaan de duimen weer op volle toeren.
Minnie… bedankt voor de aanmoedigende woorden voor ons wachtende dames! :thumbup: :-*
Ik heb net ook even de online zwangerschaptest gedaan.
2x ( 2 verschillende dagen gemeenschap) 74 % kans op zwangerschap.
- springt onder de douche!
Byebye :-*
Hoi hoi!
Lotte, GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :mrgreen:
Wat super voor jullie zeg!! :thumbup:
Renate, klinkt pittig met Lienke. Sven hier heeft net zo’n fase achter de rug en is nu weer heel gezellig en doet opeens vanalles. Hopelijk is Lienke er ook gauw doorheen! :hug:
Heske, leuk joh dat je zo lekker op je plek zit!
Spannende tijd zo!
Lekker geknuffeld hier! :lol:
Ik ben op dit moment wel even blij, soort van, dat ik niet zwanger ben. Al die hormonen, gevoelens en twijfels…vind het toch wel heel spannend zwanger worden van een 2e.
De 1e zwangerschap is me wel zwaar gevallen en eigenlijk ben ik er wel bang voor dat ik weer zo’n bekkenpijn krijg en niks kan. En dat vind ik zwaar, want ik heb nu Sven en het lijkt me verschrikkelijk naar om niet voor hem te kunnen zorgen.
Dus daar ben ik erg bang voor eigenlijk.
Heb ook zitten berekenen dat als ik nu evt zwanger zou raken, ik dezelfde week uitgerekend ben als Sven nu jarig is. :think: Misschien wel stom, maar het lijkt me niet zo fijn om (heeeel misschien dan he, megakleine kans natuurlijk om) twee verjaardagen van je kids in dezelfde week te hebben…
Ben ik nou stom om dat zo te denken, wel een beetje he? :oops: :oops:
Hou jij daar rekening mee Heske?
Biebs, dank je wel.
Het is helemaal niet gek dat je zo denkt hoor.
Ik had hetzelfde met mijn opleiding.
Als ik nu zwanger zou zijn(en dat ben ik dus) zou ik in de laatste schoolweek uitgerekend zijn.
Het is nu zover, en er zal ook wel een oplossing komen.
MIjn zwangerschap vind ik belangrijker dan de opleiding.
Biebs, ik heb precies hetzelfde… :oops: Toen ik een beetje bekomen was van de mk, was het eerste dat ik dacht ‘ships…weer juli/augustus, als ik nu weer zwanger word’. Tuurlijk hoop ik dat ik nu zwanger word (uhm…bén dus :? ), maar ik zou liever in een andere periode uitgerekend zijn, ook omdat Tjip ook al 26 juli jarig is :doh: Het is eigenlijk echt bijzaak natuurlijk, en ik spring echt een gat in de lucht als ik over anderhalve week een positieve test heb, maar als ik een datum zou mogen kiezen… :eh: Al bij al weerhoudt het me er niet van om nu weer heel erg te hopen dat ik zwanger ben, en besef ik me heel goed dat ik enorm blij mag zijn als ik nu weer zo snel zwanger zou raken. Maar goed, eerst maar even afwachten of ik idd zoveel geluk mag hebben…
Heb trouwens een voorgevoel dat het niet raak is. Geen idee waar dat gevoel vandaan komt, want ik voel dan wel niets, maar ik kán nu ook nog niets voelen, dus daar ligt het niet aan. Misschien omdat ik er nu minder bij stilsta, doordat we zo druk met de winkel zijn. De dagen vliegen echt voorbij nu. Hoop dat dat de komende dagen zo blijft
xHeske
Jeetje meiden wat een serieuse gesprekken allemaal hier.
Wil wel even heeeeel duidelijk zeggen dat niemand hier niet gewenst is of dingen zegt die een ander niet interesseren,…er is hier altijd wel iemand met een luisterend oor. :-*
Dat we niet altijd gericht vragen hoe het met iemand gaat kan je niemand kwalijk nemen want soms wil je ook geen mensen kwetsen door bijv. te vragen hoe het nu is na de mk en houdt je maar je mond,…tenminste zo voel ik het.
Kijk als mensen duidelijk aangeven dat ze het er wel over willen hebben dan ben ik zeker van de partij om er over mee te praten.
En het hoeft toch ook niet telkens perse over het zwanger worden te gaan hier.
Tuurlijk is dat wel een zeer belangrijk punt maar ik vind het net zo leuk om te horen wat jullie bezig houdt, hoe onbenullig dat soms ook lijkt.
Dus meiden…beppen maar.
Lotte volg je een dag of avondopleiding ?
Mag je examen na je zwangerschapsverlof doen ?
Met een baan is dat natuurlijk wel wat makkelijker je stopt
gewoon een aantal weken voor de uitgerekende datum en als je
blijft werken pak je het weer op na je verlof.
Heske leuk hoor jullie eigen winkel zal wel even behoorlijk wennen zijn.
Wij hoopten allebei op een zomerkindje maar plannen is natuurlijk
niet echt mogelijk. Ik heb geen ovulatietest gedaan, niks berekend voor
de eisprong en ik was na een maand stoppen met de pil al zwanger.
Was het later gebeurt en een herfst / winterkindje geworden was natuurlijk
ook heel erg welkom geweest
Nog even een vraagje, ik ben vanmezelf helaas niet slank, nu
ging ik vanmorgen weer eens op de weegschaal staan en schrok me helemaal rot,
ik ben 3 kg al aangekomen en ben nog geen 10 weken zwanger :shock:
Zijn jullie in de eerste weken ook al een paar kilo’s aangekomen ?
Mijn broeken beginnen nu wat strakker rond mijn buik te zitten,
maar eigenijk wilde ik nog wachten met zwangerschapskleding.
Misschien kom ik ook nog wel aan op mijn billen / heupen dan past
de kleding die ik nu koop niet meer :oops:
Hebben jullie een goeie oplossing ?
Jeetje ik kan het niet meer bijhouden.
Ik denk niet dat we het allemaal negatief inzien, tis meer een bepaald gek gevoel. En ik ben blij om te lezen dat we dat bijna allemaal hebben.
Sterretje bedankt voor de vele knuffels, mij doen ze in ieder geval goed!!! Ik ben de eerste 12 weken juist afgevallen 5 kilo. Dus het duurde voor mij lang totdat ik zwangerschapskleding aan had. Maar je moet gewoon halen/bestellen als je eigen kleiding niet meer lekker zit. Ik vond het heerlijk om te dragen, wat een bevrijding. Wat ik ook heerlijk vond, waren die totaal onromantische zwangerschapsstrings. :lol: Die geven een heerlijke steun dadelijk aan je buik als je wat verder bent.
Plannen… :oops: Ik schaam me eigen echt. Toen ik van kian probeerde zwanger te worden, zag ik ons al zitten bij de gyn omdat ik dacht dat het ons niet zou gaan lukken. Maar het was in 1 keer raak. Dom genoeg ging ik daar nu ook van uit en heb ik daarom zolang gewacht tot een tweede. Ik vind dat verschrikkelijk. Maar goed nu hebben we het nog geen enkele keer gedaan op de dag van mijn ei, misschien dat het daar mee te maken heeft. Ik wilde heel erg graag een zomerkindje. En nu intresseert het me niet meer, als het er maar van komt, ben ik al blij.
Lotte groot gelijk dat je ze al besteld heb!!! Dat maakt het alleen maar echter. Wanneer ga jet tegen je ouders en schoonouders vertellen?
Heske, wees blij dat die dagen voorbij vliegen, vooral houden zo. Enne die buikpijn, zo’n 9 dagen voor je nod, zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn. Ik wil je geen hoop geven, maar het zou kunnen. Maar veel realistischer, en daar houden we het ook op , is dat het misschien wel van alle drukte nu komt met de winkel. Hoe laat was tjip thuis?
Talulah hoe is het gegaan???
Het wordt voor vele weer een spannende week, voor mij duurt dat nog wel even. Maar voor jullie ben ik al aan het :thumbup: :thumbdown: :thumbdown:
Bren ben inderdaad niet zo heel actief geweest, omdat ik dus dat gevoel had dat ik niets bij te brengen had. Komt absoluut niet door jullie, maar gewoon, mijzelf, ben gewoon weer lekker van slag, bleh
MAAR ik heb gisteren echt een fantastische avond gehad. Kon wel 10 keer janken, maar heb me aardig in kunnen houden. Ik was al verliefd op paul de leeuw, maar nu nog meer. :inlove:
Maar ben ook verliefd geworden op een geweldige leuke danser, jeetje mina wat was dat een stuk!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: . Zit er zelfs aan te denken om een wens op te sturen naar mooi weer de leeuw, of ik geen priveles van die jongen kan krijgen, om de dans van ‘Blijf’ te leren . Mijn god wat een lekkerding, kan er niet overuit, hahaha.
Vanavond lekker me haren weer verven en knippen. En morgen vieren we Kian zijn verjaardag. :dance:
oeps volgens mij heb ik een beetje veel geschreven :oops:
Jaaaaaaa Lelle stuur die wens op!! Wij kijken ook altijd ‘mooi weer de leeuw’!!! Wat gaaf dat het zo gaaf was!!
Nou ik ben net terug van de HA, ben redelijk lang op die stoel blijven zitten maar helaas… :roll: Hij gaf aan dat ik inderdaad aan de krappe kant zat met die luteale fase. Bij hem was niet bekend dat die korte luteale fase een probleem moest geven bij innesteling. Hij gaf ook aan dat ik pas sinds aug. gestopt was en vond dat ik het wat langer de tijd moest geven. Hij zei dat er normaal een jaar voor stond voor hij iemand ging doorverwijzen. Hij gaf aan dat ik over een half jaar maar eens terug moest komen als ik nog niet zwanger was :shifty:
Nou aangezien ik er vanuit ga dat ik dan wel eens een keer zwanger moet zijn
Een kennis is nu 1,5 jaar bezig, bijna een jaar geleden een miskraam gehad en nu nog steeds niks. Ik hoor mezelf nog roepen tegen hubbie: Wedden dat ik nog eerder zwanger ben dan haar en dan die en die en die.
Ik geloof dat ik mijn woorden maar even terug neem :oops:
Ach we gaan er gewoon weer hard tegen aan deze maand…alleen niet rond mijn ei… :roll:
Oh wat ontzettend balen zeg!!! Sommige huisartsen, je zou ze iets. Wat voor hem niet bekend is, wil niet zeggen dat het zo wel of niet is. Ben blij met mijn huidige arts als hij het niet zeker weet, dan stuurt hij me gewoon door. Me vorige arts was een grote l*l. Misschien een keer naar en vervanger, dat kan altijd helpen. Als jullie een vervanger hebben natuurlijk. Die zijn meestal toch weer anders. En niet langer dan 3 maanden hier nog eens mee gaan lopen. Hij weet niet waar hij over praat.
Nee joh, ik wacht gewoon weer even 3 cyclussen af en dan sta ik weer bij hem op de stoep met mijn temp. lijstjes. Ik kan enorm zeiken als ik wil…dat weet hij alleen nog niet hahaha!!
nou ik ga even sporten, tot later!!