Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Niek wat een mooie echo

Lotte gefeliciteerd !!

Wat een prachtige buikfoto (ben even vergeten van wie het was :oops: )

Meiden ik ben nogal ziek en moe geweest afgelopen weekend

en dus helemaal niet kunnen reageren.

Er is zoveel geschreven dus even lastig om op alles te reageren.

Ben vandaag wel op mijn werk dus ik kan tussendoor meelezen / schrijven.

A.s. donderdag weer naar het ziekenhuis voor de afspraak met de

geneticus, dit ivm de hoeveelheid erfelijke zaken die bij mijn man in de

familie voorkomen (klompvoetjes, hazenlip etc)

Ik zie er wel een beetje tegenop hoor het gesprek zal een uur tot anderhalf

uur duren namelijk.

Ik kijk al wel ontzettend uit naar de 21ste voor onze 2e echo :slight_smile:

Dat was mijn ronde buikie :mrgreen:

woehoe :dance: LOTTE GEFELICITEERD!!!

Talulah succes morgen en vecht ervoor!!

anders bel je me maar op dan kom ik je helpen!!

lautje ik weet niet of jij als eerste je nod hebt zo ff spieken op het lijstje!!

ik moet nog 2 weken wachten pfff das lang zeg he!! die tijd ervoor en die tijd van het klussen gaat hard maar dat andere pfff.

sterretje spannend die afspraak maar alles is vast goed met het kindje en gelukkig voel je je nu weer beter!!

nog iemand vergeten?? ik ga f koffie drinken en kom zo weer f hier kijken ondertussen doe ik de was en me huis schoonmaken meer doe ik niet ik ben kapot van me werk we staan flink onderbezet.

Weet je…ik zat me net te bedenken hoe ik me tot nu toe elke cyclus heb gevoeld… :think:

Ik vraag me af of er meer meiden zijn die het bekend in de oren klinkt.

Als de duivels komen ben ik eerst een paar dagen ontzettend teleurgesteld. Dan kan ik janken om de kleinste dingen, denk ik dat het voor ons niet is weggelegd en ga zo maar door. ( En dat terwijl ik net bezig ben! )

Dan krabbel ik daar weer bovenop, nieuwe ronde dus nieuwe kansen natuurlijk! Dan hou ik me voor dat ik er deze keer minder mee bezig ga zijn, en dus ook niet meer ga testen voor de NOD, niet meer toegeef aan kwaaltjes en dingen die ik misschien wel ga voelen enz enz enz.

Dan krijgen we de vruchtbare dagen, waarop ik het liefst elke dag wil klussen om mijn ei maar niet te missen.

En dan de wachtperiode… Die is echt het ergste! Constant dingen voelen, ontzettend emotioneel zijn, bang dat deze maand weer een teleurstelling zal zijn en een man die totaal niets begrijpt wat het vrouwelijk lichaam. ( En dan dus ook bijvoorbeeld een stootje tegen je borst geeft voor de gein om te kijken of het wel echt zeer doet! :evil: )

Al met al dus een achtbaan met verschillende gevoelens die ik voel nu ik ben gestopt met de pil!

Laat ik voorop stellen dat het echt niet allemaal negatief is hoor, hoewel dat wel zo lijkt als ik het stukje terug lees :think: :think: :think:

De leuke dingen zijn natuurlijk dat we weer extra klussen :shifty: , dat ik altijd kan rekenen op steun van mijn KOKdinnetjes :-* , een hele lieve mama die elke keer zegt dat ze zeker weet dat ik een super mama ga worden ooit :inlove: enz enz enz.

Klinkt dit herkenbaar, of ben ik echt de enige…?

Meer heb ik eigenlijk niet echt te melden denk ik, mijn borsten doen erg pijn maar verder heb ik nergens last van!

xxx

Laura het is echt of ik over mijzelf aan het lezen ben. Heeeeeel erg herkenbaar!!! En je bent echt niet de enige. Ik hoop echt dat ik snel zwanger ben, niet alleen omdat ik graag nog een beeb wil, maar meer door al deze verschillende gevoelens binnen 1 ronde. En zodra het herfst en winter is kan ik daar niet zo goed mee omgaan. Althans ik kom een stof te kort in me hersenen en met minder zon wordt dit niet aangemaakt en moet ik weer aan de anti depressivia en dat doe en wil ik echt niet.

Ik merk dat ik niet meer degene ben als toen ik gewoon de pil slikte, bleh. Heb veel minder geduld, jank om het kleinste dingetje, leuk en niet leuk.

Ach en dan ben je zwanger en dan gieren al die andere hormonen weer door je lichaam en voel je je alsnog niet zoals t wezen moet. Maar goed dan groeit er wel iest ontzettends moois in je.

Ik merk trouwens ook dat ik het idee heb dat ik hier niets op het forum heb te zoeken. Zo iest van vele zijn zwanger en wat doe ik er dan nog tussen. Dit is natuurlijk onzin, maar tis een bepaald gevoel.

Bianca veel plezier met het huishouden, liever jij dan ik. Ik heb echt geen zin, maar heb al wel het een en ander gedaan. enne je bedoelt denk ik sterretje ipv mij, want ik ben nog geen eens zwanger, dus voor mij geen onderzoeken. mogen wel snel op me agenda staan hoor, vind ik niet erg.

@lelle wrote:

Ik merk trouwens ook dat ik het idee heb dat ik hier niets op het forum heb te zoeken. Zo iest van vele zijn zwanger en wat doe ik er dan nog tussen. Dit is natuurlijk onzin, maar tis een bepaald gevoel.

nou je haalt de woorden uit mijn mond. Ik lees wel mee hoor maar weet gewoon even niet meer wat ik moet zeggen...stom he!

Precies hetzelfde ja. Ik lees graag mee, maar volgens mij is alles wat ik meld nutteloos, hihi.

Misschien dat het weer veranderd als je in de klusperiode zit. Maar nu heb ik echt niets, maar dan ook niets te melden.

ik wil je even een dikke :-* geven

JAAAAAAAA Lotee zie je wel echt wel zwanger!!! Gefeliciteerd!!! Wanner ben je uitgerekend?

Niek, wat een mooie buik!

Meiden, hoe komen jullie er nou bij dat jullie niks te melden hebben! :think: We leven toch allemaal heel erg met elkaar mee, das toch het leuke eraan?

Talulah, jammer dat je vanmorgen niet meer terecht kon en idd laat je niet wegsturen zonder verwijzing hoor!

Lautje ik kan me je gevoelens heel goed voorstellen, gelukkig heb ik twee teleurstellende cyclussen gehad, maar pff wat was dat soms spannend en slopend die periode. Je denkt van alles te voelen en dan komen toch de :evil: :evil: . Ik hoop voor je dat je over een paar dagen een mooie positieve test hebt!

@lelle wrote:

ik wil je even een dikke :-* geven

:-* terug!

joh voor je het weet mogen wij weer gericht klussen en moet je dan eens opletten :wink:

dames nu ik dit lees wordt ik ook emo :cry: ik ken het gevoel zo ik zit pas in ronde 3 maar denk iedere keer straks kan ik niet zwanger worden.

en dan denk ik doe eens normaal er zijn mensen die al 2 jaar of langer bezig zijn en zoals Talulah die heeft een tekorte fase en dan maak ik me druk het is eigenlijk pas de 2e ronde de eerste heb ik maar geklust tot de 12e dag dom dom dom.

nu heb ik me eisprong gehad en me baarmoedermond zit dicht en nu denk ik mmmm er moet dus al een zaadje in het eitje zitten ik kan er dus niets meer aan doen.

en ik heb hetzelfde lautje iedere keer denk ik ik luister niet meer naar me lichaam maar zelf als ik in de week zit na me ong zie ik blauwe aders op me borsten en pukkeltjes rond mijn tepels mijn buik is opgeblazen terwijl dat helemaal niet kan.

en mannen pff die snappen er niets van in mijn lichaam gebeurt van alles en ik ken dat van die borsten de mijne knijpt er dan in om te kijken of ze idd pijn doen.

maar gelukkig heb ik me kok vriendinnetjes die me begrijpen.

als ik een baby zie of een vrouw met dikke buik wil ik het liefst dat kind meenemen.

en wat lelle zegt dat als je voor je klusperiode zit je hier komt en denkt wat heb ik hier eigenlijk te zoeken en dan nog eens op sommige topics dat de zwangere ineens weg zijn naar de 9 maanden mama’s en zich niet meer laten zien daar wordt ik verdrietig van en ik heb mezelf dan ook voor genomen dat niet te doen als ik zwanger ben blijf ik hier tot iedereen zwanger is!!!

mss moeten we binnenkort een keer wat gaan drinken met zijn allen??!!

idee???

Nou moe ik word helemaal :cry: van jullie berichtjes. Natuurlijk hebben jullie wel iets te melden, kan mij het schelen waar het over gaat, het is altijd leuk vermaak met deze meiden hier hahahaha. Even serieus; snap heel goed hoe jullie dat zullen voelen en kan alleen maar hopen dat jullie ook snel een positieve test in handen mogen hebben.

:hug: group hug! :hug: :mrgreen:

Jeetje, ik had niet gedacht dan mijn stukje zoveel inpact zou hebben zeg! :wink:

Gelukkig ben ik niet de enige met die gevoelens!

Ik heb niet het idee dat ik weinig te melden heb, en ik ben altijd erg blij dat ik even mijn verhaal kwijt kan hier! :wink: :mrgreen: :lol:

Een hele grote HUG voor iedereen!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Nou dan wil ik die hele grote hug ook natuurlijk aan jullie geven :hug: :hug: :hug:.

Ik ben echt enorm blij dat ik hier van alles, maar dan ook echt van alles kwijt kan.

Ik vind dat we een onwijs gezellig groepje hebben. Nergens word zoveel gekletst als bij ons. En ik gun iedereen alle liefde en alle geluk toe!

Wat zijn we toch lekker bezig :smiley:

Nog 2 uurtjes en dan ben ik richting gelredome :dance: . Ik ben helemaal in het rood, op me spijkerbroek na.

Nou meiden…nog even en ik schiet hier in een negatieve spiraal :wink:

Positief blijven he…doe ik ook!!

Als ik op mijn gevoel af ga dan denk ik dat het heus wel een keer goed gaat komen of het nou met of zonder een beetje hulp is. En als het niet komt dan moet dat gewoon zo zijn.

Lelle wat gaaf dat je naar het Gelredome gaat, ik wens je heeeeeeeeeeeeel veel plezier!!! :dance:

Hahahahaha, ik ben heel positief! :wink:

Hoop dat een eventuele test die ik hoop te doen volgende week, net zo positief is ingesteld! :lol: :mrgreen:

Zonder dollen, als mijn :evil: wegblijft, doe ik echt pas volgende week een test… Heb ze gelukkig ook niet meer in huis, anders is de verleiding veel te groot!

xxx

Kop op meiden, de moed niet opgeven!!! :hug: :hug: :hug:

Ook jullie zijn over een tijdje hardstikke zwanger. :-*

@Lotte wrote:

Kop op meiden, de moed niet opgeven!!! :hug: :hug: :hug:

Denk niet dat het opgeven van de moed is, maar meer de teleurstelling van de :evil: :evil: :evil: weer achter je laten.... :wink:
Ik weet zeker dat de meiden volgende week weer heel veel te kleppen hebben! :mrgreen: :lol: :mrgreen:

Enne, ik ben heel benieuwd of het hier raak is deze maand!!! :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray: :thumbup: :thumbdown: :pray:

x

ik hoop voor iedereen dat het snel raak is!!

ik zit ff in een dip heb net boodschappen gedaan en zie niks lekkers terwijl ik daar zo’n zin in heb!!

wil wat gaan doen vandaag maar heb nergens zin in!!

bleee ben gewoon gaar en dan moet ik ook nog eens gaan wachten op me NOD pffff.

maar verder ben ik heel positief ik weet ook dat als het neit vanzelf gaat ze je kunnen helpen en het dan bij heel veel mensen wel lukt!!

hier ook ff een groepsknuffel :hug: :hug: :hug: :hug:

lucky lotte :wink:

speciaal voor de meiden die het nu moeilijk hebben ( de rest natuurlijk ook)

Stoel vast houden!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!!

KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF

Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!!

Dit is een start van een totale KNUFFEL oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!!

Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot.

Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik…!!! :hug:

@sterretje wrote:

speciaal voor de meiden die het nu moeilijk hebben ( de rest natuurlijk ook)

Stoel vast houden!!! En stevig ook hoor!!! Want hier komen ze!!!

KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF KNUFF

Je bent net geknuffeld !! Helemaal, en er is geen ontsnappen aan deze keer !!!

Dit is een start van een totale KNUFFEL oorlog! Dus knuffel iedereen die je kent !!!

Knuffel je vrienden, je vijanden, iedereen!!! Een knuffel, zo klein, en de betekenis zo groot.

Het kan een lach op iemands gezicht toveren. Dus laten we eens knuffelen op zijn tijd !!! Iedereen heeft wel eens een knuffel nodig, ook ik…!!! :hug:

AHHHHHHHH, nou ik weet zeker dat iedereen zich nu weer helemaal super voelt! :inlove: :inlove: :inlove:

x