Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Talulah wat jammer van je afwijkend cyclus.

Hopelijk kan de arts je er wat duidelijkheid in geven.

Lotte wat spannend allemaal… hoop zo dat je straks zo’n mooie test hebt.

Ke gefeliciteerd met jullie nieuwe bedrijf!!

Meiden ff mijn eerste buikfoto’s showen :inlove:

Word echt zo’n buik als bij Luca dus alles naar voren en heel rond denk ik.

Niek wat een mooie buik!!!

Meiden ik heb altijd dingen die onmogelijk zijn dus zal mij niks verbazen als ik hier nu ook weer last van heb :roll: Mijn moeder zei vorige week nog: jij hebt je hele leven al van die hele rare dingen, zo vreemd! :eh:

Afgelopen cyclus heb ik getemperatuurt en nu 2 cyclussen gebruik gemaakt van ovulatietesten. Afgelopen cyclus klopte mijn temperatuur precies met mijn ovulatietesten. Dus lijkt me sterk dat mijn eitje niet op dag 13 komt maar eerder.

Ik ga nu even die 2 linkjes bekijken die Brenda heeft neergezet, ik loop de hele dag al te speuren op internet :roll: Moet natuurlijk morgen wel mijn woordje klaar hebben voor de HA.

Van klussen rond mijn ei zal deze cyclus niet veel komen…ik zit dan met de hele familie in een vakantiebungalow.

Of heeft er iemand nog tips voor geluidloos klussen hahahaha :mrgreen:

Iedereen bedankt voor jullie medeleven!!

haha geluidloos klussen dat kan ik wel als er mensen in de buurt zijn en ik heb heel veel zin.

heb 1 keer gehad toen moest me vriend zijn hand op me mond houden!! :oops:

sooki mijn vriend vind luuk ook niet leuk maar ik laat hem er wel aan wennen!! en heb je al wel een naam voor een meisje?? nog van toen je zoon geboren werd??

ik heb goed geklust nu hopen dat er goeie zaadjes tussen zaten ik vind het wachten nu al niet leuk meer ik wil het zo graag overal waar ik een baby zie snelt ik.

lotte een streepje is een streepje ik hoop dat ie morgen duidelijker is!!

niek wat een mooie buik en idd al zo groot en rond je kan het geen eens meer stil houden!!

lautje ik gunt het je zo erg!! ik hoop echt dat je zwanger bent!! (en voor mezelf) kunnen we samen kleertjes shoppen :wink:

@Sooki wrote:

Laura, klinkt goed hoor meid, die zere borsten. Dat je ze zo ongeveer moet vasthouden als je de trap op en af gaat haha. Ik duim voor je!! :thumbup:

Hahahaha, inderdaad! Ik ren altijd de trappen op, maar dat heb ik vanmorgen maar niet meer gedaan! Ik werd er vannacht al wakker van toen ik op mijn buik ging liggen, echt heel vervelend!

Maar ja, ik heb elke cyclus pijnlijke borsten, dus durf echt nergens meer op te hopen!

xxx

Nou zeg, ik heb helemaal geen mail gehad van de augustusstoppers :think:

Maar dat neemt niet weg dat ik jullie het volgende wil laten zien.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!! :dance: :dance:

Ben blij dat het bij 1 van ons 2 toch raak is!!!

Ik voel me wel een beetje lllig ten opzichte van jou hoor.

Heel veel succes de volgende ronde, en hier alvast een heleboel glitters
********************************************************************************************************************************************************************************

Ook voor alle andere dames hoor.

:: GEFELICITEERD LOTTE!! ::

Wauw, in 1 x raak! :clap: :dance: :thumbup: :inlove:

Wanneer had je nou precies geklust? Op de dag van ovulatie, of ervoor? En wat waren/zijn je verschijnselen? ( sorry,ben benieuwd :wink: )

Daar twijfel ik zelf ook een beetje over.

Bij een cyclus van 30 dagen zou ik 22 oktober mijn ei gehad moeten hebben.

Ik had alleen al bijna een week ervoor rekbaar slijm.

De 22e niet, en de 23 weer wel.

Ook had ik de 23e steekjes in mijn onderbuik.

We hebben in de nacht van 21 op 22 oktober geklust.

En echt maar 1 keer, want daarna is er helemaal niks meer gebeurd (drukke leven van mijn mannetje en mij :oops: )

Het is zo onwerkelijk allemaal.

Ik ga ook maar en banner maken, spannend hoor.

Durf ook wel te zeggen dat ik een steekje jaloezie voel, maar don’t worry mijn tijd komt nog wel hoor!!! :wink:

Begin maar langzaam aan het idee te wennen van een mensje in je buik :mrgreen:

@Lotte wrote:

Daar twijfel ik zelf ook een beetje over.

Bij een cyclus van 30 dagen zou ik 22 oktober mijn ei gehad moeten hebben.

Ik had alleen al bijna een week ervoor rekbaar slijm.

De 22e niet, en de 23 weer wel.

Ook had ik de 23e steekjes in mijn onderbuik.

We hebben in de nacht van 21 op 22 oktober geklust.

En echt maar 1 keer, want daarna is er helemaal niks meer gebeurd (drukke leven van mijn mannetje en mij :oops: )

Het is zo onwerkelijk allemaal.

Ik ga ook maar en banner maken, spannend hoor.

Dan zal de eisprong wel de 22e of 23e oktober geweest zijn. :wink:

De CB digitaal laat al vroeg een resulaat zien dan! :thumbup:

Kan me voorstellen dat het onwerkelijk is voor je! Geniet-ze hoor! :dance:

Zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Lotte wat gaaf zeg!! Yoehoe!!! stuiter! Gefeliciteerd meidje!!! :inlove: :inlove: :inlove: :-*

Dank jullie wel allemaal.

Ik ga zo naar bed, maar ik ben bang dat ik geen oog dicht doe :mrgreen:

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LOTTE!!!

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Gewoon in een keer zwanger! :shock:

Helemaal super!!!

xxx

Lotte…AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Van harte gefeliciteerd!!! Wat een geluk zeg!!! En wat is zo digitale toch heerlijk om te zien. geen gestaar maar gewoon: ZWANGER!!!

Ik wil hem ook, hihi.

Talulah ik lag vannacht nog te denken…Je moet je eigen echt niet weg laten sturen bij de ha met: probeer het nog maar een half jaar. Gewoon liegen dat je al meer dan een half jaar bezig bent, dat je altijd korte cyclussen heb en dat je ze de laatste paar maanden heb getempt. ook niet weg lopen met doe nog maar 3 maanden tempen en dan zie ik je wel terug. Gewoon een verwijzing vragen. Want op deze manier is het moeilijk zwanger worden.

Heske jou wil ik ook feliciteren, nu nog niet met een positieve test, maar met de winkel. En ik hoop dat ik je natuurlijk over een aantal daagjes nog een keer mag feliciteren.

Lautje het klinkt echt heeeeeeeel hoopvol. mijn duimpjes draaien overuren!!!

Bianca voor jou zit er ook een grote kans in…spannend.

Niek: SUPER BUIK!!! echt een mooi buikje!

Verder heb ik volgens mij niet zo veel te melden. Ongi is volgens mij over. Dus nu kunnen we weer aan de klus.

Ben ik nou de volgende NOD??? :think:

x

JAAAAAAAA weer een zwangere onder ons

Wat super zeg dat het zo snel gelukt is en tja, je hebt maar 1x nodig he :wink:

@lelle wrote:

Talulah ik lag vannacht nog te denken…Je moet je eigen echt niet weg laten sturen bij de ha met: probeer het nog maar een half jaar. Gewoon liegen dat je al meer dan een half jaar bezig bent, dat je altijd korte cyclussen heb en dat je ze de laatste paar maanden heb getempt. ook niet weg lopen met doe nog maar 3 maanden tempen en dan zie ik je wel terug. Gewoon een verwijzing vragen. Want op deze manier is het moeilijk zwanger worden.

Aaah wat lief dat je vanacht aan mij dacht :mrgreen: de meeste mensen (behalve jij en ik) slapen 's nachts :wink:

Ik kan niet liegen dat ik al een half jaar bezig ben, begin aug. heeft hij zelf mijn implanon eruit gehaald. Ik heb een afspraak voor morgenochtend, vandaag was er geen plek meer. Ik blijf net zo lang op die stoel zitten tot ik een verwijzing heb :wink:

@Talulah wrote:

Ik blijf net zo lang op die stoel zitten tot ik een verwijzing heb :wink:

En zo wil ik het horen. Jammer dat je er niet over kan liegen.

Ik hoop dat hij je begrijpt en je er niet mee laat lopen.

dikke knuf

Ohja heske. Ik ben trouwens nu 24 en houd me nod maar op 3 december. tis echt een schatting, maar een mooie richtlijn. Mijn ouders zijn dan 26 jaar getrouwd.