Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

De test van gisteren speciaal voor Sooki :mrgreen:

Vanmorgen weer getest.

Met een paar minuten verscheen er een heeeeeeeeel vaag lijntje.

Het lijkt of het minder is dan gisteren, maar ik zag hem wel eerder

Morgen ga ik weer testen.

Eerst met matcare en misschien daarna met cb of kruidvat.

Gisteravond hadden we een feestje met een buffet erbij.

Ik had af en toe het idee me niet echt prettig te voelen, is een groot woord.

Vandaag ben ik niet veel hier.

We gaan skieen.

Het is voor mij de 1e keer dus we gaan oefenen in een indoorhal.

Met de kerst gaan we echt de bergen in.

Klein probleempje, als ik zwanger ben, en het blijft goed gaan, dan mag ik met de kerst misschien helemaal niet skieen.

Maar dat kan ik de rest van de familie nu natuurlijk nog niet vertellen.

Dat wordt flink acteren vandaag

hoi

lotte ik had ook een heel vaag lijntje,en heb er dus veel testen tegenaan gegooid en zie het resultaat.

volgens mij ben je gewoon zwanger,alvast voorzichtig gefeliciteerd. :dance:

Nou eh lotte, zo heb ik mn testen ook wel eens gehad hoor (dat liep dan wel niet goed af, maar ik was toen al overtijd en dat ben jij niet!) Jij bent volgens mij gewoon zwanger hoor :mrgreen: Kleine proficiat alvast…

Lotte, het is vast raak meis!!!

Hier ook alvast een felicitatie!! :-*

Sooki, ik weet niet of het een blauwe buggy was, het ging zo snel…Ik moest tussen jullie doorlopen en kon niet de gezichten van die 2 vrouwen bekijken!!

Goeiemorgen

Ik blijf goeie hoop houden voor je Lotte :thumbup:

Succes met acteren vandaag!!

Mijn :twisted: is nu echt doorgebroken :frowning: had stille hoop gisteren dat het misschien een innesteling zou kunnen zijn maar helaas…

Het stomme was dat mijn temp vanochtend wel weer 0,2 gestegen was :think:

Talulah, :hug:

Hoe lang was je LF dit keer eigenlijk? Maar 10 daagjes?

x

Helaas 9 dagen…

Jeetje, dat is wel weer heel kort zeg!

En volgende week ga je naar de huisarts toch?

x

ja ik bel meteen morgen om 8.00 uur en hoop meteen daarna langs te gaan. Ben benieuwd wat hij te zeggen heeft

Gewoon eisen dat hij er wat mee gaat doen! Volgens mij is 9 dagen echt te kort… :frowning:

Meis, vind het zo naar voor je! Helemaal omdat je dan toch nog een beetje stille hoop hebt, dat het misschien innesteling was. En dan komt het dubbel zo hard aan! :hug: :hug: :hug:

x

Ach ja we zullen zien wat hij zegt. Zit nu op internet rond te sturen naar Monnikspeper en ik ben benieuwd wat de HA daarvan zegt. Denk dat ik morgen maar naar de drogist ga en het hele pillenschap leeg koop :wink: en ik heb zo’n bloedhekel aan pillen slikken want daarvan moet ik :sick:

@Talulah wrote:

Ach ja we zullen zien wat hij zegt. Zit nu op internet rond te sturen naar Monnikspeper en ik ben benieuwd wat de HA daarvan zegt. Denk dat ik morgen maar naar de drogist ga en het hele pillenschap leeg koop :wink: en ik heb zo’n bloedhekel aan pillen slikken want daarvan moet ik :sick:

Ik ken dat, ik haat pillen slikken! :sick:

Ik had nog nooit van Monnikspeper gehoord, maar je kan het natuurlijk altijd proberen! Wie weet helpt het hartstikke goed! :pray:

x

Talulah, wat balen van je korte cyclus :hug: , goed dat je morgen meten nar de HA gaat! Hoop dat ze snel wat voor je kunnen betekenen.

Lotte ik las het bericht van Talulah en ik dacht net als Sooki, waar is die foto dan, zienzienzien… Je bent vast wel zwanger hoor! Ben zo benieuwd naar je test van morgen.

Oh Lotte, wat spannend!!! Ik denk ook dat je gewoon zwanger bent joh! :dance:

Wij hebben gisteren een super drukke, hectische dag gehad, maar het was wel heel leuk. We waren pas om half 2 vannacht thuis, omdat het bedrijf dat de winkel zou balansen, de klus een beetje onderschat had. :roll: Thuis nog een fles champagne opengemaakt, om te proosten op onze winkel. Zoooo gaaf!!! :dance:

Heske, gefeliciteerd!!!

Nou, hier beginnen de kwaaltjes te komen hoor! Mijn borsten zijn zo ontzettend pijnlijk dat ik de trap niet eens normaal opkan! :shock:

Ze doen elke cyclus wel een beetje pijn, maar dit is geen pretje. :naughty:

Heeft iedereen een lekker weekend gehad???

Lotte, ga je morgen weer een nieuwe test doen?

x

Heske… nogmaals gefeliciteerd met het bedrijf, succes!

Talulah… misschien heb ik wat gemist, maar hoe weet je zo zeker dat je niet gewoon eerder je ei krijgt? Als het goed is kan de luteale fase bij een vrouw niet per maand wisselen. Naar mijn weten staat het namelijk per vrouw vast hoe lang die fase duurt. Bij veel vrouwen is dat 14 dagen, maar bij andere dames weer 11 dagen of bv. 12 dagen. ( er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar in principe staat het-dacht ik- vast)

Ik heb ook wel eens een cyclus van 21 dagen gehad, maar een andere maand weer een cyclus van 26 dagen. Het betekent dat ik mijn eisprong iedere keer op een ander moment kreeg.

Er is een cyclus van min. 21 dagen nodig om een bevruchting te kunnen bewerkstelligen. ( Dat is wat ik altijd lees)

Maargoed… een gesprek met de HA kan zeker geen kwaad, sterkte!

Lotte, mijn voorzichtige felicitaties! :wink:

X Bren.

Voor Talulah:

Wat info… http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/ ( en dan als zoekopdr. luteale fase invoeren.)

Misschien ook wel een interessante site voor de anderen hier. ( wie het nog niet kent)

heske gefeliciteerd!!

als ik nog een baan nodig heb kan ik bij je komen werken??

beetje ver maar goed!!

hebben jullie een vers afdeling van brood,vlees,vleesware en kaas??

heb ik een paar jaar gedaan en als zeg ik het zelf ik ben er goed in!!

vind het erg leuk werk!!

hier vandaag me eisprong gehad had gister avond en vandaag raar gevoel en ineens steken links en hup toen was het over!!

we hebben geklust dag 10,12,14,16,17 vandaag dag 18 maar heb nu geen zin meer!!

heb met een ketting laten kijken door me collega hoeveel kinderen ik krijg en wat het wordt de ketting zegt 2 jongens en het gekke is ik ken ook geen leuke meiden namen alleen 2 hele leuke jongens namen.

Jesse en Luuk :inlove:

morgen lekker uit slapen is me enig dag vrij en dan ff snel het huis schoonmaken en lekker relaxen de hele dag!!

gelukkid di wo do avond dienst!!!

tot morgen

Bianca nou dat is goed geklust zou ik zo zeggen! Luuk vind ik ook een leuke naam, maar mn man niet dus dat is moeilijk. En ik kan (net als 2 jaar terug) geen jongesnaam bedenken hè,… erg lastig :eh:

Laura, klinkt goed hoor meid, die zere borsten. Dat je ze zo ongeveer moet vasthouden als je de trap op en af gaat haha. Ik duim voor je!! :thumbup:

Heske gaaf hoor, het is nu helemaal echt! Nogmaals gefeliciteerd!

Talulah, je LF is idd veelste kort, maar misschien heeft Brenda wel gelijk en komt je eitje eerder. Maar dan nog kun je je afvragen of die genoeg tijd krijgt groot genoeg te rijpen voor hij springt. Ik zou zeker met de huisarts overleggen. Als je eitje te vroeg springt, wat vaak gebeurd in een cyclus zo kort als de jouwe, kan er geen succesvolle bevruchting zijn. Heel veel succes morgen bij de ha en bewijs de medische wereld maar (net als ik deed) dat iets wat niet kan bestmogelijk is (ik zou zonder hulp waarschijnlijk niet zwanger kunnen worden, maar was het lekker wel in de cyclus dat ze mij dat nieuws vertelde! :stuck_out_tongue: ) :hug: