Augustusstoppers 2007 deel 7, al 13 zwangeren!!!!!

Oooooooooooo spannend :dance:

Ik zit echt helemaal te shaken, zou het dan toch???

En al zo snel???

En hoe moet dat nou met mijn opleiding??

Allemaal vragen die in me opkomen.

Ik probeer het eerst allemaal maar wat te laten bezinken, en dan maar hopen dat ik maandag een duidelijker test heb.

Lotte, pfffff wat is dit spannend. Ik zou over 2 dagen weer even testen. En het kan echt in 1 keer gebeurd zijn.

Heske voor jou ook een hele spannende tijd nu. Laat alles rustig op je afkomen. alles gaat goed komen!!

Talulah. Teunisbloemolie is om de eerste fase, nod tot ei, te verkorte. En monnikspeper kan helpen voor een langere luteale fase. Kijk even hierbij: http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=46187

Maar ik zou gewoon naar de ha gaan hoor!! Dit is echt niet leuk en zo wordt het zwanger worden wel heel moeilijk. Want wie weet is er wel een bevruchting maar kan het gewoon niet goed innestelen.

Hier net zowat het hele huis al gesopt. Vanmiddag naar een vriendin, die heeft gister de sleutel van haar huisje gehad. Morgen weer lekker werken en daarna denk ik met Kian zwemmen. Dan is het weekend al weer voorbij. Maar maandag lekker naar paul de leeuw!!! Heb er onwijs veel zin in.

Nou het breekt gelukkig nog niet door lijkt wel. Ben na die rode veeg nu 4x naar het toilet geweest en zie helemaal niks. Loop de hele dag te :pray: dat het weg blijft en dat het allemaal goed komt!

Lelle ik ga zo even op die site kijken!

Lotte: spannend meid :pray: . Ik zou ook maandag weer testen en dan zie je vast een vette streep :thumbup: .

Talulah: balen zeg. Idd volgende week maar eens langs de ha :hug: .

Ik ga zo even op bed liggen. Lienke was vanmorgen om 6.00 uur al klaar wakker (lees huilen) dus ben nu zelf ook wel erg moe.

Hier trouwens gisteren wat slijmpies gespot dus wij weten wat we moeten doen en daar moet ik natuurlijk wel een beetjefit voor zijn he :wink: :mrgreen: .

Groetjes Renate

dames ff vanaf me werk maar jullie zijn niet zo spraakzaam vandaag dus hoef ook niet zoveel te lezen.

ben kapot wat een klote zooi hier hadden 2 ziek meldeingen!!

straks thuis ff douchen en lekker broodje gebakken ei eten en dan lekker op de bank idols kijken met me schatje!!

en klussen want voelde dat me baarmoedermond open staat!! :dance:

lotte heb al gezegt bij wanna be juli mamma’s gewoon morgen nog keer testen!! je had toch 9 testen?? morgen nog keer en maandag ofzo!!

ik duim voor je meid!! kussie

mss tot vanavond!!

biebs lieverd hoe is het met je??

Oh, wat kletsen jullie een hoop zeg! Weet niet eens meer wie wat allemaal heeft geschreven :oops:

Ik kom net bij mijn mama vandaan, die afgelopen week naar Euro Disney is geweest. Ze heeft een schitterend klein rompertje meegenomen, voor haar toekomstige kleinkind. :inlove: :inlove: :inlove:

Jeetje, wat is dat klein zeg! Wel ontzettend lief, zal proberen een foto te plaatsen.

Verder heb ik eigenlijk niet echt iets te melden. Ik voel helemaal niets, heb totaal geen kwaaltjes… :think:

Vanavond lekker met hubbie een filmpie kijken!

Lotte, maandag gewoon nog een keer testen , en dan staat er vast een hele duidelijke streep!!!

Talulah, ik ga duimen dat het bij die ene veeg blijft!

Hoe is de dag verlopen Heske? Alles goed gegaan en geluk in jullie eigen winkel?

xxx

Lotte ik had eerst ook zo’n vaag streepje. Had om 4 uur 's morgens getest, niks te zien, weer gaan slapen, volgende ochtend zag ik toch een vaag streepje. Meteen weer getest en ja hoor binnen een paar minuten weer een streepje. Weliswaar heel vaag en ik stond ook steeds voor het raam te kijken of het echt zo was. Ik heb dus goede hoop voor je!

Talulah, ik hoop voor je dat het bloeden niet doorzet!

Sooki en minniemouse hebben jullie elkaar nog getroffen?

Heske gefliciteerd met de officiele overname van de winkel!!

Niek, mooie echo!!! :inlove:

Vlinder nee heb minni niet gespot!! jammer!!

Lotte, jeeeetje dat zou gaaf zijn. Het komt met je opleiding echt wel goed hoor, maak je maar geen zorgen daarom. Ik zou maandag weer testen, dan moet het streepje al duidelijker zijn!! :pray:

Heske hoe verloop je dag so far. Spannend joh, jullie zijn nu de eigenaar van de supermarkt :inlove: :inlove:

Meiden, dank jullie wel voor jullie lieve woorden.

Ik heb mijn vriend net pas het nieuws verteld, het kon helaas niet eerder.

Hij was helemaal verbaasd, en vind dat we nog maar even af moeten wachten, de lieverd :inlove:

Ik heb inderdaad nog wat testen liggen, dus de komende dagen kan er weer getest worden :wink:

Oooh Lotte wat spannend!! Ook ik zie een lichte streep op de foto, alvast de voorzichtige felicitaties!!!

spannend!!!

sooki leuke vriend trouwens :wink:

lautje leuk zo’n rompertje ik heb er twee die liggen op de toekomstige babykamer als ik er na kijk denk ik :inlove:

me collega is trouwens gister bevallen van een jongetje stijn.

wil er snel naar toe kan niet wachten.

me andere collega vandaag aan de telefoon gehad en dat kindje is nu 2 maanden die komt 17 of 18 nov naar het werk als ik er ook ben kan ik zien hoeveel hij gegroeit is :inlove: heb er nu al zin in!!!

voelde net wat steekjes maar nu weer dus zal me eisprong wel niet zijn maar hij zal wel op springen staan!!

zal morgen weer me baarmoedermond controleren of ie nog open staat ga zo lekker slapen ben kapot.

tot morgen

Lotte, wat spannend zeg!!!

En talulah, voor jou ook!!! Wie weet zet die :evil: echt niet door en heb jij met een paar dagen een mooie posi test voor je neus!!!

Sooki, volgens mij heb ik je in een flits voorbij zien lopen.

Liepen jullie rond 15.00 uur richting trein???

Wij liepen juist weer richting beurs en ik moest aan de kant voor een Man met een bos krullen met een buggy en een klein jochie erin.

Er liepen 2 dames naast hem!!

Ik wist het totaal niet zeker en het ging in een flits…maar was jij dat nu???

Ik vond de beurs niet zo…veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te druk. Hebben bijna niets gezien.

Zandkasteel was wel heel leuk, Matthijs en Yeline hebben zich daar prima vermaakt.

@Talulah wrote:

Oooh Lotte wat spannend!! Ook ik zie een lichte streep op de foto, alvast de voorzichtige felicitaties!!!

:eh: welke foto, waar foto? Ik wil foto zien :mrgreen:

Hahaha ja Minnie wij liepen richting 3 uur naar de auto dus het zou kunnen! Was het een blauwe buggy?! Dan waren wij het misschien idd. Ik had overigens een rokje aan, misschien helpt je dat. Ik vond het ook al veelste druk. Heb al mn freebies weten te krijgen en heb labeltjes voor in danté zijn kleren maar verder was alles weer duur. Maar ach, was een leuk dagje uit

@bianca&? wrote:

sooki leuke vriend trouwens :wink:

man... :wink: :inlove:

sooki de naam yeline hebben wij gevonden ind e serie csi miami, daar heet de schoonzus van horatio yelina en wij vonden yeline leuker.

ik heb je neit gezien, liep wel in de buurt van minnie…

men wat druk op de beurs neit te filmen. wel leuk naar zandkasteel gekeken en nog een filmpje van gemaakt. nu nog hopen dat ie gelukt is…

ladies ik ga op de bank. morgen weer een dagje weg…

lotte :pray: :pray: :pray:

Hoi!

Met mij gaat het goed hoor Bianca! Lief dat je naar me vraagt! :smiley:

Woensdag wel emo, donderdag afgeleid door mijn werk en vrijdag rustig aan gedaan. En ik voel me nu gewoon wel goed. Bloeden is al bijna helemaal weg. Dus meer dan een ongesteldheid is het niet geworden. Gelukkig!

Lotte, spannend zeg!! :pray: :smiley:

Sooki, leuk je op foto te zien!!

Niek, mooie echo! Geweldig om je kleine humpie al te mogen zien met kloppend hartje! :inlove:

Heske, spannende dagen zo voor jullie! Je zal wel helemaal afgemat zijn na vandaag!

Ben even de rest kwijt.

Ik ga even op het lijstje kijken, het wordt weer spannend begreep ik?

Ben net thuis gekomen van mijn late dienst en kom in een leeg huis… :roll: vind er niks aan

Luca logeert bij opa omdat ik een late dienst heb en morgen om 7.30 moet beginnen en Chris een avondje stappen met de mannen heeft en om 7.30 er waarschijnlijk er net goed en wel in ligt.

Baal wel want op het werk hadden ze ook een groepsuitje vanavond maar ik ging niet mee vanwege mijn diensten en omdat ik ik dat met mijn zwangerschapsvermoeidheid helemaal niet trek… had eigenlijk wel zin om mee te gaan maar weet dat ik dat dan morgen moet bekopen. :?

Lotte spannend meid,… ik had zo’n vage streep toen ik een paar uur later nog eens op de test keek.

2 dagen later was dit een vette roze streep,…dus meid,…spannend :dance:

Word wel weer eens tijd dat het lijstje weer aangevuld word om ons record te halen :wink:

Ik ga nooit naar die beurzen, ben 1x geweest toen ik net zwanger was van Luca maar ik vond er geen fluit aan,…altijd veels te druk :?