Patricia. :mrgreen:
Ik zal opletten…OH ik weet niet of ik wat durf te zeggen…terwijl ik altijd zo;n grote waffel heb!!! oeps…
Nee, ik ga opletten en als ik zeker weet dat jij het bent!! dan zeg ik wat hahaha
Ik ben met Freggel…(ik zal haar echte naam hier niet noemen) en haar dochtertje Yeline. (die heeft een mooie bos goudblonde krullen, dus is niet te missen haha)
Nah er lopen vast niet heel veel Yelines (bij de feb.mama’s 2006 heet er ook een kindje Yeline, vind he tzooo’n mooie naam :inlove: ) rond dus als ik die naam hoor gaan mn oren op spits hahaha. En natuurlijk durf jij wel wat te zeggen, gewoon hoi is al een heeel goed begin haha!
Nou zeg jij durft om mijn kind te vergelijken met een pony :evil:
Nee hoor, elk nieuw wezen is een klein wondertje :mrgreen:
:oops: :oops: sorry zo bedoelde ik het niet :mrgreen:
wauw de misselijkheid is echt even weg nu.
heb net lekker een sinaasappel gegeten,daar had ik zo’n zin in. :drool:
ik hoop dat deze momenten vaker voor gaan komen.
KLETSKOUSEN!!!
uhm… eerst de tripletest. Ik was 21 toen ik zwanger was van Kian. Toen er mij gevraagd werd of ik een triple test wilde doen, namen wij deze kans met beide handen aan. En misschien ben ik wel de enige, maar als ik zou weten dat het kindje, let op, zwaar gehandicapt zou zijn, zou ik het denk ik toch weghalen. Voor ons zelf en voor het kind. Als het ter wereld komt met een handicap zonder dat we het zouden weten, wil niet zeggen dat ik het dan aan de kant zet. absoluut niet!
De tripletest krijg je met 12 weken en eigenlijk is de verloskundige verplicht om je deze kans te geven. Er zijn vele die het niet doen, maar de volgende keer doe ik het weer. Ik vond het fijn om te weten dat de kans ongeveer 1 op 21000 was op een kind met een handicap. Natuurlijk heb je dan nog steeds die ene kans. Maar als de nekplooimeting goed is, is toch wel fijn. Ik hoop dat ik hiermee andere geen pijn doet.
Nu de rest.
Lotte klinkt echt heel hoopvol hoor!!!
Talulah ik had je al gewaarschuwd in de julimama’s. Wachten met testen nou hoor. Die negatieve testen zijn echt niet gezellig.
Minnie en sooki ben benieuwd of jullie elkaar gaan zien…
Biebs hopelijk is het bloeden snel over. En zowel voor jou en heske geld dat je daar echt verdriet om mag hebben als je zwangere of babies ziet. Ik vind het soms zelfs moeilijk, voornamelijk wanneer je net ongi bent geworden. Dus jullie mogen het er helemaal moeilijk mee hebben.
Met kian gaat het weer goed. Vandaag zijn we naar een speelparadijs geweest, hij had een hele rode kop, dus dat zegt wel genoeg. En erna bij de Ikea gegeten, lekker makkelijk.
verder heb ik volgens mij niets meer te melden.
sooki hier nog ff een foto van yeline en mij…
en voor de rest ook natuurlijk hahaha
ladies heb de foto ff weer verwijderd, hou er neit zo van om zo op het net te staan…
mn haar is nu wel iets korter hoor,valt op mn schouders.
en mn buikie maar ff hier…
@Sooki wrote:
Nah er lopen vast niet heel veel Yelines (bij de feb.mama’s 2006 heet er ook een kindje Yeline, vind he tzooo’n mooie naam :inlove: ) rond dus als ik die naam hoor gaan mn oren op spits hahaha. En natuurlijk durf jij wel wat te zeggen, gewoon hoi is al een heeel goed begin haha!![]()
en ik kan het niet laten te zeggen…wij waren lekker eerst! ps das ook de enige yeline verderhier op kok…
Aaaah Freggel ik ga op de uitkijk morgen hoor :inlove: Zal even een fototje plaatsen van mijn vakantietje, zie je gelijk wie ik ben
En Yeline,… hebben jullie de naam zelf verzonnen of niet? Vind em echt heel mooi! Klank is gewoon mooi… :inlove:
dames wat een prattige foto’s altijd leuk om te zien met wie je kletst!!!
over dat laten kijken of je kindje gehandicapt is ik denk dat ik mss ja zou zeggen als ze het me vragen of ik dat wil weten maar zou NOOIT me kindje weg laten halen NOOIT.
iemand anders zijn mening respecteer ik!!
heb net ff met me vriend er over gehad en hij weet het niet!!
cindy goed dat je sinaasappel hebt gegeten!!
en matthieu is een schatje!! zie je de hijskraan??
tot zo kijk ff heel holland helpt daarna in bad en naar bed morgen weer om 6.00 me bedje uit
Leuk zeg die foto;s hier.
Heb vanavond foto’s gemaakt van mijn buik en schrok wel ff van hoe bol hij is al.
Dat word denk ik net zo’n zwangerschap als bij Luca toen had ik echt een hele ronde buik en alles van voor… buik waar ga je met dat meisje naar toe :lol: :mrgreen: :lol:
Zal ze morgen eens laten zien…
Nou ik ben bang dat ik zeer binnenkort :twisted: ga worden zo aan mijn afscheiding te zien en hoe mijn buik nu aan voelt
Heb net een paar tranen gelaten, als het echt zo is dan haal ik misschien weer de 10 dagen niet.
:hug: :hug: kop op meid, de moed nog niet opgeven.
Ik blijf toch nog even voor je duimen.
ja probeer ik ook alleen op dit moment is het even heel moeilijk.
En het gaat me er dan nog niet eens om dat ik niet zwanger zou zijn maar dat mijn lichaam me gewoon in de steek laat.
Talulah heb je wel eens teunisbloemolie geprobeerd?! Dat zorgt ervoor dat je cyclus beter is (en je LF wat langer misschien!)
nee nog niet geprobeerd. Ik dacht dat teunisbloemolie er voor zorgt dat je cyclus juist korter word.
Vanochtend de eerste veeg rood bloed
Ik ga straks de dokter even mailen en stuur meteen het temp. schema even mee. Dan ga ik volgende week wel even een bezoekje aan hem brengen. :?
Oh sjips Talulah… :hug:
Misschien wel slim idd om de ha eens te benaderen, hopelijk kan die iets voor je doen.
Meis, we geven de moed niet op. Ook jij zal over een tijdje met een mooie dikke buik rondlopen!!! :-*
Leuke foto’s meiden, idd leuk om te zien met wie we kletsen! En veel plezier op de beurs!
Vandaag is voor ons D-Day… de overdracht van de winkel :dance: !!! Tjip is er nu al heen, en ik ga vanmiddag. Wordt een hoop geregel. De hele winke wordt geteld, en alles wordt nagelopen, om nog 1 keer te checken of er geen mankementen ed zijn die voor rekening van Sperwer (organisatie achter Plus) komen. Tjip z’n broer en schoonzusje komen helpen. Da’s fijn, want die hebben, net als Tjip, veel ervaring in dat wereldje. Ik helemaal niet, dus voor mij zal het wel lekker hectisch worden. Maar heb er zin in, we leven hier al zo lang naar toe, en voelt heel onwerkelijk dat we over een paar uurtjes écht eigenaar zijn van die winkel. :dance:
xHeske
Geplaatst: Za 03 Nov 2007, 10:29 Onderwerp:
Geplaatst: Za 03 Nov 2007, 10:28 Onderwerp:
Even een temp update.
Vanmorgen om half 6 was mijn temp weer 36,7.
Toch maar een testje gedaan, negatief.
Om 10 uur werd ik weer wakker.
De test lag naast mijn bed en tot mijn stomme verbazing zag ik een heeeeel vag 2e streepje.
Ik weet dat je een test binnen 15 minuten af moet lezen, maar dit vond ik wel vaag.
In het verleden heb ik ook weleens getest, en toen stond er ook na een paar maar 1 streepje.
Dus nog een test gedaan, en wat denken jullie..........
een mega vaag 2e streepje op het randje van 15 minuten.
Ik moet de test echt tegen het licht houden om het te kunnen zien, maar er staat echt wat.