Tja, meiden dat is altijd lastig, die testen en wat je dan met de uitslag doet.
Wij laten iig geen testen uitvoeren!! Ik wil het nu niet weten en voor die keuze komen te staan en zie wel met de 20 weken echo of er iets gevonden wordt.
Je hebt natuurlijk afwijkingen en afwijkingen…
En kindje met down kan tegenwoordig heel veel kansen krijgen en een ontzettend leuk leven leiden.
Een kindje dat bij de geboorte of valk daarna zal overlijden door bepaalde afwijkingen, of zijn haar leven lang geen enkel benul heeft van het feit dat hij/zij bestaat/leeft…tja…
Weg laten halen omdat je er gewoon geen zin in hebt vind ik echt NOT DONE…
Je kind kan ook een ongeluk krijgen en een kasplantje worden, dan laat je het ook niet ''weghalen"
Wel overwogen beslissing omdat je kind geen fatsoenlijk leven zal kunnen leiden, daar kan ik dan wel mee leven.
He gets, dit zijn altijd moeilijke onderwerpen, waarschijnlijk zodra ik op het knopje POST druk heb ik al spijt van mijn mening te uiten…
Biebs :hug: fijn dat het weer ietsies beter met je gaat meid. Logisch dat je verdrietig bent hoor, vooral als je kleine beebjes ziet.
Talulah, jammer van die test, maaaaaaar waarschijnlijk te vroeg dus nog vol op kans op een positieve test meid.
lotte, whaaaaaaa spannend voor jou hier.
Snips hoe gaat het verder met je??? misselijk nog??
Hier lijkt het al 2 dagen mee te vallen!! (niet te hard roepen)
Net kwam de positiekleding binnen…Heb ik te groot besteld…
die spijkerbroeken waren lelijk…van dat NEP denim…yakkie…
Die piratenbroek is wel heel erg leuk, maar iets te ruim. Ik weet uit ervaring dat ik ook opzij groei, dus opzich kan het geen kwaad. Denk dat ik die maar houd.
Morgen naar je Jongegezinnenbeurs.
Ik moet rijden…gets…Ik houd niet van grote steden, dan weet ik de weg niet en helpppppppppppppppp :oops:
Maarre…Niek, wat een prachtige echo!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
hier nog steeds erg misselijk en braken
de zetpillen lijken toch niets te doen,tenzij ik buikgriep krijg.
ik heb het koud en toch ook een beetje diarree.
niek mooie echo
We zitten een beetje met z’n allen tegelijk te posten geloof ik :lol:
maarre… het blijft een moeilijk onderwerp he. Ik weet het voor mezelf gewoon niet eens allemaal. Soms denk ik dat ik wel zo’n screening wil, soms ook weer niet. Iig is bij mij de screening dus ook niet om evt een kindje weg te laten halen, maar om me voor te bereiden. En ik hoop gewoon dat ik nooit voor zo’n moeilijke keuze kom te staan. (dus dan maar niet screenen )… wat minnie zegt is idd ook zo, een kindje kan ook op latere leeftijd iets oplopen… dan ga je ook geen afstand doen… dubbel allemaal he… weet je, ik vind het het allerbelangrijkste dat mijn kindje gelukkig is, of dat nou met of zonder handicap zou zijn. Als uit een screening zou blijken dat ik een kindje zou krijgen dat naar mijn idee geen gelukkig leven kan lijden (en dan moet het erg zijn hoor, ik denk dat kinderen die met een afwijking geboren worden vaak hartstikke gelukkig kunnen opgroeien), dan zou ik overwegen de zwangerschap af te breken. Wat er in de toekomst nog kan gebeuren weet je nooit vantevoren…
Wat ik idd wel heel moeilijk vind is dat screening meestal geen 100% duidelijkheid geeft… voor mijn gevoel moet ik het heel erg 100% zeker weten dat er iets gigantisch mis is, voor ik idd die beslissing zou kunnen nemen…
Bleeeeeh, wat een naar onderwerp eigenlijk. Ik ga er over ophouden. Ik ben nog lang geen 30, zullen we maar zeggen, dus voorlopig ga ik lekker mijn kop in het zand steken!
xHeske
Ja hier dus eentje die binnenkort 31 word :roll:
Dus in mijn geval zouden jullie zo’n screening doen dan?
wij willen ook geen screening doen, het blijft een kansberekening en we zien op de 20 weken echo wel hoe het ervoor staat.
dit even heel kort gezegd. wel is hubbie ervoor om het kindje weg te laten halen als het niet goed is. maar ik ben het daar niet echt over met hem eens. maar ik vind ook dat dit meer een beslissing is die je neemt als je ervoor staat, over dat weg laten halen dan he.
minnie heb jij bij de wehk…besteld? dan hebben we waarschijnlijk dezelfde! hahaha (die donkergrijze met een blauwe streep erdoor in de ruit, met touwtjes op het einde vd pijpen?)
ik heb nog een bestelling staan bij de ott. maar dat duurt nog ff…ja mevrouw het is uw eerste bestelling en dan moet alles nog verwerkt worden aaarrrrrgggghhh waarom krijg ik dan een mail met standaard levering 10 dagen? ja nee kan ik niet zeggen een eerste bestelling duurt wel ongeveer 14 dagen…aarggghhh wil mn broeken!!! nouja wachten maar weer…
minnie komt morgen helemaal goed! als je nou een route uit print…of opschrijft… en volgens meissie is de weg niet moeilijk. ik ben een vrouw die kan kaartlezen toevallig… ( ik hou er ook niet van om door grote steden te rijden, maar goed ik rijd helemaal nooit in grote steden…)
talulah ik denk dat ik em dan ook niet zou doen…
Talulah, als het aan mij lag zou ik de screening dan ook niet laten doen, denk ik :think: Maar hoewel het natuurlijk wel mijn lijf is, vind ik dat Tjip daar toch ook wat in te zeggen heeft, en we hebben het dus nu zo afgesproken :? Maar goed, uiteindelijk zien we het tegen die tijd wel weer. Ik zie op zich wel voordelen in de screening, zoals ik hiervoor al zei, maar ik vind het voor mezelf ‘makkelijker’ om het maar gewoon niet te doen…Moeilijk mens ben ik ook, ik snap mezelf soms niet eens :doh:
Talulah een foto van je pony als feutje… hihi showen!!
Niek prachtige echo :inlove: :inlove:
Minnimouse, ik ga morgen ook naar de beurs. Kweet niet meer hoe je eruit dus we lopen elkaar vast 100 x voorbij zonder het te weten haha.
Ehm, wat wou ik nou nog zeggen… :eh:
ik zal even een foto van de echo maken.
Zet er maar wel duidelijk bij waar het om gaat voordat mensen misschien iets ander denken :mrgreen:
nou je ziet volgens mij bijna het verschil niet
Sooki, misschien herken je mijn zoontje!!!
Als je durft zeg je dan wat??? Vind ik wel lachen…
Freggel, JA volgens mij hebben we dan hetzelfde hahahahahaa, hoe krijgen we het toch voor elkaar he!!!
Bij de O. had ik ook nog gekeken en viel helemaal op die donkere spijkerbroek met lange lichtgrijze trui en een riem…
Maar kwam niet uit die maatvoering van hun en de levertijd was me te lang…
Talulah, met 31 zou ik nog geen screening laten doen hoor. Stel je bent 36+ dan zou meer kans hebben op…
NIEk, wat een geweldige echo meid!!!
Oh nu wil ik ook zooooooo graag…
Nog 12 dagen!!!
Zie je…je ziet het verschil bijna niet :liar:
Hahaha, geweldig.
Meiden die het verhaal niet gevolgd hebben snappen er vast niks meer van.
Oh wow Talulah, echt gaaf :inlove: Hoe heet je pony?!
Minni wat is je echte naam haha, ik zie me al gaan… Hi minnimouse, ik ben sooki :lol: Maar als ik dat knappe ventje van je herken spreek ik je zeker aan hoor. Ik zal mn ogen even ophouden! :inlove: (wij lopen met zn 4en en 1 kind, 2 zwangeren, kan niet missen, een man is heel groot, de ander heeft een enorme krullenbos…)
Pony heeft nog geen naam…moet volgend jaar nog geboren worden HAHAHA :mrgreen:
Grapjas :mrgreen:
Oh hahaha nog gaver dus :inlove: