Augustusstoppers 2007 deel 6, al 12 meiden zwanger!!!!

Poeh minnie twaalf weken stil houden hihi, succes… Ik kon dat niet hoor, schreeuwde het overal rond en achteraf gezien had ik het nooit kunnen onthouden aan de rest omdat mn buik echt veelste zichtbaar is nu al met 10 weken.!! Oooh vind het zo gaaf voor je, gefeliciteerd nog een keertje stuiter

Pas je banner aan!! :inlove: :mrgreen:

ja, ga ik doen!!!

Ik kan het ook geen 12 weken stilhouden hoor.

Met Matthijs hebben we het met 5 weken al verteld hahahahah.

Mensen (lees moeder) is al een poosje aan het vissen hoe of wat.

Ze zag dat ik zwanger was van Matthijs, voor ik uberhaupt de test had gedaan…

dus stilhouden wordt heeeeeeeeeeeel lastig…

JOEHOE!!! Minniemouse!!! Gefeliciteerd hoor meid :dance: :dance: .

Groetjes Renate

Dankjewel renate…

Ik duim nu heeeeeeeeeeeeeel hard voor jou posi test :pray: :pray:

Renate blijf ook voor jou doorduimen meid! Geen bloed, geeft moed… :hug:

Ja minnie, je banner, da’s beter :inlove: Knap toch dat moeder zoiets gelijk zien hè! Dat ik het mn moeder ging vertellen zei ik tegen dr of ze even kwam zitten (ze was druk aan het rennen met koffie enzo) zegt ze gelijk, ja, je bent zwanger!! Kwam ook zo uit de lucht vallen haha…

Tjip gaf er niets om dat ik het hier vertelde, al heb ik er eerlijk gezegd niet bij verteld dat jullie het al eerder wisten dan hij :oops: Hij is hier juist degene die het nu al aan iedereen wil vertellen, maar ik durf nog niet, weet ook niet precies waarom, geloof het eigenlijk gewoon nog steeds niet helemaal.

Bij Sterre hebben we het meteen aan Tjip z´n familie verteld (die wonen allemaal om de hoek, zo´n beetje), en een paar dagen later aan mijn familie. Ook bij ballet heb ik het snel verteld, omdat ik zo ontzettend misselijk was dat ik niet acgt fastoenlijk les kon geven.

Tjip heeft het nu al aan een collega-ondernemer verteld, en daar was ik boos over, omdat ik vind dat onze ouders het eerst horen te weten. En dankzij de zwangerschapshormonen (wat een heerlijk excuus is dat toch :inlove: ) heb ik toen een vriendin gebeld en het ook aan haar verteld :doh: Jaaaa, ik ben zo ontzettend onredelijk als ik zwanger ben :oops:

Maar goed, ik wil vandaag, morgen of maandag nog eens een test doen, en als er dan wél een dikke streep staat, dan ga ik maandag de ha en de vk bellen, en een shirtje bestellen met ´grote zus´ erop voor Sterre. We zien mijn ouders maandag over een week weer. Hopelijk is het shirtje dan af. Ik wil het deze keer echt eerder aan mijn ouders dan aan mijn schoonouders vertellen. Die missen al zoveel omdat ze een eind weg wonen. Bovendien weet mijn schoonmoeder het natuurlijk stiekem allang (en oh, wat zal ze het frustrerend vinden dat we het nog steeds niet verteld hebben :lol: :silenced: :wink: ).

Bij Sterre wist trouwens de hele wereld het al met 6 weken. Nu wist ik het zelf met 6 weken nog maar net :doh: :mrgreen:

xHeske

Jaaaa minnie, mooie banner! :inlove:

:mrgreen: :inlove:

kan het bijna nog niet geloven, maar mijn lijf zegt het wel…

tepels springen er bijna vanaf…

weeig gevoel (schrijf je dat zo???)

Denk wel dat wij het eerder dan 12 weken gaan vertellen hoor…

Ik wil het dit keer wel langer stil houden op het werk. Dit omdat ze de vorige keer al verwacht hadden dat ik mijn mond niet kon houden…

tja, als je kotsmisselijk bent, wit ziet, en met alleen maar vrouwen werkt, dan gaat het verhaaltje snel rond…

ja op mn werk had ik het ook graag nog niet willen zeggen, maar ik was nog amper 5 weken zwanger toen mn baas zelf vroeg of ik zwanger was omdat ik geen 2e kopje thee nam :shock: maar hij zei dat hij al 2 weken het gevoel had dat ik zwanger was, hij ‘zag’ het aan me. Heel bizar, ik bedoel oke, je bent arts en hebt het misschien iets eerder door maar dit was natuurlijk belachelijk… haha… Al had ik toen natuurlijkv erder kunnen zijn door die miskraam ervoor, maar dan nog was het belachelijk haha.

Vind dat ook zo maf als mensen al aan je kunnen zien dat je zwanger bent. Maar je hoort het best vaak. Meestal je moeder ofzo. In mijn geval dus m´n schoonmoeder.

Ik werk dus freelance, maar mijn belangrijkste opdrachtgever zeg ik voorlopig ook nog niks. Ik werk meestal thuis, dus zie ze vrij weinig, en ik weet nu al dat ze níet blij zijn als ik ze vertel dat ik zwanger ben. Ze komen op het moment óm in de zwangeren, en kunnen dus niet echt van hun mensen op aan op het moment, en helemaal niet van freelancers zoals ik, omdat die natuurlijk niet verplicht zijn om te werken. Aan de andere kant vind ik dat ze dat hadden kunnen weten toen ze allemaal meiden van tussen de 25 en de 35 aannamen. :roll: Maar goed, ik hou het nog even voor me in ieder geval.

Heske wat voor een freelance werk doe je??

Minniemouse

:: :: GEFELICITEERD :: ::

Het gaat echt super hard hier hoor!

Nou, mijn ongie is nu heel anders dan de afgelopen 2 keer hoor! Ik loop nu helemaal leeg, het is niet normaal… :shock: Heb nog nooit zoveel bloed verloren, mijn bed zat zelfs onder! :oops:

Misschien komt nu pas alle troep eruit van het slikken van de pil, want heb ook ontzettende buikpijn. :frowning:

xxx

Ik heb een eigen tekstbureau. Schrijf vooral webteksten en brochureteksten voor overheidsinstellingen, agrarische sector en woningcorporaties. Maar ga er denk ik niet zo lang meer mee door, omdat we over 3 weken dus die supermarkt overnemen en ik het daar waarschijnlijk ook heel druk mee ga krijgen (ga administratie en een gedeelte van personeels- en commercieel management doen). Maar het is op zich leuk werk, alleen soms wat saai om steeds thuis te zitten…

minniemouse!!! :: GEFELICITEERD ::

jeetje wat is iedereen hier snel zwanger zeg!!

minniemouse heb je om de dag geklust?? ben altijd nieuwsgierig hoe mensen zwanger worden.

o jee…

ik ben de volgende die aan de beurt is :shifty: en renate natuurlijk want daar weten we ook nog niks van.

pff wat gaat het snel hier gewoon eng…

ik moet do ong worden en ga proberen om zaterdag pas te testen.

@bianca&? wrote:

minniemouse!!! :: GEFELICITEERD ::

jeetje wat is iedereen hier snel zwanger zeg!!

minniemouse heb je om de dag geklust?? ben altijd nieuwsgierig hoe mensen zwanger worden.

hahaha…

wij hebben zondag geklust…

woensdagmiddag had ik mijn eisprong, dus gelijk ''s avonds nog een keer…

en dat was dus raak

hoe wist je dat je je eisprong had?

ik zit met pijn in me buik en hoor die test schreeuwen vlinder heeft ook 5 dagen voor nod positief getest maar ik doe het niet!!

hoe zit het met alcohol gebruik in de eerste 4 weken?

ik heb gister net even een borrel teveel op denk ik en heb er echt al spijt van :shifty:

ah gelukkig heb het f opgezocht in de eerste vier weken heeft het kindje geen contact met de bloedbaan van de moeder.

dom van mezelf natuurlijk maar dacht gister heb een leuk feestje en misschien duurt het nog wel een half jaar voor ik zwanger wordt.

Ladies ik wil jullie eerst bedanken voor de lieve berichtjes, het doet me heel erg goed. ‘mannetje lief’ is nu weggegaan, voetbal gaan kijken. Ik zou eerst meegaan, maar kan het even niet opbrengen. Ik weet gewoon niet hoe ik er mee om moet gaan.

Minni Van harte gefeliciteerd!!! Meiden wat gaan we snel zeg!! Hopelijk zijn we binnen 2 maanden allemaal zwanger :pray: :pray:

Lautje wat balen dat het nu zo hevig is!! ik ga hierna even pb-en.

Talulah ik zou toch maar een afspraak met de ha maken, kwaad kan het niet. Want dit is wel heel snel na een eisprong, je eitje krijgt amper de tijd om in te nestelen.

Renate ik blijf echt duimen voor je, het kan nog steeds.

Wij hebben het ook gelijk tegen iedereen verteld om 2 redenen. Ik was gestopt met school en dat wist ook nog niet iedereen, dus ik vertelede eerst het slechte nieuws en daarna het goede.

Maar ook stel dat het misgaat en mensen wisten niet dat je zwanger was. Dan moet je tegen iedereen vrolijk en aardig blijven terwijl je dat niet bent. en als ze het weten kunnen mensen je tenminste steunen.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten.

sooki ook jouw doe ik zo pb-en als je het niet erg vind.

meiden nogmaals bedankt!!