Lelle, wat een moeilijk situatie meis :hug: Kan me je twijfels wel voorstellen overigens. Ik heb zelf ook ooit in zo´n relatie gezeten, en ik weet hoe frustrerend het is. Die relatie is uiteindelijk om heel andere redenen stukgelopen, was nogal een complex mannetje, en naast zijn ´zeer geringe behoefte aan affectie´, om het maar even suffig uit te drukken, was er nog veel meer waardoor het niet echt lekker liep. Maar ja, dat was een relatie van een paar maanden, en dat is bij jullie natuurlijk een heel ander verhaal. Als er verder nog zo veel is dat jullie bindt, dan is het misschien makkelijker om het te accepteren, en wie weet gaat het langzaam beetje bij beetje beter als je hem idd wat meer los laat… Moeilijk hoor meis. Schrijf het hier vooral van je af als het je dwars zit, we zijn er voor je meis! :hug:
Brenda, kan me voorstellen dat je met enorm veel vragen zit nu. Zou ook gewoon bellen hoor, anders stroomt je hoofd straks helemaal over… Een vriendin van mij kwam er overigens ook pas tijdens de zwangerschap (bij de eerste echo) achter dat ze een cyste had. Die moest toen wel verwijderd worden, maar heeft verder geen gevolgen gehad. Ze heeft nu een geweldig ventje van 4, kerngezond. Het was bij haar de eerste ronde meteen raak, dus alles kan! :-*
xHeske
Minniemouse, heb je eigenlijk al getest…
nou volgens mij is mijn :evil: doorgebroken met de daarbij behorende buikpijn :? :evil:
9 dagen later dan mij eisprong als ik van de ovulatietesten uit moet gaan.
Ah nee hè Talulah… :hug: Balen zeg meis…
ach het geeft niks, nieuwe ronde nieuwe kansen. Het moet zo zijn…
maar ik blijf het vreemd vinden dat mijn cyclus niet spoort. :think:
Brenda wat verdrietig :hug: en wat naar dat je zo’n enorme buik hebt van die cystes :? . Wel vreemd dat je in het begin toch ene positieve test had, ben je dan zeker wel eventjes zwanger geweest.
Lelle, kan me jou twijfels goed voorstellen :hug: . Denk dat het een moeilijke zaak wordt om je vriend te veranderen in zijn gedrag, zou echt vanuit hemzelf moeten komen ( heb ook een vriend gehad die niet van knuffelen ed hield, voelde me daardoor nooit bijzonder, kon hem daarin niet veranderen, heeft lang geduurd vordat ik er niet meer verdrietig om werd ). Denk dat je voor jezelf moet afwegen wat wel goed in de relatie is en of dat zwaaarder weegt dan het gebrek aan affectie.
Renate, balen van je negatieve test! Had zo gedahct dat je wel zwanger zou zijn…
Talulah, ook jij een knuffel meid :hug:
Ja, dat is ook raar meis. Denk je het te snappen met die testen… krijg je dit weer. :roll: Maar hopelijk in de volgende ronde meer geluk dan… :hug:
Weet je al wanneer je nieuwe nod is?
xHeske
Je cyclussen zijn wel kort he Talulah, misschien als het zo blijft eens naar de HA?
Tja ik weet niet, kan me wel herinneren dat ik vroeger ook wel om de 3 weken ongesteld was. Ik kijk het voorlopig nog even aan. Misschien is mijn lichaam nog aan het ont-implanonnen (ipv ontpillen )
Brenda: wat lees ik nou meis :shock: . Wat naar voor je zeg. Wil je in elk geval even een hele dikke knuffel geven :hug: :-* .
lelle: wat een vervelende situatie voor jou (jullie) zeg. Heb geen tips voor je maar hoop echt dat jullie er samen uitkomen :-* . En tuurlijk mag je hier altijd je verhaal doen hoor. Van je af praten wil ook nog wel eens helpen :-* .
lautje :hug: jammer dat je ongi doorgebroken is.
Gisteren uit eten was erg gezellig. Lienke heeft zich ook prima vermaakt, en ze heeft zelfs een halve kinderpannenkoek opgesmuld :mrgreen: .
Hier nog geen ongi. Ik wordt er echt onzeker van. Begrijp nu heel goed hoe Heske zich gevoeld heeft . Heb nu ook liever dat mijn ongi doorbreekt, weet ik tenminste waar ik aan toe ben :evil: .
Groetjes Renate
whooooooooooooooooo Biebs :dance: :dance: Ik zie het nu pas !!!
Een echte streep :dance: :dance: . Gefeliciteerd meid.
Groetjes Renate
IK WIL OOK!!!
Renate, zei het bij de julidreumessen al, maar ik snpa helemaal hoe ellendig je je voelt! :hug: :hug: :hug: Ik blijf gewoon keihard voor je duimen meis!!! :-*
Meiden wat een vervelend nieuws allemaal zeg!!
brenda lieverd wat naar zeg maar je zei dat je die buik ook had door de test?? schijnzwanger bedoel je?
jij zei zelf al iedere keer als het maar goed is je had denk ik toch een soort voorgevoel?? maar je bent helemaal niet zwanger geweest?
meid heel veel sterkte en als er wat is zeggen als je er over wil praten ofzo stuur me maar bp :hug: :hug: :hug: wat moet jij je ellendig voelen zeg!! :hug: :hug:
lelle wat een rottige situatie maar gaat het klussen dan wel goed? of doet ie dat dan ook meer voor het kindje?
ik snp dat je je rot voelt ook ik heb zo’n relatie gehad.
Maar onthou dat jij en je kind op de 1e plaats komen ik zou er nog eens goed met hem over praten en zeggen wat jij denkt en voelt en dat jij een man wil waarbij je je speciaal voelt.
lautje lieverd de 4e keer is voor jou en kijk naar snips die is nu zwanger en is de 5e ronde terwijl ze maar 1 keer heeft gedaan!!
Talulah jij heb inderdaad een korte cyclus ik zou de ha bellen want ik heb gelezen dat je pas een eisprong hebt als je cyclus langer is dan 22 dagen.
ik zou het even navragen!!
renate geen bloed is hoop!!! alles kan nog misschien was het net als bij heske was de innestelling later en krijg jij binnenkort toch nog een positieve test!!
ben ik nog mensen vergeten??
jeetje wat een ellende allemaal nou voor iedereen die het moeilijk heeft
:hug: :hug: :hug: :hug:
eerst even ego, dan ga ik lezen wat er geschreven is…
DUS…
:: :: IK BEN ZWANGER :: ::
2 prachtige roze streepjes op mijn test…foto lukt niet, kan niet genoeg zoomen en helder krijgen…
Lelle wat ontzettend moeilijk zeg! Heb net ook laura’s reactie gelezen en dan geef ik je er nog een gezien vanaf zijn perspectief, want ik lijk dan meer op je partner. Van huis uit wel eens geknuffeld en kust uiteraard, maar kan me er in het openbaar gewoon niet toe aanzetten. Moet mezelf echt dwingen om de hand van mn man beet te pakken of hem een kus te geven als hij dat graag wilt. Wurm me altijd zo snel als ik kan los uit zn greep want ik kán het gewoon niet. Ik wil het wel, maar het lijkt wel of ik de rust er niet voor kan vinden. Dat maakt me best wel eens verdrietig, want ik duw mn man zo vaak weg dat ik zijn verdriet ook zie. Waarom kan ik het dan niet veranderen? Hoe hard ik mn best ook doe, zonder dat ik het al in de gaten heb, heb ik em al weggeduwd voordat hij de kans heeft een kus te geven… Merk dat als ik het initiatief kan nemen, het veel beter gaat, maar daar heeft hij dan weer geen geduld voor
@Talulah wrote:
ach het geeft niks, nieuwe ronde nieuwe kansen. Het moet zo zijn…
maar ik blijf het vreemd vinden dat mijn cyclus niet spoort. :think:
he gatsie waar vervelend!! Hmm, heb je al eens van die olie geprobeerd (he sjit kom even niet op de naam… moet even denken ligt op het puntje van mn tong, eeh… teunisbloemolie dinges geloof ik)
Lelle, wat een vervelende situatie. Het lijkt me heel moeilijk om er mee om te gaan.
Hierbij een hele dikke :hug:
Talulah, :hug: voor jou ook.
Balen dat die ongi er al weer is.
Brenda!!! :-*
Verder weet ik het even niet, zit nog op mijn wokje en kan het niet vatten.
Wat vinden jullie mannen er van dat jullie hier het nieuws gelijk vertellen??
Ik ben nu zo laat omdat ik eerst een heel betoog heb moeten houden voordat ik met een gerust hart hier kon vertellen hoe of wat.
Hij vindt dat je het 12 weken stil moet houden.
Hij weet wel dat ik het hier nu vertel hoor. Er is hier verder niemand die ik persoonlijk ken en de mensen van het verdere forum die ik wel persoonlijk ken, houden zeker weten hun mond.
@minniemouse wrote:
eerst even ego, dan ga ik lezen wat er geschreven is…
DUS…
:: :: IK BEN ZWANGER :: ::
2 prachtige roze streepjes op mijn test…foto lukt niet, kan niet genoeg zoomen en helder krijgen…
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :inlove: :inlove: Gefeliciteerd meisje!!! Yoehoe, zie volgens mij zijn we rete vruchtbaar geweest naar de mk…
JAAAAAAAAAAAAA MINNIEMOUSE!!! GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik zal het lijstje maar eens heel snel gaan aanpassen :mrgreen: Wanneer ben je uitgerekend?
xHeske
:inlove: :inlove: dank jullie wel :inlove:
ik denk dat het 18 juni is, maar misschien veranderd dat na de echo!!!