Zo een zeer lange tijd dat ik hier wat heb geschreven sorry…
Tuurlijk had ik gelezen dat Ellen mama is geworden van een mooie dochter!!!
Had je wel gefeliciteerd op het zwangere forum.
Verder is het me momenteel ff te veel om alles bij te lezen.
Hebben jullie een kleine up date…blijf natuurlijk wel nieuwsgierig.
Hoop snel dat iedereen zwanger is en de andere natuurlijk mogen genieten van al dat mooie greut dat er rond loopt.
Hier gaat het allemaal ff wat minder.
Maurice ligt nu al sinds 11 April in het ziekenhuis met eten en drinken weigeren met uitdroging tot gevolg.
We zijn nog wel 3 dagen thuis geweest maar dat ging echt niet.
Geestelijk heeft het een behoorlijke impact op ons, en val dus erg zwaar om je kleine hummel zo te zien.
Hij krijgt nu dus al z’n voeding die hij teweinig binnen krijgt via de sonde.
Gisteren zijn we overgeplaast WKZ…waar ze nu verder gaan dokteren.
Vanavond slapen we voor het eerst samen een nacht thuis, maurice natuurlijk in in het zh.
Ben benieuwd hoe dat gaat worden, kijk er erg tegen op.
Verder hebben ze hier internet dus hoop nu meer te reageren.
Yona… :hug: Meis toch, wat rot Weet niet zo goed wat ik moet zeggen eigenlijk, het lijkt me zo verschrikkelijk moeilijk om je hummeltje zo ziek te zien. Ik hoop voor jullie dat de dokters snel een oplossing vinden en Maurice weer opknapt. Heel veel sterkte meis, en een hele dikke beterschapskus van Sterre voor Maurice :-*
Hier gaat eigenlijk alles z´n gangetje. Sterre is op het moment echt niet te houden :mrgreen: , ze kan nu alle kanten op… van liggen naar zitten, van zitten naar staan, van staan weer zitten en van zitten weer liggen. En dan keihard tijgeren / kruipen. Ze maakt alleen nog geen aanstalten om pasjes te zetten, maar dat zal ook vanzelf wel komen. Heb er geen haast mee hoor, heb nu m´n handen al vol aan dat kleine spook (maar oh wat is dat leuk :mrgreen: ). :inlove:
Ze begint ook met de dag eigenwijzer te worden. Wil alles zelf doen… drinken uit haar tuitbeker gaat goed, maar ze wil ook zelf uit een gewone beker drinken en dat geeft nogal veel rotzooi :doh: . En ze wil zelf haar tandjes poetsen. Zelf haar pap eten. Alleen de fles weigert ze zelf te pakken :lol:
Nou ja, ik geniet volop van mijn meissie, vind het steeds leuker worden eigenlijk :inlove:
Kimzie, bedankt voor de koffie :mrgreen: . Heb ff je stukje gelezen… op zich wel positief natuurlijk, alleen balen van die antistoffen. Ik blijf voor jullie duimen! :thumbup:
Garfield, wat goed dat je je tentamen hebt gehaald!!! Nu kunnen we gezellig samen afstuderen deze zomer! :mrgreen:
Hoe is het verder met iedereen? En Ellen, hoe is het met die kleine meid van jou?
xHeske
Hoi meisies!!!
Hoe is het??
Natascha ik was natuurlijk al op de hoogte via de mama’s. Echt moeilijk dat ze niet weten wat er nou aan de hand is, ik hoop echt dat ze het hier ontdekken, want dit is natuurlijk onzettend onzeker…
Hoe is het verder met jullie als ouders…??
Heske, ja het gaat echt snel he… Hier ook… en ik wil helemaal niet dat het snel gaat, want het gaat nog een keer zo snel als bij Thomas en straks is hij ook alweer zo groot… maar goed je houd het niet tegen hè
Sem wil ook alles zelf doen, maar alleen brood eten en drinken uit een tuitbeker mag hij zelf van mij, daar hebben we dan nog wel eens ‘ruzie’ om, maar ik vind het wel best, ik heb al een smeerkees en deze kleine drol wacht nog maar even met smeren!!! :mrgreen:
Verder beginnen ze echt samen te spelen!! Sem zoekt Thomas op en dan pakt hij thomas zijn speelgoed of spelen ze smaen met iets, dan smelt ik helemaal… zo lief… En dan ben ik zo blij dat ze zo lekker dicht op elkaar zitten qua leeftijd!!!
Kimzie dat zijn positieve berichten, een stuk beter dan de laatste keer, maar nu dus eerst weer even wachten en dan…
Hmmm de koffie was lekker hoor!!!
garfield yeh!! Dus het einde is in zicht!!! Heerlijkl, ik kan me dat gevoel nog zo goed voor de geest halen, heerlijk en dan die diplomauitreiking…!
Ik kreeg een surpriseparty! Misschien kan je je vriend even tippen…???
Met koninginnedag moest ik ’ smorgens werken en 's middags zijn we toen naar vrienden geweest, lekker uitgewaaid op de dijk en de jongens hebben heerlijk gespeeld!!! Niets bijzonders dus, maar daar vind ik Sem dan ook nog wat te klein voor.
Ellen hoe is het??? Met je kleine meid alles goed???
Bianca hoe is het bij jullie?? Ik mis je wel hoor!!! :-*
Hey lievies, ik kom hier eignooit meer lezen :oops: hihi maar zag Erikas reactie op een topic wergens van mij , dacht es even zien.
Ik ben zo slegt met alle namen, van kidjes enzo ja sem weet ik nog de rest kan ik moeilijk bijhouden,
En de verhaallijnen weet ik wel maar volg wel elders ook op forum ihih
Hier alles redelijk tot goed, morgen starten André en ik met ons 1e IUI en dan moeten we spuiten leren heb alles daarvoor in huis.
spannende tijden dus, we hebben net 2 maanden /cyclussen thuis de inseminaties zelf gedaan en nu dus met hormoonstimulatie in zkh
verder weinig nieuws hier.
Hi girls!
Pff… ik ben gisterenavond tot laat bezig geweest met mijn scriptieplan. Dat moest af van mijzelf.
Met als resultaat dat ik toen ik in bed lag niet meer kon slapen :think:
Maar ik heb het net naar mijn begeleider gemaild, dus ik ben benieuwd.
En… wij gaan volgende week een woning bezichtigen. Jammer natuurlijk dat het niet deze week kan, maarja…!
Als ik zoiets eenmaal in mijn bol ben, ben ik haast niet meer te stoppen, ha ha! Het is in ieder geval in een wijk met veel kleine kindertjes
Groetjes Garfield
zo hé garfield een andere wonin bezien spannend hoe is het gegaan ?
Wij kregen gisteren helaas slecht nieuws. Waren we net gestart met hormoonspuiten voor IUI moeten we stoppen en verplicht 3 maand wachten.Er zit rechst weer ( nog steeds) een grote cyste. Bloedend en al
Dus geen iui
De eitjes die er zatern waren iets gegroeid en ik mag wel zwanger raken , maar via zkh doen ze niet insemineren. André en ik kunnen thuis evt doen en of gewoon via gemeenschap .
Hee Bianca,
Wat een vervelend nieuws joh! Voorlopig dus even in de wacht…
Hopelijk mogen jullie snel weer verder :hug:
Wij gaan morgen naar de woning kijken en naar de woning ernaast die ook te koop staat. Ik ben erg benieuwd.
De woning heeft afgelopen weekend ook in het krantje gestaan, dus wij zijn volgens mij wel de eerste…
Groetjes Garfield
En Garfield hoe was het met het huis???
Bianca balen zeg… Maar jullie mogen zelf wel klussen dus de kans dat er wel wat gebeurd is er wel!!
En dan nu 3 maanden wachten weer…ships man… :hug:
Hoe is het met de andere meiden??
Hier alles prima. Sem is snotverkouden en Thomas is vorige week voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest. Hij vond het geweldig, maar ik vond het wel moeilijk hoor.
Verder niet zoveel bijzonders.
Vandaag druk geweest in de tuin, heerlijk zo’n lang weekend. Edwin is ook lekker vrij. Donderdag naar sprookjeswonderland geweest, dat was ook zo leuk!!!
verkouden joh bah bah beterschap voor daar gewenst
ik heb net weer 3 dgn in zkh gelegen en ben geopereerd, gelukkig ben ik herstellende en alles gaat goed.
Morgen meer nieuws moet ik de gyn weer bellen.
Hoe is met de rest ?
Hoi meiden,
Nou, de woning was leuk… maar mijn vriend komt een beetje gematigd enthousiast over. We hebben in ieder geval vandaag een bod gedaan en nu is het afwachten. Vanavond gaan we ook nog bij een ander huis kijken, maar ik vind alles wat nu voorbij komt een stuk minder mooi :roll:
Ondertussen ga ik me op mijn laatste tentamen storten. Ik hoop zoooo dat ik het haal!
Dan kan ik gelijk mijn bachelor aanvragen :dance:
Bianca, gelukkig gaat alles goed na je operatie. Rustig aan meid :-*
Erika, kan me voorstellen dat het wel moeilijk is om Thomas zo voor het eerst achter te laten bij de peuterspeelzaal. Is Sem alweer een beetje opgeknapt?
Groetjes Garfield
Ha meiden, hier ben ik ook weer eens!
Bianca, wat balen zeg Maar meis, wie weet… ik blijf gewoon lekker voor je duimen.
Garfield, spannend joh, al een bod gedaan!!!
Erika, kan me goed voorstellen dat je het ff moeilijk vindt hoor, Thomas naar de psz. Een vriendin van mij heeft een tweeling van 3 en die zijn ook laatst voor het eerst naar de psz gegaan. Vond ze ook best even rot. Of eigenlijk heel rot, omdat het helemaal niet goed gaat. Negen van de tien keer kan ze minstens 1 van de meiden al vevroegd ophalen
Hier gaat ook alles gewoon lekker z´n gangetje. Blijf me ervover verbazen hoe snel Sterre nu ineens gaat. Ze zegt inmiddels écht mama! Ja, tegen mij dus :mrgreen: Da´s zo leuk! :inlove: Vandaag ook weer naar het cb geweest, en daar waren ze weer hartstikke tevreden. Sterre is nu 75 cm en weegt 9205 gram.
Yona, hoe is het nu met Maurice? Is hij weer thuis? En weten jullie nu wat er aan de hand was / is?
Ellen, hoe is het met je lieve kleine meissie?
xHeske
Bianca hoe is het nu met je? Fijn dat alles na de operatie goed gaat! wat zei de gyn??
Garfield hoe is het met het huis afgelopen?? Spannend!!!
Heske, dat lijkt me ook zo moeilijk als je kind niet wil… gelukkig vindt Thomas het helemaal geweldig. Maandag wilde hij zelfs niet mee naar huis!! Hij wilde op de tractor blijven rijden…
Ik ben ook weer op het cb geweest, Sem was bijna 9500 gram en 73 cm. En ja het gaat echt snel. Sem gaat overal bij staan, linke henkie, want niet alles is Sem proof en dat valt hij weer op zijn hoofd… Gelukkig is het een bikkeltje en huilt hij even, maar gaat dan vrolijk weer verder.
Met mij verder ook alles goed. Ik moet met de pinksteren werken, maar zondag ben ik wel vrij en dat komt goed uit, want zaterdag ga ik voor het eerst in 4 jaar weer eens stappen!! :dance: En waarheen? Naar jan Smit die komt hier in een feestent, joepie joepie… Ach het zal best gezellig worden, daar zorgen wij wel voor. Ik ga met een dinnetje en Edwin blijft thuis bij de kids, hihi, dat is goed geregeld dacht ik zo :mrgreen:
Joehoe meisies!!! Waar zijn jullie!!!
Jan Smit was leuk!!! Vooral omdat er allemaal oude bekenden waren, en dat was zooo gezellig. Heel veel mensen gesproken die ik echt al tijden niet gezien had, volgend jaar ben ik weer van de partij, zeker weten!!!
Hier verder alles zijn gangetje.
De bv is nu gestopt, Sem wilde niet meer dus ik moet de ha even bellen om weer aan de pil te gaan… maar ikvergeet het steeds… Of eigenlijk vergeet ik het niet, maar ben ik er nog niet helemaal klaar voor om het cirkeltje rond te maken… Het voelt als een soort afscheid van de babyfase…maar ja…
Erika, wat goed dat je zolang bv hebt gegeven!!! :shock: En wat dat afscheid van de babyfase betreft… pffff, praat me er niet van. Schreef het net nog bij de juli-mama´s… bij alle nieuwe dingen die Sterre kan, ben ik natuurlijk apetrots, maar ook een beetje verdrietig omdat ze weer wat minder baby is…
Hier beginnen trouwens steeds meer kriebels te komen voor een brusje voor Sterre. Maar we wachten wel nog even, aangezien het er nu toch echt heel erg naar uitziet dat we in september of oktober onze eigen C1000 beginnen. Nou ja, beginnen… het is een bestaande winkel (in Den Haag), en die nemen we over. Hoogstwaarschijnlijk. We willen ons dan de eerste maanden volledig op de winkel kunnen richten, en daarna pas weer proberen zwanger te worden. Maar weet heel eerlijk gezegd niet of we zoveel geduld op kunnen brengen. Eigenlijk willen we allebei toch wel heel graag weer zo´n ieniemini beebje erbij :inlove:
xHeske
Hoi meiden,
Het einde van de babyfase doet zijn intrede begrijp ik.
Heske, er zijn altijd wel redenen om te wachten dus wat dat betreft…
Leuk dat het waarschijnlijk echt doorgaat met jullie eigen C1000 :dance:
Bij jou nog geen kriebels voor nr. 3 Erika??
Wij hebben het huis niet
Na ons tweede bod kwamen er andere geinteresseerden om de hoek en moesten we een uiterst voorstel doen. Dat was lager dan hun bod.
Wel balen hoor!! Had het echt wel graag gewild.
Maarja, nu dus wachten op een ander leuk stekje.
Ondertussen zijn we dolgelukkig, ook op 50 vierkante meter
Over een maandje zijn we alweer een jaar samen. :inlove:
Verder moet ik heel hard aan de slag met mijn scriptie…
Groetjes Garfield
Oh hou op Garfield, mijn eierstokken rammelen alweer hoor!!!
maar Edwin is er nog niet over uit en voor mijn gevoel wil ik deze keer ook iets meer leeftijdsverschil. Wij wachten dus nog even, als Sem anderhalf is ofzo zien we wel weer verder.
Jammer van het huis, dat is balen, maar jullie zijn toch wel gelukkig dus maakt het ook niet uit waar jullie wonen :inlove:
Heske, Spannend een eigen zaak, je was toen toch ook met een vriendin wat begonnen??
Ach en als je gevoel zegt dat het tijd is dan is het dat gewoon!! Thomas was 11 maanden toen ik zwanger werd van Sem, en dat is nu zo’n mooi leeftijdsverschil!!!
Haha, mijn gevoel twijfelt nog een beetje hoor. Dus we wachten nog even tot mijjn gevoel eruit is.
Garfield, wat balen dat jullie het huis niet hebben. Voordeel is natuurlijk dat de huizenjacht nog even door kan gaan, ik vond dat zoooo leuk! :mrgreen: Hoe gaat het met het afstuderen?
Erika, klopt trouwens, ik ben dik een jaar geleden een tekstbureau begonnen. In eerste instantie samen met mijn oude stagebegeleidster, maar uiteindelijk bleek zij teveel hooi op haar vork genomen te hebben, en ben ik alleen verder gegaan. Gaat nog steeds wel prima, alleen heb ik er eigenlijk niet zo heel veel zin meer in. Als er tekstopdrachten binnenkomen dan is dat prima, is er geen werk, dan is het ook best, en heb ik extra veel tijd voor Sterre :mrgreen:
Hier gaat alles nog steeds goed, ik vind het eigenlijk elke dag wéér een beetje leuker worden, en elke dag denk ik dat nóg leuker echt niet meer kan. :inlove: Sterre heeft haar woordenschat weer een beetje uitgebreid, zegt nu niet alleen mama, maar ook papa, nee en bah (tegen alles waar ze niet aan mag komen :lol: ). En de poezen noemt ze koe… :lol: :inlove: Verder is ze aan de wandel gegaan. Het duurde even voordat ze het doorhad, maar sinds een paar weken loopt ze aan mijn handen mee, en ietsjes later liep ze ook langs de box, de kasten, de tafel, de bank, de stoelen… :inlove: Vorige week stond ze voor het eerst een paar tellen helemaal los, alleen schrok ze er zelf ontzettend van. Moest ineens enorm huilen, het schapie :inlove: Ze probeert het nu nog wel regelmatig, maar zo lang als toen is haar niet nog een keer gelukt.
Nog ff 3 mooie foto´s van mijn poppetje showen, en dan ga ik nog ff bankhangen.
xHeske
Goed, dat waren er dus maar 2 :wall: Hier de derde :inlove:
He lieve meiden!!!
Alles goed met jullie? Is alweer een tijdje geleden :oops:
Bianca :hug: :hug: wat ontzettend balen zeg van die cyste…
Garfield jammer van dat huis maar wel ondertussen alweer een jaar samen! Gefeliciteerd!
Erika ja ik vind jou ook wel een type voor drie kiddies :inlove: Je praat altijd met zoveel enthousiasme over je kleine draakjes :inlove: :inlove: Heb je nog leuke foto’s van Thomas en Sem?
Heske o leuk een winkel in Den Haag! Kom ik een keer boodschappies bij je doen :mrgreen: En wat is Sterre toch een prachtig meissie he :inlove: :inlove: Ik ben benieuwd wanneer jullie aan een tweede gaan beginnen…dan ga ik je natuurlijk wel op de voet volgen!
Kimzie en Corien hoe is het met jullie? En yona hoe is het met jou en maurice?
Nou hier gaat het steeds een stukkie beter! Sienna heeft de afgelopen tijd veel gehuild dus ik heb echt mijn handen vol aan haar gehad…en maar zoeken zoeken zoeken waar ze een beetje gelukkiger van werd maar ik kon het maar niet vinden. Ik had gewoon het idee dat ze nogal wat geboortestres had…
Maar goed om een lang verhaal kort te maken ben ik sinds vrijdagavond begonnen met inbakeren en mijn meissie heeft zaterdag bijna de hele dag geslapen! De nachten gingen al goed maar een paar uurtjes overdag is voor zo’n klein mensje helemaal niet verkeerd. Dus ik hoop dat we deze stijgende lijn vol kunnen houden…
Verder is Sienna een lekkerding :inlove: Van die grote blauwe knikkertjes en haar glimlachen zijn ook prachtig!
Maar goed ze is nu net weer wakker geworden!
:-*
Hier mijn jongens dan weer eens!!!
Dat was gisteren in het zwembadje in de tuin :inlove: