:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
OOOO wat zijn het toch een droppies he! Ik kan me zo voorstellen dat jij helemaal verliefd ben je op je kleine draakjes :inlove: :inlove:
Ja ja ja ja ja ja ja ja!!! Dat ben ik ook!!! :inlove:
Hoe is het hier anders???
Hoi damens ik was er nog wel hoor…durf me eigenlijk hier niet meer te laten zien.
Maar zo zien staat deze topic ook op een zeer laag vuurtje.
Bianca hoe gaat tie met jullie…ga binnenkrt maar weer is je topic opzoken.
Garfield hoe gaat de huizen jacht?
En al bijna weer een jaar samen tijd vliegt.
Ellen hoe gaat het nu met je meisje, is ze al wat rustiger?
Hoop het inbakeren ook z’n succes heeft bij jullie.
Hier gaf de bakerzak in ieder geval een hoop rust.
Heske spannende tijden zeg een eigen c1000, klinkt goed.
Maar kriebelt bij jullie alweer… zo te lezen.
Hier verlopig nog echt geen plannen om te werken voor brusje…misschien komt het wel omdat niet alles is verlopen zoals we gehoopt hadden.
We geven het de tijd, komt het niet dan niet…hopelijk zijn we net zo gelukkig met z’n 3.
We zijn dus intotaal een maand in het ziekenhuis geweest eerst flevo daarna wkz utrecht.
Eten blijft hier gaan met up en downs.
Ach hoort erbij, maar is wel erg vervelend.
Nou ga zo maar ff pakken gevraagd om een extra avonddienst te draaien.
Fijn weekend.
Hoi meiden,
Hier is het een gekkenhuis!
Druk op mijn werk en 's avonds is het ook iedere dag raak (toernooi plannen, scriptie, verjaardag). Vanochtend toen de wekker ging, heb ik me per ongeluk weer omgedraaid. Gelukkig schrok ik 25 minuten later wakker en was ik uiteindelijk maar 10 min te laat
Komend weekend zijn we alweer een jaar samen :inlove: :inlove:
De huizenjacht heeft nog niks opgeleverd. We hebben op zich geen haast, maar we hebben er natuurlijk wel heel veel zin in. We houden het dus goed in de gaten
Yona, ik denk dat het inderdaad wel scheelt hoe je eerst bevalling is verlopen en ook de complicaties die je daarna met je kindje hebt. Dan sta je er natuurlijk ook wel iets anders tegenover. Zoals je zelf al zegt, als je het de tijd geeft… hoewel het overkomt alsof je je er al (vrij definitief) bij hebt neergelegd dat jullie het bij 1 laten.
En uiteraard blijf je hier welkom ookal is de frequentie even wat minder
Je bent inderdaad niet de enige op het moment.
:mrgreen: YOOOOEEEEEHOOOOOEEEE!!! Waar zijn jullieeeeeeee?? :mrgreen:
Groetjes Garfield
Hiiiiiiieeeeerrrrrrrrr!!! :mrgreen:
hier ook nog hoor ergens rondzwevend over het hele forum :mrgreen:
Garfield jullie 1 jaar bij elkaar zijn nog gevierd?
Huizen jacht altijd leuk…benm zelf ook weer in het rond aan het kijken.
Alleen wil man lief nog niet helemaal…ach we wonen lekker maar raak op een gegeven moment uit gekeken denk ik.
Als alles bijna klaar is :think:
Oww verslapen verschrikkelijk…meestal loop je jezelf dan de hele dag in de weg.
Door zo vreemd begin van de dag, en je haasten.
Hoe is het met de andere damens???
Hoi hoi!
Nou, we hadden helaas niet veel tijd om het te vieren. We hebben de hele dag op de tennisbaan doorgebracht. Mijn vriend stond in twee finales (waarvan één met mij :dance: ) en ik zat in de organisatie van het toernooi. Na de prijsuitreiking kon je mij dus zo’n beetje opvegen. Maargoed, we zijn net als een jaar ervoor een pizza gaan eten en hebben in het dorp nog even een ijsje gehaald, want inmiddels was het mooi weer geworden 8) En over twee weken komt mijn verrassing. Dan gaan we een dagje weg :inlove:
Gisteren hebben we weer bij een woning gekeken, maar ook dit gaat 'm niet worden. Ik heb er nog een paar op het oog waar ik wil gaan kijken, maar het ziet er nog niet erg hoopgevend uit.
En Yona, dat herken ik wel hoor. Mijn ouders gaan ook vaak verhuizen als ze net zo’n beetje klaar zijn met de laatste verbouwingen
Groetjes Garfield
Haaaaaa meiden, hier ben ik ook weer eens! We zijn op vakantie geweest, heerlijk 2 weekjes Italië! We zijn alweer 6 dagen thuis hoor, maar mijn vriend is vandaag voor het eerst pas weer werken, had 3 weken vrijgenomen. Wie foto´s wil zien moet ff hier kijken:
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=41433
Garfield, alweer een jaar samen! Wat gaaf! :dance: Lekker doorgaan met die huizenjacht, is zo leuk! Ik wil ook wel weer verhuizen, maar als we een winkel willen kopen dan zit een nieuw huis er ff niet in :mrgreen:
Yona, hoe is het nu met Maurice. Kan me voorstellen dat je hoofd op het moment nog helemaal niet naar een 2e kindje staat, na alles wat jullie nu meegemaakt hebben. Wie weet komt het nog. En zo niet, dan niet toch? Niet iedereen heeft behoefte aan een heel weeshuis thuis :mrgreen:
Ellen, hoe is het met je kleine moppie? Gezellig als je straks boodschappen komt doen bij ons! :mrgreen: Maarre… woonde jij niet in Leidschendam? Het had niet veel gescheeld of we hadden daar een winkel gekocht! Een Edah die over een week of 2 een Plus wordt. Maar de tijdsplanning was te krap, dus dat hebben we uiteindelijk afgekapt.
Wat C1000 betreft ziet het er allemaal goed uit. Gisteren weer een gesprek gehad en volgende week krijgen we de begroting. Danmoeten we overleggen met een financieel adviseur en niet veel later zullen we de contracten gaan ondertekenen en worden we officieel eigenaar van die winkel. Als we het eens kunnen worden natuurlijk. Suuuuper spannend!!
Erika, wat een geweldige foto´s van je mannekes weer!!! :inlove:
Bianca, hoe is het met jou???
Met Sterre gaat nog steeds alles goed! In de vakantie zijn er 4 kiezen doorgekomen, maar ze heeft er amper last van gehad (tenminste, ze heeft amper gehuild of gemopperd…dus eigenlijk hebben wÃj er amper last van gehad :mrgreen: ). Ze staat nu af en toe los, loopt langs meubels en achter stoelen enzo. Sloopt het halve huis, maar ach, het is wel een grappig gezicht. Ze is wel héél erg aan het spoken nu hoor, moet haar écht elke seconde in de gaten houden. Op vakantie kon ze zelf op de ligbedjes klimmen, maar thuis is ze nog niet op de bank geklommen ofzo. Ze probeert het wel, ook de trap op, maar de trap is te smal en de bank te hoog :mrgreen: Maar zal niet lang meer duren…
xHeske
Heerlijke foto’s Heske!!! Mooi hoor daar!!! Was vast een geweldige vakantie!!!
Garfield zo he alweer een jaar verder!!! Weet je al waar je heen gaat met je dagje weg??
Hier de balen van het weer… De jongens willen zo graag naar buiten maar dat wordt m niet echt… Dus straks maar tussen de buien door een stukkie fietsen ofzo…
Sem wordt al zo groot… Staat los loopt zolang hij zich maar aan 1 hand kan vast houden het hele huis door, laatst al samen met zijn grote broer de trap op… De traphekjes zijn dus weer dicht wel weer even wennen. (Voor Thomas hoefde ze niet meer dicht die gaat niet zonder ons naar boven)
Verder is hij gek op de planten vazen of wat er dan ook maar staat uit de vensterbank trekken… En dansen ook zo schattig!!!, op zijn kont op de grond ziet er super uit!
Verder van Thomas alweer afscheid voor de vakantie op de peuterspeelzaal gehad. Groot feest, Thomas was verkleed als Zorro, stoer!!! Dus nu lekker 6 weken vrij.
Verder zelf ook prima! Nog even werken en dan vakantie! Dit weekend feestweek hier in t dorp, dus we gaan wel even naar de kermis met de kids, ik moet werken dit weekend…
He meiden!
Heske!!! Wat jammer dat je die winkel niet gekocht hebt!!! Dat is tegenover mijn ouders en dan was ik zeker ff een blokkie om gefietst om even boodschappen bij je te komen doen :mrgreen:
Ik wilde trouwens nog even wat aan je vragen. Jij hebt toch nu een spiraaltje? Gaat dat via de huisarts of moet je dan een afspraak maken bij de gyn?
Erika ik vind het altijd heerlijk om jou verhalen te lezen :mrgreen: Je bent zo’n genieter volgens mij! Zo thomas als zorro :inlove:
Garfield nou wat gaat de tijd hard! Alweer een jaar! Gefeliciteerd he of had ik dat al gezegd :think:
Bianca :-
Nou hier gaat alles goed! Met Sienna gaat het ook goed! Tijd gaat alweer hard. Volgende week alweer werken. Maar ik ben er wel aan toe hoor want ik voel me best wel opgesloten tussen die 4 muurtjes. Ik wil Sienna niet constant op sleeptouw nemen maar misschien moet ik er ook wat relaxter in worden :think: Maar ze slaapt beter :thumbup: eet goed en is al lekker aan het kletsen :inlove: :inlove: Foto’s staan in het fotomaandtopic. Erika had ze al gezien :-
En ik! Ik ben weer op mijn fietsie aan het fietsen :mrgreen: Ja die stomme kilo’s moeten eraf!!! Dus ik ben even sensation black aan het downloaden…dan gaat het fietsen in een lekker tempootje :mrgreen:
Nou dikke knuf!!!
Ellen, ik heb idd een spiraaltje nu, bevalt goed! Mijn eerste spiraaltje heb ik door de ha laten plaatsen, de tweede bij de gyn, omdat ik daar toch op nacontrole moest. Maar als ik jou was zou ik direct naar de gyn gaan hoor, die plaatsen zo’n ding tig keer per week en dat gaat 100 keer soepeler dan bij de ha…
Vindt het ook jammer dat die winkel in Leidschendam uiteindelijk niet doorging, wordt volgens mij super mooi. Over 9 dagen gaat 'ie al open, en dat hadden we gewoon nooit gered Bovendien wordt dat hele winkelcentrum nog verbouwd, waardoor we het eerste jaar nog in een bouwput zouden zitten en dat was ook geen lekker vooruitzicht… Maarre… Den Haag is ook vlakbij toch? :mrgreen:
Fijn dat met Siënna alles goed gaat. Wat gaat het hard he meis, alweer 3 1/2 maand :shock: Hoe is het met het huilen? Gaat dat al beter inmiddels?
Erika, wat gaat Sem ook lekker hard joh! Zag bij het showtopic van de augustusmama’s (af en toe ff spieken hoor :mrgreen: ) een foto van 'm waar 'ie in zijn handjes staat te klappen ofzo… lief!!! En hij staat echt al stevig, of niet? Sterre blijft het eng vinden om los te staan, en ze heeft nu door dat ze heel makkelijk zelf kan gaan zitten als ze losstaat :eh: Dus zodra ik haar handjes loslaat ploft ze nu op haar kont neer :lol: Dus ik laat het maar ff, wil het niet forceren als ze het nog niet durft. Soms laat ze zelf uit enthousiasme zelf los, dan staat ze best goed, maar zodra ze het doorheeft is het weer mis. :? Komt allemaal wel.
Ze heeft wel het trapklimmen inmiddels onder de knie. En als ik hieperdepiep zeg, gooit ze haar armpjes in de lucht en roept ze ‘hoewaaaaa’. :inlove: En ze begint dierengeluiden na te doen :inlove: En ze vertikt het nog steeds om te klappen :lol:
Ben trouwens vorige week vrijdag met Sterre op bezoek geweest bij Cynthia en Juul, van de juli-beebs. Zo leuk om te zien hoe Sterre en Juul samen speelden (en vochten :shock: ). Twee pittige tantes bij elkaar, maar zoooo lief. :inlove:
En over precies een maand is mijn humpie alweer 1 jaar! :shock: Zo’n gek idee…
xHeske
Ik spiek ook bij Sterre hoor!! Dat vind ik ook leuk!
Ja hij staat al heel stevig, hij gaat ook gewoon zelf staan, en dan gaat hij in zijn handen klappen… waarom?? Geen idee maar dat doet hij heel veel… Beetje uitsloven misschien :mrgreen:
Dierengeluiden doet hij niet, hij zegt nu wel papa, mama, tota (thomas), ohoh en nee-nee. En dan heeft hij verschillende kreten voor verschillende doelen. Zoals de kreet ‘ik wil meer eten’, ‘ik wil met dat spelen’ en ‘he daar heb je de hond van opa en oma’. Ja eerlijk waar dat zijn allemaal verschillende geluiden. Geweldig!!!
Ja ellen ik had Sienna gezien! Heerlijk meisje en nog zo lekker klein vergeleken met mijn beer, maar jij zelf zal haar alwel een grote meid vinden.
Hier nog steeds moed aan het verzamelen om weer te gaan sporten… ik ben er zo slecht in om mezelf ertoe te zetten… Maar je hebt gelijk goede muziek is het halve werk, al ben ik dan zelfs meer van de white edition… Of beter gezegd van K3 op dit moment met onze Thomas in huis… ja het leven van moeder… :inlove:
Hahahaha Erika, sporten op K3… geen wonder dat het niet wil lukken :lol: :lol: :lol:
Sterre heeft idd ook van die verschillende geluidjes. Vooral het ‘kijk een poes’-geluid is zo leuk, ze is echt zo gek op die beesten :inlove:
We moeten morgen weer naar het cb, ook weer prikjes halen, zo zielig… Maar ben wel heel benieuwd hoeveel Sterre gegroeid is… ze heeft een tijdje erg slecht gegeten, doordat d’r kiezen doorkwamen, maar denk dat ze de afgelopen week de schade weer flink ingehaald heeft, ze eet echt alles wat los en vast zit :shock:
Mijn moeder heeft trouwens een jurkje gemaakt voor Sterre d’r verjaardag… zo schattig dat ik 'm ff moet showen :mrgreen:
xHeske
Kiezen, wauw??? Sem heeft nog steeds maar 2 tanden!!! :shock:
Thomas kreeg zijn kiezen pas toen hij bijna 2 was en nu is hij bezig met de laatste kiezen!
Schattig jurkje trouwens!!! :inlove:
Ik zat te denken misschien is het beter om naar het contacthoekje ofzo te verhuizen met de meiden die hier nog kletsen…?
Hoi meiden,
Nou, morgen is het dan zover… ons uitje!
En ik weet inmiddels ook wat we gaan doen :lol:
We gaan VLIEGEN. En dat vind ik helemaal tof.
De broer van mijn vriend heeft een vliegbrevet en nu gaan we dus van R’dam naar Texel vliegen. Ik heb er echt zin in :dance:
Heske, hoe was het in Italie? Wij overwegen ook om die kant op te gaan. Maar we gaan pas in september en we zijn nu allebei al best wel toe aan vakantie. Tegen die tijd hebben we waarschijnlijk dus niet zo veel zin meer om echt actieve dingen te ondernemen. Terwijl ik dat normaal wel graag doe.
Gisterenavond wilde ik persé frisse lucht. Na avonden aan mijn scriptie te hebben gewerkt, zonder het gewenste resultaat, was ik het helemaal zat. En dan is het wel lekker als je bos, zee en duinen om de hoek hebt.
Dus we hebben een lekkere wandeling gemaakt.
Erika, het contacthoekje is mij niet bekend… dus zeg het maar!
Groetjes Garfield
Ha meiden!
Hoe is het met jullie allemaal?
Hier gaat, zoals altijd eigenlijk, alles gewoon lekker z´n gangetje. We hebben gisteren voor Sterre een duwkarretje gekocht. Eigenlijk pas voor haar verjaardag, maar toen we ´m ff uit wilden proberen liep ze er al zo lekker achter, dat we het zonde vinden om ´m nu nog 3 weken weg te zetten, dus ze heeft ´m vast gekregen. Zo´n lief gezicht, dat gewaggel :inlove:
Sterre wil de laatste paar dagen ´s avonds steeds niet slapen, en ik weet echt niet zo goed meer wat ik ermee aan moet. Heb al vanalles geprobeerd, minder slapen overdag, laten huilen, in bad, babymassage… hoop dat het een fase is en dat het vanzelf weer een keer beter gaat, want ik ben nu elke avond tot een uur of 22 met haar in de weer…niet leuk
Garfield, hoe was je uitje? Wat gaaf joh, vliegen!!!
Italië was super, het Gardameer is echt prachtig! We hebben er heel mooi weer gehad. Er is in de buurt genoeg te doen en te zien, maar lekker in de zon liggen kan er ook prima, dus echt wel een aanrader!
Erika, Sterre was op zich met haar eerste tandjes niet bepaald vroeg ofzo, maar het gaat ineens hard! Ze heeft nu 8 tanden en 4 kiezen :shock: In Italië zijn er, in 2 weken tijd, 4 kiezen en een tand doorgekomen, dus logisch dat ze daar last van had. Nog 4 kiezen en 4 hoektanden en dan is haar melkgebitje alweer compleet… maar mag van mij wel ff duren hoor, ze heeft er de laatste tijd genoeg pijn van gehad, pauze is wel ff welkom…
Ik vind het trouwens wel een goed idee om naar het contacthoekje te verhuizen… Erika, open jij een topic? Dan volgen wij :mrgreen:
Ellen, Yona, Bianca, hoe is het met jullie???
xHeske
Ik zal eens even na gaan denken over een naam voor de nieuwe topic…