Augustusstoppers 2005, deel 10!!!!

Zo wij zaten even een paar dagen zonder internet en telfeoon ze hadden een storing bij tele 2, dat was even raar. Wat ben gewend om zo even wat op te kunnen zoeken op de computer, of te bellen. Nu moest mijn mobieltje maar even aan de oplader, ik gebruik dat ding nooit, maar heb ik in 2 dagen mijn beltegoed er doorheen gejaagd…

Maar alles goed hiero, Thomas is heerlijk de hele dag buiten aan het spelen in zijn nieuwe klim/speelhuis met glijbaan, wat wil een kind nog meer :lol:

En Sem doet het ook zo goed, heerlijk kind.

Nou afgelopen weekend ben ik heel erg geschrokken. Sem wilde niet echt slapen dus hij lag wat te rommelen in bed, dat doet hij eigenlijk altijd wel even. Gelukkig ging ik nog even kijken toen hij stil was, want hij was met zijn hoofd onder de dekens gekomen tot aan zijn middel. Hij lag dus ondersteboven in bed. Toen trok ik als een gek die dekens van zijn hoofd en keek hij me aan, van wat doe jij nou, ik lag net zo lekker te slapen…

Sem krijgt dus geen dekens meer en ligt nu prinsheerlijk te slapen in zijn slaapzak… Ik moet er niet aan denken wat er was gebeurd als ik niet was wezen kijken… bah.

Ellen bevallingverhaal gelezen!!! Dat is snel gegaan en nogmaals wat een mooi prinsesje!!! :inlove:

Kimzie dus dinsdag de grote dag!! En wanneer krijg je daar dan weer uitslag van??? Gewoon als je naar de gyn moet? Wat gaat hij dan nog weer doen? ik ben wel erg nieuwsgierig merk ik… :shifty:

Garfield hij stond idd laag ja ik zag het ook. Dus vriendlief is goedgekeurd?? :smiley: Oei dus weer een tentamen? Wat een rotdag zo na de pasen, dan kan je al je vrije dagen met je neus in de boeken zitten…

Nou ik ga even verder moet de schade van 2 dagen niet kok-en inhalen

:mrgreen:

Dacht al, wat is het rustig hier op kok… maar ja, als Erika geen internet heeft… :stuck_out_tongue: :mrgreen:

Jeetje meid, kan we voorstellen dat je wel ff geschrokken bent! Maar wat een lekker ding is Sem joh, dat ´ie je dan zo eigenwijs ligt aan te kijken! :inlove:

Ellen, heb je verhaal gelezen en de foto´s van Sienna gezien… wat is zo mooi!!! Lekker genieten nu!

Garfield, studeer ze!!! Ik ben vandaag ook weer naar de uni geweest, voor m´n afstudeerscriptie. Het loopt nu eindelijk een beetje, dus denk dat ik deze zomer klaar ben :dance:

Kimzie, spannend meid! Hou ons op de hoogte!

Nou, Sterre heeft d´r eerste tandje nu echt door, en de tweede voor de helft. Ze heeft er echt enorm veel last van, zoooo zielig.

Maar ook nog leuk nieuws… ze tijgert!!! Deed ze al, maar alleen achteruit. Nu dus ook vooruit!! En ik moet zeggen… heerlijk! Wat een rust! Geen gegil meer als ze niet bij haar speelgoed kan, ze tijgert er nu gewoon heen! (Of naar de kattenbak, als die net iets dichterbij is, dus eigenlijk heb ik nog geen rust :mrgreen:). Maar leuk hoor, zo´n tijgerend wurmpie!

En ze geeft kusjes :inlove: Hele natte dikke zoenen op m´n wang en op m´n neus, waarbij ze haar gezichtje helemaal in mijn wangen boort! Erg smakelijk, nu ze zo kwijlt van die tandjes :lol: Maar wel heel leuk, want die kusjes zijn alleen voor mij :dance: Lief!

Afgelopen week ook nog enorm om haar gelachen. Ze zat op de bank tussen mij en m´n vriend in, en we deden kiekeboe met een doekje over haar hoofd. Op een gegeven moment waren m´n vriend en ik het spelletje wel zat, dus doekje naast Sterre neergelegd en verder tv kijken. En wat doet mevrouwtje… Pakt het doekje, houdt het voor haar gezicht, trekt het met een ruk omlaag en schatert het uit! :lol: Zit ze gewoon in haar eentje kiekeboe te spelen! Ik had het echt niet meer. Wat een maf kind is het toch! :lol: :lol: :lol:

Nou ja, kan wel uren doorpraten over m´n miepie, maar denk dat ik maar eens m´n bedje op ga zoeken. Was er vanmorgen al om 6 uur uit, dus ben onderhand wel moe…

xHeske

Hier een filmpje van mijn tijgerende drakie! :inlove: Je moet wel ff geduld hebben hoor, duurt ff voordat ´ie begint…

Click here to watch tijgeren-23

Hoi meiden,

Bij mij was het spannend de afgelopen dagen, want ik had gisteren een tentamen. Met Pasen helaas geen zonnestraal gezien, ik ben niet eens buiten geweest. Hopelijk heeft dit drie dagen durende isolement een voldoende opgeleverd. Als dat zo is, mag ik dat andere tentamen mondeling herkansen. Er hangt dus best veel van af.

Heske, nou niet stiekem steeds aan dat touwtje trekken he :naughty:

Ha ha, leuk hoor… zo’n tijgerend drakie :wink:

Groetjes Garfield

Mooi Heske!!! :inlove:

Oh spannend Garfield!!! Ik zal voor je duimen! Wanneer krijg je de uitslag?

Sterre kan ineens zoveel… Ze trekt zichzelf op tot ze staat, tijgert nu in razend tempo de kamer door (kruipt overal onder…), en kan zlef op haar buikje gaan liggen als ze zit. Alleen kan ze nog niet terug gaan zitten, en dat zorgt voor de nodige boze buien :lol: En kletsen dat ze doet :shock: :roll: :mrgreen: Moet morgen weer naar het cb, en ben weer héél benieuwd hoeveel ze gegroeid is…

Hoe is het verder met iedereen? Kimzie, ben je alweer bij de gyn geweest? Enne… Ellen, hoe is het met jou en je mooie meisje???

xHeske

Hey,

De uitslag krijg ik waarschijnlijk over drie weken. Ondertussen ga ik dus proberen een begin te maken met mijn scriptie, want dat zal nog flink aanpoten worden deze zomer :eh:

En misschien toch af en toe wat aan filosofie doen, zodat het niet te ver wegzakt… :think:

Allemaal nog een beetje vaag dus.

En ondertussen is mijn vriend stiekem nog steeds de huizenmarkt in de gaten aan het houden. Het zal mij benieuwen wanneer we de eerste bezichtiging hebben :slight_smile:

Groetjes Garfield

PS: en tegen de tijd dat we dan graag een kindje willen maken, ga ik me hier opnieuw aanmelden. Maar dan geef ik wel een seintje :wink: First things first!

Wat een plannen Garfield!! Geweldig!!

Dus nu je scriptie nog, en daar zit veel werk in. Ik zat zelf de laatste tijd ook te zoeken naar een leuke masteropleiding, iets van orthopedagogiek ofzo, maar heb besloten toch maar even te wachten tot de kids op school zitten, want ik zou nu even niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen. Ik 's avonds blij dat ik op de bank kan ploffen en als ik dan nog in de boeken zou moeten duiken… nee dat wordt m niet.

Heske ja Sem gaat ook zo snel, alles wat Sterre ook doet. En zo leuk, want nu hij tijgert kan hij eindelijk achter zijn broer aan. Die zit dan rustig een puzzeltje te maken en dan komt Sem eraan om de rust te verstoren :mrgreen:

Zal ook eens uitvogelen hoe je zo’n flimpje moet plaatsen…

ja ellen hoe gaat het?? Je geeft bv toch? Hoe gaat dat??

Haha, Sterre heeft geen broertje om achterna te tijgeren, maar wel een kat… het beest weet niet hoe hij het heeft, slaat steeds op de vlucht als Sterre aan komt gehobbeld :lol:

Orthopedagogiek heeft mijn zusje gestudeerd, is volgens mij echt een superleuke studie. Maar idd, eerst maar zorgen dat je wat meer tijd hebt joh, als ik eraan denk hoeveel tijd mijn zusje aan die studie kwijt was… :shock:

Garfield, leuk joh, wilde plannen :dance:

Ik ben vandaag weer met Sterre naar ´t cb geweest, en ze is helemaal goedgekeurd. Ze is nog steeds lang en smal, maar niet té (72 cm en 8630 gram), dus daar is niks mis mee. Zou bijna jaloers op haar worden :mrgreen:

xHeske

Hallo Dames,

Jullie hebben even een tijdje niks van mij gehoord. Ik ben behoorlijk druk geweest met werk. Ik zit momenteel ook even in een dip mbt het zwanger worden. Het gaat even niet zoals het zou moeten gaan en ik twijfel nu ook even of het nu verstandig zou zijn. Het is voor mij dan ook beter om voorlopig even te stoppen met het schrijven op KOK.

Ik wens jullie allemaal heel veel succes en geluk, en wie weet meld ik me weer eens.

Corien

Hoi meiden,

Corien, wat ontzettend vervelend dat je even in een dip zit. Soms kan even afstand nemen helpen om het e.e.a. even goed voor jezelf op een rijtje te zetten. Hopelijk zien we je snel weer terug :hug:

Heske, wilde plannen inderdaad. We zijn stiekem toch steeds bezig met onze globale huizenjacht. Oriëntatie heet dat geloof ik, hihi.

Afgelopen weekend werd mijn vriend dertig. We hebben het hele weekend zo intens samen beleefd en we waren helemaal happy met elkaar. Toen kwam de spontane(!) mededeling dat als we het over een jaar nog zo leuk hebben, ik wat hem betreft de pil wel weg mag doen :inlove: :inlove:

Ikke is dus blij :dance: Hoewel ik na mijn studie wel eerst even de kans wil krijgen om samen te genieten zonder dat er een oppas geregeld moet worden :wink:

Groetjes Garfield

Ahhh jongens net een verhaal getikt is het weg… hoe kan dat nou…

Ik vertelde dat Maurice van Natascha in het zkh ligt… Hij is opgenomen met uitdrogingsverschijnselen, maar het gaat gelukkig wel weer beter. Haar zus vertelde dit bij de aug.mama’s. Erg sneu… Ze zal het zelf allemaal wel vertellen als hij weer thuis is denk ik.

Corien jammer dat (even) weggaat, maar begrijpelijk… Ik wens je het allerbeste en heel veel geluk :hug: :-*

Garfield en jij… wauw nog een jaartje en dan… Wat ben jij toch heerlijk gelukkig!!! :inlove:

Bianca hoe is het met jou?

Nou hier alles goed hoor, wat een heerlijk weer en dan nu dit… het is koud, maar ik geef niet toe en heb mooi mijn zomerkleren nog aan!!

Sem is alweer 8 maanden geweest… niet te geloven… Hij is al zo wijs. En Thomas laten we het daar helemaal niet over hebben… Kleuren, vormen, tellen allemaal geen probleem, hij kan al spelletjes op de computer (al mag hij dat natuurlijk niet zo vaak) en bijdehand dat hij is, heerlijk!!!

En met mij, ook alles goed… het is heel cliche, maar ik ben gelukkig :smiley:

Ik ben nog steeds bezig met het loopbaanadviestraject om uit te zoeken wat ik nu wil gaan doen met mijn werk, ben echt wel toe aan wat nieuws. Hij (de loopbaanfunctionaris, klinkt duur…)heeft het er steeds over dat hij mij in een nieuw functie ziet die nu dus nog niet bestaat.Nou dat lijkt me wel wat, ben dus nu een beetje aan het netwerken binnen de stichting overal even mijn gezicht laten zien enzo.

Nou ik ga even wat drinken, heb dorst en dan eens kijken wat Thomas aan het uitspoken is met mijn oma…

Tja Erika, ik kan me bij je aansluiten. Ben inderdaad helemaal happy (nu alleen nog afstuderen, een huis kopen en samen gelukkig worden mét kindjes :D, hihi)! :inlove:

Gisteren vroeg mijn vriend of ik wel zeker wist dat ik met hem een huis wilde kopen. Dit vanuit de gedachte dat ik twee relaties van 3,5 en 4 jaar achter de rug heb en het toen dus best lang heb laten doorsudderen. Ik heb hem proberen te overtuigen van het feit dat het nu écht anders voelt, maarja… mannen en hun onzekerheden. Dat blijft een lastig ding :think:

Het enige minpuntje bij mij is overigens ook mijn werk. Als ik mijn bul heb, ga ik wel om me heen kijken. Maar de baas heeft een deel van de studie vergoed, dus daar zitten misschien nog wel wat haken en ogen aan (als je binnen 3 jaar na het afstuderen de werkgever verlaat…)

Groetjes Garfield

He meiden!

Garfield wat klink je heerlijk verliefd meid :inlove: :inlove: ben blij voor je hoor!

Erika zo dat klinkt goed zeg van sem en Thomas! Zo jong en dan al zo wijs en leergierig! Je mag weer trots zijn op je jongens meid :-

Natascha ik hoop dat alles goed is met Maurice…je zal wel geschrokken zijn :hug: :hug:

Heske bedankt voor de tips meis bij de Aprilmama’s. Het is zo zielig die krampies…

Kimzie, Bianca en Corien hoe is het met jullie? Sorry hoor meiden dat ik zo weinig schrijf…

Met Siënna gaat het goed behalve dan die buikkrampies…maar verder een tevreden meisje en ze is zo mooi! :inlove: :inlove:

Bij de maand topic showforum staat een leuke foto 8)

Nou dikke knuf!

:-

Hihi, Ellen ik stalk je gewoon bij de arpilmama´s hoor, als ik wil weten hoe het met jullie gaat! Toen Sterre er net was zat ik ook niet meer zo vaak acht er de pc, dan leef je gewoon ff helemaal in een eigen wereldje, tenminste zo voelde ik dat. Maar die krampjes… echt zielig is dat, en je kunt er zo weinig aan doen. Dikke knuffel voor je poppetje! :hug:

Corien, ook een dikke knuffel voor jou! :hug: Hoop dat het snel wat beter gaat allemaal. En je weet ons te vinden he meis!

Garfield, héél herkenbaar hoor. Je wil niet weten hoe vaak mijn vriend niet aan mij heeft gevraagd of ik wel wist waar ik aan begon :mrgreen: Maar ja, wij vrouwen zijn eigenwijs en doen toch gewoon wat we zelf willen. Je weet wel, samenwonen, baby´s maken, en dat liefst binnen een periode van enkele jaren :wink:

Erika, lekker hoor, dat je zo trots kan zijn op je mannetjes :thumbup: Gewoon zo fijn als het allemaal goed gaat, dan heb je daar gewoon een zorg minder aan. Ik geniet dar bij Sterre ook zo van. Ze doet gewoon wat ze moet doen, is lekker vlot met alles, en dat zorgt er niet alleen voor dat ik super trots ben, maar het geeft ook een stukje rust. En al zou ze over een jaar pas gaan kruipen dan was ik nóg trots op haar, maar nu hoef ik gewoon niet te denken of ze zich wel goed ontwikkelt, dat is gewoon duidelijk, en da´s fijn :smiley:

Yona, hoe is het nu? Jeetje meis, schrikken zeg… heel veel dikke knuffels voor jou en Maurice :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Kimzie, Bianca, hoe is het met jullie???

Hier gaat alles alleen maar goed eigenlijk. Sterre drinkt inmiddels goed uit een gewone beker als ik haar help, en zonder hulp uit een tuitbeker. Leuk gezicht! Ze zat zondag naast haar grote neef van 3 1/2 op een bankje, en ze zaten allebei uit ´n tuitbeker te drinken… dan ben ik wel even héél erg trots hoor (al weet ik wel dat het aparter is dat m´n neefje nóg uit een tuitbeker drinkt dan dat Sterre ál uit ´n tuitbeker drinkt :mrgreen: ). Verder is ze weer lekker vrolijk nu de eerste 2 tandjes door zijn en ze daar dus geen last meer van heeft. Ze zit voortaan ook in een ´grote´ autostoel, omdat ze steeds helemaal overeind kwam in de maxi cosi. Ze vindt het schitterend, zit te schateren van het lachen in de auto :inlove: En we hebben gisteren een schommel voor haar gekocht. Mijn vader komt morgen op bezoek en gaat dan iets maken om de schommel aan op te hangen en dan kan mijn hummelke lekker schommelen straks!

Allemaal leuk leuk leuk dus. We genieten van het mooie weer, lekker fietsen en wandelen, en Sterre vindt alles geweldig :inlove:

xHeske

Oh Ellen, nog ff wat dingetjes die misschien kunnen helpen tegen die krampjes… buikje een beetje masseren door rondjes te wrijven of door vanaf haar naveltje omlaag te wrijven. Of haar beentjes pakken en ´fietsbewegingen´ maken. Dat hielp bij Sterre ook goed. En lekker knuffelen natuurlijk :mrgreen:

Hahahah die ‘fietsbewegingen’ doen mijn ouders de hele tijd bij haar en mijn neefje…fietsenfietsenfietsenfietsenfietsen hahahahaha echt komisch hoe ze dat doen!

Thanks meis :-*

Hihihihi, je kunt niet vroeg genoeg beginnen toch… mijn neefje van 8 fietst nog steeds niet :shock: , m´n schoonzusje zou willen dat ze de krampjes weggefietst had bij hem :mrgreen:

Hoi meiden,

Het mooie weer houdt ons bij de computer vandaan denk ik 8)

Hier wel goed nieuws, in die zin dat ik mijn tentamen heb gehaald en nu mijn laatste tentamen mondeling mag doen in mei.

Dan ‘alleen’ nog mijn scriptie…!

Wie weet gaat het allemaal dus nog gebeuren deze zomer :pray:

Dan ben ik er eindelijk vanaf!!

Gaan jullie nog iets leuks doen met Queen’s Day?

Groetjes Garfield

Heyhey meiden!!

Ik zit nog maar weinig op KOK :oops: Heb het gewoon echt druk met vanalles en nogwat en vandaag heb ik onverwacht vrij dus ik heb in het volgende topic verteld wat me zoal bezighoudt nu:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1542261#1542261

Ik denk ook dat het geweldige weer ons weghoudt bij de pc :smiley:

Héérlijk! Ik fleur altijd helemaal op met dit weer!

Met koninginnedag hebben we wat rondgeslenterd over de markten en lekker bij mijn ouders in de tuin gezeten. Daarna even naar huis geweest om ons om te kleden en toen zijn we met een heleboel vrienden wezen chinezen! Kei gezellig dus!

Hoop dat het met iedereen een beetje goed gaat?

Hier in ieder geval wel…Ik ga koffie maken…ik stuur jullie dadelijk allemaal een kopje via PM hihi!

Toedels!