Augustusstoppers 2005, deel 10!!!!

Corien, jammer meid!!

:hug: Garfield

Zo ons deeltje weer ff naar boven gehaald…kan er zelf al down van worden als ik zie hoeveel nieuwe groepjes zich alweer na ons hebben geopend met stoppers.

Het is zo oneerlijk dat het bij sommige zolang duurt voordat hun grote wens werkelijkheid mag worden.

We zijn met dit groepje alweer anderhalf jaar onderweg.

Toch blijf ik hopen hier het einde van het jaar alleen maar zwangerschapsbanners en kindjes banners te mogen zien :pray:

Hier gaat alles goed, druk natuurlijk…maar zou het niet willen missen.

Ik werk nu 24 uur en mijn man heeft een 1 keer per week papa dag.

Omdat ik onregelmatig werk gaat maurice eigenlijk nooit meer dan 1 dag naar oma.

Al vindt oma dat wel jammer.

Inprincipe is Maurice een makkelijke kindje alleen vandaag ff ontzetten chagie. Ach mag ook wel een dagje, denk hij gewoon te weinig geslapen heeft.

Hoe gaat verder met de damens?

He meiden… sorrie hoor heb jullie een beetje verwaarloosd, maar ik ben flink ziek geweest, maar ik ben er weer aardig bovenop. Gelukkig hebben ze voor dit weekend nog vervanging geregeld op mijn werk, dus heb ik een extra weekend vrij en dat is niet verkeerd.

Hier alles verder zijn gangetje. Sem wordt al zo groot, hij staat, zit rolt en is zoooo’n blij kind, echt niet normaal. Hij lacht de hele dag, en Thomas de hele dag maar gek doen zodat Sem nog harder gaat lachen. Ja het is een dolle boel in huize

Verder ben ik druk bezig een eigen site aan het maken, best leuk om te doen, maar gaat veel tijd in zitten, ik heb zoiets nog nooit gedaan en het is een kant en klaar programmaatje dus niet te moeilijk, maar wel leuk.

Natascha lekker he van onregelmatig werken dat je maar zo weinig oppas nodig hebt, dat vind ik nou ook zo heerlijk!!!

Ik heb ook zin in de meeting, ben zo benieuwd hoe iedereen is!

Corien ja dat blijft moeilijk he als die datum er aan komt… en het lentezonnetje is nu ook nog ver te zoeken, nou hier van mij van zonnestralen en een knuffel!! :: :: :: :: :hug:

Haha Garfield, dus met je sexleven zit het wel goed?? Dat is mooi om te horen!!! You go girl!!! :mrgreen:

Bianca dus in mei mogen jullie beginnen, nou spannend, je hebt er nu ook lang genoeg op moeten wachten!!

Heske… oei ja daar schrik je van. Thomas is hier ook wel eens van bed gevallen bij Edwin, die liep even weg om luierdoekjes te pakken, maar vergat even dat Thomas dus ook al alle kanten op kon, stom stom stom, maar ja…Edwin had er meer last van dan Thomas, die huilde even en het was weer goed… Er gebeuren ons allemaal wel eens van die dingen en je leert er van, maar leuk is anders :hug:

Ellen hoe voel je je???

Hai hai,

Hier alles rustig, weinig te melden

Ik kom alleen even een goed weekend voor iedereen wensen!

Ellen…!!! Hoe gaat het daar???

Hahahaha wat een interesse :wink: :-

Corien :-
Jij ook fijn weekend meis!

Erika lekker hoor zo’n extra weekendje! En wel even laten weten als je site klaar is want ik ben benieuwd!

Natascha fijn hoor dat Maurice eigenlijk geen oppas nodig heeft…ik hoop dat wij dat strakkies ook zo kunnen regelen!

Maar het scheelt al dat Chiel op een nieuw bureau geplaatst is en wel hier in de buurt! Dat scheelt 2 uur reistijd op een dag!!!

Verder heeft hij zijn rooster voor de komende 4 jaar al gekregen dus plannen moet geen probleem zijn…

Maar hier gaat het verder goed! Kom net weer bij de gyn vandaan en die noemt me stabiel :mrgreen: :thumbup: Mijn bloeddruk en mijn urine waren goed!

Ik ben zo benieuwd wanneer ze gaat komen meiden…ik ben in ieder binnen 5 weekies mama en dat blijft een gek idee!

Op pagina 15 van de Aprilmama’s staan nog wat foto’s van de babykamer en mijn buikie!

Hoe is het met de andere meiden?

:-*

Hai hai,

Corien, wat jammer meis, zal toch wel een teleurstelling geweest zijn hè… :hug: Oei, en de uitgerekende datum in het zicht. Goed dat je je vooral op het nu richt, knap hoor! Lijkt me toch best confronterend allemaal…

Ellen, fijn dat je stabiel bevonden bent! :thumbup: Meid wat spannend hè, nog maximaal 5 weken!!! Heb jezelf het idee dat je te vroeg of te laat gaat bevallen? Ik had zó sterk het idee dat Sterre wel eerder zou komen :lol: Haha, mevrouw dacht daar dúidelijk anders over! Twee weken te laat en toen vond ze het nog wel best! En wij maar denken dat we dus vast een heel geduldig kindje zouden krijgen. NOT!!! Klein Dametje Ongeduld :mrgreen:

Maar goed, ga zo ff je foto’s kijken hoor, ben uiteraard weer eens héél nieuwsgierig!

Erika, fijn dat je weer beter bent! En lekker, nog een weekend vrij! Heb je goed geregeld! :thumbup: Gaat Sem ook ineens zo hard nu? Ik vind het echt onvoorstelbaar, ineens kunnen die kids álles (en willen ze nog veel meer :wink: ). Sterre doet nog steeds verwoede pogingen om te kruipen, maar 't lukt haar niet. Ze mist echt nog een stukje kracht volgens mij. Komt wel omhoog tot de kruiphouding, maar ploft dan gelijk weer neer op haar buikje. Maar tijgeren gaat wel al aaridg. Achteruit gaat ze vliegensvlug, en nu sinds een paar dagen komt ze ook af en toe een klein stukje vooruit :dance: En ze begint zich op te trekken. Gisteren had ze een dienblad te pakken dat op de plank onder de salontafel staat… daar wilde ze zich aan optrekken, maar ja, dat ding ging dus schuiven en Sterre zat weer op haar kont :mrgreen: Ik moet haar echt in de gaten houden nu zeg!

Yona, fijn dat jullie het zo goed geregeld hebben qua oppas!

Hier past mijn schoonmoeder regelmatig op, maar daar heb ik best wel moeite mee, omdat ik het idee heb dat ze het allemaal iets te makkelijk ziet. Ik heb een strak schema voor Sterre, en daar doet ze het goed op. Maar mijn schoonmoeder slaat nogal eens een voeding over en laat Sterre veel te weinig slapen. Maar toppunt is dat we Sterre de laatste tijd steeds terugkrijgen met luieruitslag. Ik vind dat echt zo zielig! Dus ben ik woensdag met Sterre bij 't kdv gaan kijken, en ik ben helemaal enthousiast! Sterre keek haar ogen uit, en zat zo te lachen naar de andere kinderen :inlove: En ik vond het er ook allemaal super uitzien. Schoon, veilig, gezellig. Leuke leidsters, kleine groepen (2 babygroepen met 6 kindjes en 2 leidsters per groep!). En bij de baby’s houden ze zoveel mogelijk het dagritme aan dat we thuis ook hanteren. Mag zelf een lijstje geven met haar slaap- en eettijden, en als het even kan dan houden ze zich eraan en verder kijken ze vooral naar wat Sterre wil (of ze slaap of honger heeft). Kwam allemaal super positief over, dus we gaan haar inschrijven! Weet nog niet precies per wanneer, maar in principe kan ze op woensdag per direct terecht!

Garfield, met jou gaat het ook gewoon allemaal lekker nu hè! Moet gewoon steeds lachen om die happy berichtjes van je steeds :smiley:

Bianca, hoe gaat het met je? Gaat het een beetje met de zelfinseminatie? Lijkt me allemaal behoorlijk heftig…

Kimzie, hoe is het met jou???

xHeske

Oh ellen mooie buik!! En ook mooie kamer!!! Nog even meid en dan is het zover!!! Maximaal 5 weken, maar misschien ook morgen al wel!!

Ik houd je in de gaten hoor vanaf nu bij de april mama’s!!!

Heske, Ja Sem gaat heel hard, hij zit nu in de fase dat hij van alles wil, maar het nog net niet zelf kan en dat frustreerd hem dan. Ik kan me die fase ook nog goed herinneren van Thomas. Toen die eenmaal begon te kruipen kon hij alles doen wat hij wilde en werd het leven ineens een stuk makkelijker voor hem. Maar niet voor mama, want die moest vanaf toen overal achteraan… :mrgreen:

Sem kruipt dus ook nog niet, maar doet ook zo zijn best, maar hij blijft maar rondjes draaien.

Fijn dat je bij het kdv zo’n goed gevoel hebt En als dat beter voelt dan bij de sm dan zou ik haar er direct heen brengen!! Het klinkt in elk geval super!!

hey erika ziek geweest joh jakkes gelukkig weer trug meis enbeter ook

Ke hier wel goed hoor, de inseminatie isniet moeilijk, wel even stuntelen , maargoed de tijd en oefening leert j heel wat

ellen gave fotosmeisnog een x aantal weken en dan ben e mama van deze uk op komst heerlijk meis.

dikke tut weinig nieuwes hier meiden zit in de wacht weken

Hoi meiden,

Zo… de zomer komt eraan!!

Vanochtend was het iets donkerder in de slaapkamer, maar verder was ik gelijk wel weer gewend (itt sommige collega’s hier die nog een beetje moeten ontwaken).

Volgende week zal daarentegen wel even tegenvallen, want dan ga ik een uur langer werken per dag, zodat ik 1 dag in de week vrij ben om aan mijn scriptie te werken. Vrijdag heb ik een gesprek met mijn begeleider en hopelijk krijg ik dan goedkeuring voor mijn onderwerp.

Verder moet ik vanavond en woensdag ook naar de universiteit, dus ik heb een druk weekje. Waarschijnlijk hoor ik woensdag dan of ik dat tentamen wat ik niet heb gehaald over mag doen.

Maar eerst moet ik de boeken in voor 10 april, want dan heb ik alweer een tentamen. Dit weekend nog wel even relaxen, want we gaan met mijn familie (o.a. twee kleine neefjes) naar center parcs in Belgie.

Tussen de bedrijven door maken we in ieder geval genoeg tijd vrij voor elkaar om even te onthaasten :inlove:

Ellen, wat een spannende tijd zo tegen het einde aan :smiley:

We houden je in de gaten!!

Heske, lekker inderdaad dat je zo’n goed gevoel hebt over het KDV.

Erika, lekker dat je dit weekend nog even een beetje bij kon komen. Inmiddels weer helemaal opgeknapt?

Groetjes Garfield

Nou dames,

Die zomer komt er zeker aan,… wat een weertje … 8) 8)

heerlijk genieten hoor!

Meiden ik lees toch net dat Ellen een dochter heeft!!! :dance: :dance:

Chiel & Ellen zijn de trotse Papa & Mama van Sienna Danique!!!

Ze is geboren om 05:10 en weegt bijna 8 pond!!!

Even geknipt en geplakt

Meid gefeliciteerd!!! :-*

Ellen,

van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!!
:dance: :dance:

Groetjes Garfield

Whaaaaahhhh!!!

ELLEN EN CHIEL GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! :dance: :dance: :dance:

Ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat, ga zo eens ff spieken bij de aprilmama’s, die weten vast al meer!

Héle mooie naam trouwens :inlove:

xHeske

Ellen, gefeliciteerd!

jahoeeeeeee gefelciteerd en wat een leuke namen lees ik zeg, alle goeds gewenst :-*

Hee meiden,

Ik kon ons deeltje al bijna niet meer vinden, zo laag stond het!!

Wij hebben een heerlijk weekendje center parcs achter de rug. We hadden ontzettend veel mazzel met het weer en het was gewoon relaxed. Mijn vriend had geen moeite met inburgeren bij de schoonfamilie gelukkig. Mijn twee neefjes waren ook van de partij en daar heeft hij ook de nodige aandacht aan besteed, dus mijn moeder heeft weer volop hoop voor nog een paar kleinkinderen geloof ik :?

Na thuiskomst gelijk weer in de boeken gegaan, want ik heb ‘derde paasdag’ een tentamen :shifty:

Helaas ben ik inmiddels wel verkouden en heb ik pijn in mijn keel, dus ik hoop maar dat het daar bij blijft.

Groetjes Garfield

WAT ZIE IK NOU…ELLEN EN HUBBIE…VAN HARTE GEFELICITEERD!!!

Sow…das eruit :P. Hier gaat alles zn gangetje…heel erg druk met werken…vandaar dat ik hier niet meer zoveel te vinden ben. Volgende week kwakje inleveren…en dan in de laatste week terug naar de gyn (potje had eind maart al ingeleverd moeten worden :oops: …maar het zijn echt onmenselijke tijden dat we het kunnen inleveren…dus nu is dinsdag de grote dag :P)

Ik moet nu weer weg…tijd om weer te gaan werken :roll: sorry dames…kom snel weer terug!

X Kimzie

He meiden!

Bedankt voor jullie lieve reacties!!! :-* :-* :-* :-

Sorry dat ik zo weinig schrijf maar het is zo druk!!! Bij de aprilmama’s staan foto’s van Siënna dus als jullie het leuk vinden kun je daar ff kijken…

Verder alles goed met jullie?

Nou dikke kus!

:-

Meiden…bevallingsverhaal staat bij de kraamtijd!

:-*

Ha meiden,

Ellen, het zal zeker een flinke drukke boel zijn nu!!

Kom maar even lekker bij van alles :dance:

Voor de andere meiden: bij het berichtje van ellen onder kraamtijd staat het bevallingsverhaal én de foto’s :smiley:

Groetjes Garfield