Augustusstoppers 2005, deel 10!!!!

Ohh dat is makkelijk, dan heb je ook die aandrang niet om het weer eens te veranderen :mrgreen:

Dat klopt! Het is alleen wel snel een rommeltje, dus ik kan het niet laten om continu alles op te ruimen :?

Het is toch een beetje een samenraapsel van onze spulletjes, dus in het nieuwe huis gaat het zeker anders :smiley:

Groetjes Garfield

Garfield; ik ben niet nieuwsgierig hoor,… ik wil alleen graag alles weten, hahaha :wink:

Hier alles verder rustig, vandaag behoorlijk de lentekriebels gehad; lekker gepoetst en een beetje in de tuin gerommeld

Volgend weekend gaan wij met de hele familie een weekendje in een hotel zitten in “tukkerland” (hopelijk beledig ik niemand…) Daar kijk ik wel naar uit, lekker beetje zwemmen, beetje lezen, spelletjes doen, gewoon eff eruit.

Wie houdt er hier nog meer van gezelschapsspelen…? Wij zijn helemaal gek van triominos, yathzee en monopolie…

Hey!

Nou, mijn vriend kreeg het ook in zijn bol gisteren hoor. De ramen werden gelapt en de kozijnen aan de buitenkant gepoetst.

We hadden allebei geen zin om te koken, dus een grote loempia gehaald bij de Chinees.

Corien, wij zijn ook van de spelletjes hoor. Als we bij zijn ouders hebben gegeten doen we altijd een spelletje. Meestal Yathzee of Rummicub of hartenjagen. Bij mijn ouders is het meestal Kolonisten!

Binnenkort gaan we een weekend met mijn familie naar Center Parcs en in mei gaan we drie dagen met zijn familie op pad. Daar zullen ook de nodige spelletjes voorbij komen denk ik :smiley:

Hopelijk is het volgend weekend ook nog van dat lekkere weer als jullie je uitje hebben 8)

Groetjes Garfield

Shit!!!

Ik heb mijn tentamen niet gehaald :cry:

Officieel is de eerstvolgende kans in december en dan zou ik niet dit jaar kunnen afstuderen :wall:

Groetjes Garfield

Nou, ik schreef dus geen schips maar een ander woord.

Automatische censuur kennelijk.

Maargoed, met een beetje fantasie snappen jullie vast wel hoe ik me nu voel!!

:evil:

He meiden!

He garfield balen zeg van je tentamen… :hug: :hug:

Sterkte meissie :-

Heske wat een leuke foto’s van Sterre :inlove:

Hoe is het verder meiden?

Nou hier gaat het wel weer goed hoor. Ik ben afgelopen vrijdag opgenomen geweest in het ziekenhuis vanwege een hoge bloeddruk. Vandaar dat ik hier zo weinig te vinden ben. Gelukkig hoefde ik maar 1 nachtje te blijven en toen alle onderzoeken goed bleken te zijn mocht ik weer naar huis…

Was wel even schrikken hoor want ik had zo kunnen blijven tot het einde van m’n zwangerschap :frowning: maar goed ik mag thuis rusten en vooral niet toegeven aan de nesteldrang!!!

Tijd gaat gelukkig best wel snel…nog een paar weekies! Ik wil dus heel graag thuis bevallen en gelukkig mag dat weer dus ik hoop dat het zo blijft!

Nou ik ga even wat eten maken en dan weer lekker rustig aan doen!

:-
:-* :-*

Hey Ellen,

Inderdaad zeg, wat gaat de tijd hard.

Jij schiet echt onwijs op zeg… nog een paar weekjes :dance:

En gelukkig mag je die gewoon thuis uitzitten!

Ik heb vanavond een wedstrijd en dan ga ik me even lekker afreageren!!

Groetjes Garfield

Garfield, wat kl*te dat je je tentamen niet gehaald hebt! Hoop dta er nog iets te regelen valt zodat je toch dit jaar nog kan afstuderen…

Ellen, jeetje, da’s wel ff schrikken zeg! Doe je rustig aan meis? Ik weet dat het moeilijk is… :wink: Ik zal voor je duimen dat je thuis kan bevallen! (enne… mocht dat niet zo zijn… ziekenhuis is helemaal niet zo erg hoor :wink: )

Nou, ik ben me ook helemaal het laplazarus geschrokken gisteren. Ik moest naar ballet, en Sterre wilde niet slapen. Maar moest me wel omkleden. Dus Sterre heel ff op ons bed gelegd zodat ik in de kamer ernaast m’n sportkleren kon pakken. Ik was de kamer nog niet uit, of Sterre lag op de grond :cry: Huilen, krijsen, zo zielig! En ik voelde (voel…) me zoooo schuldig. Gelukkig lijkt ze er niet heel veel last meer van te hebben. Ze had een flinke bult gisteren, maar die is nu zo goed als weg, en nog maar een heel klein beetje blauw. Ze heeft alleen een dik oog, dat half dicht zit. Verder was ze vanmiddag gelukkig weer aan het schateren van het lachen, dus wat dat betreft is ze alweer aardig van de schrik bekomen. Nou, ik dus nog lang niet. Heb meteen het hele huis babyveilig gemaakt, want ik weet nu hoe snel het kan gaan. Ik had echt niet verwacht dat Sterre de rand van het bed kon bereiken in een paar seconden (ons bed is 180 bij 210, en ze lag helemaal in het midden :shock: )… Dus m’n schoonzusje gebeld of ze de traphekjes wilde brengen, en bodem van box en ledikantje omlaag. Stopcontactbeveiligers had ik al geinstalleerd, dus voorlopig is het huis weer veilig voor mijn kleine stuiterkonijn…

Nou, miepie wil niet echt slapen in haar lage bed, dus ga haar maar weer ff mee naar beneden nemen. Over 3 kwartier is 't toch weer tijd voor de fles, en hopelijk slaapt ze daarna wel.

xHeske

Jeetje, je zult inderdaad wel geschrokken zijn Heske :o

Die kleintjes zijn vaak rapper dan je denkt!

Maar nu kan ze weer op kattekwaad uit dus :wink:

Hallo Dames,

Hier een onzekere dame…

ik zou afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden, ben het dus nog niet. Maar afgelopen vrijdag heb ik maar een testje gedaan is die was negatief. Niks dus. Maar ik voel me verder prima, heb niet het gevoel dat mn ongi er aan komt…

We hebben afgesproken dat we eind van de komende week, als er niks is gebeurt, maar weer een testje gaan doen.

Verder een heerlijk weekendje gehad met familie in Twente in een mooi lux hotel, effe heerlijk verwend…

Ke wat zal jij geschrokken zijn! Klinkt misschien raar maar ik denk toch ook in deze gevallen dat je aldoende leert!

Liefs

Oh jeetje Corien, wat spannend!!! Wel balen dat je een negatieve test had, maar ik ga héél hard voor je duimen dat de duveltjes wegblijven en de volgende test wél positief is! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Heb idd wel geleerd hoor, van die val van Sterre. Ben nu ineens weer zooooo voorzichtig! Een beetje té misschien, maar dat zal langzaamaan wel weer een beetje slijten. Sta nu strak van de zenuwen bij elke bons die ik hoor (en dat zijn er nogal wat, aangezien Sterre het gooien en smijten ontdekt heeft…).

Zaterdag wedstrijd van ballet gehad. Was erg leuk, en ging goed, alleen voldeed onze dans niet aan de eisen, dus kregen we puntenaftrek en werden we 7e van de 11. Helaas pindakaas, maar volgend jaar beter!

Hoe is het met de rest van de meiden?

Ellen, doe je nog steeds braaf rustig aan? Anders kom ik je persoonlijk je bed in schoppen, zit toch in de buurt :mrgreen: Zijn er eigenlijk al aprilbeebs geboren? Zou best kunnen natuurlijk… dan wordt het écht spannend hè!

xHeske

Corien, wat spannend!

Je dacht toch dat jullie de kans hadden laten schieten deze ronde?

Wat zou het dan juist een supergave verrassing zijn!!! :smiley:

Gisteren hebben we bij een vriendin van me gegeten… en haar zoontje van vijf. Die gedroeg zich gelukkig netjes, ha ha :lol:

Heske, jammer van de puntenaftrek. Volgend jaar beter inderdaad :wink:

Groetjes Garfield

corien spannend meis laat je weten hoe of wat ? ? ?

Duimen dat het raak is en je zwanger bent joh.

Hier alles goed meiden ,

zijn nu met ovulatietesten bezig en zelf inseminatie ( andres zaad spuit ik zelf via een spuitje met canule in )

Zoiets als IUI dus alleen zelf zonder hormonen

in mei mogen we dan eindelijk straten met het iui traject alhoewel ik hoop dat dat niet nodig zal zijn

Hey Bianca, hoop ook voor je dat iui niet nodig is meid! Ik ga hard voor je duimen hoor!!!

Corien, nog getest? Mijn duimen blijven draaien hoor!!!

Hallo Dames,

Zoals jullie zien vanochtend :evil: :evil: op vistie gekregen…

het kon inderdaad ook niet echt deze ronde… Maar waarom dit een week moest duren snap ik ook niet…

He Corien, wat jammer meid!

Gek he, dat je lichaam dan opeens de boel weer zo omgooit.

Dat vind ik nu dan toch wel weer lekker van de pil, het is zo’n beetje op de klok af.

Nu alleen maar hopen dat het straks niet weer zo lang duurt voordat mijn cyclus een beetje normaal is. Hoewel, we hoeven nu ook niet echt de klusdagen eruit te pikken :inlove:

Groetjes Garfield

Zo jeetje wat verwaarloos ik jullie is te veel om echt terug te lezen dus lees ff de geschiedenis.

Is echt geen onwille, maar schrijf op hier op meedere topic’s en dan ook nog met een aantal meiden uit almere via de mail.

Corien meis wat een teleurstelling ook al wist je dat deze maand de kans klein was.

Je hoop toch steeds iedere keer op dat enorme wonder.

Hoe gaat het nu met je (vooral omdat de uitgerekende datum nu dichterbij komt)

Kimzie van jouw bericht werd ik stil weet niet goed wat ik hier op moet schrijven.

Er zal een hoop nu over jullie heen komen, ik hoop dat je hier af en toe komt berichten.

Ik hoop dat de MMM voor jullie dan de weg is om deze vurige wens in vervulling te laten gaan.

Jammer genoeg is het niet bij iedereen hier de weg naar een kindje van je beide zo gemakkelijk.

Damens ik hoop echt dat we deze topcic is kunnen afsluiten en dat iedereen een prachtig eigen kindje zou mogen vast houden.

Heske mooie foto’s voorbij zien komen.

En hoe gaat het nu met sterre na de valt, pffff kan me goed voorstellen hoe je je te pletter schrikt.

Bianca alweer een hele grote stap gemaakt IUI, spannend zeg.

Ik hoop dat het allemaal niet nodig is maar wens je wel al het goede toe.

Tja Erika van jouw lees ik nog regelmatig wat bij de aug mama’s… kijk uit naar de meeting om je is te ontmoeten.

Garfield balen tentamen niet gehaalt, pfff pas in december herkansen we gaan we hier extra hard duimen.

Ellen bij jouw wordt het ook spannend zeg ruim 36 weekjes…zet hem op de laatste lootjes.

Hoge bloeddruk wel ff in de gaten houden he, en relax…makkelijker gezegd dan gedaan he!!!

Verder gaat hier alles z’n gangetje.

Werk is nu een lekkere afleiding al mis ik hem wel…gelukkig krijg ik nu de mooiste glimlachen als ik weer thuis ben.

De tijd vliegt echt in mijn beleving is hij er net maar ja tis alweer 7 maanden…pff voelt veel korter.

Wel wordt het steeds leuker nu je iets meer kunt communiceren.

Hij vindt het nu gaaf om op z’n benen te staan terwel hij nog geen eens rolt van rug naar buik.

Nou hoop hier snel weer is wat te kunnen schrijven.

:hug: :-* hier aan jullie meiden!!!

Hai hai,

Yona, Wat lief dat je daaraan denkt! Het is inderdaad bijna zover, ik merk dat ik enerzijds helemaal niet mee bezig ben, maar echt met het nu bezig ben ( zo van; we gaan gewoon verder met de wens).

maar anderzijds merk ik dat ik het steeds benauwder krijg en verdrietig ben wanneer 6-04 dichterbij komt…

We moeten er gewoon doorheen en hopelijk helpt het lentezonnetje mij daarbij!