Jaaaaa, ik ben wakker! (met dank aan Corien natuurlijk )
Hier gaat alles wel redelijk zān gangetje. Vriendlief heeft alleen (lichte?) longontsteking, en vertikt het om rustig aan te doen, dus ben een beetje boos op 'm :evil: Eigenwijze etter is het, hij gaat gewoon werken⦠:wall:
Maar met Sterre gaat ondertussen alles nog steeds super. Ze kan staan!!! :dance: :dance: :dance: Wel nog met steun natuurlijk, en ze trekt zichzelf ook nog niet op aan de box ofzo (wel aan mijn handen⦠als ik geluk heb⦠anders aan mijn haren :shock: ), maar ik ben zó trots op 'r!
Verder eigenlijk weinig te melden⦠Hoop dat mān vriend onderhand eens thuis komt, want het is maar stil hier, nu Sterre slaapt :?
xHeske
Hoi meiden,
Tja, ik vrees dat de rest gewoon stiekem op vakantie is gegaan :naughty: En wij maar werken.
Ik geniet desondanks van een heerlijk rustig weekje.
Gisteren waren we alweer acht maanden samen, dus dat hebben we natuurlijk even gevierd :inlove:
En vanavond een pokeravond voor de mannen, dus dat wordt een hok vol.
Fijn weekend!
Groetjes Garfield
He meiden ik ben niet op vakantie hoor, juist het tegenovergestelde⦠Ik ben deze week weer begonnen met werken. Dat is wel wennen hoor, ik moet echt weer even een ritme vinden en bedenken hoe ik alle dingen die deed ik de tijd kan proppen die ik nu nog hebā¦
Maar het is ook wel weer leuk, alleen blijf ik het moeilijk vinden om die jongens weg te brengenā¦
Maar alles goed hier, de computer staat nu beneden dat is veel makkelijker zeg!!
Thomas en Sem ook alles prima ze zijn nu allebei weer van de waterpokken af alleen Sem heeft nog korstjes overal. Hij wordt zo groot en Thomas kletst de hele dag door en is zo wijsā¦Ja ik ben dolverliefd op mijn jongens :inlove:
He meiden!!
AAAAAAHHHHHHH ik ben alweer 34 weken :shock: :shock: wat gaat de tijd loeihard he! Hier alles goed hoor verder :mrgreen:
Erika ja dat zal inderdaad wel weer even wennen zijn voor je om weer te gaan werkenā¦Lijkt me ook best wel moelijkā¦
Vind het altijd zo leuk hoe jij over je jongens praat :inlove: :inlove:
Heske kan Sterre al staan :shock: :shock: zo dat wijffie heeft kracht in haar beentjes! Wel fijn dat alles zo goed gaat!
Corien alles goed met je? en met Kimzie en Bianca?
Garfield jij klinkt nog steeds heerlijk dolverliefd :inlove: :inlove: Hoe lang zijn jullie nu samen? is het al tijd voor kids :mrgreen:
Ik ben ook nog steeds ontzettend verliefd moet ik zeggen! Chiel is gewoon zoān heerlijk vent! Gister is hij meegweest naar zwangerschapsyoga :mrgreen: :mrgreen: maar hij voelde zich totaal niet ongemakkelijk en heeft alle informatie opgezogen! Deed actief mee met de ademhalingsoefeningen en we kregen zelf een compliment dat ze nog geen stel had meegemaakt in die 12 jaar die zo goed samenwerkte hahahaha vervolgens heel het klasje klappen hahahahahahaha ja was wel humor.Maar goed dan weet ik weer waarom ik zoveel van die gozer houdt! gewoon omdat hij zo lekker zichzelf is en zichzelf blijft⦠:inlove: :inlove:
Oke genoeg gekwijlt hahahahaha
Nou meiden hier gaat het steeds dichterbij komen :shifty: :shifty:
Kijk wel uit hoor naar mijn kleine meissie⦠:inlove:
Nou dikke knuf!
:-*
Jeetje Ellen, de tijd vliegt inderdaad⦠34 weken alweer!!
Lekker joh, en wat leuk dat Chiel zich braaf mee laat slepen naar de pufcursus :lol:
Tja, ik ben inderdaad nog heerlijk verliefd. Het is gewoon helemaal geweldig samen :inlove:
Deze zomer wil ik afstuderen en daarna gaan we waarschijnlijk op zoek naar een ander huis. En daarin moet in ieder geval ruimte zijn voor een babykamer, ha ha!!
Groetjes Garfield
Klinkt goed meis :inlove: :inlove: :inlove:
Oh Garfield wat leuk dat jullie op zoek gaan dan! Ik ben zo blij voor je dat je zo verliefd bent, het springt gewoon uit de verhaaltjes die je schrijft!!!
Ellen 34 weken alweer, waar blijft de tijd. Ben je al bezig met je bevalling of denk je er nog niet aan? Hoe is het met je neefje? En met je zus al helemaal gewend aan het moederschap?
Die Sterre die staat!! Sem kan ook al een tijdje op zijn benen staan maar niet los hoor, als ik hem ergens aan zet dan kan hij zijn evenwicht nog niet bewaren. Met zitten ook, als ik hem maar met 1 vinger tegenhoud zit hij mooi rechtop, maar zelf dat wil nog niet.
Hallo Meiden,
hier even een kort berichtjeā¦
klinkt allemaal goed bij jullie! Ellen is er al bijna en garfield heerlijk verliefd!!!
Hier allemaal rustig, wij dijen nog steeds een beetje op de trouwdag :inlove:
Hoi hoi!
Corien, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn, die naweeĆĀ«n van de bruiloft. Lekker nog een keer samen genieten van jullie moment en jullie dag! Enneh, nog zeven dagen zie ik. Het wordt dus weer spannend volgende week
Erika, heb je al een beetje een ritme kunnen vinden? Hoeveel dagen in de week ga je nu werken? En de waterpokken gelukkig weer de deur uit. Mijn vader heeft dat vroeger niet gehad en heeft nu al een paar keer gordelroos gehad.
Dat schijnt dan weer met elkaar samen te hangen (of was het rooie hond⦠:think: hm, ik ben daar niet zo in thuis).
Ke, is je eigenwijze etter al van zijn longontsteking af?
Tja, ik heb er zelf ook altijd veel moeite mee om rustig aan te doen. Zit nu eenmaal niet in mijn genen. Mocht ik ooit zwanger zijn, dan wordt dat echt een strijd als ik wil (blijven) sporten. Maarja, mijn lichaam zal vanzelf wel aan de rem trekken denk ik dan maar.
Groetjes Garfield
Ik werk 20 uur in de week, en het verschild nogal hoeveel dagen het zijn gemiddeld zoān 3. Het voordeel is dat ik of om 15.30 pas begin of om 10.30 alweer klaar ben!
Gordelroos hangt idd samen met de waterpokken. Meestal krijg je dat dus niet als je de waterpokken hebt gehad, maar omdat Sem ze nu beneden de 1 jaar heeft gehad is zijn immuunsysteem nog niet zo goed en kan hij dus later wel gordelroos krijgen⦠Tenminste dat is wat ik ervan begrepen heb.
Corien nog steeds in je wittebroodweken? Heerlijk zeg!!!
hey erika , ( hoi dames overigens ihi)
wb waterpokken nog maar matig gehad te heben, kan ook zijn dat ienogmaals krijgt, wendy heeft 2 x nauwelijks gehad heel matig, en toen in 1 keer ( toen ze 4 was) heel erg, weinig last kwa jeuk,maar wel erg veel blaasjes , extreme soort zei de ha destijds.
En dan is de kans op dat ā¦roos weer minderā¦
nou ben weer foetsie zo wendy halen ,
hier alles okĆĀ© hihi :-*
Hai hai,
Erika, fijn dat je mannen weer waterpokvrij zijn! En weer aan het werk joh⦠ben je al een beetje gewend?
Garfield, je bent echt een verliefde bakfiets hĆĀØ :lol: Zooo leuk, de vlinders spatten van het beeldscherm af! :mrgreen:
Ellen, nog maar een maand en een week en een paar dagen, toch? Oh meid, wat spannend zeg! Is 't kamertje al af? En wil je eigenlijk thuis bevallen of in het ziekenhuis?
Corien, wat heerlijk dat je nog zo kan nagenieten van de bruiloft!
Yona, Kimzie, Bianca, hoe is het met jullie?
Sterre is inderdaad erg sterk in haar beentjes. Maar dat was al vanaf haar geboorte zo. Of eigenlijk daarvoor al, want bij de 20wekenecho merkte de echoscopiste al op dat ze gespierde beentjes had :inlove: En dat heb ik ook wel gevoeld aan mijn ribben :?
Maar 't is wel leuk. Eigenwijze pukkie wil nu alleen nog maar staan. Begint zich ook op te trekken nu, dus zal niet lang meer duren voordat de bodem van de box omlaag moet.
En nog een ander nieuwtje⦠mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk in juli onze eigen supermarkt starten. Niet zo heel erg ver van Zoetermeer af (kan nog niet zeggen waar, aangezien er nog niets bekend mag wordenā¦) is nu een Edah die een Plus gaat worden, en mijn vriend heeft het aanbod gehad om die winkel over te nemen. HĆĀ©ĆĀ©l erg spannend, en we zijn nu dus druk bezig om info te verzamelen en een ondernemingsplan te schrijven. Als we het er goed uit vinden zien, gaan we over 2 weken de onderhandelingen in. :dance:
xHeske
Nog ff een fotootje van mijn krachtpatsertje, die de kat achter de bank heeft ontdekt en daar enorm over in een scheur lag :inlove:
En nog eentje met muts, gewoon omdat 'ie zo grappig isā¦
En nog eentje van ons saampies, door papa gemaakt
En dan is 't wel weer ff genoeg :oops:
Hee Heske, wat een leuke kiekjes!
Hier een beetje een baaldag vandaag.
Ik kan er zooo slecht tegen als ik te weinig slaap krijg en we hadden nog een dvd liggen die vandaag terug moet, dus die werd gisteren gekeken. Mijn vriend was pas om negen uur thuis en de film duurde ruim twee uur⦠pff!
En hier iedereen maar zeggen dat ik er zo moe uitzie, alsof het daar minder van wordt :x :x
Vanavond gelukkig geen plannen, behalve natuurlijk even stemmen na mijn werkā¦!
Groetjes Garfield
hai hai,
jaja, iedereen stemmen??? doen hoor!
Garfield; kan jij daar ok zo slecht tegen, weinig slaap⦠ik teken dan gelijk zo in mijn gezicht⦠maarree echt spannend wordt het niet, volgende week denk ik⦠Mn hubbie moet nog steeds een beetje leren te timen
He ke, wat leuk een winkel starten, je zegt in de buurt van zoetermeer⦠ik ben woonachtig in pijnacker, maar bij ons is de Edah al naar een Plus veranderd, dus ik ben benieuwd waar jullie stulpje komtā¦!
enne⦠wat een poepie is die kleine van jou zeg!
Corien, niet zo nieuwsgierig he :naughty:
Ha ha, zoetermeer⦠nee, daar woon ik toch een beetje te ver vandaan om daar iets van mee te krijgen. Maar wel spannend Heske!!!
Ik heb net in mijn pauze gestemd, wel handig dat dat tegenwoordig ook op het station etc. kan.
Enneh⦠wel een beetje die timing in de gaten houden he
Groetjes Garfield
Wat een mooie fotos, wat ene heerlijk droppie :inlove:
hier niet gestemd
Foei Bianca :naughty:
Ik heb ook niet gestemd, ik was druk op zoek naar mijn stempas. vraagt Edwin opeens wat ik zoek, zegt hij heel droog dat hij die een tijd geleden al weggegooid heeft⦠:wall:
Maar goedā¦
Heske wat spannend allemaal zeg!!! Wel leuk zoān eigen onderneming!!! Jij had toch zelf ook een bedrijfje met iemand samen??
Sterre is weer mooi hoor!!! Knappe meid!
Ik ben wel weer gewend, maar een rustige start wordt me niet gegung, Ik zit met een boze moeder of alle dingen die fout zijn gegaan de afgelopen tijd, ze wil zelfs haar dochter ophalen⦠Ja wat kan ik daar dan mee, ik was er niet eens maar goed we komen er wel weer uit. Ik heb inmiddels wel geleerd dat je nooit tegen boze ouders in moet gaan en ze gewoon gelijk moet geven, dan als ze afgekoeld zijn kunnen we de discussie wel eens aangaan.
Ach en nu ik zlef mama ben snap ik een boel dingen van haar kant ook wel, je wilt gewoon het allerbeste voor je kind en zij vind dat wij haar dat niet geven.
Garfield ik kom ook nooiit zo goed tegen slecht slapen, maar ja ik heb nu met 2 kids wel gemerkt dat je er aan went⦠Nu heb ik genoeg aan 6 uurtjes. Maar het loopt lekkerder als ik 8 uur heb geslapen hoor.
Oke bianca!! Nou Sem heeft het best pittig gehad hij zat er flink onder, dus dan hoop ik maar dat hij het niet weer krijgt⦠Dus wendy heeft het in totaal 3 keer gehad⦠arme meidā¦
Hoe is het met haar??
Nou ik had de hele kamer op zijn kop staan het leek me weer eens leuk om de boel te veranderen, maar als ik dan bezig ben vraag ik me af waarom ik het ook alweer wilde. Ach ik ben al heel veel speelgoed van Thomas tegen gekomen en hij zit nu lekker op zijn plekje te spelen, dus het bevalt hem in elk geval wel goed. En Sem vind een nieuwe plek voor de box ook wel weer leuk.
Komend weekend mijn eerste weekend weer werken, dat zal wel weer even wennen zijn, want dat is heel lang geleden⦠wat dat betreft zou ik wel een andere baan willenā¦
Ik ben trouwens bezig met een loopbaanadviestraject om te kijken wat ik nou eigenlijk als nieuwe baan wil, is leuk!!!
Ha ha, Erika⦠daar heb ik in ons huis geen last van.
Daar past het allemaal maar op 1 manier in :lol:
Groetjes Garfield