ik heb vanmiddag een echo laten maken bij een buro… ik was zo aan het twijfelen, en op werk moet ik echt uitleggen waarom ik steeds duizelingen heb, want mijn collega`s moeten op mij kunnen bouwen…
ik hebben een kloppend hartje gezien
volgens de echo zou ik 6.4 wk zijn maar dat klopt niet helemaal want dan zou ik op dag 20 van mijn cyclus positief hebben getest.
naar mijn idee heeft hij ook te klein gemeten, maar de volgende, eigenlijk eerste, echo, zullen we zeker weten of ik een weekje terug moet in termijn
Fietje, super dat je een kloppend hartje gezien hebt!! En met de metingen een kleine millimeter maakt nu al zoveel verschil in termijn. Ik ben destijds ook 6 dagen teruggezet ( en zou dus 2 dagen na mijn ei al positief getest hebben :roll: ). Langzame celdeling hield de VK het toen maar op.
fietje wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.
ik ga woensdag testen. dan zit ik 28 dagen na mijn mk.
dat wordt dan weer een spannend weekje lotte!!
Fietje: gefeliciteerd.
Lotte, dan kunnen we elkaar de hand schudden, mijn dochter doet dit ook op het moment. maar ik heb het idee dat ze neit helemaal lekker is. de waterpokken heerst hier heel erg, dus misschien krijgt ze die. ze had ook verhoging vanavond.
squirrel: voor jou ook spannend :thumbup: :thumbdown:
ja he? echt wel spannend hoor pffffffffff. de eerste 2 weken was ik erniet zoveel mee bezig maar afgelopen week wel.
Fietje: fijn dat de echo goed was. En waarschijnlijk toch gewoon effe verkeerd gemeten. Belangrijkste was een kloppend hartje.
Squirrel; Nog 2 daagjes dat wordt wel spannend hoor.
Lotte: Nog een weekje wachen, hoop het voor je! Goed dat je man alsnog op tijd was met naar de dokter gaan. En vervelend dat je dochter lastig is, vast een fase, sorry zelf geen ervaring mee.
Ik heb morgen en zaterdag waarschijnlijk geen tijd voor internet.
Ra: Daarom wens ik je nu alvast een fijne verjaardag morgen!
Squirrel: Ik hoop goed nieuws te lezen al ik weer kijk!
Fietje: Wat fijn om het hartje gehoord te hebben. Heb je zo erg last van duizelingen dat het je werk beinvloed? Dat is vervelend!
Lotte: Spannend hoor!
Wat is het rustig hier!!!??
RA: van harte met je verjaardag!
Fietje: fijn zeg dat je een kloppend hartje hebt gezien :thumbup:
Hier nog steeds geen :twisted: :twisted: ! Mijn LF gaat dus al lekker richting de 10 dagen :thumbup: Volgens mij had ik de vorige ronde een LF van 11 dagen, dus kan best dat ik pas zondag ongi word. Misschien morgen dus maar niet testen…heb echt geen zin in een negatieve test
Fietje: Fijn dat de echo goed was…dus je hebt iedere keer last van duizelingen?? Had je dat bij je anders zw ook?
Teig: Nee hoor geen ha…ik doe het nu gewoon nog volgens gemiddelden hoor…het ging er even over of je überhaupt wel een eisprong hebt…als het nu niet raak is ga ik eens met ovutestjes kijken…ben vanaf okt/nov pas echt bezig dus het valt allemaal reuze mee hoor!
Lotte: Spannend he…ik :thumbup: :thumbdown:
RA: van harte gefeliciteerd met je verjaardag :mrgreen: maak er een leuke dag/weekend van!
WM: Ben je al klaar voor je vakantie…spulletjes gekocht en gepakt?? wanneer ga je nou precies weg??
Knllie: Succes met je dochter…
Squirrel: Zooo dat is ook spannend…nog even afwachten dus
Dreampje en Tigru: Hopelijk gaat jullie dag wat beter vandaag…
Hoe is het met de andere meiden??
Hier alles goed…verder geen nieuws!
Squirel: Had je je ei nog gespot deze keer??
Fietje: last van duizelingen? dat is niet fijn. dat kan door een lage bloeddruk komen he? in het begin van de zwangerschap heb je een wat lagere bloeddruk.
RA: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! heel veel plezier vandaag!!
WM: bijna op vakantie he? het is altijd ff een drukte voor die tijd maar als je eenmaal op de plaats van bestemming bent valt alle stress van je af hahha.
squirrel: ik hoop voor je dat het raak is!! :thumbup:
Tigru: wat een dag zeg!! daar moet je er niet teveel van hebben he? je hebt soms van die dagen dat echt alles verkeerd gaat!! dat heb ik ook regelmatig :wall:
hoe is het met de kwaaltjes van de zwangeren? en heo is het met de wachtenden onder ons? is dat nog een beetje vol te houden? tja wachten duurt altijd lang he? vooral die 2 weken na de eisprong :wall: mijn man is vandaag thuis gebleven van het werk. hij is verder niet ziek maar kan niks met zijn hand natuurlijk en op het werk werkt ie met zijn handen en best zwaar werk.
Lotte: Wel gezellig dat ie lekker thuis is he…alleen hij zal zich waarschijnlijk niet helemaal top voelen!
Ja dat wachten duurt lang he…vanavond nog maar een keer aan de klus hier :mrgreen:
Helaas! De :twisted: :twisted: zijn toch gearriveerd. Mijn LF is dus net geen 10 dagen geworden.
Mimster: had mijn ei wel gespot deze ronde!
Penelope: mijn nieuwe NOD is 26 maart. Nog 1 kansje om dit jaar nog een beebje te verwelkomen…
squirrel aaaaaaaaah wat balen zeg!! altijd weer een teleurstelling he?
Fietje, fijn zeg, een kloppend hartje :dance:
Lotte, wel gezellig een dagje extra je man thuis.
Squirrel, balen :hug:
Ik zal het aanpassen.
En verder ben ik het vergeten…
Ach wat balen zeg Squirrel :hug: volgende keer niet te vroeg beginnen dan…
He bah Squirrel… :hug:
Fietje, fijn dat je nu wat gerustgesteld bent… Kan me dat best voorstellen.
Hier een rotnacht, enorm veel last van mijn nek en schouders. Manlief is met mijn broertje een auto zoeken voor mijn broertje. Ik mag stofzuigen Vanavond lekker gourmetten, we zijn vandaag 4 jaar samen. We vieren het sinds ons trouwen niet echt, maar vind het toch bijzonder.
Fijne avond Tigru…en gefeli met je …uhhh ja…samenkomdag haha! :lol:
Lotte: eigenlijk had ik deze ronde de teleurstelling al direct bij de eisprong gehad. Ik wist dat het met het klussen niet optimaal verlopen was zeg maar… :? Maar ja, theoretisch was er nog een klein kansje dus stiekem hoop je toch een beetje he? Nou ja…op naar ronde 7 dan maar!
Fijne avond Tigru!
Ik ga snel weer naar m’n huishoudelijke bezigheden. We krijgen zondag bezoek en die hebben ons huis nog niet gezien dus moet het overal netjes zijn ipv alleen de benedenverdieping :roll: