Augustus & september 2009 stoppers

RA wat balen. een dikke :hug:

Penelope: Oke…ja een hoop dingen weet ik wel…maar omdat er echt medisch voor stond wist ik het effe niet!

Wel spannend hoor… ben benieuwd!

Sorry dat ik je in de war bracht :-*

Meld!



Ik reageer vanavond uitgebreid hoor, als ik nog puf heb dan…Zit nu ff op het werk te spieken nl…



RA, meid wat balen!!! :hug: :hug: :hug:

Je hoeft nergens sorry voor te zeggen hoor hihi…voor hetzelfde geld wist ik er helemaal niets van en blijf je maar aan sukkelen…we zijn er om elkaar te helpen toch :wink:

Dreampje: Werkse…ik mag dalijk weer!

RA: Dat is echt heel erg balen zeg. Ik had je een leuker kadootje voor je verjaardag toegewenst. dikke :hug:



hier erg hectisch op het werk. Het leven van een projectmanager gaat niet altijd over rozen. Gelukkig zijn de problemen niet het resultaat van mezelf, maar van een leverancier van een klant die de afspraken niet nakomt. Maar komt zo met de vakantie echt zwaar K#T uit.

RA, ah nee zeg, dat is even balen :frowning:



Tigru, leuk hoor dat je zo in de emigratieplannen duikt. Jammer dat je net die beurs gemist hebt. Ben benieuwd of en waar naar toe jullie gaan emigreren. Kan je man dan overgeplaatst worden ofzo?



Geneva, dat zijn hele logische gevoelens/angsten. Denk dat iedereen die aan een eerste gaat beginnen angst heeft om niet vruchtbaar te zijn, zeker als het de eerste keren niet lukt. Ik weet nog wel dat ik altijd heel panisch was als ik eens een pil vergat vroeger, maar zo makkelijk is het nog niet om zwanger te worden :slight_smile:



Mimster, een vriendin van mij heeft hele lange cyclussen gehad. Die werd soms pas na 60 dagen ongesteld. Ze is toen begonnen met medicatie en gelijk de 1e keer was het raak. Een andere vriendin van me, wordt soms ook 3 maanden niet ongesteld. De arts heeft al tegen haar gezegd dat als ze kinderen wil, dat dat dan moeilijk gaat worden. Maar dan kan ze alsnog daarbij wel geholpen worden met medicatie. Ik had ook zoiets in mijn hoofd van meer dan 40 of 45 dagen dat dat niet normaal is. O ik zie nu net tussen de 22 en 35 dagen op internet staan, dan heb je er eentje gehad die langer was dus. Nou ik hoop gewoon op het positieve :wink: , net als WM zegt voor de meeste mensen is het wel weggelegd om kinderen te krijgen. Weet je wel zeker dat je een ei hebt dan? Weet zo even niet meer of jij ook bezig was met ovutestjes?



Squirrel, wanneer hoor je meer van je sollicitatie?



Knollie, ahh je begint je nu dus echt zwanger te voelen :thumbup: :slight_smile:



Ben nog steeds niet helemaal fit. Ga nu ook weer even op de bank liggen, van te lang achter de pc zitten krijg ik ook alleen maar hoofdpijn.

ra wat balen zeg :hug:

knollie leuk he zw zijn hahaha.

oooooooooh damn wat is abigail vervelend hhaojfowoieiejrfowse :wall: niks is goed en maar huilen.

mijn is net naar de ha geweest vanwege een ontsteking aan zijn vinger. de ontsteking zat al aan het bloedvat en als ie langer had gewacht had ie bloedvergiftiging gehad :shock: hij is nu aan de antibiotica.

oei bah Lotte: gelukkig dat jullie er op tijd bij waren.



en hier ook 2 strontvervelende kids.

kan ze wel achter het behang plakken (helaas hebben we dat niet)

wou dathet weer beter was konden we naar buiten.

maar ja helaas is niet zo.



vanmiddag gaan we iets leuks doen met Y.ouri.



T.ara zei gister iets grappigs.

ik was met haar aan het kroelen, zegt ze: mama baby in de buik. Ik zeg nee dat is niet zo. zij: Echt wel :shock:

Vlinder: Ja ik heb er ééntje gehad die dan uit de toon valt…dus ik wacht het gewoon nog even af…aan het klussen kan het niet liggen…was al iets eerder begonnen en ook gisteren weer geklust en morgen nog een keer…weet alleen nooit hoe lang mijn lf is…ik heb wel vaak rond mijn eisprong een weeig gevoel en mijn slijm veranderd dan ook wel…ach ja joh we zien wel! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt!

Lotte; Ik heb even gemist wie dat had…je man?? Ook balen…goed dat jullie er snel bij waren!

Knollie; Fijne middag gewenst…en echt apart dat de kleine dat zei he…ik hoorde dat ook laatst bij een kennis dat dat zo was met haar kleine!

Knollie, wat leuk van je dochter! Amaya had dat toen ook, grappig dat de kinderen dat aanvoelen.



Lotte, gatsie, dan is hij er net op tijd bij, anders was hij echt een heel stuk zieker geweest.

RA, wat balen…

Meld!



Jeetje, wat gaat het hier toch rap… Een halve dag niet online en gelijk een nieuwe topic van drie pagina’s, even proberen te herinneren!



RA, :hug: vind het jammer voor je



Lotte: dat is schrikken een bijna bloedvergiftiging.



Alle meiden met vervelende kids, je mag ze wel even brengen… Hebben wij nog geen last van…



We willen naar Nordrhein-Westfalen trekken en dan in de districten Kleve, Viersen of Heinsberg. Langs de grens tussen Venlo en Sittard. Ik moet echt een nieuwe baan gaan zoeken. Maar mijn man blijft gewoon in Oirschot werken. Nu rijdt hij 3 kwartier, en moet hij altijd alleen rijden omdat er niemand echt in de buurt woont. Vanuit Duitsland is het de A2 en daar rijden enorm veel collega’s overheen, dan kan hij gaan carpoolen. En er komen sowieso nieuwe auto’s. En ook vooral voor hem een betere.



Ik heb een mega pech dag vandaag! Ik doe boodschappen, volle krat, wil die in de auto zeggen, krat kapot. Dus thuis aangekomen, andere krat gepakt, alles over gezet, krat in het trappenhuis gezet, wil die aan de kant schuiven, ook al kapot! Kon ik naar boven lopen om een grote tas te halen… Ook nog het slot van mijn dashbordkastje gesloopt… En manlief was zijn telefoon kwijt. Bedenkt ie net, ik voelde vannacht iets hards in mijn bed, maar heb er geen aandacht aan besteed, kijk eens of mijn telefoon dat is, ja hoor!

RA: Balen!

Lotte: over wie had je het? Gelukkig waren jullie net op tijd.

Knollie: Ik vind dat altijd zo wonderlijk als kinderen al zeggen dat je zwanger bent, terwijl ze het helemaal niet weten. Dat hoor je vaker. Ik ben benieuwd of iemand van jullie een idee heeft hoe dat kan.

Mimster: ga je naar de HA of ga je nog even afwachten? Persoonlijk denk ik dat het misschien niet verstandig is om allerlei (ramp) verhalen van andere mensen te lezen. Dan ga je jezelf alleen maar gek maken.

Squirrel: Ik ben ook wel benieuwd wanneer je meer weet.

Penelope: Volgende week 20 wkn echo lees ik. Leuk om weer even te mogen kijken!

Dijo: Paar dagen niet gezien, hoe is het met jou?

Fietje: en met jou?

Tigru: vergeet ik nog te zeggen dat zulke dagen ertussen zitten. Soms lijkt het wel of pech zichzelf aantrekt. Hopen dat het hierbij blijft.

Tigru, ik had vandaag ook zo’n dag hoor, alles wat mis kon gaan ging ook mis, dus was niet echt een effectieve werkdag, ach jammer dan hoor, morgen weer een dag…en die zal dan vast beter gaan.



Knollie, ja die kindjes hebben het bijna eerder door als dat wij het zelf posi hebben kunnen testen, wij hebben dan geen kindjes, maar wel twee honden en ik word er af en toe horendol van, ze laten me bijna geen moment alleen, en het liefst willen ze alleen maar op mijn schoot zitten, nou is de ene niet zo’n probleem, die is klein, maar de andere, is ruim 30 kilo en flink herder formaat, en dat hebbie toch niet graag op schoot hoor, zeker niet als alles dan ook nog zo gevoelig is.



@de twijfelaars, ik snap jullie wel hoor, ik denk toch dat iedereen dat gevoel heeft, ik heb het ook gehad, want naast die pil is mijn mannetje ook nog eens 9 jaar ouder als ik en dat komt dan op 42, ja en dan kan iedereen je wel van alles vertellen, maar je bent pas overtuigd als je zwanger bent, houd moed!! En als je teveel twijfelt, ga naar je huisarts…misschien kan hij wat twijfel wegnemen.



Onze huisarts zei destijds: Tja, ze zwemmen of ze zwemmen niet, en als ze niet zwemmen, das ook geen probleem hoor, dan help ik jullie graag en dan lossen we dat gewoon op. Grappig he…en wij maar in de zenuwen zitten of het wel zou kunnen…



Lotte, beterschap voor je ventje, als ik je stukje goed begrepen heb!!

Dreampje, ja dat zeggen ze ook he dat dieren dat aanvoelen. Wij hadden een kat en hebben nog een hondje, maar beiden vertoonden niet echt ander gedrag :roll:

oooooooooh man mijn dochter is op het moment zon 12 uur per dag aan het huilen en schreeuwen. ik hoop toch echt dat dat een fase is want dat heb ik bij mijn zoon nooit gehad!!

RA: balen zeg! :hug:



Lotte: klinkt alsof jij ook wel een :hug: kan gebruiken. Erg vermoeiend lijkt me, maar het zal toch vast een fase zijn?! (hopelijk geen lange…)



Er is zoveel geschreven, weet echt ff niet meer wat er allemaal gezegd is hoor… :oops:



Ik hoor volgende week meer over m’n solli.



En nog geen ongi gespot…



Moet ff tandjes van smurf poetsen… :smiley: