Squirrel, balen dat de ongi gekomen is
Tigru, fijne avond! Lekker gourmetten .
RA, van harte met je verjaardag!
Squirrel: wat ontzettend kl#te zeg.
Ik had gister een weeig gevoel, ovulatiestest was heeeeeel licht positief, maar ik zit pas op dag 10, zou toch niet zo zijn dat mijn ovulatie al geweest is toch?
WM: sorry, kan je daar niet mee helpen… Ik heb de mijne nog steeds niet duidelijk gespot.
RA: gefeliciteerd!!!
Squirrel: succes, altijd vervelend…
Heb hier net brand gehad… Had een browniecake gemaakt, speciaal voor mijn mannetje. Wilde de chocolade topping smelten in de magnetron, ging dus mis en de vlammen sloegen er letterlijk uit. Eens kijken of de magnetron nog te gebruiken is…
Ow en er staat alweer een huis te koop in ons complex en ver onder onze prijs!
WM: dat had ik de 1e keer met ovutesten ook. Was ik ook bang dat ik m’n ei gemist had… Bij mij werd toen de steep steeds lichter en verdween uiteindelijk helemaal en later in de cyclus werd de streep weer donkerder en had ik uiteindelijk een positieve test op dag 21 ofzo… Het hoeft dus niets te betekenen. Je LH waarde schijnt tijdens je cyclus te schommelen vandaar…
RA van harte!
Squirrel balen zeg!
Tigru gefeliciteerd met jullie 4 jaar. En kan je de magnetron nog gebruiken?
Wij zijn dit weekend weg dus ik kom zondag weer een kijkje nemen.
Alvast fijn weekend!
hoe gaat het met iedereen.
heb geen ff geen puf om terug te lezen.
ben erg slecht te pas en ongelofelijk moe, kan wel rechtop slapen.
maar voor het goede doel.
Tigru: wat vervelend dat een anders huis voor een lage prijs staat. is het wel exact hetzelfde?
vandaag op mijn werk verteld dat ik zwanger ben… ben blij dat mijn collega`s het weten…
Fietje: kan me voorstellen dat het een stuk verlichting geeft dat je collega’s het weten. Kunnen ze wat beter inspelen als je je even niet zo goed voelt en hoef je je zelf ook niet in allerlei bochten te wringen zeg maar.
Tigru: gefeliciteerd met jullie 4 jaar samenzijn.
Knollie: inderdaad alles voor het goede doel :lol:
Geneva: weekendje weg, waarheen?
Hoe lang zijn jullie eigenlijk al met jullie partner, gewoon uit nieuwsgierigheid. Wij zijn ruim 12 jaar samen. Toen we 11 jaar samen waren zijn we getrouwd.
wij zijn 6,5 jaar samen waarvan bijna 1 jaar getrouwd.
eigenlijk wil ik vanavond nog ff klussen maar mijn man is nu naar de graafschap dus ik hoop dat ie niet te moe is als ie thuis komt hihi.
misschien veel plezier vanavond lotte
ik ga nu slapen
Niet echt een weekendje weg maar naar mijn zusje, die is zondag jarig, gaan we morgen al heen en blijven gezellig slapen.
Wij zijn nu bijna 4 en een half jaar samen en bijna een jaar getrouwd.
Wij zijn dus 4 jaar samen en 7,5 maaand getrouwd. Ow en we wonen dik 3,5 jaar samen.
wij kennen elkaar 11 jaar en zijn bijna 5 jaar getrouwd
Ik ben zo’n 3,5 jaar getrouwd en zolang zijn we ook samen.
wij zijn 5,5 jaar getrouwd en kennen elkaar 10 jaar
goedemorgen allemaal.
wat een k*tnacht hier. mn man werd om 23.00 weggeroepen voor storing en was om half 2 terug. daarna ging om 5.30 weer zn telefoon en hij is nu nog niet terug. heb dus bijna niet geslapen.
verder gisteren bloedverlies en bruine afscheiding gehad.
maar geen buikpijnn verder. we gaan er maar vanuit dat het goed zit, al wortd ik er neit vrolijker van.
hoe gaat het inmiddels knollie???
Kan me voorstellen dat het bloedverlies je onzeker maakt.
(en zo`n korte nacht is natuurlijk ook niet goed voor je humeur)
RA en Tigru, nog gefeliciteerd allebei!!
Knollie, wat naar allemaal, hoop dat je snel een beetje kan genieten van je zwangerschap hoor!!!
Fietje, lekker is dat he, als ze het op het werk weten.
Wm, wij kennen elkaar 16 jaar, hebben nu 7 jaar een relatie, waarvan we al 6 jaar samenwonen en er bijna 3 getrouwd zijn.
Verder gaat hier alles redelijk, merk dat ik toch steeds sneller moe ben, de misselijkheid neemt ook voorzichtig toe, vannacht stond ik om 5 uur boven de wasbak, maar er kwam niks. Gisteren heb ik buikbanden besteld, als het goed is zitten die vandaag bij de post en als dat zo is, gaan we het vanmiddag aan mijn ouders vertellen en vanavond of morgen aan mijn schoonouders, door middel van de buikband.
Fijn weekend allemaal!
Vervelend Knollie, ik hoop dat het bloeden snel stopt.
knollie vervelend zeg dat je bloedverlies hebt!! hoe is het daar nu mee? en wat een vervelende nacht zeg. vooral nu je al zo moe bent :hug:
dreampje wat leuk om het d.m.v. een buikband te vertellen!! ik ben benieuwd hoe ze reageren!!
penelope jij bent snel getrouwd zeg hahahh. maarja als het gewoon voelt dat het goed zit waarom dan niet he?
ik ben vanochtend met damon naar voetbal geweest. hij heeft helaas verloren maar hun team was neit echt in topvorm. waarschijnlijk door de winterstop. we moesten om 7.50 uur al aanwezig zijn pffffffff. en ik had e.h.b.o. dienst. ik sliep vanacht om 3.00 uur pas. ik weet niet waarom maar ik kon de slaap gewoon niet vatten. we hebben gister helaas niet meer geklust want manlief was kapot :wall: dus vanavond nog maar ff hahhaha.