LOL!!! :mrgreen:
Zo gaan wij hier ook met elkaar om inderdaad, al ben ik (nog) nooit met kleding en al in bad gesmeten… Heb het wel met de kids gedaan! :inlove:
Vanmiddag was ik met Maarten achterop de fiets onderweg naar de stad voor zijn Sociale Vaardigheden cursus, en toen viel hij bijna van de fiets, omdat ik hem zo aan het kietelen en plagen was! :shock: :mrgreen:
@Amy82 wrote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaja, ‘even lekker in bad’ noemen ze dat tegenwoordig :mrgreen: leuk hoor, zo in bad gegooid worden![]()
:oops: :mrgreen:
@HanB wrote:
LOL!!! :mrgreen:
Zo gaan wij hier ook met elkaar om inderdaad, al ben ik (nog) nooit met kleding en al in bad gesmeten… Heb het wel met de kids gedaan! :inlove:
Vanmiddag was ik met Maarten achterop de fiets onderweg naar de stad voor zijn Sociale Vaardigheden cursus, en toen viel hij bijna van de fiets, omdat ik hem zo aan het kietelen en plagen was! :shock: :mrgreen:
:shock: :mrgreen:
ja beter zo met elkaar omgaan dan constant ruzie toch? :inlove: mijn vriend en ik komen beide uit een lange relatie waar dit dus totaal niet kon :silenced: Veel ruzie en geen lol. Gelukkig is dat nu anders :inlove:
en gaat nu echt nog even bankhangen
Goedemorgen dames!
Hoe gaat het hier? Iedereen lekker geslapen? Ik heerlijk! Ben alleen een beetje nerveus!
Ik heb morgen herkansing voor mijn rij-examen en ik heb nu al de zenuwen! :shifty: Maar niemand weet het in mijn omgeving, behalve uiteraard mijn vriend
Vandaag weer werken, maar ik heb zo geen zin :silenced: Ik hoop maar dat de dag voorbij vliegt vandaag. Vanavond een beetje op tijd naar bed, want ik moet morgen eerst nog een halve dag werken voordat ik de auto in stap.
Nou, dan ga ik nu maar doen waar ik voor betaald word :lol:
Becky, succes morgen meid! Ik ben ondertussen al 4x gezakt voor mijn theorie :oops: , dus mijn lessen liggen stil, tot ik dat gehaald heb, en dan kan ik dan ook op voor de praktijk…
Mijn theorie heb ik wel in 1x gehaald…maar…wel op het nippertje…2 fouten erbij en ik zou gezakt zijn :roll:
Ik hoop maar dat ik morgen slaag want ben inmiddels al anderhalf jaar bezig en dit wordt mijn 2e examen. Het is best een duur grapje om steeds weer opnieuw examen af te leggen :roll:
Komt vast goed, ik zal voor je duimen! Hoe laat moet je?
Dank je…I will need it! Ik moet om half 2 :shifty:
Ah mooi, kan ik net een uur lang duimen, want om half drie moet ik weer kids van school plukken!
:mrgreen: En je duimen zijn heel erg gewenst
@Becky wrote:
zegguh Mo, ga jij eens zwangere dingen doen dan :-*
shoppen ofzo![]()
Je weet toch dat ik niks beters te doen heb :wink:
Enne wat voorn zwangere dingen? lekker beroerd zijn? :snooty:
bigsby :hug:
Becky; veel succes morgen!!
wij kijken nu naar Baantjer, op TV1 :mrgreen:
Hey dames,
daar ben ik ook weer even.
Had vanavond nog op cursus gemoeten (na een werkdag van zeven tot half zes…) Mijn collega en ik hadden er beide een keer totaal geen zin in en we vonden het reuze spannend, maar we hebben gespijbeld vanavond! haha Voelden ons gewoon weer pubers, erg toch? Maar ik voel me niet superfit en ben moe, dus had er ook echt totaal geen zin in! Zometeen dus ook lekker naar bed, maar wou eerst hier nog even kijken. (heb ik vandaag wel aantal keer op de telefoon gedaan, maar reageren gaat dan niet zo makkelijk…)
Maar een spannende dag morgen dus Becky, heel erg veel succes!!! Weet nog wel goed hoe zenuwachtig ik was toen, maar gelukkig heb ik zowel de theorie en praktijk wonderbaarlijk genoeg in 1 keer gehaald. En zonder dat roze papiertje (einde van het jaar eindelijk een pasje! ;-)) kan ik nu echt niet! Mijn werk zit zo’n 60 km verderop…
Oh de laptop moet aan het stroom, dus doe hem lekker uit en kom morgen weer terug! Slaap lekker dames!
Lieve meiden, Ik reageer later uitgebreid maar kom nu eigenlijk even iets heel egoistisch vragen :shifty:
Willen jullie alsjeblieft voor me duimen??? :shifty: Ik ben zo nerveus!!!
Ga zeker voor je duimen!!! SUCCES
Dank je wel! :-*
Zit hier gewoon te trillen op mijn werk :shifty:
nogmaals succes Becky!
duimt zo hard ze kan voor Becky
Ik ben er vanmiddag of zo ergens weer.
Moet naar de fysio.
We zijn weer een dagje dichterbij!!! :inlove:
Ik blijf zeker heel hard duimen voor je becky