:lol:
Ik ga er weer even vandoor. Morgen weer vroeg de wekker
slaap lekker voor straks!
:-*
@Becky wrote:
Jeej!! Ik sta op het lijstje! :dance:
:mrgreen:
Al vijf!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
slaap lekker Becky!
jaaaa al 5, maar kan nog meer bij :mrgreen:
weten jullie eigenlijk al of je straks mee wilt / gaat doen met Moeders voor Moeders? Hier absoluut WEL, ken teveel meiden die moeite moeten doen om zwanger te worden… en een lief vriendinntje heeft 9 iui’s gehad, en daarvoor is zoooooveel Pregnyl nodig, dat ik er gewoon niet bij hoef na te denken
Becky: slaap zacht!!!
Ja, ik doe zeker ook weer mee! Bij mijn eerste had ik er niet over gehoord, dus toen deed ik het niet. Bij Isabelle wist ik er al wel van, dus meteen gezegd dat ik dat ging doen, en heb het nu ook al gezegd. Toevallig afgelopen weekend. Ik vind het een kleine moeite, en een ander kan er zo ontzettend mee geholpen worden… Goed, die flessen stinken echt gruwelijk, en af en toe moest ik er bijna van kotsen, maar hey, als dat het enige offer is dat ik ervoor moet doen, om een ander het grote geluk te kunnen geven, dat wij al hebben, EGWEL!
Mooi gezegd Han!
Thanks!
Ik kan ook niet flauw zijn! :mrgreen:
Jeetje meiden, kan jullie niet bijhouden via de telefoon… Haha becky had ik je al welkom geheten? Weet het zo niet, maar welkom! Gezellig, al met z’n vijven! Ook ik ga zeker weer meedoen aan moeders voor moeders, al heb ik er ook vaak van moeten kotsen. Neus dicht en de weken zijn zo voorbij…
Goedemorgen meiden
Even gauw voordat ik naar mijn werk moet
Ik wil inderdaad ook zeker weten meedoen met MvM. Mijn zus is op die manier zwanger geraakt en ken er nog een paar die een beetje hulp nodig hadden. En als ik op die manier mijn steenje bij kan dragen, wil ik dat ook zeker weten gaan doen :thumbup:
Nou dan ga ik nu maar richting mijn werk…centjes verdienen Zin in ook :liar:
[edit] dank je linda
Wow dit ga ik echt niet bijhouden hoor in dit tempo
Nieuwe meiden welkom! We zijn al met veel! En dat allemaal met plannen, er is eigenlijk nog niks gebeurd
Becky hier ook zo’n lieve vent :inlove: die begon dus een paar weken geleden over nummer twee :inlove:
Vind ik ook eigenlijk wel een beetje eng, nummer 1 paste moeiteloos in ons leven, is ook erg makkelijk, met nummer 2 erbij ben je toch minder flexibel heb ik het idee :shifty: Afijn we gaan het wel zien.
MvM, ik doe zeker mee. Het stinkt idd vreselijk :sick: maar ik hield altijd mijn adem in als die fles open moest, dat hielp wel.
Afijn ik ga snel weer aan het werk :oops: oh nee, lunchen
@Amy82 wrote:
weten jullie eigenlijk al of je straks mee wilt / gaat doen met Moeders voor Moeders? Hier absoluut WEL, ken teveel meiden die moeite moeten doen om zwanger te worden… en een lief vriendinntje heeft 9 iui’s gehad, en daarvoor is zoooooveel Pregnyl nodig, dat ik er gewoon niet bij hoef na te denken![]()
Hee lief vriendinnetje, lief dat je nu al oproepen doet hiervoor!
dames voor 1 pregnyl injectie is een heel zwembad vol urine nodig!!!
Enne fijn dat ik je gespot heb hier, ga ik je volgen :-* :-*
Dan zullen wij van de aug-sep 2011 stoppers wel eens even een zwembad vol aanleveren! 8)
Hier vandaag weer zo’n typische ren en vlieg dag… zucht Soms word ik daar best moe van! Gelukkig is iedereen wel redelijk vrolijk vandaag, dus dat scheelt. Alleen nu het laatste half uur hebben de oudste twee ineens weer hun hoofd verloren, schijnbaar, want nadenken is blijkbaar onmogelijk of zo! Dus die mogen nu even ‘nadenken’ met de armen over elkaar. Piepschuim in mijn tuin word ik namelijk nogal boos van! :naughty:
Mooi hoor :inlove:
@Amy82 wrote:
haha moment!!!
Becky, leuk dat je je hier ook aan hebt gemeld! Wist niet dat je vriendinnetje bent van BigsbyIk heb met haar weer samen geschreven bij de 1e kwartaalstoppers 2007, dus we hebben een gezamelijk kokdinnetje haha!
Ik volg dus niet alleen Becky maar ook jou

@Becky wrote:
@bigsby wrote:@Becky wrote:Natuurlijk wil ik op het lijstje! Eerst wordt ik hierheen gelokt en dan sta ik nog geeneens op het lijstje :snooty:
:mrgreen:
Niet door mij hoor! :liar: :liar: :lol: :lol:
*deze stalker gaat er maar weer snel vandoor :shifty:
Jokkebrok :naughty: :mrgreen:
:snooty:
:lol: :lol: :-
zegguh Mo, ga jij eens zwangere dingen doen dan :-*
shoppen ofzo
Ik duik zo denk ik lekker even in bad…even bijkomen van een drukke werkdag Zijn ook net pas een half uurtje klaar met eten :shock: liep allemaal even een beetje uit :wall:
Maar idd, de aug/sept stoppers leveren wel een zwembad vol pregnyl aan hoor :mrgreen:
@bigsby wrote:
@Amy82 wrote:haha moment!!!
Becky, leuk dat je je hier ook aan hebt gemeld! Wist niet dat je vriendinnetje bent van BigsbyIk heb met haar weer samen geschreven bij de 1e kwartaalstoppers 2007, dus we hebben een gezamelijk kokdinnetje haha!
Ik volg dus niet alleen Becky maar ook jou:-*
lief! :-*
Becky, lekker in bad geweest?
HanB, "gaaf he", thanks :inlove:
Krabje; graag gedaan hoor :-* leuk dat je me hier gaat volgen, maar denk niet dat er heel veel andere dingen komen te staan dan op privéforum ;)
Marlous; haha dit niet bij te houden? Je had ons septembermama's 2008 moeten volgen toen we zwanger waren, en nadat we bevallen waren :lol: kletsen we soms 1 of 2 deeltjes op een avond vol :lol:
Het bad was heerlijk!!! vriendlief heeft me er alleen met kleding en al ingegooid :shock: Ik was hem al aan het natspuiten met een badeentje!
Maar heerlijk even lekker in bad geweest dus lekker bijgekomen. Kom er dan ook echt net pas uit.
Ga nog even wat drinken en dan lekker nog even bankhangen voordat het weer bedtijd is. Fijne avond!!
:-*
jaaaaaaaaaaaaaaaaja, ‘even lekker in bad’ noemen ze dat tegenwoordig :mrgreen: leuk hoor, zo in bad gegooid worden