Augustus- en Septemberstoppers 2011 gaan voor positiviteit!!

@ ha

Ik kom zelf er ook regelmatig dat artsen dingen gewoon verzwijgen/vergeten te zeggen. Toppunt was hier bij de ka. Was daar met iets van 7 maanden met de middelste op controle, begon hij er ineens over dat z’n hoofdomtrek ‘toch ècht wel extreem klein’ was, maar daar had hij ons met 4 maanden al voor doorgestuurd en aangezien hij er niets over gehoord had, zou het dan wel niet erg zijn… :shock: Wij waren dus nooit doorverwezen, want hij bleek dat bij die vorige controle gewoon vergeten te hebben - hoe kan je zòiets nou vergeten, denk ik dan :doh: . Iig was onderzoek middels echo niet meer mogelijk (fontael al te ver dicht om nog wat te kunnen zien), dus moest het toen een MRI (met dagopname en roesje) worden, lekker. MRI is niet zooo tragisch en er is verder (gelukkig!) niets uit gekomen, maar stel dat het wèl iets ernstigs was geweest… :x

Ja sommige huisartsen ! schandelig de dingen die je hier leest

Meelezer meld zich in nieuwe deeltje, maar meld zich ook af voor de komende week.

Lieve meiden, ik ben bang dat ik de komende week er niet heel veel ben.

Tycho is onze laptop aan het slopen. Er waren 2 knoppen af doordat Frank is gaan stofzuigen op toetsenbord. Tycho heeft er toen nog 3 afgesloopt. En nu net heeft hij er weer een hele rij afgehaald.

Ook is de laptop toe aan een schoonmaaktbeurt, hij is ook heel traag. Dus Frank brengt vandaag de lap weg voor onderhoud.

Ik kan dus van de week alleen via de telefoon bij lezen.

Goedemorgen meiden!

Hoe is het met iedereen?



Ik mocht uitslapen vanochtend, heerlijk! Tot half negen liggen slapen, en toen nog anderhalf uur liggen lezen, luxe hoor. :wink:

Nu moet ik alleen gaan haasten, want dochterlief moet vanmiddag naar het kinderfeestje van stiefzoon, bij zijn moeder. Wij moeten zelf naar de verjaardag van zwager vanmiddag. Er moeten nog boodschappen gedaan worden, en cadeaus gekocht worden. Enz enz enz enz. :?

Vanavond ben ik weer thuis en kan ik uitgebreider schrijven, en zal ik ook antwoord geven op jouw pb, Iuno! :-*

@Krabje wrote:

Meelezer meld zich in nieuwe deeltje, maar meld zich ook af voor de komende week.

Lieve meiden, ik ben bang dat ik de komende week er niet heel veel ben.

Tycho is onze laptop aan het slopen. Er waren 2 knoppen af doordat Frank is gaan stofzuigen op toetsenbord. Tycho heeft er toen nog 3 afgesloopt. En nu net heeft hij er weer een hele rij afgehaald.

Ook is de laptop toe aan een schoonmaaktbeurt, hij is ook heel traag. Dus Frank brengt vandaag de lap weg voor onderhoud.

Ik kan dus van de week alleen via de telefoon bij lezen.


Leuk… Kinderen… :wink: :-*

Tja ook dat hoort er (helaas) bij :mrgreen:

Hanb heerlijk uitslapen tot half 9! Ben jaloers! hieris het echt dagelijks max 6 uur!



@ Krabje vervelend van je laptop

Half negen, wauw wat heerlijk! Hier is het dagelijks half zes en verheug me dus echt op de wintertijd… 8)

Normaal mag ik ook niet zo lang uitslapen van Isa hoor. Maar vandaag had manlief haar uit bed geplukt, en is met haar en R naar beneden gegaan, zodat ik nog even kon slapen. :inlove:



Morgen mag hij uitslapen, en hoop ik dat ik mezelf uit bed gesleept krijg als I wakker wordt. 8)

Wat een rust hier. Iedereen slaapt zeker omdat ze er zo vroeg uit waren :slight_smile:

Ik ga Mario Kart spelen met manlief op de WII… 8)

@ krabje

Zozo, dus nu al interesse in de hardware, beloofd wat voor later. :lol:



@ wel/niet uitslapen

Zo! Als ik dat hier zo hoor, mag ik toch wel blij zijn met m’n 06:45 (dan gaat m’n wekker) door de weeks en 07:00-07:30 in het weekend (dan worden de kids wakker). :slight_smile: Al moet ik doordeweeks eigenlijk nog wat eerder opstaan (06:30), want we moeten nu uiteindelijk wel altijd haasten om nog enigszins op tijd (lees 5-10 min. te laat :oops: ) op shooltje te zijn.

Maar hier nu komende week vrij ivm feestdagen en m’n moeder is er dan toevallig ook, dus dat wordt ff heeerlijk genieten. :mrgreen:

(al niet zozeer met uitslapen, hoor, maar scheelt wel een hoop stress, zowel 's ochtends als 's avonds, want dan ben ik normaal alleen met de kids).

Goedemorgen dames!!

T was helaas weer een kort nachtje vannacht! Gisteravond visite gehad en we hebben gedaan alsof het al wintertijd was, maar vanmorgen dacht ik daar heel anders over toen Tygo om half vijf wakker was… :-S Na een hele hoop strijd heb ik hem maar aan een puzzel van 104 stukjes gegeven, was hij wel even een tijdje zoet mee… :wink:

Hier stond er ook een om 4 uur nieuwe tijd naast haar bed.de andere 5 uur nieuwe tijd

Onze jongste was netjes om 8u oude, 7u nieuwe tijd wakker. :slight_smile:

Toen heeft ze nog tot half elf bij ons in bed gespeeld. :inlove:

En toen ben ik pardoes weer in slaap gesukkeld tot kwart over 12, nadat zij en manlief naar beneden vertrokken. :oops:



Vanmiddag hebben we ruim 2u gewandeld met zijn viertjes. (Stiefzoon is bij zijn moeder.) Foto’s in ons showforum! :inlove:

Leuke foto’'s!!!



Ik had vanochtend wat (oud) bloed. Dus zal morgen ofzo wel ongesteld worden.

Hey meiden,



Hopenlijk hebben jullie allemaal een goed weekend gehad.

Ik zag al wat leuke foto’s van Han :smiley:



Morgen om 11:20 de 1e echo!

We hebben al een boekje gekocht “ons kleinkind”

Als de echo goed is. geven we dit boekje aan mijn vader en stiefmoeder om te vertellen dat we zwanger zijn. (dit later deze week)



Nog even bij zieke oma geweest. Die is inmiddels aan het bed gekluisterd dus dat zal niet lang meer duren.

Oma weet wel vanaf dag 1 dat ik zwanger ben, dat wilde ik haar heel graag vertellen. (je weet niet nooit wanneer zo’n ziek mensje haar ogen sluit…)



Hebben jullie het je ouders al verteld? En wanneer vertelde jullie het toen je zwanger was van de 1e?

Wat een leuk idee, van dat boekje.

Je echo is vast goed!!

Als het oud bloed is, kan het ook de innesteling geweest zijn! :pray:



Wij hebben een vlinderstruik besteld… Als hij geplant kan worden, wordt hij bezorgd. Ik wil ook nog op zoek naar een beeltenis van een vlinder, om aan de schutting te hangen of zo… :**: :kaars:



Is het nu wel de tijd om een vlinderstruik te planten? Volgens mij moet dat in het voorjaar. Het is wel een erg mooi idee



Kan je afbeelding niet zien.



Zou het niet van de menstruatie zijn? Ik had immers een negatieve test.